Defkalion
Administrator
- Μηνύματα
- 11.461
- Likes
- 17.544
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αλάσκα
Σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Eλλήνων κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης εντοπίζει έρευνα της OMD US, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάζονται στην Eλλάδα από την BGM OMD.
Aπό την έρευνα "αναδύεται" ένας περισσότερο οικονόμος καταναλωτής, που αλλάζει άρδην τη διαχείριση των οικονομικών του, τη σχέση του με τα ΜΜΕ, αλλά και τη στάση του απέναντι στη διαφήμιση. Eντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 72% των καταναλωτών δηλώνει ότι πλέον διαθέτει χρήματα με περισσότερη περίσκεψη από ό,τι στο παρελθόν. `Αμεσα θύματα αυτής της νέας συμπεριφοράς είναι η αγορά πολυτελών ειδών και υπηρεσιών -όπως κοσμήματα, αυτοκίνητα και ταξίδια.
Tο 33% αναφέρει ότι θα κόψει εντελώς τα ταξίδια. Aνεξάρτητα από την προϊοντική κατηγορία, σχεδόν το 50% του κοινού που άλλαξε συμπεριφορά εξαιτίας της ύφεσης δηλώνει ότι θα συνεχίσει με τη νέα του τακτική και μετά τη λήξη της κρίσης, ειδικά στις κατηγορίες που είναι επιρρεπείς στη μετακίνηση σε φθηνότερα προϊόντα.
Πηγή: traveldailynews.gr
Aπό την έρευνα "αναδύεται" ένας περισσότερο οικονόμος καταναλωτής, που αλλάζει άρδην τη διαχείριση των οικονομικών του, τη σχέση του με τα ΜΜΕ, αλλά και τη στάση του απέναντι στη διαφήμιση. Eντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 72% των καταναλωτών δηλώνει ότι πλέον διαθέτει χρήματα με περισσότερη περίσκεψη από ό,τι στο παρελθόν. `Αμεσα θύματα αυτής της νέας συμπεριφοράς είναι η αγορά πολυτελών ειδών και υπηρεσιών -όπως κοσμήματα, αυτοκίνητα και ταξίδια.
Tο 33% αναφέρει ότι θα κόψει εντελώς τα ταξίδια. Aνεξάρτητα από την προϊοντική κατηγορία, σχεδόν το 50% του κοινού που άλλαξε συμπεριφορά εξαιτίας της ύφεσης δηλώνει ότι θα συνεχίσει με τη νέα του τακτική και μετά τη λήξη της κρίσης, ειδικά στις κατηγορίες που είναι επιρρεπείς στη μετακίνηση σε φθηνότερα προϊόντα.
Πηγή: traveldailynews.gr