• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ζιμπάμπουε Νότια Αφρική Βουτιά στο…αφρικάνικο όνειρο (Ζιμπάμπουε & Ν.Αφρική)

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.164
Likes
14.535
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
καλή τιμη είναι για τα δεδομένα των σαφάρι και όσα προσφέρει
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
καλή τιμη είναι για τα δεδομένα των σαφάρι και όσα προσφέρει
Έτσι πιστεύω κι εγώ. Δε νομίζω ότι μια φυσιολογική μέρα, πχ στους Καταρράκτες Βικτώρια με διαμονή, χώρια φαγητό και μία δραστηριότητα, μας βγήκε φτηνότερα. Ακριβότερα σίγουρα αν καθίσω να τα υπολογίσω.
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Δηλ ουσιαστικα μιλαμε για All Inclusive ..νομιζω οτι ηταν πολυ καλα δεδομενων αυτων που μας ειπες
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Δηλ ουσιαστικα μιλαμε για All Inclusive ..νομιζω οτι ηταν πολυ καλα δεδομενων αυτων που μας ειπες
Ναι. Εκτός αυτών που είχαμε ήδη πληρώσει, πρίν την αναχώρηση απο το καμπ πληρώσαμε καμιά 10ριά $ για διάφορα, ίσως δηλαδή είχαμε πάρει περισσότερα αναψυκτικά κλπ-δεν ξέρω, αλλά είναι ασήμαντο το ποσό αυτό έτσι κι αλλιώς.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Μέχρι τώρα το ταξίδι σας είναι μοναδικό από κάθε άποψη...Σας ακολουθώ βήμα-βήμα σε αυτό το αφρικανικό road trip!
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.062
Likes
20.473
Και να ακούς και αλυχτίσματα, κραυγές από ζώα κ.λ.π. Σκέτη μαγεία!!!
Αρκεί να μη πρέπει να βγεις για κατούρημα έξω τη νύχτα...ο γκτσου είχε ένα πρόβλημα με το συγκεκριμένο.

Μελαγχολώ όταν τα σκέφτομαι, αλλά νιώθω τυχερός όπως λές κι εσύ που τα έζησα. Αν δεν τα είχα ζήσει, δε θα μπορούσα ούτε να μελαγχολήσω.
Ποτέ μη μελαγχολείτε που ζήσατε κάτι τόσο όμορφο. Όπως το λες, τυχερός να νιώθεις. Αφρική θα ξαναπήγαινα αύριο κι όλας...μου λείπουν από τους σκορπιούς τη νύχτα μέχρι τα λιοντάρια που μούγκριζαν το πρωϊ κοντά στις σκηνές μας.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Αφρική θα ξαναπήγαινα αύριο κι όλας...μου λείπουν από τους σκορπιούς τη νύχτα μέχρι τα λιοντάρια που μούγκριζαν το πρωϊ κοντά στις σκηνές μας.
Καθόλου τυχαίο το 'Μάμα Άφρικα' λοιπόν... Μεγάλη αγάπη για όποιον βρεθεί στην καρδιά της.
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Το πρώτο μας σαφάρι (ημέρα 4η)

Το βράδυ πέρασε όσο απολαυστικό το θέλει κανείς, απολύτως ήρεμο, χωρίς όνειρα ή άγχος για κάτι. Πολύ πρωί όμως ξεκίνησαν δυνατά μπουμπουνητά, αστραπές, κεραυνοί που τράνταζαν τη γη, φέρνοντας μαζί και πολύ βροχή. Το χειμωνιάτικο σκηνικό στο ανάλογο δωμάτιο ταίριαζε γάντι. Η ηλεκτρική κουβέρτα και το μαλακό πουπουλένιο πάπλωμα έμειναν να μας τυλίγουν μέχρι που στις 07.30 ακριβώς χτύπησε η πόρτα. Ήταν η ώρα που είχαμε ζητήσει να έρθει ο καφές στο δωμάτιο. Μπήκε μέσα η κοπέλα με έναν δίσκο, σκορπώντας στον χώρο τον ήχο των πορσελάνινων σκευών που κροτάλιζαν ώσπου να τον ακουμπήσει πάνω στο ξύλινο μπαούλο που βρισκόταν μπροστά από το κρεβάτι μας. Εμείς, αφότου έφυγε, βάλαμε στα φλιτζάνια μας καφέ φίλτρου ή στιγμιαίο, ζεστό νερό και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε.


Μισή ώρα μετά κατεβήκαμε για το αγγλικό πρωινό που μας είχαν ετοιμάσει, με την βροχή για καλή μας τύχη, να έχει σταματήσει. Για να πάμε στην πισίνα που μας είπαν ότι θα φάμε, διασχίζουμε ολόκληρο το κάμπ. Περάσαμε σκυφτοί από τη χαραμάδα που υπάρχει φεύγοντας (ή πηγαίνοντας) στο δωμάτιο, κατεβήκαμε μερικά σκαλιά, περάσαμε απ’ τα υπόλοιπα δωμάτια, από τη ρεσεψιόν και φτάσαμε στο μπαρ. Καθίσαμε σε ένα τραπέζι που ήταν ήδη στρωμένο για δύο, χαζεύοντας την καταπληκτική πέτρινη πισίνα. Ο οδηγός μας ήταν λίγο πιο πέρα, ετοιμάζοντας το τζιπ που θα μας κουβαλούσε την υπόλοιπη μέρα.


ai44.tinypic.com_15xvmh0.jpg



ai43.tinypic.com_adg6fr.jpg

Η μαγευτική πισίνα του καμπ


Η πρώτη επίσκεψη, επειδή έβρεχε μέχρι πριν λίγο, αποφασίσαμε πως έπρεπε να είναι στο Matobos National Park. Αν επιχειρούσαμε να κάνουμε σαφάρι τώρα, που η βροχή καλά καλά δεν είχε σταματήσει, θα καταλήγαμε σε ένα απογοητευτικό μεσημέρι, αφού οι πιθανότητες να δούμε κάποιο ζώο ήταν μηδαμινές. Έτσι, θα πάμε στο Πάρκο περισσότερο για το ιστορικό του θέμα, παρά για σαφάρι. Κάθε ζώο που μπορεί να συναντήσουμε βέβαια, είναι ευπρόσδεκτο.

Είναι ένα πάρκο, μνημείο της UNESCO, γνωστό για τις ισορροπούσες πέτρες. Δημιουργήθηκαν πριν 2 δισεκατομμύρια χρόνια, αφού ο γρανίτης προωθήθηκε στην επιφάνεια και διάφορα στοιχεία και συνθήκες αλλοίωσης βοήθησαν ώστε να ‘‘φαγωθούν’’ τα βράχια στις άκρες, να μείνει σκληρό πέτρωμα στο κέντρο και τελικά να δημιουργείται αυτό το μοναδικό θέαμα. Στο ίδιο πάρκο, υπάρχουν πολλές σπηλιές με τοιχογραφίες που υπολογίζονται να είναι 6.000 - 9.500 ετών. Οι τοιχογραφίες αυτές είναι ζωγραφισμένες με ώχρα και όχι σκαλισμένες. Κάθε σπηλιά φέρει και ένα όνομα, αναλόγως κάποιου Θεού που αντιστοιχεί στη σπηλιά και υπάρχει και μια ιστορία για κάθε μία, ώστε να υποστηρίξει την ύπαρξη του εν λόγω Θεού. Εμείς ανεβήκαμε στη NSWATUGI, υπάρχει και η ιστορία της, αλλά δε νομίζω ότι είναι και τόσο σοβαρή για να την γράψω.


ai39.tinypic.com_wkftac.jpg

Ισορροπούσες πέτρες



ai40.tinypic.com_dzwgwo.jpg

Ισορροπούσες πέτρες ‘’μητέρα και παιδί’’ λόγω του σχήματος, που προφίλ θυμίζουν μια μητέρα, που κουβαλάει στη πλάτη το μωρό της



ai40.tinypic.com_fbgoro.jpg

Τοιχογραφίες μέσα σε σπηλιά



ai43.tinypic.com_n32ntj.jpg

Τοιχογραφίες μέσα σε σπηλιά



ai39.tinypic.com_xa7t3.jpg

Τοιχογραφίες σε άλλα σημεία του Πάρκου


Άλλο ένα αξιοθέατο του πάρκου, είναι ο τάφος του CecilRhodes. Με το αντίτιμο των 10$, μπορεί κανείς να ανέβει στον λόφο που βρίσκεται ο τάφος του πάμπλουτου Άγγλου επιχειρηματία διαμαντιών, χάρη του οποίου πήρε το όνομά της η Ροδεσία το 1895 και ονομαζόταν έτσι ως το 1980 (Βόρεια και Νότια Ροδεσία, Ζάμπια και Ζιμπάμπουε σήμερα). Ανεβαίνοντας τον λόφο, στο σημείο που ονομάζεται και World’sViewλόγω της απέραντης θέας που προσφέρει, συναντήσαμε και τους μαθητές ενός σχολείου που μόλις είχαν επισκεφθεί το σημείο. Φόραγαν ομοιόμορφες πράσινες στολές και κοίταζαν με περίσσεια χαρά τον φακό. Η διαφορά με τα υπόλοιπα παιδιά που είχαμε δει ως τώρα, ήταν πως αυτά, εκτός του ότι φορούσαν καθαρά ρούχα, ήταν πως φορούσαν και παπούτσια. Πολυτέλεια δηλαδή.



ai41.tinypic.com_f0c5s0.jpg

Οι μαθητές του σχολείου, κατεβαίνοντας από τον λόφο


Τα μόνα ζώα που είδαμε ως αυτή την ώρα ήταν Impala, είδος αφρικάνικης αντιλόπης που στη γλώσσα των ζουλού σημαίνει γαζέλα. Είδαμε ένα γκνού (Gnu), ακόμη ένα είδος αντιλόπης που λέγεται Reedbuck και κάποιο άλλο, που αποκλείεται να θυμηθώ το όνομα. Λίγα πράγματα πάντως, όπως ακριβώς είχαμε υπολογίσει ότι θα συνέβαινε μετά από την τεράστια ποσότητα βροχής.



ai39.tinypic.com_30ayhr8.jpg

Ο κορυφή του λόφου που βρίσκεται ο τάφος του Cecil Rhodes



ai39.tinypic.com_34j5axk.jpg

O τάφος του Cecil Rhodes



Επιστρέψαμε στο Camp για το μεσημεριανό και πάλι πλάι της πισίνας, με την παρέα μιας αγέλης από ζέβρες που έκαναν τη μεσημεριανή τους βόλτα, μάλλον ψάχνοντας για λίγο φρέσκο χορτάρι. Ξεκινήσαμε κατά τις τρείς για gamedriveστο ίδιο πάρκο, σε διαφορετικά σημεία απ’ αυτά που ήμασταν προηγουμένως.

Ο καιρός είχε βελτιωθεί πολύ, είχαμε ανοίξει τον μουσαμά που σκέπαζε το τζιπ και ελπίζαμε να βρεθούμε πιο κοντά στην άγρια ζωή της Αφρικής. Στην είσοδο του πάρκου και ως τουρίστες, πληρώσαμε 25$/2 άτομα. Οι μπαμπουίνοι μας άρεσαν για αρχή, αλλά είναι κάτι σαν τις γάτες στην Ελλάδα. Υπάρχουν χιλιάδες και παντού. Λίγο μετά, δε τους δίναμε ιδιαίτερη σημασία, αν και πάντα παραμένουν αστείοι. Και πάλι δεν είδαμε μεγάλο αριθμό ζώων, εκτός από λίγους ιπποπόταμους σε μία λίμνη, έναν κροκόδειλο που μόλις μας είδε εξαφανίστηκε μες το νερό, δύο καμηλοπαρδάλεις και μερικές ζέβρες. Μετρημένα πράγματα δηλαδή.

Το πάρκο αυτό, είναι γνωστό για τους ρινόκερους, ιδιαίτερα τους λευκούς, αλλά είναι πάντα ένα ζώο πολύ δύσκολο να το πετύχεις. Σε περίπτωση που βρεθείς κοντά του, ίσως να μην προλάβεις καν να το δεις, αφού είναι πολύ γρήγορο και αναπτύσσει ταχύτητα επίσης γρήγορα. Είναι πολύ θλιβερό όταν ακούς γιατί είναι είδος προς εξαφάνιση οι λευκοί ρινόκεροι και τους λόγους για τους οποίους τους σκοτώνουν (πιστεύουν ότι το κέρατο έχει φαρμακευτικές ιδιότητες, από άλλες χώρες το θέλουν για να το κάνουν χειρολαβή σε μαχαίρι, άλλοι φαντάζομαι για λόγους prestige και επίδειξης ισχύος κ.α.).

Με τη δύση του ηλίου, ξεκινήσαμε την επιστροφή στο κατάλυμα. Ο καιρός το μεσημέρι είχε βελτιωθεί τόσο, που τα πρώτα σημάδια μαυρίσματος στο σώμα μας, είχαν αρχίσει να φαίνονται, διατηρώντας παράλληλα το μαύρο μου από την πολύωρη οδήγηση δεξί χέρι. Δυστυχώς το διήμερο στην περιοχή τελείωνε. Την επομένη, παίρναμε τον δρόμο της επιστροφής, μειωμένο κατά πολλά χιλιόμετρα, γιατί θα σταματούσαμε στο HwangeNationalParkγια άλλες δύο μέρες και μετά θα συνεχίζαμε για VictoriaFalls.



ai40.tinypic.com_29lxnv5.jpg

Το ηλιοβασίλεμα στο Matobos National Park


Ο οδηγός μας άφησε από τον πίσω δρόμο ακριβώς στην είσοδο του δωματίου. Κάναμε αμέσως ένα ντουζ, γιατί οι ώρες που είχε ζεστό νερό ήταν συγκεκριμένες. Δύο ώρες το μεσημέρι και ακόμα δύο το απόγευμα. Αργότερα κατεβήκαμε για ακόμη ένα τριών πιάτων δείπνο και πριν κοιμηθούμε φτιάξαμε τις βαλίτσες για το πρωί.



ai39.tinypic.com_2qkm0d2.jpg

H βιβλιοθήκη του Amalinda Camp


ai42.tinypic.com_15gsdi1.jpg

Tο καθιστικό του Amalinda Camp
 
Last edited by a moderator:

soudianos

Member
Μηνύματα
3.755
Likes
6.505
Ταξίδι-Όνειρο
Βερακρούζ
Αντουάν παρόλο που σε διαβάζω, δεν σε καλωσόρισα ακόμα!!!
Ο ρινόκερος ο μαύρος, για τον άσπρο δεν ξέρω, είναι μύωπας.
Βγήκαμε τότε στην Μομπάσα από το δρόμο μας και πήγαμε καταπάνω σ΄εναν ακίνητο στα 20 μέτρα -Μα που μα πας;;;-μη φοβάστε δεν βλέπει, μόνο μας ακούει.
Οι τοχογραφίες σε τι βάθος ήτανε μέσα στις σπηλιές. Δεν έχει λοιπόν μόνο η Ευρώπη
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.297
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom