• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Wizz Air Ακυρώσεις και αλλαγές ώρας/μέρας πτήσης από Wizzair

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Ακυρωση κρατησης με Wizzair για Ιανουαριο με μονη επιλογη paid alternatives (+170 της αρχικης τιμης εισητηριου στην καλυτερη)...Κρατηση μεσω πλατφορμας Κiwi ...Tωρα αυτο πως το λες???Οτι επιτρεπεται ??Δεν θα επρεπε να υπαρχει επιλογη refund??Η εστω αλλαγη στις ημερομηνιες οπως εχει γινει με πολλους..
Η wizz ειναι λιγο tricky στο ακυρωτικο μειλ που στελνει . Σου δινει κουπονι που, αφου αποδεχθεις, το μετατρεπεις σε credit. Αλλα αν αυτο δεν το θελεις και θελεις cash, θυμαμαι οτι δυσκολευτηκα να τα παρω και οτι τηλεφωνησα στο γραφειο της στη Μαλτα για να εχω σχεδον δωρεαν ευρωπαικες τηλ χρεωσεις μεσω skype.
Πολυ δυσκολα ενας μεσαζων θα βοηθησει σε κατι τοσο μπερδεμενο. Και το προβλημα ειναι οτι δεν ελαβες το μειλ της wizz. Ειναι η χειροτερη εταιρεια για να κλεισεις με μεσαζοντα (κατ εμε ειναι η χειροτερη ετσι κι αλλιως ως προς τη συνεπεια).
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
974
Likes
2.237
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Η wizz ειναι λιγο tricky στο ακυρωτικο μειλ που στελνει . Σου δινει κουπονι που, αφου αποδεχθεις, το μετατρεπεις σε credit. Αλλα αν αυτο δεν το θελεις και θελεις cash, θυμαμαι οτι δυσκολευτηκα να τα παρω και οτι τηλεφωνησα στο γραφειο της στη Μαλτα για να εχω σχεδον δωρεαν ευρωπαικες τηλ χρεωσεις μεσω skype.
Πολυ δυσκολα ενας μεσαζων θα βοηθησει σε κατι τοσο μπερδεμενο. Και το προβλημα ειναι οτι δεν ελαβες το μειλ της wizz. Ειναι η χειροτερη εταιρεια για να κλεισεις με μεσαζοντα (κατ εμε ειναι η χειροτερη ετσι κι αλλιως ως προς τη συνεπεια).
Η ερώτηση μου είναι γιατί να κλείνουμε από μεσάζοντες; Το όφελος είναι μικρό και το ρίσκο μεγάλο...
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Η ερώτηση μου είναι γιατί να κλείνουμε από μεσάζοντες; Το όφελος είναι μικρό και το ρίσκο μεγάλο...
Αναλογως!κοιταω αεροπορικα για χριστουγεννα ο μεσαζων μου το δινει 50-70ε κατω απο τη τιμη της αεροπορικης εταιρειας(δε μιλαω μονο για wizz μιλαω γενικα)...ωστοσο αν θες να σαι σιγουρος κλεινεις μονο απο το σιτε της αεροπορικης αλλα αν η οικονομικη διαφορα ειναι ενα σεβαστο ποσο και ο αλλος δε θελει να το δωσει τοτε κλεινει απο μεσαζωντα
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.545
Likes
4.662
Προ covid το δέλεαρ της (συχνά σημαντικά) χαμηλότερης τιμής του μεσάζοντα σε σύγκριση με αυτήν της αεροπορικής ήταν ικανή να μας πείσει να κλείσουμε από αυτόν, ειδικά σε πτήσεις regular αεροπορικών, στις οποίες η πιθανότητα ακύρωσης/αλλαγής πτήσης ήταν χαμηλή. Επίσης, συχνά οι online μεσάζοντες προσέφεραν συνδυαστικά πακέτα πτήσεων-διαμονής με το "όφελος του πελάτη" να μεγαλώνει ακόμη περισσότερο.
Βέβαια τον τελευταίο ενάμιση χρόνο το να μην κλείνει κανείς απευθείας από την αεροπορική ενέχει τεράστιο ρίσκο, το οποίο πολλοί λίγοι ταξιδιώτες προφανώς έχουν τη διάθεση να αναλάβουν.
 

dmt_kl

New Member
Μηνύματα
2
Likes
1
Γεια σας
Εκανα κράτηση για μεσα Νοεμβριου πτηση μετ επιστροφης με τη wizz air για εμενα και τα δυο ανηλικα παιδια μου.
Η πτηση βρεθηκε μεσω skyscanner και εξυπηρετηθηκα απο το pamediakopes.gr οπου κι εκανα flexi κρατηση κσι με εγγυηση ακυρωσης.
Δηλωσα εμενα ως ενηλικα και τα παιδια μου ως παιδια σημειωνοντας και τις ηλικιες στα αντιστοιχα πεδια και ολοκληρωσα πληρωνοντας την επιλογη.
Το pame diakopes μου εστειλε επιβεβαιωση της κρατησης με πληρη στοιχεια ολων μας και φαινεται η ηλικια των παιδιων (12 ετων και 10 ετων) και οι κρατημενες θεσεις (3 θεσεις στην ιδια σειρα).
Ομως στο ταξιδιωτικο εγγραφο το οποιο εκ των υστερων εκανα ληψη και στη πλατφορμα της wizz το 12 ετων παιδι μου χαρακτηριζεται ενηλικας / adult κι οχι παιδι. Μοιραια και για το check in μου ζηταει πληροφοριες (κινητο και ηλεκτ διευθ σα να ναι ενηλικας. Δεν ολοκληρωσα ακομη τη διαδικασια μεχρι, κι αν, βρω απαντησεις)
Καλεσα την pamediakopes και μου παν να μιλησω με wizz.
Αποπειραθηκα με την αεροπορικη στις ωρες που προτεινονται κι εκτος οτι εχω χρεωθει δεν απαντησαν ποτε.
Ρωτω αν ξερει καποιος.
Θα αντιμετωπισω προβλημα με το 12χρονο που φαινεται ως ενηλικας κατα την boarding διαδικασια;
Θα με αναγκασουν να μη καθησουμε και οι τρεις μαζι στην ιδια σειρα;
Ειναι πρωτο τους αεροπορικο ταξιδι και δε θελω τετοια προβληματα και ψαχνω απαντησεις για να αποφασισω τι θα κανω.
Αποδειξη εχω της αρχικης μου καταχωρησης απ το pame diakopes αλλα δεν ξερω ποσο ισχυρη θα ναι για το check in.
Ευχαριστω
 

Maria___Man

Member
Μηνύματα
28
Likes
31
Καλησπέρα ομάδα! Δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα των αλλαγών αυτής της άθλιας ουγγρικής αεροπορικής. Μου έστειλαν email 28/10 για να με ενημερώσουν πως η πτήση που έκλεισα για 5/12 Αθήνα-Βιέννη ακυρώνεται, και με μετέφεραν αυτόματα στην επόμενη μέρα 6/12. Επειδή όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι πανάκριβες θα αναγκαστώ να δεχτώ την αλλαγή. Ωστόσο όταν πάω να βρω την κράτηση μου για να κάνω αποδοχή, βγαίνει διαρκώς ένα μήνυμα που λέει "έχει γίνει αλλαγή στην κράτηση σας, θα ενημερωθείτε μέσω email". Σε όσους έχει τύχει κάτι τέτοιο, συνέβη κάτι παρόμοιο; Μήπως θέλει να περάσουν αρκετες μέρες μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την αλλαγή και να μου βγάλει το κουμπί "αποδοχή"? Παρακαλώ οποίος ξέρει ας μου απαντήσει γιατί έχω πελαγώσει και βλέπω να μένω εδώ!!
 

Traveler koko

Member
Μηνύματα
153
Likes
693
Επόμενο Ταξίδι
Ισλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
Καλησπέρα ομάδα! Δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα των αλλαγών αυτής της άθλιας ουγγρικής αεροπορικής. Μου έστειλαν email 28/10 για να με ενημερώσουν πως η πτήση που έκλεισα για 5/12 Αθήνα-Βιέννη ακυρώνεται, και με μετέφεραν αυτόματα στην επόμενη μέρα 6/12. Επειδή όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι πανάκριβες θα αναγκαστώ να δεχτώ την αλλαγή. Ωστόσο όταν πάω να βρω την κράτηση μου για να κάνω αποδοχή, βγαίνει διαρκώς ένα μήνυμα που λέει "έχει γίνει αλλαγή στην κράτηση σας, θα ενημερωθείτε μέσω email". Σε όσους έχει τύχει κάτι τέτοιο, συνέβη κάτι παρόμοιο; Μήπως θέλει να περάσουν αρκετες μέρες μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την αλλαγή και να μου βγάλει το κουμπί "αποδοχή"? Παρακαλώ οποίος ξέρει ας μου απαντήσει γιατί έχω πελαγώσει και βλέπω να μένω εδώ!!
Μας έχουν αλλάξει πριν ένα μήνα κ σε μας για Θεσσαλονίκη Βιέννη...Ναι θα σου έρθει σε λίγες μέρες νέο μέηλ για να δεχτείς την αλλαγή..
 

ioannvas

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλημέρα σας, πριν 1 εβδομάδα περίπου βρήκα αρκετά οικονομικά εισητηρια για Βιέννη από Θεσσαλονίκη με επιστροφή(17-21 Ιανουαρίου) οπότε αποφάσισα να τα κλείσω.

Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;

Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί ούτε να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο μπορώ και δεν γνωρίζω πότε θα μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.650
Likes
51.373
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καλημέρα σας, πριν 1 εβδομάδα περίπου βρήκα αρκετά οικονομικά εισητηρια για
Καλώς ήρθες.
Δε καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, σου αντιπρότειναν άλλες ημερομηνίες και είναι και οι δύο πτήσεις για τις 14 του μήνα, ή σου αντίστρεψαν τα δρομολόγια; Μου φαίνεται λίγο κουλό,μήπως παίζει κάτι άλλο;
Κάτι έχει γίνει και μάλλον πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους, είτε μέσω chat είτε μέσω social, γιατί στο τηλέφωνο θα χρεωθείς αρκετά, αν και βγάζεις άκρη.
Δε χρεώνεσαι εσύ όταν δεν είναι υπαιτιότητα σου και αλλάζουν οι μέρες.
Αν δε το αποδεχτείς, ή παίρνεις επιστροφή χρημάτων ή voucer από τη wizz με άυξηση 10%.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;

Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί ούτε να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο μπορώ και δεν γνωρίζω πότε θα μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα.
Δικαιουσαι επιστροφη χρηματων δωρεαν.
Αν δεν κανεις τις σωστες κινησεις, θα σου στειλουν το ποσο σε κρεντιτ και θα πρεπει να το ξαναφας σε αυτους.
Τηλ στο γραφειο της Μαλτας για νορμαλ διεθνεις χρεωσεις, δεν απαντανε σε μειλ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.150
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom