Ivana
Member
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 1.637
- Ταξίδι-Όνειρο
- οχ.....όλος ο κόσμος
Μπορεί να είναι πολλές παραθέσεις, αλλά επειδή καθημερινά διαχειρίζομαι τις κρατήσεις μέσω της εν λόγω εταιρείας, θα θελα να τις αναλύσω....
Το πιο πιθανόν (σχεδόν σίγουρο) είναι η κάρτα αυτή να μην είχε λεφτά μέσα και για αυτό την ειδοποίησαν.
Η αμφισβήτηση γίνεται μόνο εφόσον υπάρχουν νομικές προϋποθέσεις. Πατώντας το κουμπάκι "αποδέχομε τους όρους" έχει "υπογράψει το συμβόλαιο" που λέει ότι μην επιστρέψιμη δλδ "προνομιακή"τιμή θα πρέπει να πληρωθεί. Για αυτόν τον λόγο σε non refundable γίνονται αμέσως χρεώσεις και όχι δεσμεύσεις.
Όποτε η απάντηση αυτή πάει και σε αυτα:
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες.
Δηλαδή:
με το που την ελέγχει πατάει το κουμπάκι της μην έγκυρης κάρτας και με το πέρας των 24 ωρών μπορεί να το ακυρώσει. Πριν δνε μπορεί εκτός αν πρόκειται για κράτηση ίδιας μέρας, Εκεί μπορεί να την ακυρώσει μετά τις 6μμ.
Αυτό στήθηκε με σκοπό να προστατέψει τα ξενοδοχεία από τους πελάτες που για την ίδια μέρα κάνουν κουτουρού κρατήσεις σε πολλά ξενοδοχεία, αλλά και τους πελάτες για να έχουν χρόνο να διορθώσουν όποιο σφάλμα, εφόσον πρόκειται για σφάλμα και όχι σκόπιμη πράξη.
Αν το ξενοδοχείο είχε πολλά άδεια δωμάτια όμως, το κρατάει και λέει, μήπως και έρθει τελικά;
Η σύγκριση με την περίπτωση αγοράς ρούχου δεν έχει καμία σχέση.
Η κράτηση αυτή συμφωνήθηκε ως μην επιστρέψιμη που σημαίνει ότι έδωσε συναίνεση ότι σε περίπτωση της ακύρωσης για όποιο λόγο τα λεφτά δεν επιστρέφονται. Εδώ η ακύρωση προκύπτει από την μην ανανέωση των σωστών στοιχείων κάρτας.
Και επειδή 99% η κάρτα της δεν μπορούσε να χρεωθεί επειδή δεν είχε λεφτά, το φταίξιμο υπάρχει και όχι κάποια ανωτέρα βια που εμπόδιζε τη συναλλαγή. Αν πίστευε ότι η κάρτα της ήταν οκ, θα τους έπαιρνε αμέσως τηλέφωνο και δεν θα το άφηνε και δεν θα πήγαινε σε άλλο (στο οποίο όμως δεν μας είπε αν ήταν με ακύρωση ή όχι η κράτηση και για αυτό μάλλον οι άνθρωποι δεν προχώρησαν στον έλεγχο).
Και να το θέσω αλλιώς: πες ότι κλείνεις ένα αεροπορικό που είναι economy basic και δεν επιστρέφεται.
Πες ότι πατάς το κουμπί πληρωμή, γυρίζει, γυρίζει και σου λέει "αδύνατο να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή". Εκείνη τη στιγμή λες, πάλι καλά, καλύτερα να μην πάω κιόλας, τι το θελα. Ακούγεται η ειδοποίηση από το κινητό και είναι από την τράπεζα...τελικά το ποσό χρεώθηκε και η σελίδα τους είχε σφάλμα και έβγαλε λανθασμένο ειδοποιητήριο. Εσύ όμως πριν από τα δευτερόλεπτα αποφάσισες να μην πας ...τι κάνεις, τρέχεις στην Κομισιόν;
Και αυτό πάλι δεν είναι σχεδόν ίδιο, αλλά βασίζεται στην ίδια λογική ηλεκτρονικών συναλλαγών τις οποίες με την συναίνεση αποδεχόμαστε ή όχι, με όλες τους τις συνέπειες.
Σε αυτήν την περίπτωση, για να διευρύνει το πελατολόγιο του και έμεσα των ξενοδοχείων, εισπράττει τα λεφτά τα όποια άμεσα σε μορφή virtual card τα προωθεί στο ξενοδόχο μειωμένα για την προμήθειά του.
και της αδιαφορίας όπως λέει και από κάτω:
Το φυσικά πάλι βγάζει μάτια..... αυτό σου είπαν κοπέλα μου στο Booking-com, να τους πάρεις στο ξενοδοχείο, στο χέρι τους είναι.
Όπως και ήταν αν θα στο ακύρωναν ή όχι, δεν το κανανε επειδή τους το είπες εσύ απειλιτικά "ρε φίλε!"..
Όπως τα λέει και από κάτω
Λοιπόν, πέρα ότι συνεργάζομαι με την εταιρεία, είμαι και πελάτισσα από τότε που υπάρχει σχεδόν η σελίδα.
Έχω πληρώσει ακυρωτικά, μου τα έχουν επιστρέψει κάποιες φορές, μου έχουν κάνει ακύρωση και μην επιστρέψιμης κράτησης χωρίς να πληρώσω, έχω κλείσει τέτοιες μην επιστρέψιμες τιμές και με κάρτες που δεν είχαν χρήματα και αν περάσει πέρασε, που πολλές φορές πέρασε επειδή ο υπάλληλος του ξενοδοχείου δεν ήθελε ή βαριόταν να ελέγξει την κάρτα, έχει τύχει και να την ελέγξουν και να μου ζητήσουν ενημέρωση κάρτας και αν δεν την έκανα να την ακυρώσουν ή μην. Πάντα είχα την υποστήριξη όταν χρειαζόμουν, στην Μάλτα έφτασα στο ξενοδοχείο, το πλήρωσα όλο τοις μετρητοίς και βγήκε προβληματικό και με την επέμβαση της εταιρείας μου τα δωσαν τα μετρητά.... πολλά έχουν γίνει, αλλά για πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη τι έκλεισα και γιατί.
Οπότε, αν τύχει κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι, πάρτε τηλέφωνο και την εταιρεία και το ξενοδοχείο, μην βγάζετε συμπεράσματα και σηκώνετε πανικό αμέσως.
Το πιο πιθανόν (σχεδόν σίγουρο) είναι η κάρτα αυτή να μην είχε λεφτά μέσα και για αυτό την ειδοποίησαν.
το keyword είναι ότι το άφησες, που είδαμε από κάτω ότι μετά είπες πως σε ενημέρωσαν να άλλαξεις την κάρτα. Ότι έκλεισες αλλού με την ίδια κάρτα δεν σημαίνει ότι εκεί δούλεψε, αλλά ότι εκείνοι δεν προσπάθησαν να κάνουν την προέγκριση...απλά.Καλησπερα.Ειχα κανει μια κρατηση μεσω booking στη Ρωμη σε ενα ξενοδοχειο που ειχε ακυρωτικα 90 ευρω.Εδωσα χρεωστικη καρτα γιατι δεν καταλαβα οτι θελουν πιστωτικη και τη βγαλανε ακυρη.Το αφησα λοιπον και εκλεισα αλλου που δεχτηκαν τη χρεωστικη μου καρτα ομως μεσω booking για να γινει ακυρωση του πρωτου καταλυματος μου ζητανε να πληρωσω τα ακυρωτικα!
Δεν θα πλήρωνες, όπως και δεν πλήρωσες εκ του αποτελέσματος. Όμως, αν ήθελαν να σε τρέξουν στα δικαστήρια, θα πλήρωνες.πως θα πληρωσω ακυρωτικα εφοσον δε δεχτηκαν την καρτα μου?ρωτησα τη booking και μου ειπαν οτι πλεον ειναι θεμα καταλυματος.Υπαρχει καποιος με παρομοια κατασταση?
Σου το ζήτησαν όχι για να σε χρεώσουν, που δνε μπορούσαν ούτως ή άλλως, αλλά να το αποδεσμεύσουν το δωμάτιο για κάποιον άλλον να μην μείνει άδειο. Δεν είσαι η πρώτη, ούτε η τελευταία που το έκανε, ξέρουν πολύ καλά ότι δεν θα μπορούσανε να πάρουν τα λεφτά είτε ακυρωνόταν είτε παρέμενε θεωρητικά ενεργή. Απλά μπορεί αν ήταν το τελευταίο τους δωμάτιο και δεν μπορούσαν να το διαθέσουν για ευνόητους λόγους του ενδεχόμενου overbooking.Μου ζηταει η booking να κανω ακυρωση της κρατησης αλλα γινεται μονο με ακυρωτικα 90 ευρω ασχετως που βγαλανε ακυρη την καρτα μου.
H επιβεβαίωση είναι αυτοματοποιημένη, η χρέωση της κάρτας είναι χειροκίνητη διαδικασία του ξενοδοχείου.Το ξενοδοχειο μου εστειλε επιβεβαιωση κρατησης και αμεσως μετα εβγαλε ακυρη την καρτα και ειπε η booking να ενημερωσω την καρτα για να συνεχισει να ισχυει η κρατηση.
Το πιο εύκολο ήταν αυτό, αν και ξενοδοχείο μπορεί να το αρνηθεί. Εγώ προσωπικά δεν το κάνω, μου έχει τύχει ως πελάτισσα να μην θέλει να ακυρώσει χωρίς τα ακυρωτικά.Για τυπικούς λόγους επικοινώνησε με το ξενοδοχείο και εξήγησε τους γιατί δεν δέχεσαι.Και κάνε κοινοποίηση και στην booking.Και σε περίπτωση που χρεωθεί η κάρτα σου(που δεν έγινε δεκτή!!) να αμφισβητήσεις την συναλλαγή με την τράπεζα σου.
Η αμφισβήτηση γίνεται μόνο εφόσον υπάρχουν νομικές προϋποθέσεις. Πατώντας το κουμπάκι "αποδέχομε τους όρους" έχει "υπογράψει το συμβόλαιο" που λέει ότι μην επιστρέψιμη δλδ "προνομιακή"τιμή θα πρέπει να πληρωθεί. Για αυτόν τον λόγο σε non refundable γίνονται αμέσως χρεώσεις και όχι δεσμεύσεις.
Σωστή παρατήρηση, δεν θα μπορούσανε να τα διεκδικήσουν εκτός αν κάποια στιγμή η κάρτα είχε αρκετά χρήματα και το ξενοδοχείο ακριβώς εκείνη την στιγμή θα προσπαθούσε να χρεώσει. Θεωρητικά - ελάχιστες δυνατότητες.Τα ακυρωτικα πως τα ζητανε; Με εμβασμα;
Η κρατηση φαινεται ενεργη στο προφιλ σου στη booking?
Όποτε η απάντηση αυτή πάει και σε αυτα:
Πώς θα εισπράξει η booking τα ακυρωτικα από την στιγμή που δεν δέχεται καμία κάρτα για πληρωμή;
Οκ. Πάμε αλλη μια φορά;
Πώς θα εισπράξει ακυρωτικα τέλη το ξενοδοχείο από την στιγμή που δεν έχει κάρτα από την οποία να μπορεί να κάνει χρέωση;
Κακώς, μόνο και μόνο για την φήμη του, έπρεπε να το κάνει. Δεν ήταν υποχρεωμένοι όμως.Εκανα αιτημα δωρεαν ακυρωσης στο καταλυμα και μου εστειλε mail η booking οτι δε δεχεται δυστυχως το καταλυμα δωρεαν ακυρωση μετα απο επικοινωνια τους μαζι τους
Κάνουν, αναλόγως ποιο υπάλληλο θα πετύχεις, και τι διάθεση θα έχει ο ξενοδόχος καθώς στα χέρια του είναιΘυηθηκα οτι τις παλιες καλες εποχες που ημουν απειρη εκλεισα κι εγω μη ακυρωσιμο κατα λαθος,μεσολαβησε η booking και τους παρακαλεσε να το ακυρωσουν αυτοι. Τωρα η Booking δεν κανει τετοια χατηρια.
Δεν έχει καμία σχέση με το booking!Απλα δε νομιζω να ξανακλεισω αλλη φορα μεσω booking!Ειναι απλα απαραδεκτοι!!!
έχει σχέση με την ημιμάθεια πρωτίστως και στην τελική με το ξενοδοχείο που επέλεξες.
Σωστή και πάλι....Ισως δεν επρεπε να προχωρησεις αμεσως σε αλλο καταλυμμα.
Δεν ακυρώνεται από μόνο του. Πάλι ο ξενοδόχος αποφασίζει αν θα το ακυρώσει ή αν ητν αφήσει έγκυρη για διάφορους λόγους.Οταν μια κράτηση έχει κάποιο πρόβλημα με κάρτα συνηθως δινουν 24 ωρες για να ενημερωσεις τα στοιχεια της καρτας σου αλλιως ακυρώνεται αυτοματα. Τωρα δεν ακυρωθηκε απο μονη της?
Δηλαδή:
με το που την ελέγχει πατάει το κουμπάκι της μην έγκυρης κάρτας και με το πέρας των 24 ωρών μπορεί να το ακυρώσει. Πριν δνε μπορεί εκτός αν πρόκειται για κράτηση ίδιας μέρας, Εκεί μπορεί να την ακυρώσει μετά τις 6μμ.
Αυτό στήθηκε με σκοπό να προστατέψει τα ξενοδοχεία από τους πελάτες που για την ίδια μέρα κάνουν κουτουρού κρατήσεις σε πολλά ξενοδοχεία, αλλά και τους πελάτες για να έχουν χρόνο να διορθώσουν όποιο σφάλμα, εφόσον πρόκειται για σφάλμα και όχι σκόπιμη πράξη.
τα bold εμένα μου τα λένε όλα...το φυσικά είναι το αποκορύφωμα;Το εγραψε και σε μενα για τις 24 ωρες,δεν ενημερωσα φυσικα καμμια καρτα ομως γιατι συνεχιζει και φαινεται ενεργη στο προφιλ μου στο booking?
Απλό.... ακυρώθηκε επειδή ο ξενοδόχος είπε... δεν θα έμενε για να μην έχει ενημερώσει την κάρτα, οπότε το αποδεσμεύω να το πουλήσω.Και εμένα μου έχει τύχει μόλις κάνω την κράτηση να μου στείλουν αμέσως το voucher και την επόμενη ημέρα να μου στέλνουν μέιλ ότι η κάρτα δεν είναι αποδεκτή, να βάλω άλλη και σε περίπτωση που δεν το κάνω σε 48 ώρες ακυρώνεται η κράτηση. Δεν έβαλα κάρτα ακυρώθηκε κ έκλεισα από αλλού.
Αν το ξενοδοχείο είχε πολλά άδεια δωμάτια όμως, το κρατάει και λέει, μήπως και έρθει τελικά;
Σωστότατος!Το θέμα λυνόταν εξαρχής καταχωρώντας εντός 24 ωρών μία πιστωτική κάρτα ή εναλλακτικά -σε κάποιες περιπτώσεις- μια προπληρωμένη με επαρκές υπόλοιπο. Εγώ δεν κατάλαβα (αφού ήξερες ότι όφειλες να πληρώσεις ακυρωτικά) γιατί προχώρησες σε κράτηση αλλού, αφήνοντας φέσι στο ξενοδοχείο και ψάχνοντας εκ των υστέρων τρόπους να βεβαιωθείς ότι θα αποφύγεις την χρέωση.
Η επιβεβαίωση της κράτησης δεν έχει να κάνει με την πληρωμή, η κράτηση θα επιβεβαιωθεί και θα δοθεί κωδικός κράτησης είτε είναι με δωρεάν ακύρωση, είτε με προπληρωμή, είτε με προκαταβολή. Άσε που το ξενοδοχείο ή το πρακτορείο δεν ζητάει ακυρωτικά, όπως λες, ζητά να τακτοποιήσεις την οφειλή που προκύπτει από την κράτησή σου, εντός 24 ωρών. Εσύ αντί να μεριμνήσεις γι' αυτό, έκλεισες αλλού!
επίσης!Ενέργησες αυθαίρετα και λάθος και κατά τ'άλλα η Booking είναι απαράδεκτη.
Θα έπρεπε να διευκρινήσεις τι θα γίνει με την περίπτωση σου και μετά να προχωρήσεις σε δεύτερη κράτηση.
υγ.
Σου έβγαλε άκυρη την κάρτα.Αν έκανες συζήτηση μαζί τους μπορεί να σου έλεγαν είτε βάλε άλλη κάρτα,είτε στείλε με έμβασμα,είτε πληρώνεις με μετρητά όταν εμφανιστείς.
Δεν σου ακύρωσαν την κράτηση. Θέλαν άλλο τρόπο πληρωμής.
Το συμβόλαιο το υπογράφει συμφωνώντας με τους όρους, που πολύ καλά τους αναφέρεις. Αν δεν συμφωνήσεις με τους όρους, δεν πραγματοποιείται η κράτηση. Οπότε στέκει νομικά.Αν και γνωρίζω ότι προβλέπεται στους όρους της booking, προσωπικά ο όρος αυτός μου ακούγεται καταχρηστικός και νομικά αστήριχτος σε ένα δικαστήριο. Το συμβόλαιο με τη booking λογικά υπογράφεται απ' τα δύο μέρη και ισχύει όταν η booking σου προσφέρει ένα κατάλυμα και εσύ με μια έγκυρη κάρτα πληρώσεις για αυτό το κατάλυμα ή το κρατήσεις για να το πληρώσεις στο μέλλον. Με άκυρη πιστωτική/χρεωστική απ' τη μεριά σου δεν υπάρχει συμβόλαιο, υπάρχει μόνο πρόθεσή σου να υπογράψεις το συμβόλαιο η οποία όμως δεν υλοποιείται επειδή η κάρτα απορρίφθηκε. Αυτό που κάνει η booking και τα καταλύματα, είναι το ίδιο σα να μπεις σε ένα κατάστημα ρούχων, τη στιγμή της πληρωμής να απορριφθεί η κάρτα σου και οι υπεύθυνοι του καταστήματος να μη σε αφήνουν να βγεις πριν πληρώσεις για το ρούχο που σκόπευες να αγοράσεις. Πού ακούστηκε να μην υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση μη αποδοχής πιστωτικής κάρτας σε ηλεκτρονικές αγορές;
Στη θέση σου θα έκανα επώνυμη καταγγελία στο σχετικό όργανο της Κομισιόν περιγράφοντας όλα τα γεγονότα και μέχρι να δω την απόφαση δε θα πλήρωνα δραχμή.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
Η σύγκριση με την περίπτωση αγοράς ρούχου δεν έχει καμία σχέση.
Η κράτηση αυτή συμφωνήθηκε ως μην επιστρέψιμη που σημαίνει ότι έδωσε συναίνεση ότι σε περίπτωση της ακύρωσης για όποιο λόγο τα λεφτά δεν επιστρέφονται. Εδώ η ακύρωση προκύπτει από την μην ανανέωση των σωστών στοιχείων κάρτας.
Και επειδή 99% η κάρτα της δεν μπορούσε να χρεωθεί επειδή δεν είχε λεφτά, το φταίξιμο υπάρχει και όχι κάποια ανωτέρα βια που εμπόδιζε τη συναλλαγή. Αν πίστευε ότι η κάρτα της ήταν οκ, θα τους έπαιρνε αμέσως τηλέφωνο και δεν θα το άφηνε και δεν θα πήγαινε σε άλλο (στο οποίο όμως δεν μας είπε αν ήταν με ακύρωση ή όχι η κράτηση και για αυτό μάλλον οι άνθρωποι δεν προχώρησαν στον έλεγχο).
Δεν είναι το ίδιο, καθώς ως συνήθως τέτοιες αγορές δεν έχουν την πολιτική του "μην επιστρέψιμου" ή τουλάχιστον εγώ δεν ξέρω ότι έχουν.Οι όροι δεν μπορεί να είναι καταχρηστικοί. Δηλαδή αν οι όροι έλεγαν ότι όποιος σερφάρει στη booking πρέπει υποχρεωτικά να κρατήσει κατάλυμα αλλιώς θα πληρώσει ρήτρα, αυτό δε σημαίνει ότι ένας τέτοιος εξόφθαλμα αστείος όρος θα στεκόταν σε ένα δικαστήριο.
Πχ δεκάδες φορές έχω προσπαθήσει να αγοράσω διαδικτυακά προϊόντα και η κάρτα απορρίφθηκε για διάφορους λόγους. Αυτό έλειπε να ερχόταν την άλλη μέρα ο Κωτσόβολος και ο Γερμανός και να μου ζήταγαν να βάλω άλλη κάρτα για να ολοκληρώσω την αγορά αλλιώς θα πληρώσω ρήτρα επειδή μου κράτησαν το προϊόν. Κάποιος πρέπει να ενημερώσει τις σχετικές υπηρεσίες επιτροπών καταναλωτή στην ΕΕ για αυτές τις πρακτικές της booking, νομίζω. Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να έρχονται σε σύγκρουση με θεσμοθετημένα δικαιώματα καταναλωτών.
Και να το θέσω αλλιώς: πες ότι κλείνεις ένα αεροπορικό που είναι economy basic και δεν επιστρέφεται.
Πες ότι πατάς το κουμπί πληρωμή, γυρίζει, γυρίζει και σου λέει "αδύνατο να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή". Εκείνη τη στιγμή λες, πάλι καλά, καλύτερα να μην πάω κιόλας, τι το θελα. Ακούγεται η ειδοποίηση από το κινητό και είναι από την τράπεζα...τελικά το ποσό χρεώθηκε και η σελίδα τους είχε σφάλμα και έβγαλε λανθασμένο ειδοποιητήριο. Εσύ όμως πριν από τα δευτερόλεπτα αποφάσισες να μην πας ...τι κάνεις, τρέχεις στην Κομισιόν;
Και αυτό πάλι δεν είναι σχεδόν ίδιο, αλλά βασίζεται στην ίδια λογική ηλεκτρονικών συναλλαγών τις οποίες με την συναίνεση αποδεχόμαστε ή όχι, με όλες τους τις συνέπειες.
ακριβώς!Η booking δεν πουλάει τίποτα διαδυκτιακά.Σε φέρνει σε επαφή με τον ξενοδόχο.Την συμφωνία σου την κάνεις εσύ αποκλειστικά με τον ξενοδόχο.Και με τους όρους του κάθε ξενοδόχου.Γι αυτό δεν παίρνει η booking προμήθεια από σένα ,αλλά από τον ξενοδόχο.Ούτε εισπράττει χρήματα από σένα,αλλά μόνο από τον ξενοδόχο.
Σου δείχνει το ξενοδοχείο,σου δείχνει τους όρους του ξενοδοχείου.Σε ρωτάει αν συμφωνείς μ'αυτούς τους όρους και λες
Η περίπτωση που αναφέρεις ισχύει μόνο για μην επιστρέψιμες κρατήσεις τις οποίες κάποιος μπορεί να τις πληρώσει με paypal και άλλα 2 που μου είναι άγνωστα και οι οποίες δεν έχουν σχέση με κάρτα.Λαθος. Βεβαιως και εισπραττει ενιοτε οταν εχει συμφωνησει να διαχειριζεται τις πληρωμες αντ αυτου. Στην περιπτωση αυτη εισπραττει τα χρηματα απο εσενα.
https://partnerhelp.booking.com/hc/el/articles/360001901688-Λύσεις-πληρωμών-από-την-Booking-com
Σε αυτήν την περίπτωση, για να διευρύνει το πελατολόγιο του και έμεσα των ξενοδοχείων, εισπράττει τα λεφτά τα όποια άμεσα σε μορφή virtual card τα προωθεί στο ξενοδόχο μειωμένα για την προμήθειά του.
δεν ισχύει τίποτα από αυτά.. διάβασε τα από πάνωΑπό ότι κατάλαβα η Booking έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα στους πελάτες και να λέει ότι δεν δέχεται τη κάρτα να βάζεις δεύτερη, τρίτη, τέταρτη, να μην κάνει καμία αποδεκτή, (άσχετα αν όλες είναι ενεργές και χρησιμοποιούνται κανονικά), και στο τέλος να μην ακυρώνει τη κράτηση και να σου χρεώνουν τα ακυρωτικά!!!! (σε ποια κάρτα? αυτή-ες που δεν αποδέχονται?)
τελικά είναι απλά θέμα της ημιμάθειας....Απο δω και περα λοιπον οποιος πελατης καταστηματος πληρωνει τις αγορες του με μια καρτα που για καποιο λογο βγαινει ακυρη και εφοσον δεν εχει αλλη καρτα να πληρωσει και ακυρωνει τα ψωνια του,θα βαζουμε ακυρωτικο προστιμο και δε θα τον αφηνουμε να φυγει!οχι ρε φιλε!
Θα δωσει την καρτα του και θα ψωνισει απο κει που του τη δεχονται!ενταξει!φτανει πια με την Αγια booking!
και της αδιαφορίας όπως λέει και από κάτω:
Κάνοντας τον συνήγορο του διαβόλου θα σε ρωτούσα αν πιστεύεις πως έχεις και εσύ μερίδιο ευθύνης στην όλη ιστορία.
Τι εννοώ, είδες πως δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή αλλά παρόλα αυτά η κράτηση ήταν ενεργή, δεν μπήκες στη διαδικασία να ψαχτείς και να μιλήσεις με κανέναν, ούτε με το ξενοδοχείο, ούτε με την ίδια τη booking,
ναμαστεεεεεε.... τόσο δύσκολο ήταν;Καλησπερα
Να ενημερωσω οτι μου εστειλαν απαντηση απο το καταλυμα οτι η κρατηση ακυρωθηκε χωρις ακυρωτικα, φυσικα μετα απο επικοινωνια μου με το ιδιο το καταλυμα.Σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια σας.
Το φυσικά πάλι βγάζει μάτια..... αυτό σου είπαν κοπέλα μου στο Booking-com, να τους πάρεις στο ξενοδοχείο, στο χέρι τους είναι.
Όπως και ήταν αν θα στο ακύρωναν ή όχι, δεν το κανανε επειδή τους το είπες εσύ απειλιτικά "ρε φίλε!"..
Των συνειδητοποιημένων καταναλωτών ναι, όχι των αμαθής και εκείνων που δεν διαβάζουν αυτά που υπογράφουν.Φυσικά και στο ακύρωσαν δωρεάν. Γνωρίζουν ότι κανένα δικαστήριο δε θα τους δικαίωνε βάσει των καταχρηστικών όρων της booking . Χτύπα και μια επώνυμη καταγγελία σε κάποιο όργανο καταναλωτών της ΕΕ τονίζοντας τους απαράδεκτους όρους της booking που κρατά δέσμιους πελάτες χωρίς να ξέρουν αν προχώρησε ή όχι η κράτησή τους και αν χρωστάνε ή όχι ακυρωτικά ακόμα κι αν απορρίφθηκε η κάρτα τους και πιστεύω κάτι θετικό θα προκύψει. Τα θετικά πάντα προκύπτουν απ' την κινητοποίηση των καταναλωτών.
Όπως τα λέει και από κάτω
Μα αφου εδω αποφασισαν οι δικαστες οτι πρεπει να πληρωσεις ακυρωτικα, αφου ετσι λεει, ετσι πρεπει να γινει. Το λενε οι ΟΡΟΙ.
Πως γινεται τελικα να μην πληρωσεις; Αμφισβητεις τους ΟΡΟΥΣ;
Νομιζω οτι η πολιτικη ορθοτητα ειναι ο νουμερο ενα κινδυνος της συγχρονης κοινωνιας, ανθρωποι που αισθανονται προτυπα πισω απο τα πληκτρολογια τους, ανθρωποι τελειοι που κανουν παντα το σωστο, παντα διαβαζουν τον τομο με τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ και ακολουθουν κατα γραμμα οτι λενε, οσο καταχρηστικο και να ειναι αυτο.
231028700 είναι η άλλη λύσηΚαλημέρα,μήπως γνωρίζει κάποιος το τηλέφωνο για να επικοινωνήσω με την booking?Το 00800127605 δεν καλεί καν.
Λοιπόν, πέρα ότι συνεργάζομαι με την εταιρεία, είμαι και πελάτισσα από τότε που υπάρχει σχεδόν η σελίδα.
Έχω πληρώσει ακυρωτικά, μου τα έχουν επιστρέψει κάποιες φορές, μου έχουν κάνει ακύρωση και μην επιστρέψιμης κράτησης χωρίς να πληρώσω, έχω κλείσει τέτοιες μην επιστρέψιμες τιμές και με κάρτες που δεν είχαν χρήματα και αν περάσει πέρασε, που πολλές φορές πέρασε επειδή ο υπάλληλος του ξενοδοχείου δεν ήθελε ή βαριόταν να ελέγξει την κάρτα, έχει τύχει και να την ελέγξουν και να μου ζητήσουν ενημέρωση κάρτας και αν δεν την έκανα να την ακυρώσουν ή μην. Πάντα είχα την υποστήριξη όταν χρειαζόμουν, στην Μάλτα έφτασα στο ξενοδοχείο, το πλήρωσα όλο τοις μετρητοίς και βγήκε προβληματικό και με την επέμβαση της εταιρείας μου τα δωσαν τα μετρητά.... πολλά έχουν γίνει, αλλά για πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη τι έκλεισα και γιατί.
Οπότε, αν τύχει κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι, πάρτε τηλέφωνο και την εταιρεία και το ξενοδοχείο, μην βγάζετε συμπεράσματα και σηκώνετε πανικό αμέσως.
Last edited: