• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μετρό Θεσσαλονίκης

8avos

Member
Μηνύματα
767
Likes
7.215
Θυμάμαι στο Βερολίνο κατά τους θερινούς μήνες,βάζανε κάτω στο U-Bahn ένα βαγόνι ανοικτό,επιβιβαζόσουνα με κράνος κάνοντας μια ξενάγηση στα υπόγεια της πόλης...

Εδώ Σαλονικα μόλις απ την δεύτερη εβδομάδα ,σε βάζουν να περπατάς στα υπόγεια σε ανύποπτο χρόνο με δωρεάν εισιτήριο...πράγμα που καθιστά την όλη εμπειρία top
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.503
Likes
9.532
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ΚΙ ομως ειναι μερος καθε σοβαρης συγκοινωνιακης μελετης το αν η χρηση ενος ΜΜΜ ειναι ανταγωνιστικη με το περπατημα. Μονο που συνηθως το κανουν για να συγκρινουν τα υπεργεια μεσα, οχι τα υπογεια! Γιατι ειναι και μερος της οικονομικης μελετης, αν καποιος θα προτιμησει να πληρωσει εισιτηριο, να τον φανε οι κυλιομενες σκαλες και τα σκοταδια ενω ο χρονος που απαιτει το περπατημα ειναι ο ιδιος.
Ο Μπλετσας για χαβαλε το εκανε, αλλα ειναι και κοινη λογικη.
Κανεις δεν βγαζει εισητηριο στην Αθηνα να παει απο πανεπιστημιου ομονοια. Αν παει απο πλακεντιας η κορωπι στη δουλεια του εχει τεραστια σημασια αν παει πανεπιστημιου ή ομονοια. Να συγκρινεις τι λοιπον; Οι στασεις δεν εχουν βγει απο ευτυχηδες ευτυχως, αλλα απο καποιους που ευτυχως ξερουν κατι παραπανω.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.095
Likes
45.462
Κανεις δεν βγαζει εισητηριο στην Αθηνα να παει απο πανεπιστημιου ομονοια. Αν παει απο πλακεντιας η κορωπι στη δουλεια του εχει τεραστια σημασια αν παει πανεπιστημιου ή ομονοια. Να συγκρινεις τι λοιπον; Οι στασεις δεν εχουν βγει απο ευτυχηδες ευτυχως, αλλα απο καποιους που ευτυχως ξερουν κατι παραπανω.
Ακριβως, συμφωνουμε.
Μενει να δουμε μετα τον ενθουσιασμο του πρωτου καιρου ποσους επιβατες θα αφορα και αν θα βγαζει τα εξοδα του.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.059
Likes
7.834
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Ακριβως, συμφωνουμε.
Μενει να δουμε μετα τον ενθουσιασμο του πρωτου καιρου ποσους επιβατες θα αφορα και αν θα βγαζει τα εξοδα του.
Δεν έχεις βιώσει την (μέχρι σήμερα) συγκοινωνιακή καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης, γι αυτό λες αυτό που λες. Για όσους ξέρουν και μπορούν να δουν, η εικόνα που εγώ βλέπω (και μακάρι να κάνω λάθος) - και παρά την ελάχιστη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα - είναι ότι το μέσο είναι ήδη κορεσμένο: Λίγα βαγόνια, μικρές πλατφόρμες, πολύς κόσμος ακόμη και σε ώρες μη αιχμής. Δεν πρόκειται να λιγοστέψει. Πρόβλεψη για μεγαλύτερους συρμούς δεν υπάρχει, όταν θα μπει στο δίκτυο και η γραμμή προς Καλαμαριά τον επόμενο χρόνο, το μέσο θα στενάξει.
Δε λέω και για τη γραμμή προς τα δυτικά - αν και όταν γίνει - που στον υποτιθέμενο σταθμό μετεπιβίβασης (στο Βαρδάρη) δεν υπάρχει καμμία σχετική πρόβλεψη ή σχεδιασμός (που θα έπρεπε από τώρα να έχουν γίνει οι σήραγγες) για την επέκταση της πλατφόρμας ή τη δημιουργία νέας. ΘΑ δούμε...
Δυστυχώς άλλη επιλογή δεν υπάρχει, ο ΟΑΣΘ είναι τραγικός και το άλλο "μεγάλο" έργο του flyover στραγγαλίζει την πόλη με την απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί.
Δεν ξέρω αν θα βγάλει τα λεφτά του το μετρό της Θεσσαλονίκης, δεν ξέρω αν τα βγάζει το μετρό της Αθήνας ή των άλλων πόλεων στην Ευρώπη, εκείνο που ξέρω είναι ότι τώρα μπορώ να πάω στο κέντρο χωρίς να σκέφτομαι τι έχω να τραβήξω και ξέρω και πόση ώρα θα κάνω ... και δεν είναι λίγο ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.841
Likes
12.807
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Τοσα χρονια μετρο στην Αθηνα και ακομη δεν ξεναγηθηκαμε στα τουνελ. Τυχερουληδες.
Πώς και δεν έχουμε!
Έχει τύχει σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο.
Απλά στην Αθήνα η μόνη ενημέρωση που βγαίνει πια είναι όταν κάποιος πέφτει στις ράγες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.723
Μηνύματα
909.678
Μέλη
39.463
Νεότερο μέλος
belouba

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom