Βοσνία-Ερζεγοβίνη Δεκαπενταύγουστος στο Сарајево

psilos3

Member
Μηνύματα
6.648
Likes
51.316
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!

Солун – Сарајево, ένα τσιγάρο δρόμος



Πρωί, πολύ πρωί, αχάραγο μιας και η πτήση αναχωρούσε λίγο μετά τις έξι, αλλά ας μη γκρινιάζω, δε πήγαινα και για δουλειά.


DSC_0285a.jpg


(κλασσική αεροπλανική φωτογραφία για το καλό)

Ο χρόνος πέρασε νεράκι, μιας και ούτε εξήντα πτητικά λεπτά δε χωρίζουν τις δύο πόλεις, συντομότερα δηλαδή απ’ το να πετάξει κάποιος για Ρόδο ή για Ηράκλειο.

Αφού πέρασα εν τάχει τον έλεγχο των διαβατηρίων κι έκανα ανάληψη μετρητών από ένα ΑΤΜ της Unibank με τη Revolut χωρίς προμήθεια (προσοχή στις άλλες τράπεζες, κρατάνε αδιανόητα ποσά), κάθισα για ένα καφεδάκι στα γρήγορα μιας και το χρειαζόμουν. Αποτέλεσμα όλου αυτού βέβαια ήταν να χάσω το λεωφορείο του αεροδρομίου, περπατώντας έτσι γύρω στα 800 μέτρα προκειμένου να χρησιμοποιήσω το τρόλεϊ 103, τη δημόσια συγκοινωνία δηλαδή της πόλης, με εισιτήριο από το περίπτερο κόστους ούτε ενός ευρώ. Ήταν ακόμη αρκετά νωρίς και δεν υπήρχε άγχος:


DSC_0285d.jpg



Βρήκα το ξενοδοχείο κι αφού άφησα τα πράγματα χωρίς να μπορέσω να πάρω το δωμάτιο νωρίς, πήρα τη φωτογραφική μηχανή και βγήκα έξω για τις πρώτες αναγνωριστικές βόλτες. Λίγα μέτρα από κει ήταν η ιστορική αγορά «Baščaršija», σημείο συνάντησης της πόλης εδώ κι αιώνες, με το χαρακτηριστικό ξύλινο σιντριβάνι «Sebilj», σύμβολο της πόλης του Σαράγιεβο:


DSC_0287.JPG



Ξεκίνησα μια βόλτα περιμετρικά νιώθοντας για κάποιο λόγο μια περίεργη οικειότητα, όπως νομίζω ότι είναι λογικό να συμβαίνει στις Βαλκανικές πόλεις που πολλές φορές έχουν κοινό ιστορικό παρονομαστή. Εξάλλου κι εγώ σε μια τέτοια κινούμαι:


DSC_0289.JPG



DSC_0292.JPG



Άλλοτε έβλεπα όμορφα, άλλοτε απεριποίητα στενάκια που είχαν όμως κι αυτά τη γοητεία τους. Το ισλαμικό στοιχείο έντονο παντού, όπως είναι λογικό να συμβαίνει σε μια χώρα σαν τη Βοσνία, με το νερό του Miljacka να είναι ελάχιστο λόγω της περιόδου:


DSC_0293.JPG



DSC_0295.JPG



Βρισκόμουν κιόλας στο σημείο πέρα απ’ το κλασσικό δημαρχείο Vijećnica – ορόσημο της πόλης, πλήρως ανακατασκευασμένο μετά τους βομβαρδισμούς και τις καταστροφές που υπέστη κατά τον εμφύλιο. Λίγα μέτρα μόνο πιο πάνω βρίσκεται η καθολική εκκλησία του Αγίου Αντωνίου, κάνοντας με να συνειδητοποιήσω από κοντά πως επρόκειτο για μια πόλη με πολλά γνωρίσματα που συνυπάρχουν, όπως τόσα και τόσα χρόνια:


DSC_0302.JPG



DSC_0305.JPG



Επιστρέφοντας προς το κέντρο συνάντησα και τη γέφυρα «Latinska Ćuprija», υψίστης ιστορικής σημασίας αν και δε της φαίνεται, μιας κι εκεί στις 28 Ιουνίου του 1914 δόθηκε η αφορμή (σύμφωνα με κάποιους ιστορικούς) για την έναρξη του Α’ παγκοσμίου πολέμου, με τη δολοφονία του αρχιδούκα της Αυστρουγγαρίας Franz Ferdinard. Στο σήμερα βέβαια τίποτα δε θυμίζει αυτό το γεγονός, βλέποντας εν αντιθέσει τις βαλκανικές εικόνες που προσωπικά μου έχουν λείψει, με τη πώληση οπωροκηπευτικών και χύμα τσιγάρων:


DSC_0310a.JPG



Αυτό όμως που είναι εκεί για να θυμίζει το πρόσφατο σκληρό παρελθόν της πόλης, είναι οι τρύπες από τις οβίδες και τις σφαίρες στα παρακείμενα κτήρια, που αντίκρυσα με ανάμεικτα συναισθήματα είναι η αλήθεια:


DSC_0314a.JPG



Κινούμενος πλέον στο κεντρικότερο σημείο της πόλης έφτασα κι ως το «Tašlihan», ένα μικρό πέτρινο πανδοχείο –ή καραβανσεράι αν προτιμάτε με την ορθότερη ορολογία του- ,κτίσμα του 16ου αιώνα που για κάποιο λόγο μου θύμισε πολύ Θεσσαλονίκη:


DSC_0316.JPG



DSC_0318.JPG



Από εκείνο το σημείο και μετά τα πράγματα αρχίζουν και δυτικοποιούνται περισσότερο, φέρνοντας αν θέλετε και το Ζάγκρεμπ στο μυαλό μου, σ’ έναν ακόμα παραλληλισμό. Το ομοίωμα του τεράστιου εφευρέτη που ακούει στο όνομα Nikola Tesla δε θα μπορούσε να λείπει ούτε απ’ αυτή τη πόλη, έστω κι έξω από μπαρ:


DSC_0319.JPG



DSC_0320.JPG



Το Χριστιανικό στοιχείο άρχισε να γίνεται εντονότερο, πρώτα συναντώντας τον ορθόδοξο ναό της γέννησης της Θεοτόκου «Saborna Crkva Rođenja Presvete Bogorodice» απέναντι από τα εξαίρετα έργα πλανόδιων καλλιτεχνών:


DSC_0322.JPG



DSC_0327.JPG



Ένα δρόμο παράλληλα μπορεί να βρει κάποιος το διάσημο εμπορικό πεζόδρομο του Σαράγιεβο με το όνομα «Ferhadija» που διασχίζει το κέντρο. Στάθηκα για μια στιγμή απέναντι από την αγορά «Gradska tržnica» αποφασίζοντας να μη μπω ακόμη:


DSC_0331.JPG



DSC_0328.JPG



Προείχε βλέπετε μια βόλτα στον πεζόδρομο, ίσως κάποιο μουσείο αλλά και η επίσκεψη στον καθεδρικό ναό «Srca Isusova», εντυπωσιακό αν μη τι άλλο:


DSC_0340.JPG



DSC_0335.JPG



Τίποτε από αυτά δε συνέβη μιας και κούραση μαζί με αυπνία κέρδιζαν προς ώρας. Ήθελα επειγόντως ακόμη έναν καφέ, κατά προτίμηση κρύο που με χαρά βρήκα σε μια παραδιπλανή καφετέρια. Μη φανταστείτε, Americano με παγάκια ήταν όχι φραπεδάρα, αλλά μη τα θέλουμε κι όλα δικά μας:


DSC_0341.JPG



Ενώ έπινα το καφεδάκι μου αμέριμνος σχεδιάζοντας τη συνέχεια, έσκασε το μήνυμα που άλλαξε τα δεδομένα της εκδρομής. Ο φίλος πλέον @Konstantinb έκανε την εμφάνιση του, μιας που προφανώς ήμασταν στην ίδια πτήση και γνωριζόμασταν εξ’ αποστάσεως, έχοντας ανταλλάξει έως τώρα μόνο ταξιδιωτικά μηνύματα στο φόρουμ και τα social για αλληλοβοήθεια.
Σκυλί του πολέμου ο «ταξιδιώτης με το πονεμένο πόδι» που δε μάσησε πουθενά σε δυο μέρες εκδρομής, ακόμα και στα δύσκολα της επομένης, αλλά και πολύ ωραίος τύπος, αν και -μεταξύ μας- για να γράφει εδώ μέσα όλο και κάποια πετριά θα χει κι αυτός... :haha:
Το παρεάκι μια φορά δημιουργήθηκε κατευθείαν!


Έτσι αφού ήπιαμε το ξενέρωτο καφεδάκι μας, αναλάβαμε λίγο δυνάμεις και ξεκινήσαμε. Η αρχή έγινε από το τζαμί του 16ου αιώνα «Gazi Husrev» που αποτελεί και το μεγαλύτερο ιστορικό τζαμί στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη αλλά κι ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά οθωμανικά κτίσματα στα Βαλκάνια, απ’ όπου γεμίσαμε και τα μπουκαλάκια μας με κρύο νερό. Δίπλα του στον ίδιο χώρο στέκει και ο πύργος του ρολογιού «Sahat-kula» ,ύψους 30 μέτρων και ψηλότερος στη χώρα:


DSC_0353a.JPG



Το σημείο του πεζόδρομου όπου βρισκόμασταν δε ξέρω αν θυμίζει περισσότερο Σαράγιεβο ή Κωνσταντινούπολη όπως μπορείτε να δείτε, σ’ έναν ακόμα απ’ τους κουραστικούς παραλληλισμούς μου στο κεφάλαιο αυτό. Δεν είναι κρυφό βέβαια πως η Τουρκία έχει στηρίξει τη χώρα με πολλαπλούς τρόπους, αποτέλεσμα του οποίου (μαζί με το οθωμανικό στοιχείο) είναι ο πολυάριθμος τουρισμός:


DSC_0355.JPG



DSC_0357.JPG



Δεν αργήσαμε να φτάσουμε και στο γνωστό κεντρικό σημείο, αρχικά επισκεπτόμενοι ένα ακόμη τζαμί με το όνομα «Baščaršijska».


DSC_0360.JPG



DSC_0366.JPG



Είχαμε λίγο χρόνο ακόμη να σκοτώσουμε μέχρι να παραλάβουμε δωμάτια, αποφασίζοντας έτσι να βρούμε κάτι για να βρέξουμε το λαρύγγι μας. Ακολουθώντας τις υποδείξεις ενός ντόπιου κατεβήκαμε ως το «Caffe Divan» που βρίσκεται σ’ ένα υπέροχο αίθριο πλάι σ’ ένα μαγαζί με χειροποίητα χαλιά.


DSC_0371.JPG



Το μόνο που δεν υπολόγισα ήταν πως τα μουσουλμανικά ήθη και έθιμα εφαρμόζονται σε τέτοια μέρη, αρκούμενος όχι σε μια λαχταριστή παγωμένη μπύρα όπως ονειρευόμουν αλλά σ’ έναν ακόμη καφέ παρόλο που είχα μπαϊλντήσει με τους καφέδες. Ας είναι, έπρεπε να δοκιμάσουμε άλλωστε και τον Βοσνιακό με τον παραδοσιακό τρόπο σερβιρίσματος σε μπακιρένιο μπρίκι μαζί με λουκούμια, συμβαίνουν κι αυτά:


DSC_0373.JPG



Αποκαμωμένοι χωριστήκαμε με σκοπό μερικές ώρες ξεκούρασης στο ξενοδοχείο, μ’ εμένα όμως να υποκύπτω στον πειρασμό για μερικές ακόμα βόλτες στην υπέροχη αγορά της πόλης.


DSC_0378.JPG



DSC_0383a.JPG



Κάτι είχα στο μυαλό μου…:cool:

 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.609
Likes
22.478
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Πάμε παρέα σε μια σύντομη θέλω να πιστεύω ιστορία μιας και εκτυλίσσεται σε δύο και κάτι εικοσιτετράωρα
Το γεγονός ότι σε δύο 24ωρα πήγες Σεράγεβο, Μοσταρ και καταρράκτες Kravica, μου δίνει ελπίδα ότι τα δυο 24ωρα που έχω βάλει για το Σαραγεβο θα μου φτάσουν για να δω αυτά που θέλω να δω... Για να δούμε 😄
 

annoula

Member
Μηνύματα
444
Likes
1.074
Δεκαπενταύγουστος στο Сарајево


Εντάξει, παραμονή δεκαπενταύγουστου αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Το μεγάλο ζητούμενο της ιστορίας και εν γένει της εκδρομής είναι το πως από τα νησιά που συνήθως κινούμαι τέτοιες μέρες βρέθηκα στο Σαράγιεβο και την υπόλοιπη ενδοχώρα, κάτι που προφανώς δε περίμενα να συμβεί μιας και στη μέχρι τώρα λογική μου τα ταξίδια του καλοκαιριού αφορούσαν αποκλειστικά την Ελλάδα.

Από τη μία ήταν ο Αύγουστος του 2024 που τον λογάριαζα γεμάτο προσωπικές ανακατατάξεις και αρκετές δουλειές, με αποτέλεσμα όλο αυτό να μη μου δίνει περιθώρια να προχωρήσω σε κάποια κράτηση μέχρι να μια σίγουρος, κάτι που οριστικοποιήθηκε τις πρώτες του μέρες. Από την άλλη πάλι ήρθε η Ryan της καρδιάς μας :heart: (χειροκρότημα & μεγάλο ευχαριστώ) ν’ ανοίξει μια νέα προοπτική πτήσεων σε μια ακόμη χώρα των Βαλκανίων όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια, να μας εκπλήσσει και να μας χαροποιεί!

View attachment 473696

Έχω περάσει εξαιρετικά στη χερσόνησο αυτή τώρα που το συζητάμε, ειδικότερα δε σε όσες χώρες της Γιουγκοσλαβίας έχω καταφέρει να δω. Ταιριάζουμε σε κουλτούρες, ιδιοσυγκρασίες, ξέρουμε να διασκεδάζουμε & περνάμε καλά, να τρώμε και να πίνουμε ακόμη καλύτερα, γεγονός αναμφισβήτητο.

Η Βοσνία – Ερζεγοβίνη όμως και ειδικότερα το Σαράγιεβο δε φέρνουν στο πρώτο άκουσμα τους και τις καλύτερες εντυπώσεις. Εννιά στους δέκα να ρωτήσεις «τι λέξη θα έβαζες δίπλα απ’ το Σαράγιεβο;» θα σου απαντούσαν «Πόλεμος», μιας και δε τους έφτανε η σύνδεση με τον πρώτο Παγκόσμιο, ήρθε και ο αποτρόπαιος εμφύλιος της δεκαετίας του ’90 ν΄ αφήσει τις πληγές του, πληγές που δεν έχουν κλείσει ακόμα και σήμερα που μιλάμε, κάτι που με λίγο ψάξιμο μπορεί να καταλάβει καθένας. Είναι και κείνο το άτιμο το τραγούδι των Magic de Spell που έχει στιγματίσει την εφηβεία μου που μόνο κακούς συνειρμούς φέρνει στο μυαλό.

Τα πράγματα όμως είναι συγκεκριμένα κι εν προκειμένω όμορφα, σε μια εξίσου όμορφη χώρα και μια πόλη που εθνολογικά και θρησκευτικά παραείναι ιδιαίτερη κι έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, σκληρή ίσως σε κάποια σημεία της, πόλη που αξίζει πραγματικά να δει και να επισκεφτεί κανείς ζώντας εντελώς διαφορετικές καταστάσεις μέσα σε λίγα μόνο μέτρα, κι όλο αυτό τόσο κοντά μας, στη γειτονιά μας.

Πάμε παρέα σε μια σύντομη θέλω να πιστεύω ιστορία μιας και εκτυλίσσεται σε δύο και κάτι εικοσιτετράωρα, ένα ταξίδι που προέκυψε σχεδόν απ’ το πουθενά, ξεκίνησε ως solo αλλά μόνο τέτοιο δεν ήταν εν τέλει, μια Βαλκανική εκδρομή που βάζω εξίσου ψηλά στη βαθμολογία μου.

View attachment 473697


Ξεκινάμε! 🇧🇦😎🤘
Πανέμορφο και το Μόσταρ και οι καταρράκτες στο Kravice!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.648
Likes
51.316
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Θα ορκιζομουν πως διάβασα δεκαπενταύγουστο στο Καπέσοβο και λέω τι Βοσνία γράφει 🤣
Αμ εγώ που διάβασα Καπατζέμπο κ ξυνόμουνα με απορία?? :haha: :oops:
Ρε συ κι εγω το ιδιο διαβασα 😂
Κάθε φορά θα τα γράφω στα Σλάβικα για να σας μπερδεύω! :haha:
Στο μεταξύ δεν είχα ιδέα τι είναι το Καπέσοβο, τώρα είδα οτι πρόκειται για Ηπειρώτικο χωριό.
Τι χωριό δηλαδή, χωριουδάρα έτσι όπως το βλέπω.

Υ.Γ. για κείνο το Μόναχο δε μάθαμε ποτέ..εγώ δε ξεχνώ 🙃
Ε τώρα κι εσύ, ιστορία για το Μόναχο; Ποιος ενδιαφέρεται; :rolleyes:
Είχα ξεκινήσει η αλήθεια είναι αλλά την άφησα στην αρχή λόγω άλλων.

Το γεγονός ότι σε δύο 24ωρα πήγες Σεράγεβο, Μοσταρ και καταρράκτες Kravica, μου δίνει ελπίδα ότι τα δυο 24ωρα που έχω βάλει για το Σαραγεβο θα μου φτάσουν για να δω αυτά που θέλω να δω... Για να δούμε 😄
Άνετα νομίζω με λίγη καλή θέληση. Μη περιμένεις βέβαια να έχεις την ώρα που πρέπει στο καθένα, αυτό θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο και ίσως διαμονή κάπου εκεί, όχι στο Σαράγιεβο, ωστόσο μια καλή γεύση την παίρνεις.

Πανέμορφο και το Μόσταρ και οι καταρράκτες στο Kravice!
Καταπληκτική όλη η Ερζεγοβίνη, τα μέρη ήταν υπέροχα και δεν είχα πραγματικά ιδέα!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.609
Likes
22.478
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Άνετα νομίζω με λίγη καλή θέληση. Μη περιμένεις βέβαια να έχεις την ώρα που πρέπει στο καθένα, αυτό θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο και ίσως διαμονή κάπου εκεί, όχι στο Σαράγιεβο, ωστόσο μια καλή γεύση την παίρνεις.
Όχι βρε, δεν εννοώ αυτό. Τα δύο 24ωρα που λέω είναι μόνο για το Σαράγεβο. Απλά θεωρώ οτι δύο 24ωρα είναι λίγα για να δω το Σαραγεβο τελικά, και οτι τα έχω υπολογίσει λάθος. Αλλά αν εσύ με μετακινήσεις είδες και επαρχία σε δύο 24ωρα, τότε μπορεί τελικά και εγώ να καταφέρω να δω το Σαραγεβο σε δύο 24ωρα...Θα θελα δλδ :rolleyes-80:
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.648
Likes
51.316
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Όχι βρε, δεν εννοώ αυτό. Τα δύο 24ωρα που λέω είναι μόνο για το Σαράγεβο. Απλά θεωρώ οτι δύο 24ωρα είναι λίγα για να δω το Σαραγεβο τελικά, και οτι τα έχω υπολογίσει λάθος. Αλλά αν εσύ με μετακινήσεις είδες και επαρχία σε δύο 24ωρα, τότε μπορεί τελικά και εγώ να καταφέρω να δω το Σαραγεβο σε δύο 24ωρα...Θα θελα δλδ :rolleyes-80:
Αφού πρόκειται μόνο για το Σαράγιεβο τότε ακόμη πιο εύκολα. Είναι μικρή πόλη, θεωρώ τις δύο ημέρες τόσες - όσες για να κάνεις όλα όσα θέλεις. Έχει και ωραία πραγματάκια περιφερειακά όπως πάρκα και μνημεία, την ανάβαση με το τελεφερίκ, πράγματα που εγώ δεν έκανα γιατί δεν έβγαινε εφόσον επέλεξα την εκδρομή στην επαρχία.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.609
Likes
22.478
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Αφού πρόκειται μόνο για το Σαράγιεβο τότε ακόμη πιο εύκολα. Είναι μικρή πόλη, θεωρώ τις δύο ημέρες τόσες - όσες για να κάνεις όλα όσα θέλεις. Έχει και ωραία πραγματάκια περιφερειακά όπως πάρκα και μνημεία, την ανάβαση με το τελεφερίκ, πράγματα που εγώ δεν έκανα γιατί δεν έβγαινε εφόσον επέλεξα την εκδρομή στην επαρχία.
Μόνο που έχω 5 σημεία ενδιαφέροντος που θέλω να δω εσωτερικά και δεν θέλω να είμαι απο μουσείο σε μουσείο χωρίς ενδιάμεση βόλτα ή καφέ ή ποτό-φαγητό κτλ! Επίσης εγώ θα έχω μικρότερο εύρος μέρας τον Οκτώβριο σε σχέση με εσένα που πήγες καλοκαίρι. Το τελεφερίκ το έχω ξεχάσει ήδη...προτιμώ να δω τους μουσειακούς χώρους σε αυτό το ταξίδι και σε επόμενο να δω τα πιο περιφερειακά, γιατί πάλι με αυτοκίνητο θα προσγειωθώ στη πόλη :) Έχει και πολλά και διαφορετικά νεκροταφεία αυτή η πόλη, αυτό που το πας;...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.648
Likes
51.316
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Προετοιμασία & σχεδιασμός εκδρομής (λέμε τώρα)


Προφανώς δε θα γίνετε σοφότεροι απ’ αυτό το κεφάλαιο, όπως είναι λογικό για μια εκδρομή που ετοιμάζεται τις τελευταίες ημέρες και δεν είχα τον κατάλληλο χρόνο για να την ψάξω διεξοδικά.

Αυτό όμως που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως η πτήση από Θεσσαλονίκη για Σαράγιεβο που μας ήρθε ουρανοκατέβατη από τη Ryan βγαίνει έως τώρα αποκλειστικά σε πολύ χαμηλές -ίσως προωθητικές- τιμές, κάτι που συνέβη αντίστοιχα αν θυμάστε με το Ζάγκρεμπ. Αυτός είναι κι ο λόγος που γέμισε ξαφνικά το φόρουμ με φωτογραφίες απ’ το Σαράγιεβο από μας τους βόρειους, αλλά επίσης ο λόγος πως λίγες μέρες πριν την εκδρομή βρήκα εισιτήριο κάτω των 60€ μετ’ επιστροφής. Αρκετά, αν αναλογιστεί κανείς πως το ίδιο δρομολόγιο κάποιες μέρες προσφέρεται και με τα μισά χρήματα…

Αντίστοιχα εύκολη ήταν και η αναζήτηση καταλύματος, καταλήγοντας δίχως περιττές σκέψεις στο «Hotel Lula» μέσω της πλατφόρμας booking, σε ιδιαιτέρως κεντρικό σημείο της παλιάς πόλης το οποίο και συνιστώ, με τιμή 82€ τα δύο βράδια με πρωινό, άσχετα που δε πρόλαβα να το τιμήσω. Δίπλα ο πεζόδρομος, δυο βήματα η στάση του λεωφορείου για το αεροδρόμιο, όλα κοντά:

map2.jpg


Στα ίδια πλαίσια κυμάνθηκε και η συμπλήρωση όπως πάντα του ηλεκτρονικού χάρτη με τα αξιοθέατα της πόλης, κάτι που έγινε το προηγούμενο βράδυ της εκδρομής και όπως είναι λογικό, δε μπόρεσα να δω τα πάντα. Δε βαριέσαι, με τέτοια τιμή μάλλον θα με ξαναδεί το Σαράγιεβο… :cool:

map1.jpg


Στο γεγονός αυτό συντέλεσε και μια άλλη βεβιασμένη αλλά επιτυχημένη όπως αποδείχτηκε απόφαση, η εξερεύνηση της υπόλοιπης χώρας όσο αυτό ήταν εφικτό σε μια μέρα. Αρχικά είχα σκοπό την επίσκεψη στο
Mostar που όταν μιλάμε για Βοσνία – Ερζεγοβίνη μπαίνει πάντα στο κάδρο, ωστόσο με την τιμή του λεωφορείου στα 30€ μετ’ επιστροφής και τις 5 συνολικά ώρες μετάβασης κάτι δε μου κολλούσε.

Έτσι, λίγες ώρες πριν την πτήση αποφάσισα να κλείσω μέσω του Viator μια από τις οργανωμένες εκδρομές & τα πακέτα που προσέφερε, στα 55€, η οποία μια μέρα πριν ευτυχώς ακυρώθηκε. Λέω ευτυχώς, γιατί εν τέλει πραγματοποιήθηκε από άλλο πρακτορείο στο οποίο έκανα κράτηση μέσω της ιστοσελίδας MeetBosnia και μιας μικρής επιπλέον χρέωσης (65€), διεξάγοντας την με παρέα, κάτι που θα εξηγήσω στο επόμενο κεφάλαιο αναλυτικά.

Προς το παρόν πάρτε μια γεύση της διαδρομής που ακολουθήθηκε:

map3.jpg
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.084
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom