themischar
Member
- Μηνύματα
- 504
- Likes
- 4.769
Φάνηκαν τα σύνορα που πλέον είναι ανοιχτά, αλλά βρίσκονται σε υπερδιέργεση, αφού τα έργα αποπεράτωσης των είναι ακόμη σε εξέλιξη.
Εδώ, να επισημάνω πως οι Google Maps κ.λπ, αυτά τα σύνορα Kartsakhi & Aktas Cildir, ακόμη δεν τα δείχνουν ενεργά. Και αν προσπαθήσεις να κάνεις διαδρομή μέσω αυτών, σε οδηγούν στα σύνορα Posof - Vale που είναι τουλάχιστον +80χλμ. Και αυξάνονται ανάλογα στο προς τα που θα κινηθείς στη συνέχεια.
Έ, καλά τώρα, όταν φθάνουμε ουδείς, μόνο το προσωπικό εντός και εκτός γκισέ. Όμως οι υπάλληλοι, ως ώφειλαν, κάνουν super έλεγχο για να γεμίσουν κατά πως διαφαινόταν το ανιαρό ωράριό τους.
Όπως του στυλ, << Παρακαλώ, καθαρίστε την πινακίδα, δεν διαβάζεται . . . >>
Τι να κάνουμε ;
Έτσι, είναι αυτά ! ! !
Είμαστε ήδη σε Τούρκικο έδαφος, με μια ασφαλτὀστρωση τζιτζί (σύνορα γαρ).
Το τοπίο του οροπέδιου ασκεί τη γοητεία του και σε μαγνητίζει. Απόλαυση, η λίμνη Cildir στ᾽ αριστερά μας να καθρεφτίζει, χωρίς κόπο, το γαλάζιο του ουρανού.
Από την άλλη, ολοένα, ανηφορίζει αξιοπρεπώς ο δρόμος.
Και φθάνει έως στα 2.159μ, που σ´αυτό το ύψος απλώνεται κυριολεκτικά για αρκετά χλμ. δεχόμενο καθημερινά καρτερικά ανέμους και ανέμους, εξ᾽ου και τα παραπετάσματα του αέρα που τον συνοδεύουν σ᾽ όλο το μήκος.
Βεβαίως κατά το σύνηθες, την ανηφόρα την διαδέχεται η κατηφόρα.
Και μάλιστα μια κατηφόρα που καταλήγει μετά από λίγα χλμ., απρόσμενα και χωρίς καμιά προειδοποίηση, σε γαρμπιλόχωμα λόγω των εκτελούμενων εργολαβικών έργων ! ! !
Ίσα που το αντιλαμβάνομαι και ᾽᾽πέφτω᾽᾽ γρήγορα στα φρένα, μήπως και την γλυτώσουμε. Ευτυχώς δεν είχε ούτε στοιχειώδη κίνηση και -γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε- μου πήγε νάάά μέχρι να ισορροπήσω.
Δρόμος αλφαδοισιωμένος μεν αλλά στρωμένος με γαρμπιλάκι και τα συναφή, για το αξιοπρεπές αποτέλεσμα των εργασιών, αλλά άκρως επικίνδυνο για τα δίτροχα.
Δεν είναι και λίγα τα χωριουδάκια που προσπερνάμε, χωρίς όμως κάτι το ιδιαίτερο.
Αναμφίβολα, αρκετά πλούσια και η σημερινή ημέρα που στο απογευματινό τελείωμά της μας έφερε μέχρι το χώρο διανυκτέρευσης, στο Erzurum της Ανατολικής Ανατολίας της Τουρκίας.
Με καλή διάθεση, αφήσαμε τα πράγματά μας και βγήκαμε να πάρουμε μια μυρωδιά από την μεγαλύτερη πόλη της Ανατολικής Τουρκίας το Erzurum (ο τόπος των Ρωμιών). Κατά τα Ελληνικά Θεοδοσιούπολη, που εκτείνεται στο διόλου ευκαταφρόνητο υψόμετρο των 1.900μ. Είναι γνωστή και ως Σιβηρία της Τουρκίας λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών ( χειμώνας καιρός έως &
- 30C).
Από την άλλη, ο τόπος των Ρωμιών, είναι μια πόλη-σύμβολο της γενοκτονίας τόσο των Ελλήνων όσο & των Αρμενίων Χριστιανών που πότισαν με το αίμα τους, τα χώματά της.
Το φρούριο που χτίστηκε επί αυτοκρατορίας Θεόδοσιου.
Με τα τραπεζάκια έξω και τις πάρα πολλές μυρωδιές να μας περιστοιχίζουν συνεχίζουμε το βολτάρισμα στα ημισκότεινα δρομάκια.
Η Θεολογική Σχολή του Διπλού Μιναρέ με τους δυό μιναρέδες της που πλαισιώνουν και κοσμούν την πύλη του Τσιφτέ Μιναρελί Μεντρεσερί και έχουν γίνει τα σύμβολα της πόλης (εκείνες τις μέρες βρίσκονταν υπό μερική ανακαίνιση).
Ο Τούρκικος τραπεζικός χαμός των ΑΤΜ (ούτε 1, ούτε 2 αλλά 7 ΑΤΜ σε περιμένουν για να σε εξυπηρετήσουν).
Μπήκαμε στον πειρασμό βγάζοντας λίγες T L & αποφασιστικά πάμε για νάάάνι . . .
Συνεχίζεται . . .