• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

Ivana

Member
Μηνύματα
954
Likes
1.637
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Καλησπέρα.

Ναι, αν δείτε τη χρέωση η οποία δεν βασίζεται σε κάποια συμφωνία που εχετε αποδεχτει, εχετέ κάθε δικαίωμα να απευθυνθείτε σε ολα τα διαθέσιμα οργανα και να διεκδικησετε τα λεφτα σας.
Αν δεν σας κανει κοπο να διαβασετε απο τα πολλα που εχω γραψει, το εχω περιγραψει αποπανω.
Εγω μιλάω για τις περιπτωσεις οπου ο πελάτης ακυρωνει ενω υπάρχουν τα ακυρωτικα.
Για το authorisation δεν αμφιβαλλω οτι ισχυει, οπως και ειπα, απλα η περίπτωση αυτη εξαιρειται λογικα, που το επιβεβαιωνει και το κειμενο που παραθεσατε. Δεν γινονται οι διπλοεγκρισεις.

Οσο για το τελευταίο ερώτημα, εχω απαντησει πιο μπροστά. Μετα το περας των 24 ωρων ειναι στην ευχαιρια του ξενοδοχου αν θα το ακυρωσει η οχι. Ψαξτε το για τις παραπανω λεπτομεριες, γραφω απο το κινητο μου και μου ειναι δυσκολο να το βρω τωρα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Με μία απλή αναζήτηση στο ίντερνετ μπορεί να βρει κάποιος ότι ξενοδόχοι που συνεργάζονται με το booking γκρινιάζουν ότι διαρκώς λαμβάνουν chargebacks ειδικά από Visa χωρίς να μπορούν να τις αμφισβητήσουν λόγω των ασαφών όρων του booking. Δηλαδή οι όροι της Visa επί προκειμένου υπερισχύουν των όρων του booking, άρα γεια σας.

Εγω μιλάω για τις περιπτωσεις οπου ο πελάτης ακυρωνει ενω υπάρχουν τα ακυρωτικα.
Εδώ και κάμποσα ποστς μιλάμε για την περίπτωση να μη γίνει αποδεκτή η κάρτα κάποιου πελάτη ακόμα και για τεχνικό λόγο που δε φταίει ο ίδιος, να κλείσει κάπου αλλού που θα γίνει αποδεκτή η κάρτα και παράλληλα ο πρώτος ξενοδόχος να τον ενημερώσει μετά από μέρες ότι θέλει άλλη κάρτα αλλιώς του χρεώνει ακυρωτικά. Ε καταλάβετέ το ότι αυτά τα ακυρωτικά για συναλλαγή που δεν πραγματοποιήθηκε την ώρα που έπρεπε να συμβεί δεν μπορούν να υφίσταται γιατί ο πελάτης δεν ενημερώθηκε ποτέ ότι η συναλλαγή αυτή θα παραμείνει ενεργή μέχρι να βρει κάποια κάρτα που να λειτουργεί. Για να το θέσω διαφορετικά αν ένας πελάτης έχει μόνο μια κάρτα στη διάθεσή του, προσπαθήσει να κλείσει μη επιστρέψιμη τιμή και αποτύχει τότε τι πρέπει να κάνει, να τρέξει την άλλη μέρα να εκδώσει νέα κάρτα για να πληρώσει τον ξενοδόχο; Kαι αν δεν του εκδίδουν κάρτα λόγω capital controls παλιότερα ή λόγω μη καλού οικονομικού ιστορικού θα πρέπει να πουλήσει το νεφρό του για να ολοκληρώσει την κράτηση και να μην πληρώσει ακυρωτικά σε ένα ξενοδόχο που επί της ουσίας δε ζημιώθηκε (κράτηση δεν πραγματοποιήθηκε, το δωμάτιο είναι ελεύθερο προς κράτηση); Πέρα απ' την πλάκα και το κυνήγι του κέρδους έχει ένα όριο.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Εδώ και κάμποσα ποστς μιλάμε για την περίπτωση να μη γίνει αποδεκτή η κάρτα κάποιου πελάτη ακόμα και για τεχνικό λόγο που δε φταίει ο ίδιος, να κλείσει κάπου αλλού που θα γίνει αποδεκτή η κάρτα και παράλληλα ο πρώτος ξενοδόχος να τον ενημερώσει μετά από μέρες ότι θέλει άλλη κάρτα αλλιώς του χρεώνει ακυρωτικά. Ε καταλάβετέ το ότι αυτά τα ακυρωτικά για συναλλαγή που δεν πραγματοποιήθηκε την ώρα που έπρεπε να συμβεί δεν μπορούν να υφίσταται.
Για αυτό ρώτησα την ερώτηση για το 24ωρο , άρα φταίει ο ξενοδόχος που δεν ακύρωσε την συναλλαγή μετά το 24ωρο.

Εγώ αυτό κατάλαβα πιο πάνω.

Το ότι το ξενοδοχείο δέχτηκε κράτηση χωρίς ακυρωτικά ενώ το πρώτο 24ωρο δεν υπήρχε valid κάρτα είναι δικό ΤΟΥ πρόβλημα.

Το ότι το ξενοδοχείο δεν έκανε authorisation για κράτηση non show που είχε ακυρωτικά πάλι δικό ΤΟΥ πρόβλημα.

Απλά ο Μολδαβός δεν ήξερε να διεκδικήσει τα δικαιώματα του (εφόσον η χρέωση έγινε 10 ημέρες ΜΕΤΑ την ημερομηνία του check out ήταν παράνομη?)

Άρα το ξενοδοχείο είχε κρατήσει τα προσωπικά στοιχεία της κάρτας του ΧΩΡΙΣ την εξουσιοδότηση του πελάτη?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Μα γι' αυτό είπα ότι πληρώνει όποιος φοβάται ή δε γνωρίζει. Αυτό εκμεταλλεύονται οι ξενοδόχοι. Αν κάποιος αρνηθεί να πληρώσει, απλά δεν ασχολούνται μαζί του γιατί επί της ουσίας δε ζημιώθηκαν. Το δωμάτιο είναι ελεύθερο, δεν κρατήθηκε αφού η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.162
Likes
6.738
Αν αυτό είναι σε όρους του ξενοδοχείου ναι, αν όχι δεν έχει δικαίωμα
Θα έχω φύγει απ'το ξενοδοχείο 6 μηνες, θα έχεις κρατήσει τα στοιχεία της κάρτας μου ενώ έχω πληρώσει και εξοφλήσει και θα με χρεώσεις τον 6ο μήνα για τυχόν ζημιές στο δωμάτιο πριν 6 μήνες; Νομίζω ούτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας
 

kathy_k

Member
Μηνύματα
13
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Δαλματικές ακτές
Ταξίδι-Όνειρο
Οδικό Ην. Πολιτείες
Καλησπέρα! Έχουμε κάνει κράτηση με Booking για Κων/πολη το Πάσχα. Η κράτηση ήταν μη επιστρέψιμη και η κάρτα μας χρεώθηκε ένα μήνα περίπου μετά. Χθες μας ήρθε μήνυμα από τη Booking οτι η κάρτα μας δεν έχει το επαρκές υπόλοιπο, και έχουμε 24 ώρες να βάλουμε άλλη κάρτα για να είναι έγκυρη η κράτηση. Αφού τα χρήματα τα έχουν ήδη πάρει. Έχω στείλει mail στο ξενοδοχείο και στη booking αλλά δεν έχω λάβει ακόμα καμία απάντηση. Έχει δικαίωμα το ξενοδοχείο να ακυρώσει την κράτηση εφόσον την έχουμε ήδη πληρώσει?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ποια κράτηση να ακυρώσει την πληρωμένη; Τσέκαρε το εξτρέ της κάρτας σου και αν βλέπεις κανονικά τη χρέωση στείλε email στη booking επισυνάπτοντας φωτογραφία του και από κάτω την επόμενη παράγραφο στα αγγλικά: "H διαμονή μου έχει εξοφληθεί εξολοκλήρου. Παρακαλώ επιβεβαιώστε ότι η κράτησή μου είναι έγκυρη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής προς τον πάροχο της κάρτας μου με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου για ηθική και οικονομική βλάβη στα αρμόδια δικαστήρια στο Άμστερνταμ, Κάτω Χώρες."
 
Last edited:

kathy_k

Member
Μηνύματα
13
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Δαλματικές ακτές
Ταξίδι-Όνειρο
Οδικό Ην. Πολιτείες
Ευχαριστώ, θα το κάνω, ελπίζω να μου απαντήσουν.
 

apodrasi

Member
Μηνύματα
620
Likes
1.219
Επόμενο Ταξίδι
France
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα-Ινδία-Περού
Το ότι θα προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής (και μόνο αυτό) δε θα το έγραφα. Ίσως αυτό ακριβώς επιδιώκει το ξενοδοχείο...
Μήπως όμως είναι απλώς αβλεψία τους;
Ή μήπως δεν είχε πληρωθεί το συνολικό ποσό; Λόγω ισοτιμίας να ήταν μεγαλύτερο το κόστος από αυτό που έβλεπες στο περίπου;
Ή μήπως δεν πρόσεξες πως κατά το τσεκιν κρατάει το ξενοδοχείο ασφάλεια έναντι ζημιών, με κάρτα και όχι μετρητοίς, την οποία ασφάλεια επιστρέφει; Γι' αυτό ζητάει έγκυρη κάρτα;
 

Ivana

Member
Μηνύματα
954
Likes
1.637
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Εδώ και κάμποσα ποστς μιλάμε

Εσύ μιλάς αυτό εδώ και κάμποσα πόστ

να τον ενημερώσει μετά από μέρες ότι θέλει άλλη κάρτα αλλιώς του χρεώνει ακυρωτικά.

δεν είπε ότι έγινε μετά από μέρες


Για να το θέσω διαφορετικά αν ένας πελάτης έχει μόνο μια κάρτα στη διάθεσή του,

,,,,,να φροντίζει να έχει λεφτά μέσα όταν κάνει κράτηση....αυτό μόνο...όλα τα άλλα τα βγάζεις από μόνος σου
στο #230 η ίδια λέει
Το ξενοδοχειο μου εστειλε επιβεβαιωση κρατησης και αμεσως μετα εβγαλε ακυρη την καρτα και ειπε η booking να ενημερωσω την καρτα για να συνεχισει να ισχυει η κρατηση.Φυσικα εφοσον δεν δεχτηκαν την καρτα μου εκλεισα αλλου που τη δεχτηκαν

Για αυτό ρώτησα την ερώτηση για το 24ωρο , άρα φταίει ο ξενοδόχος που δεν ακύρωσε την συναλλαγή μετά το 24ωρο.
Εγώ αυτό κατάλαβα πιο πάνω.
Δεν το καταλάβατε καλά, διαβάστε το ξανά.
Ακόμα και να το ακύρωνε, πάλι θα είχε δικαίωμα χρέωσης. Απλά δεν το ακύρωσε για κάποιο δικό του λόγο.

Απλά ο Μολδαβός δεν ήξερε να διεκδικήσει τα δικαιώματα του (εφόσον η χρέωση έγινε 10 ημέρες ΜΕΤΑ την ημερομηνία του check out ήταν παράνομη?)
Άρα το ξενοδοχείο είχε κρατήσει τα προσωπικά στοιχεία της κάρτας του ΧΩΡΙΣ την εξουσιοδότηση του πελάτη?
Δεν νομίζω ότι δεν ήξερε, μια χαρά ήξερε να κάνει 5000 κρατήσεις και να μην εμφανίζεται.
Η επανάληψη - η εξουσιοδότηση δίνεται την ώρα της κράτησης. Απλό.


Μα γι' αυτό είπα ότι πληρώνει όποιος φοβάται ή δε γνωρίζει. Αυτό εκμεταλλεύονται οι ξενοδόχοι. Αν κάποιος αρνηθεί να πληρώσει, απλά δεν ασχολούνται μαζί του γιατί επί της ουσίας δε ζημιώθηκαν. Το δωμάτιο είναι ελεύθερο, δεν κρατήθηκε αφού η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε.
Προοδεύεις, τώρα περάσαμε την επανάσταση από το booking στους ξενοδόχους :).

Θα έχω φύγει απ'το ξενοδοχείο 6 μηνες, θα έχεις κρατήσει τα στοιχεία της κάρτας μου ενώ έχω πληρώσει και εξοφλήσει και θα με χρεώσεις τον 6ο μήνα για τυχόν ζημιές στο δωμάτιο πριν 6 μήνες; Νομίζω ούτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας
Συμφωνούμε, η απάντηση ήταν θεωρητική όπως και η ερώτησή του και αφορούσε σχέση αποδοχής ορισμένων ορών αν υπήρχανε. Πιο απλά δες το παράδειγμα για το νοικιασόμενο αμάξι.


Καλησπέρα! Έχουμε κάνει κράτηση με Booking για Κων/πολη το Πάσχα. Η κράτηση ήταν μη επιστρέψιμη και η κάρτα μας χρεώθηκε ένα μήνα περίπου μετά. Χθες μας ήρθε μήνυμα από τη Booking οτι η κάρτα μας δεν έχει το επαρκές υπόλοιπο, και έχουμε 24 ώρες να βάλουμε άλλη κάρτα για να είναι έγκυρη η κράτηση. Αφού τα χρήματα τα έχουν ήδη πάρει. Έχω στείλει mail στο ξενοδοχείο και στη booking αλλά δεν έχω λάβει ακόμα καμία απάντηση. Έχει δικαίωμα το ξενοδοχείο να ακυρώσει την κράτηση εφόσον την έχουμε ήδη πληρώσει?
Όχι, δεν έχει εφόσον τα πλήρωσες. Και αν το κάνουν αυτό θα τους κυνηγήσεις. Θα πάρεις τις αναφορές της τράπεζας σου και θα απευθυνθεις σε αυτούς βάση των συναλλαγών.
Μπορεί να παίζει σαφώς και αυτό που λέει @apodrasi
Επίσης, τα ξενοδοχεία στην Κωνσταντινούπολη τελευταία έχουν ακριβύνει πολύ, μάλλον λόγω ζήτησης. Μπορεί να το επιδιώκουν παράνομα για την διαφορά τιμής που έχουν πλέον.
Έβλεπα ξενοδοχεία πριν πάω στο Ιράν για τις μέρες μετά την επιστροφή και δεν έκλεισα σκεπτόμενη...θα χει και τότε....
Όταν έφτασα ήταν όλα περίπου 30% πιο ακριβά.
 
Last edited:

panpan

Member
Μηνύματα
7.110
Likes
28.909
Θα έχω φύγει απ'το ξενοδοχείο 6 μηνες, θα έχεις κρατήσει τα στοιχεία της κάρτας μου ενώ έχω πληρώσει και εξοφλήσει και θα με χρεώσεις τον 6ο μήνα για τυχόν ζημιές στο δωμάτιο πριν 6 μήνες; Νομίζω ούτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας
Εδώ μιλάς για απάτη του ξενοδόχου.Γίνετε αμφισβήτηση και τέλος.Απατεώνες υπάρχουν παντού.
Όταν φεύγεις από το ξενοδοχείο καλό είναι να βγάζεις μερικές φωτό για την κατάσταση που το αφήνεις,.ή όταν
μπαίνεις σε κάποιο δωμάτιο και βλέπεις κάποια ζημιά να την φωτογραφίζεις και να την αναφέρεις άμεσα.
Η Ivana ανέφερε ένα περιστατικό απατεώνα ή αν θέλεις κακόβουλο πελάτη που δόλια άφησε φέσι.
Έχει αναφέρει ότι παρόλο που μπορούσε να κρατήσει ακυρωτικά,μετά από επικοινωνία με τον πελάτη του έδωσε
ακέραιο το ποσό.
Μην τρελαθούμε τώρα και τον υποστηρίζουμε γιατί η Ivana το κυνήγησε και πήρε πίσω ένα μέρος της ζημιάς.
Κι εγώ το έχω κάνει.(καμία σχέση με την booking)H Ιvana όπως κι εγώ ,έχει κρατήσει το ιστορικό της κακόβουλης
χρήσεις της συναλλαγής μας.Αν νομίζει ότι του πήραμε τα χρήματα κακώς και καταχρηστικά εδώ είμαστε να αναμετρηθούμε.
 

kathy_k

Member
Μηνύματα
13
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Δαλματικές ακτές
Ταξίδι-Όνειρο
Οδικό Ην. Πολιτείες
Αρχικά και εγώ σκέφτηκα οτι είναι κάποιο λάθος, αλλά έχω στείλει 2 mail στο κατάλυμα και δεν μου έχουν απαντήσει. Η κάρτα είναι έγκυρη και έχει 50 ευρω μέσα, (οπότε δεν είναι θέμα διαφοράς ισοτιμίας). Δεν αναφέρει τίποτα για εγγύηση ή άλλου είδους δέσμευση χρημάτων. Και πάλι μπορούν να επικοινωνήσουν, όχι να μην απαντούν καν, εφόσον έχουν πληρωθεί. Σε 4 ώρες λήγει η προθεσμία του 24ώρου απo την Booking.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.949
Μέλη
39.484
Νεότερο μέλος
dvasilo_

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom