• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβλημα με booking

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Ο Θεός να μας προφυλάσσει από εμπόρους που παρατυπούν και χρεώνουν κάρτες μας μήνες μετά. Και ο Θεός να φυλάει τους εμπόρους όταν θα φάνε καμιά ξεγυρισμένη μήνυση για παράνομη χρέωση κάρτας πέραν του authorization deadline.
Ο Θεός είναι άγνωστη κατηγορία στο εμπόριο.
Κατά τα άλλα, να παρακαλούν οι έμποροι να έχουν τη δυνατότητα να μένουν μακρυά από ασυνείδητους πελάτες σαν και σένα και αυτούς που τους έμαθαν οι μαμάδες τους ότι μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν με το έτσι θέλω και χωρίς καμία συνέπεια.

Για ποιες απαραίτητες γνώσεις μιλάς; Ότι κρατάει στο αρχείο στοιχεία κάρτας για να τη χρεώσει μήνες μετά και το παρουσιάζει σαν επίτευγμα; Αυτό εμένα μου κάνει άγνοια διαδικασίας (και κινδύνου) και όρων συναλλαγής καρτών, όχι;
Κάνε μου μήνυση.
Να δικαιώσεις αυτόν που δεν την έκανε, προφανώς επειδή συμβουλεύθηκε κάποιον που του είπε ότι δεν έχει δίκιο.
Δεν έχω πει πουθενά ότι ήταν το επίτευγμα με την έννοια όπως το παρουσιάζεις, αλλά μικρή αποζημίωση πραγματικής ζημιάς που υπέστη ο εργοδότης μου κατόπιν ασυνείδητης πράξεις της άλλης μεριάς.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Σε πληροφορώ ότι έχω χρεώσει μια μην έγκυρη κάρτα μήνες αργότερα από την άφιξη, επειδή από πείσμα παρακολουθουσα πότε θα έχει λεφτά.
Δεν στέκει αυτό που λες, καθώς υπάρχουν κρατήσεις που γίνονται από τον Οκτώβριο π.χ. για Αύγουστο και τα στοιχεία κάρτας είναι διαθέσιμα από την πρώτη μέρα. Παλιά εμφανιζόταν μόνο 10 πρώτες μέρες, τώρα είναι διαθέσιμα μέχρι και την αποχώρηση του πελάτη από το ξενοδοχείο.
Σαφώς και μπόρεσα να τον χρεώσω κρατώντας τα στοιχεία του και προσπαθώντας χειροκίνητα όπως είπα και παραπάνω, και με όλο το δικαίωμα που βασίζεται στην συμφωνία που έχει επισυνάψει μαζί με το ξενοδοχείο αποδέχοντας του όρους.
Eσύ μας είπες ότι χρέωσες χειροκίνητα την κάρτα του πελάτη μήνες μετά την άφιξη (δηλαδή τη διαμονή αν καταλαβαίνω καλά ελληνικά) όχι μήνες μετά την κράτηση. Αλλά και πάλι να σε ενημερώσω ότι ακόμα και μήνες μετά την κράτηση, πάλι έχεις συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που μπορείς να χρεώσεις την κάρτα. Γι' αυτό το λόγο πχ όταν έρχεται ο πελάτης στο ξενοδοχείο για τη διαμονή του που την κράτησε μήνες πριν δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας του και θέλει να ξεχρεώσει την τελευταία μέρα ο ξενοδόχος του ζητάει πάλι την έγκρισή του για να χρησιμοποιήσει την κάρτα του. Γιατί εκείνη η έγκριση που είχε δώσει μήνες πριν κατά την κράτηση, έχει λήξει. Χωρίς έγκριση πελάτη, νόμιμη χρήση κάρτας δεν υφίσταται, νομικός δεν είσαι, ε τα ξέρεις τότε.

Δεν έχω πει πουθενά ότι ήταν το επίτευγμα με την έννοια όπως το παρουσιάζεις, αλλά μικρή αποζημίωση πραγματικής ζημιάς που υπέστη ο εργοδότης μου κατόπιν ασυνείδητης πράξεις της άλλης μεριάς.
Φαντασου μεχρι που με εφτασε....
Εμένα μου ακούγεται σαν επίτευγμα και σαν εκδίκηση προς τον πελάτη (του την είχες φυλαγμένη που λέμε στο χωριό μου). Επειδή λοιπόν υπέστη ζημιά ο εργοδότης σου αντί να ακολουθήσεις το νόμιμο δρόμο να απαιτήσετε τα χρήματα δικαστικά, χρησιμοποίησες με το έτσι θέλω χειροκίνητα τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη μήνες μετά. Ξέρεις υπάρχουν και κανονισμοί στο εμπόριο και στη χρήση καρτών.

Κάνε μου μήνυση.
Να δικαιώσεις αυτόν που δεν την έκανε, προφανώς επειδή συμβουλεύθηκε κάποιον που του είπε ότι δεν έχει δίκιο.
Δεν κάνω μηνύσεις, μια κουβέντα κάνουμε που είναι πολύ χρήσιμη για να δούμε ποιες παραβιάσεις κανόνων και συμφωνιών κάνουν οι πελάτες, ποιες οι ξενοδόχοι και ποιες η πλατφόρμα booking και πώς μπορούν να προστατευτούν και οι τρεις κατηγορίες απ' τις ατασθαλίες των άλλων δύο κάθε φορά.
Ο πελάτης δεν αμφισβήτησε τη συναλλαγή στην τράπεζά του γιατί προφανώς ήταν φοβισμένος και δε γνώριζε τα δικαιώματά του. Ελπίζω όμως μέσω του πάροντος θέματος ένας μελλοντικός πελάτης να πάρει ιδέες στο πώς θα πρέπει να συμπεριφερθεί σε ανάλογες καταστάσεις

... αν και σένα και αυτούς που τους έμαθαν οι μαμάδες τους ότι μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν με το έτσι θέλω και χωρίς καμία συνέπεια.
Αυτό είναι σεξιστικό γιατί κάποιοι μπορεί να μη μεγαλώνουν με μαμάδες αλλά με γονείς ένα και δύο που να μην είναι μαμάδες.
 
Last edited:

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Για το πρωτο μερος, μαλλον δεν καταλαβες τι λεω, αν και σε καλα ελληνικα ειναι γραμμενο, συν του οτι δεν γνωριζεις πως λειτουργει ....και παλι δεν πειράζει.
Με κουρασες.

Σου ευχομαι να βρισκεις τα δίκια σου οπως σε εμαθε η μαμα σου, για τους γονεις 1 και 2 εχουν δικαιωμα να υποφερουν οι νεες γενιές γεννημενες απο την ισχυ του εν λογω νομου και μετα.
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Στο ξαναλέω επειδή κάποιος έδωσε τα στοιχεία της κάρτας του κάποτε για την πληρωμή κάποιας υπηρεσίας δε σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι μπορούν να κρατούν τα στοιχεία αυτά για καιρό και να χρεώνουν μετά από μήνες. Γι' αυτό το λόγο όταν πέρυσι έκλεισα ένα ξενοδοχείο μέσω booking δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας μου μερικούς μήνες πριν, τη στιγμή της εξόφλησης ο ξενοδόχος ζήτησε την κάρτα μου ΞΑΝΑ και υπέγραψα. Δε μου είπε ότι "κύριε έχω τα στοιχεία της κάρτας σας, τη χρεώνω και εσείς δε χρειάζεται να κάνετε κάτι". Γιατί εκείνη η εξουσιοδότηση που έδωσα τη στιγμή της κράτησης είχε λήξει. Γιατί αν το έκανε αυτό εγώ θα μπορούσα να πάω στην τράπεζά μου και να αμφισβητήσω τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.941
Likes
44.924
Μισο λεπτο, κλεινω με τη hotels μηνες πριν τωρα τελευταια και 2-3 μερες πριν φτασω τα χρηματα αφαιρουνται απο την καρτα μου καποιες φορες, με αποτελεσμα να μην τη δινω στη ρεσεψιον. Δε με χαλαει, αλλα ειναι παρανομο? Απλα ρωταω.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δε μου έχει συμβεί ποτέ σε μη επιστρέψιμες τιμές να μη χρεωθώ άμεσα (και όταν λέω άμεσα εννοώ μέσα στη βδομάδα) σε διάφορες μηχανές αναζήτησης. Μόνο σε εμένα φαίνεται τρελό να κάνω μια κράτηση μήνες πριν και τα στοιχεία της κάρτας μου να είναι διαθέσιμα σε υπαλλήλους τους μήνες πριν τη διαμονή και αρκετούς μήνες (όπως αποδείχτηκε πιο πάνω) μετά;
Δηλαδή πχ αν ανακαλυφθεί κάποια φθορά σε δωμάτιο μισό χρόνο μετά θα μπορεί ο Χ υπάλληλος να ανασύρει τα στοιχεία της κάρτας μου απ' τη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου και να με χρεώσει χωρίς κάποια εξουσιοδότηση;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.941
Likes
44.924
Δεν με προβληματισε ποτε, αλλα μου συνεβη ξανα και ξανα, Ελλαδα 2 φορες, Ρουμανια και Εσθονια. Ισως κι αλλου, αλλα αυτα θυμαμαι. Καποιες κρατησεις αναφερουν στο μειλ της κρατησης οτι το ποσο μπορει να χρεωθει οποιαδηποτε στιγμη επιθυμει το ξενοδοχειο, αλλα καποιες δεν το ανεφεραν.

Σχετικα με το αν αποθηκευονται αυθαιρετα τα στοιχεια, την πρωτη φορα που εκλεισα Βελγιο και τελικα το ταξιδι εγινε εναν χρονο μετα γιατι ακυρωσα, εγινε υποκλοπη των στοιχειων της καρτας μου απο το ακυρωμενο ξενοδοχειο και επιχειρηθηκε αγορα λιγους μηνες μετα. Η τραπεζα μπλοκαρε αμεσως την καρτα μου και εξεδωσε αλλη, δεν εχασα ουτε ευρω, αλλα μου εγινε μαθημα και δεν δινω τη βασικη πιστωτικη για δωματια, γιατι τη θελω παντα ενεργη και να μπορω να λειτουργησω αν μπλοκαριστει πριν το ταξιδι. Εγω το θεωρω δεδομενο οτι ειναι στη διακριτικη ευχερεια του καθε ευσυνειδητου η ασυνειδητου υπαλληλου να λειτουργησει παρατυπα και ευχομαι για εγρηγορση απο το συστημα της καρτας μου. Αυτο θεωρω πιο σημαντικο, δεν μπορω να ελεγχω το ποιον του καθε ξενοδοχου και υπαλληλου.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Είχα μια περίπτωση διπλοχρέωσης που πλήρωσα κανονικά τη διαμονή κάπου το Μάρτιο (απευθείας σε site ξενοδοχείου όχι σε τρίτη μηχανή αναζήτησης) και εμφανίστηκα τον Αύγουστο στο ξενοδοχείο για τη διαμονή. Μου ζητήθηκε η κάρτα για τα γνωστά (έξτρα έξοδα κατά τη διάρκεια της διαμονής) και αφού ολοκληρώθηκε η διαμονή και επέστρεψα Ελλάδα βλέπω διπλοχρέωση. Οι κύριοι λοιπόν είχαν πήραν τα στοιχεία της κάρτας μου που την είχα δώσει σαν εχέγγυο για τις οποιεσδήποτε χρεώσεις και με ξαναχρέωσαν για τη διαμονή που είχα πληρώσει μήνες πριν. Με ένα ψάξιμο στο tripadvisor ανακάλυψα ότι το είχαν κάνει και σε άλλους δύο reviewers. Επικοινώνησα και μόνο μετά την απειλή προσφυγής στις τοπικές αρχές συμφώνησαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
Θέλω να καταλήξω ότι η σωστή χρήση μιας κάρτας επιβάλλει την ύπαρξη κάποιους είδους εξουσιοδότησης εκ μέρους του κατόχου της. Το ό,τι δίνω την κάρτα μου σε ένα κατάλυμα του booking, δεν πραγματοποιείται επιτυχώς η κράτηση για οποιοδήποτε λόγο αλλά η κράτηση παραμένει ενεργή δε συνεπάγεται ότι οι ξενοδόχοι μπορούν να με χρεώνουν για ακυρωτικά ή οτιδήποτε άλλο σκαρφιστούν όποτε τους καπνίσει ή να περιμένουν μερικά χρόνια με το ποντίκι στο χέρι πότε θα μπουν λεφτά στην κάρτα για να τα αποσύρουν.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.941
Likes
44.924
Νομιζω οτι ολοι εχουμε περασει κι ενα καζο: παραδιδουμε ενα ανοιχτο ηλεκτρονικο πορτοφολι στη διαθεση του καθε επαγγελματια η μη επαγγελματια και οι κινδυνοι παραμονευουν. Ας οψεται η απιστευτη ευκολια στις 99 απο τις 100 περιπτωσεις που ολα θα πανε καλα.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Για να τελειώνουμε σε παρακαλώ.
Εσύ να συνεχίσεις να πιστεύεις ο'τι θες, δικαίωμά σου, τα γράφω άλλωστε για να γίνουν πιο κατανοητά σε ανθρώπους που ενδιαφέρθηκαν.

Στο ξαναλέω επειδή κάποιος έδωσε τα στοιχεία της κάρτας του κάποτε για την πληρωμή κάποιας υπηρεσίας δε σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι μπορούν να κρατούν τα στοιχεία αυτά για καιρό και να χρεώνουν μετά από μήνες. Γι' αυτό το λόγο όταν πέρυσι έκλεισα ένα ξενοδοχείο μέσω booking δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας μου μερικούς μήνες πριν, τη στιγμή της εξόφλησης ο ξενοδόχος ζήτησε την κάρτα μου ΞΑΝΑ και υπέγραψα. Δε μου είπε ότι "κύριε έχω τα στοιχεία της κάρτας σας, τη χρεώνω και εσείς δε χρειάζεται να κάνετε κάτι". Γιατί εκείνη η εξουσιοδότηση που έδωσα τη στιγμή της κράτησης είχε λήξει. Γιατί αν το έκανε αυτό εγώ θα μπορούσα να πάω στην τράπεζά μου και να αμφισβητήσω τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
Απλά δεν ισχύει αυτό με τα μπόλντ.
Δεν σκέφτηκες ότι μάλλον δεν έχει φυλάξει τα στοιχεία της κάρτας σου (αφού μέχρι και φέτος ήταν διαθέσιμα μόνο της πρώτες 10 μέρες από την κράτηση);

Από κάτω βλέπουμε μια ενεργή κράτηση όπως εμφανίζεται στο σύστημά τους.
Αναχώρηση 28/5/2019.
Με κόκκινο κυκλωμένο δεξιά λέει ότι τα στοιχεία είναι διαθέσιμα μέχρι 7/6/2019, δηλαδή 10 μέρες μετά την αποχώρηση, που κανονικά θα πρεπε ο πελάτης ήδη να έχει πληρώσει. Αλλά, επειδή μάλλον έχουν γίνει πολλές εξυπνάδες από κάτι συνειδητοποιημένους πελάτες, άλλαξαν και αυτά στην πορεία.
Πουθενά δεν γράφει ότι δεν μπορείς να τον χρεώσεις με τα στοιχεία που σωστά και με ασφάλεια αποθήκευσες ακόμα και στις 7/8/2019.
Μόνο και από αυτό, αυτά που πιστεύεις περί της έγκρισης που λήγει - δεν στέκουν.

Inked56976990_450799042130074_8032235137313800192_n_LI.jpg


Και να γυρίσουμε στον τύπο από Ρουμανία, που τελικά από Μολδαβία είναι.
Να τις και οι κρατήσεις του στο 2018, του 2017 και του 2016 δεν εμφανίζει πια το σύστημα οι οποίες ήταν 7 ήμερες, όλα τα άλλα όπως είπα. Κατόπιν ανασκόπησης φαίνεται πως:
Η πρώτη και η τελευταία ήταν non show (από 3 δωμάτια η καθεμία)
Την τελευταία την χρέωσα σίγουρα όχι αργότερα από την λήξη της σαιζόν η οποία πέφτει αρχές Οκτωβρίου.
Τόσο.
Και επειδή μιλάς για καταχρήσεις των ξενοδόχων και έτσι με κατηγορείς άμεσα, να σε ενημερώσω ότι αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως ως διευθυντή του ξενοδοχείου είναι να υπάρχει ικανοποιημένος πελάτης ο οποίος θα είναι άμεση διαφήμιση, είτε έμεινε, είτε όχι.
Δεν έχω δώσει εντολή να χρεωθεί καμία φορά η κράτηση για την οποία ο πελάτης απευθύνθηκε εγκαίρως με επιθυμία να ακυρώσει. Ακόμα και τα άλλα non show μπορεί να χρεώσαμε μια ή 2 φορές το πολύ στα 6 χρόνια.
Έχει τύχει ένας Γάλος να μην μπορεί στην αναχώρηση να πληρώσει με την κάρτα του (για άγνωστο λόγο για όλους μας, μπορεί να είχε όριο ημερήσιας συναλλαγής), ενώ δεν είχε μετρητά και τον άφησα να φύγει. Έστειλε τα λεφτά μετά από μια εβδομάδα. Μεγάλο ποσό κιόλας.
Έχει τύχει και με έναν Ελβετό το εξής σκηνικό: έπρεπε να πληρώσει 2300 ευρώ, περνάμε μια κάρτα δεν γίνεται,περνάμε την άλλη επίσης δεν γίνεται. Τον ρωτάω αν έχει όριο, ελέγχει με τράπεζα και είναι στα 1000 ευρώ. Τον χρεώνουμε τα 1000 και μας δίνει μια άλλη κάρτα για τα υπόλοιπα. Τελικά αποφασίζει να χρεώσει όλο το ποσό στην κάρτα της γυναίκας τους, το κάνουμε, ακυρώνουμε την πρώτη συναλλαγή των 1000 ευρώ και δεν του έρχονται λεφτά στον λογαριασμό. Αγχώθηκε, αγχωθήκαμε και εμείς. Επικοινωνώντας με τον πάροχο του τερματικού για κάρτες μάθαμε ότι οι ακυρωμένες συναλλαγές επιστρέφονται μετά από 15 μέρες. Δεν έκανε σκηνικά ο άνθρωπος, εμπιστεύτηκε και σαφώς και πήρε τα λεφτά του πίσω.
Και τέλος, όχι μια, αλλά 2 φορές έχει τύχει σε 2 διαφορετικές χρονιές να έχουμε κράτηση μιας νύχτας της τελευταίας στιγμής από διαφορετικούς εξυπνάκηδες Έλληνες οι οποίοι εξαφανίστηκαν μέσα στην νύχτα ενώ έκαναν κανονική χρήση του δωματίου, και οι 2 κρατήσεις ήταν μέσω booking.com, σε έναν η κάρτα δεν ήταν έγκυρη, ο άλλος έκλεισε χωρίς την κάρτα και δεν πληρώθηκε το ξενοδοχείο ποτέ.
Έτσι άλλαξε και η πολιτική μας και πλέον πρέπει να πληρώνουν στην άφιξη. Ένας μάλιστα είπε στην κοπέλα της ρεσεψιόν που του τηλεφώνησε...."τι λέτε κυρία μου, εγώ στην Αθήνα είμαι δεν είμαι στη Χαλκιδική" ενώ στο check in που έκανε το προηγούμενο βράδυ άφησε την ταυτότητά του.
Κανονικά με όλο το δικαίωμα τους κυνηγάς δικαστικά, αλλά κανένας δεν μπαίνει σε κόπο για τα 100 ευρώ.

Οι κρατήσεις του κου Ντένις.
Untitled presentation.jpg


Μισο λεπτο, κλεινω με τη hotels μηνες πριν τωρα τελευταια και 2-3 μερες πριν φτασω τα χρηματα αφαιρουνται απο την καρτα μου καποιες φορες, με αποτελεσμα να μην τη δινω στη ρεσεψιον. Δε με χαλαει, αλλα ειναι παρανομο? Απλα ρωταω.
Δεν είναι παράνομο αν 2-3 μέρες πριν είναι η περίοδος που πλέον υπάρχουν ακυρωτικά.
Τα δικαιούνται και τα χρεώνουν να προφυλαχθούν από πολλά non show που συμβαίνουν.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Είχα μια περίπτωση διπλοχρέωσης ...
καμία σχέση με τα από πάνω. Διπλοχρέωση εσκεμένα ή μη σαφώς είναι παραβίαση.

Δηλαδή πχ αν ανακαλυφθεί κάποια φθορά σε δωμάτιο μισό χρόνο μετά θα μπορεί ο Χ υπάλληλος να ανασύρει τα στοιχεία της κάρτας μου απ' τη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου και να με χρεώσει χωρίς κάποια εξουσιοδότηση;
Αν αυτό είναι σε όρους του ξενοδοχείου ναι, αν όχι δεν έχει δικαίωμα.
Το αντίστοιχο μου έχει συμβεί με κλήση ιταλικής τροχαίας που ο πάροχος της ενοικίασης αυτοκινήτου έχει χρεώσει 135 ευρώ την κλήση, έναν χρόνο μετά.
Δεν προσπάθησα να το αμφισβητήσω καθώς φαινόταν από τα έγγραφα ότι παράβαση κάναμε και συμφωνήσαμε στην επιπλέον χρέωση σε αυτήν την περίπτωση.

Καποιες κρατησεις αναφερουν στο μειλ της κρατησης οτι το ποσο μπορει να χρεωθει οποιαδηποτε στιγμη επιθυμει το ξενοδοχειο, αλλα καποιες δεν το ανεφεραν.
Εξαρτάται τι έχει ορίσει το κάθε ξενοδοχείο ως την πολιτική του, πάντα στα πλαίσια των ΟΡΩΝ της εταιρείας.

εγινε υποκλοπη των στοιχειων της καρτας μου απο το ακυρωμενο ξενοδοχειο και επιχειρηθηκε αγορα λιγους μηνες μετα. Η τραπεζα μπλοκαρε αμεσως την καρτα μου και εξεδωσε αλλη, δεν εχασα ουτε ευρω, αλλα μου εγινε μαθημα. Εγω το θεωρω δεδομενο οτι ειναι στη διακριτικη ευχερεια του καθε ευσυνειδητου η ασυνειδητου υπαλληλου να λειτουργησει παρατυπα και ευχομαι για εγρηγορση απο το συστημα της καρτας μου. Αυτο θεωρω πιο σημαντικο, δεν μπορω να ελεγχω το ποιον του καθε ξενοδοχου και υπαλληλου.[/QUOTE]

Με το τελευταίο τα είπες όλα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθείς και να τα πάρεις πίσω τα λεφτά στην τελική εφόσον στέκει στην πραγματικότητα και στην υποκλοπή που είναι απαράδεκτο να συμβαίνει.
Επομένως και ο κάθε ασυνείδητος υπάλληλος ή ξενοδόχος θα έχει τις νομικές συνέπειές.
Αυτή είναι η ουσία.
Πριν από αυτό όμως, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε την γνώση τι κλείσαμε, πώς και αν έχουμε δίκιο

Με το τελευταίο τα είπες όλα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθείς και να τα πάρεις πίσω τα λεφτά στην τελική εφόσον στέκει στην πραγματικότητα και στην υποκλοπή που είναι απαράδεκτο να συμβαίνει.
Επομένως και ο κάθε ασυνείδητος υπάλληλος ή ξενοδόχος θα έχει τις νομικές συνέπειές.
Αυτή είναι η ουσία.
Πριν από αυτό όμως, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχουμε την γνώση τι κλείσαμε, πώς και αν έχουμε δίκιο.[/QUOTE]
 
Last edited by a moderator:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@Ivana καθώς είναι η δουλειά σου έχω μία ερώτηση.

Ας υποθέσουμε ότι εγώ δίνω την κάρτα μου στο booking.com και την περνάει στο ξενοδοχείο.

Με βάση τις πληροφορίες εδώ:

https://partnerhelp.booking.com/hc/el/articles/360000764307-Πώς-μπορώ-να-δω-τα-στοιχεία-της-κάρτας-του-επισκέπτη-

"Μην ξεχνάτε: Μπορείτε να δείτε τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας των επισκεπτών μέχρι 3 φορές και για μέχρι 10 ημέρες μετά την ημερομηνία check-out. Αν η κράτηση ακυρωθεί, τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας θα είναι διαθέσιμα για μέχρι και δέκα μέρες μετά την ημερομηνία ακύρωσης."

Αν 10 ημέρες μετά το check out (ας πούμε εμείς 1 μήνα), δω χρέωση στο λογαριασμό μου, δεν μπορώ να κινηθώ εναντίον του ξενοδοχείου? (πουθενά δεν λέει ότι το ξενοδοχείο μετά τις 10 ημέρες μπορεί να έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας μου, είναι κάπου στους όρους?)

Καθώς σημαίνει ότι ο ξενοδόχος έχει κρατήσει σε ξεχωριστό σημείο τα στοιχεία της κάρτας μου από την πλατφόρμα που την έδωσα?

Επίσης αυτό που λέει ο North ότι υπάρχει deadline για charge κάρτας (από προσωπική εμπειρία) είμαι κατά 99% ότι ισχύει. Αφήνω το 1% αν έχει αλλάξει κάτι στην νομοθεσία.

Μεταξύ μας , αν ξενοδοχείο κρατήσει την κάρτα μου και την χρεώσει χωρίς να έχει γραπτή εξουσιοδότηση (για τα προσωπικά στοιχεία και την χρέωση) και πέρα από το deadline για το charge, την επόμενη ημέρα καταγγελία στον αντίστοιχο τοπικό οργανισμό και τον αντίστοιχο Ευρωπαϊκό για προσωπικά δεδομένα και τέλος δήλωση κλοπής στην τράπεζα.
Μετά ας κάτσει ο κάθε ξενοδόχος να αποδείξει (γραπτώς) στην τράπεζα , ότι είχα δώσει την εξουσιοδότηση μου.

Επίσης από φίλο ξενοδόχο είχα μάθει παλιότερα ότι αν εντός 24 ωρών ο πελάτης δεν στείλει καινούργια έγκυρη κάρτα μπορούσε να του ακυρώσει την κράτηση, ισχύει?(εποχές 2014-2015)

Απλή ερώτηση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.212
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom