• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Μετρό Θεσσαλονίκης

8avos

Member
Μηνύματα
786
Likes
7.321
Θυμάμαι στο Βερολίνο κατά τους θερινούς μήνες,βάζανε κάτω στο U-Bahn ένα βαγόνι ανοικτό,επιβιβαζόσουνα με κράνος κάνοντας μια ξενάγηση στα υπόγεια της πόλης...

Εδώ Σαλονικα μόλις απ την δεύτερη εβδομάδα ,σε βάζουν να περπατάς στα υπόγεια σε ανύποπτο χρόνο με δωρεάν εισιτήριο...πράγμα που καθιστά την όλη εμπειρία top
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.525
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ΚΙ ομως ειναι μερος καθε σοβαρης συγκοινωνιακης μελετης το αν η χρηση ενος ΜΜΜ ειναι ανταγωνιστικη με το περπατημα. Μονο που συνηθως το κανουν για να συγκρινουν τα υπεργεια μεσα, οχι τα υπογεια! Γιατι ειναι και μερος της οικονομικης μελετης, αν καποιος θα προτιμησει να πληρωσει εισιτηριο, να τον φανε οι κυλιομενες σκαλες και τα σκοταδια ενω ο χρονος που απαιτει το περπατημα ειναι ο ιδιος.
Ο Μπλετσας για χαβαλε το εκανε, αλλα ειναι και κοινη λογικη.
Κανεις δεν βγαζει εισητηριο στην Αθηνα να παει απο πανεπιστημιου ομονοια. Αν παει απο πλακεντιας η κορωπι στη δουλεια του εχει τεραστια σημασια αν παει πανεπιστημιου ή ομονοια. Να συγκρινεις τι λοιπον; Οι στασεις δεν εχουν βγει απο ευτυχηδες ευτυχως, αλλα απο καποιους που ευτυχως ξερουν κατι παραπανω.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.707
Κανεις δεν βγαζει εισητηριο στην Αθηνα να παει απο πανεπιστημιου ομονοια. Αν παει απο πλακεντιας η κορωπι στη δουλεια του εχει τεραστια σημασια αν παει πανεπιστημιου ή ομονοια. Να συγκρινεις τι λοιπον; Οι στασεις δεν εχουν βγει απο ευτυχηδες ευτυχως, αλλα απο καποιους που ευτυχως ξερουν κατι παραπανω.
Ακριβως, συμφωνουμε.
Μενει να δουμε μετα τον ενθουσιασμο του πρωτου καιρου ποσους επιβατες θα αφορα και αν θα βγαζει τα εξοδα του.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Ακριβως, συμφωνουμε.
Μενει να δουμε μετα τον ενθουσιασμο του πρωτου καιρου ποσους επιβατες θα αφορα και αν θα βγαζει τα εξοδα του.
Δεν έχεις βιώσει την (μέχρι σήμερα) συγκοινωνιακή καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης, γι αυτό λες αυτό που λες. Για όσους ξέρουν και μπορούν να δουν, η εικόνα που εγώ βλέπω (και μακάρι να κάνω λάθος) - και παρά την ελάχιστη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα - είναι ότι το μέσο είναι ήδη κορεσμένο: Λίγα βαγόνια, μικρές πλατφόρμες, πολύς κόσμος ακόμη και σε ώρες μη αιχμής. Δεν πρόκειται να λιγοστέψει. Πρόβλεψη για μεγαλύτερους συρμούς δεν υπάρχει, όταν θα μπει στο δίκτυο και η γραμμή προς Καλαμαριά τον επόμενο χρόνο, το μέσο θα στενάξει.
Δε λέω και για τη γραμμή προς τα δυτικά - αν και όταν γίνει - που στον υποτιθέμενο σταθμό μετεπιβίβασης (στο Βαρδάρη) δεν υπάρχει καμμία σχετική πρόβλεψη ή σχεδιασμός (που θα έπρεπε από τώρα να έχουν γίνει οι σήραγγες) για την επέκταση της πλατφόρμας ή τη δημιουργία νέας. ΘΑ δούμε...
Δυστυχώς άλλη επιλογή δεν υπάρχει, ο ΟΑΣΘ είναι τραγικός και το άλλο "μεγάλο" έργο του flyover στραγγαλίζει την πόλη με την απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί.
Δεν ξέρω αν θα βγάλει τα λεφτά του το μετρό της Θεσσαλονίκης, δεν ξέρω αν τα βγάζει το μετρό της Αθήνας ή των άλλων πόλεων στην Ευρώπη, εκείνο που ξέρω είναι ότι τώρα μπορώ να πάω στο κέντρο χωρίς να σκέφτομαι τι έχω να τραβήξω και ξέρω και πόση ώρα θα κάνω ... και δεν είναι λίγο ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.858
Likes
13.078
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Τοσα χρονια μετρο στην Αθηνα και ακομη δεν ξεναγηθηκαμε στα τουνελ. Τυχερουληδες.
Πώς και δεν έχουμε!
Έχει τύχει σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο.
Απλά στην Αθήνα η μόνη ενημέρωση που βγαίνει πια είναι όταν κάποιος πέφτει στις ράγες.
 

thessaris

Member
Μηνύματα
624
Likes
958
Η εκκένωση μέσω τούνελ είναι κάτι που συμβαίνει παντού σε όλα τα μετρό του κόσμου. (προχθές έγινε στην Κοπεγχάγη ακριβώς για τον ίδιο λόγο - διακοπή ηλεκτροδότησης - με το χθεσινό της Θεσσαλονίκης, είναι και εντελώς ίδια τα δύο συστήματα, τα τρέχει και η ίδια εταιρεία). Εννοείται ότι εχει γίνει και θα ξαναγίνει και στην Αθήνα και στη Σαλονίκη και στη ΝΥ. Απλά το μετρό της Θεσσαλονίκης έχει αποκτήσει πια μεταφυσική υπόσταση και σχολιάζεται παντού το κάθε τι, μικρό και μεγάλο.
 
Μηνύματα
2.521
Likes
3.325
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
[


Το καλο πραμα αργει να γινει… λυσσαξατε να σας το παραδωσουν και να τα αποτελεσματα… επρεπε να περιμενετε αλλα 5-10-20 χρονια βρε αδερφε
Ε,ναι.,δεν μας φτάνανε βλέπεις τα 38 χρόνια που περιμέναμε ...η ξεφτίλα στο μεγαλειο της,...τώρα ΗΔΗ έπρεπε μετά από 40 χρόνια...μελέτης..να εγκαινιάζουμε τις γραμμές για δυτικά κυρίως,και ανατολικά..,Μ αρέσει που βλέπω άτομα που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα συγκρινοντας Θεσσαλονίκη με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και ν.υρκη,οι .., tripakias
Και psilos και babaduma έχουν θέσει το θέμα στη σωστή τους αξιολυπητη διάσταση και από πλευράς ιθυνοντων και από πλευράς κοινωνίας,...το περίμενα 40 χρόνια και τις πρώτες μέρες λειτουργίας θα πω ναι οκ και οι... βλάβες είναι στο πρόγραμμα
 
Last edited:

GTS

Member
Μηνύματα
7.087
Likes
20.612
Το μετρό στην Αθήνα λειτουργεί κανονικά μετά από διακοπή ρεύματος σε σταθμό, πρέπει να έχει γίνει ολικό μπλακάουτ για να μη λειτουργήσει καθόλου. Τώρα τι έγινε επάνω δε γνωρίζω.
 

Teodoro

Member
Μηνύματα
68
Likes
243
Επόμενο Ταξίδι
Αγ. Πετρούπολη & Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Τόκιο & Route 66?..
ια όσους ξέρουν και μπορούν να δουν, η εικόνα που εγώ βλέπω (και μακάρι να κάνω λάθος) - και παρά την ελάχιστη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα - είναι ότι το μέσο είναι ήδη κορεσμένο: Λίγα βαγόνια, μικρές πλατφόρμες, πολύς κόσμος ακόμη και σε ώρες μη αιχμής. Δεν πρόκειται να λιγοστέψει. Πρόβλεψη για μεγαλύτερους συρμούς δεν υπάρχει, όταν θα μπει στο δίκτυο και η γραμμή προς Καλαμαριά τον επόμενο χρόνο, το μέσο θα στενάξει.
Εντάξει, όντως δίνεται αυτή η εικόνα τώρα, αλλά πρέπει να έχουμε κατά νου ότι είναι αρχή ακόμα. Τα Παρ-Σαβ-Κύριακα είναι δωρεάν. Πολλές χιλιάδες κόσμου πάνε μόνο για την εμπειρία και δεν θα το ξαναχρησιμοποιήσουν, τουλάχιστον τακτικά, να εγώ, ας πούμε, που μετακινούμαι κάθε μέρα από την μια άκρη ως την άλλη.. Επίσης εχουν έρθει γιορτές και όλοι πάνε στην αγορά και γυρίζουν με το μετρό. Και εν Αθήναις τέτοια εικόνα θα έχει, μάλλον.
Για τις επεκτάσεις και τον όγκο που θα φέρουν, όντως δεν ξέρω τι έχουν προβλέψει και αν θα κορεστεί τότε.
 
Last edited:

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.883
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
H Θεσσαλονίκη πρέπει να είναι από τις μικρότερες πόλεις με μετρό. Στα γρήγορα φαντάζομαι ότι η Λωζάνη και η Ρεν θα είναι στις πρώτες θέσεις, αλλά δε νομίζω να είναι πολύ μακριά η Θεσσαλονίκη, υπολογίζοντας μητροπολιτικό πληθυσμό. Από τις 202 πόλεις με μετρό στον κοσμο θα εκπλαγώ αν δεν είναι στις 20-30 μικρότερες. Για τέτοιου μεγέθους πόλη βέβαια έχει και απολύτως τραγική κίνηση, υπεραπαραιτητο είναι κι άργησε και θα πρέπει να επεκτείνεται συνεχώς.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.749
Μηνύματα
911.039
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom