• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Wizz Air Ακυρώσεις και αλλαγές ώρας/μέρας πτήσης από Wizzair

psilos3

Member
Μηνύματα
6.752
Likes
52.192
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Αν δεν κανεις τις σωστες κινησεις, θα σου στειλουν το ποσο σε κρεντιτ και θα πρεπει να το ξαναφας σε αυτους.
Όχι απαραίτητα, μπορείς να ρευστοποιήσεις τα credid σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι κι αλλιώς σε credit το πληρώνουν, όχι απευθείας στη κάρτα.
Είχα κάνει έναν οδηγό πέρυσι στο πρώτο lockdown, πρέπει να τον ξεθάψω. :haha:
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Όχι απαραίτητα, μπορείς να ρευστοποιήσεις τα credid σου ανά πάσα στιγμή. Έτσι κι αλλιώς σε credit το πληρώνουν, όχι απευθείας στη κάρτα.
Είχα κάνει έναν οδηγό πέρυσι στο πρώτο lockdown, πρέπει να τον ξεθάψω. :haha:
Εγω τα παιρνω πισω στην καρτα. Γι αυτο λεω οτι ειναι λιγο πιο περιπλοκο. Το κρεντιτ ειναι απλα το πιο απλο κουμπι.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.752
Likes
52.192
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εγω τα παιρνω πισω στην καρτα. Γι αυτο λεω οτι ειναι λιγο πιο περιπλοκο. Το κρεντιτ ειναι απλα το πιο απλο κουμπι.
Εύρηκα!
Στο πιο επίκαιρο νήμα από το Μάρτη του '20 έως σήμερα.

Οδηγός επιστροφής Wizzair:

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Εγω τα παιρνω πισω στην καρτα. Γι αυτο λεω οτι ειναι λιγο πιο περιπλοκο. Το κρεντιτ ειναι απλα το πιο απλο κουμπι.
Και εγώ πίσω στην κάρτα. Δεν ήταν ιδιαίτερα περίπλοκο (ούτε προφανές), απλά έπρεπε να γίνει μία επιπλέον ενέργεια. Ούτε τηλέφωνα, ούτε ιστορίες.

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;
Όταν θα σου έρθει το email, θα έχεις τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής ημερομηνιών, το πρόβλημα νομίζω είναι ότι σταματά για δυο μήνες τις πτήσεις από Θεσσαλονίκη, οπότε περιορίζονται οι επιλογές σου.
 
Last edited:

froufrou17

New Member
Μηνύματα
3
Likes
2
Καλησπέρα! Μόλις είδα τη ανάρτησή σου, έσπευσα να κάνω την εγγραφή στο forum γιατί έχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κάνω! Πρώτη φορά έκλεισα με την εν λόγω εταιρεία και φυσικά θα είναι και η τελευταία!
Η αρχική μου κράτηση ήταν Θεσσαλονίκη-Βιέννη-Θεσσαλονίκη( απο 14-17/01/22) και ξαφνικά η αλλαγή πτήσης(δεύτερη!) αφορά Βιέννη-Θεσσαλονίκη-Βιέννη(14/01/22-14/01/22)!!! Είναι εξωφρενικό!
Έκανες κάποια κίνηση? Εγώ φοβάμαι να προχωρήσω και στην ακύρωση-επιστροφή χρημάτων...δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το επόμενο βήμα πραγματικά...δεν τους εμπιστεύομαι! Εγώ θα ήθελα πλήρη επιστροφή χρημάτων στην κάρτα, και όχι στον λογαριασμό της WiZZ
Το μόνο που έκανα ήταν να στείλω ένα αίτημα στο συνήγορο του καταναλωτή μήπως και κινητοποιηθούν έτσι...
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Το μόνο που έκανα ήταν να στείλω ένα αίτημα στο συνήγορο του καταναλωτή μήπως και κινητοποιηθούν έτσι...
Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε αυτή τη φάση. Υπήρξε ακύρωση σε ημερομηνία που η εταιρεία δεν οφείλει αποζημίωση και εσύ με δική σου επιλογή δεν έχεις ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά σου. Περίμενε να δεις τις διαθέσιμες επιλογές, προφανώς υπάρχει αναδιαμόρφωση του προγράμματος πτήσεων λόγω των τελευταίων εξελίξεων και ευθύς μόλις οριστικοποιηθούν, θα λάβεις σχετικό e-mail.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.734
Likes
22.846
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Η Wizzιτσα είναι θεούλα.....:suicide:
 
D

Delmem38130

Guest
Καλησπέρα! Μόλις είδα τη ανάρτησή σου, έσπευσα να κάνω την εγγραφή στο forum γιατί έχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα και δεν ξέρω τι να κάνω! Πρώτη φορά έκλεισα με την εν λόγω εταιρεία και φυσικά θα είναι και η τελευταία!
Η αρχική μου κράτηση ήταν Θεσσαλονίκη-Βιέννη-Θεσσαλονίκη( απο 14-17/01/22) και ξαφνικά η αλλαγή πτήσης(δεύτερη!) αφορά Βιέννη-Θεσσαλονίκη-Βιέννη(14/01/22-14/01/22)!!! Είναι εξωφρενικό!
Έκανες κάποια κίνηση? Εγώ φοβάμαι να προχωρήσω και στην ακύρωση-επιστροφή χρημάτων...δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το επόμενο βήμα πραγματικά...δεν τους εμπιστεύομαι! Εγώ θα ήθελα πλήρη επιστροφή χρημάτων στην κάρτα, και όχι στον λογαριασμό της WiZZ
Το μόνο που έκανα ήταν να στείλω ένα αίτημα στο συνήγορο του καταναλωτή μήπως και κινητοποιηθούν έτσι...
καλησπέρα,
θα σου επιστρέψουν τα χρήματα, μην ανησυχείς.. θα σου στείλουν αναλυτικά emails.
εκτός αν θέλεις να τα πιστώσεις σε wiz λογαριασμό, να δεις πως θα πανε τα πράγματα και μετα μπορείς να κάνεις credit conversion.
 

froufrou17

New Member
Μηνύματα
3
Likes
2
Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν πρόκειται να σε βοηθήσει σε αυτή τη φάση. Υπήρξε ακύρωση σε ημερομηνία που η εταιρεία δεν οφείλει αποζημίωση και εσύ με δική σου επιλογή δεν έχεις ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά σου. Περίμενε να δεις τις διαθέσιμες επιλογές, προφανώς υπάρχει αναδιαμόρφωση του προγράμματος πτήσεων λόγω των τελευταίων εξελίξεων και ευθύς μόλις οριστικοποιηθούν, θα λάβεις σχετικό e-mail.
Email υπάρχει και όντως αναφέρει και την επιλογή επιστροφής χρημάτων! Όμως, μία που ακούω για credit στο λογαριασμό και όχι επιστροφή χρημάτων, μία που διαβάζω κάτι ψιλά γράμματα της εταιρείας ότι δεν επιστρέφει φόρους κτλ(ίσως βέβαια σε άλλη περίπτωση) με κάνει διστακτική!
Η επιλογή για ακύρωση/επιστροφή υπάρχει ήδη στον λογαριασμό όταν συνδέομαι, αλλά θέλω να σιγουρευτώ ότι αυτή θα γίνει στο σύνολο της. Όπως υπάρχει επίσης και η δυνατότητα εύρεσης άλλων δρομολογίων...Λέτε να πρόκειται για αναδιαμόρφωση προγράμματος και να βγάλει άλλα δρομολόγια, εφικτά αυτή τη φορά? Κι αν μπω στην επιλογή αυτή και δεν βρω κάτι, θα μπορώ να επιστρέψω στις αρχικές επιλογές και να κάνω ακύρωση/επιστροφή?
 
D

Delmem38110

Guest
Email υπάρχει και όντως αναφέρει και την επιλογή επιστροφής χρημάτων! Όμως, μία που ακούω για credit στο λογαριασμό και όχι επιστροφή χρημάτων, μία που διαβάζω κάτι ψιλά γράμματα της εταιρείας ότι δεν επιστρέφει φόρους κτλ(ίσως βέβαια σε άλλη περίπτωση) με κάνει διστακτική!
Η επιλογή για ακύρωση/επιστροφή υπάρχει ήδη στον λογαριασμό όταν συνδέομαι, αλλά θέλω να σιγουρευτώ ότι αυτή θα γίνει στο σύνολο της. Όπως υπάρχει επίσης και η δυνατότητα εύρεσης άλλων δρομολογίων...Λέτε να πρόκειται για αναδιαμόρφωση προγράμματος και να βγάλει άλλα δρομολόγια, εφικτά αυτή τη φορά? Κι αν μπω στην επιλογή αυτή και δεν βρω κάτι, θα μπορώ να επιστρέψω στις αρχικές επιλογές και να κάνω ακύρωση/επιστροφή?
μπορείς να κοιτάξεις και αλλά δρομολόγια, αυτή η επιλογή δεν αναιρεί τις άλλες.
παρόλα αυτά αν φοβάσαι μην κανείς κάτι λάθος η αν δεν εμπιστεύεσαι τις γνώμες μας δες για παράλληλα δρομολόγια που σου κάνουν, χωρίς να μπεις στον λογαριασμό σου και όταν βρεις κάτι, η μεταφέρεις τα χρήματα σου στον λογαριασμό γουιζ με ισχύ 2 χρόνια και νομίζω 10% επιπλέον και από κει τα χρησιμοποιείς για την αγορά σου, η τα παίρνεις επιστροφή στον τρόπο πληρωμής που έκανες κατά την κράτηση σου.
η αναδρομολογηση είναι άμεση, η επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό σου γουιζ μπορεί να πάρει από μερικά λεπτά ως και μερικές ώρες η και παραπάνω.

1.png
 
Last edited by a moderator:

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Email υπάρχει και όντως αναφέρει και την επιλογή επιστροφής χρημάτων! Όμως, μία που ακούω για credit στο λογαριασμό και όχι επιστροφή χρημάτων, μία που διαβάζω κάτι ψιλά γράμματα της εταιρείας ότι δεν επιστρέφει φόρους κτλ(ίσως βέβαια σε άλλη περίπτωση) με κάνει διστακτική!
Η επιλογή για ακύρωση/επιστροφή υπάρχει ήδη στον λογαριασμό όταν συνδέομαι, αλλά θέλω να σιγουρευτώ ότι αυτή θα γίνει στο σύνολο της. Όπως υπάρχει επίσης και η δυνατότητα εύρεσης άλλων δρομολογίων...Λέτε να πρόκειται για αναδιαμόρφωση προγράμματος και να βγάλει άλλα δρομολόγια, εφικτά αυτή τη φορά? Κι αν μπω στην επιλογή αυτή και δεν βρω κάτι, θα μπορώ να επιστρέψω στις αρχικές επιλογές και να κάνω ακύρωση/επιστροφή?
Όχι, δεν θα περιμένα επιπλέον δρομολόγια σε αυτή τη φάση, αλλά περιορισμό τους. Μετά τις 13 Γενάρη αν δεν κάνω λάθος έκοψε τις πτήσεις για δυο μήνες από Θεσσαλονίκη σε Βουδαπέστη & Βιέννη, ενδεχομένως και αλλού. Αν μπορείς να ταξιδέψεις νωρίτερα ή αργότερα, μεταφέρεις τις ημερομηνίες. Λάβε υπόψη και αυτά που αναφέρει ο ToTheMoonAndBack. Για refund εξέτασε τις επιλογές προσεκτικά και δοκίμασε βήμα-βήμα τη διαδικασία, αν δεν καταλήγεις εκεί που θέλεις, δεν πατάς το τελικό ΟΚ. Υπάρχει και αυτό το link (για μετατροπή του wizz credit) : WIZZ – Dream more. Live more. Be more.
 

froufrou17

New Member
Μηνύματα
3
Likes
2
Όχι, δεν θα περιμένα επιπλέον δρομολόγια σε αυτή τη φάση, αλλά περιορισμό τους. Μετά τις 13 Γενάρη αν δεν κάνω λάθος έκοψε τις πτήσεις για δυο μήνες από Θεσσαλονίκη σε Βουδαπέστη & Βιέννη, ενδεχομένως και αλλού. Αν μπορείς να ταξιδέψεις νωρίτερα ή αργότερα, μεταφέρεις τις ημερομηνίες. Λάβε υπόψη και αυτά που αναφέρει ο ToTheMoonAndBack. Για refund εξέτασε τις επιλογές προσεκτικά και δοκίμασε βήμα-βήμα τη διαδικασία, αν δεν καταλήγεις εκεί που θέλεις, δεν πατάς το τελικό ΟΚ. Υπάρχει και αυτό το link (για μετατροπή του wizz credit) : WIZZ – Dream more. Live more. Be more.
Ευχαριστώ πολύ! Ζήτησα τελικά επιστροφή χρημάτων και επεστράφησαν στο σύνολό τους και πολύ γρήγορα μάλιστα!

μπορείς να κοιτάξεις και αλλά δρομολόγια, αυτή η επιλογή δεν αναιρεί τις άλλες.
παρόλα αυτά αν φοβάσαι μην κανείς κάτι λάθος η αν δεν εμπιστεύεσαι τις γνώμες μας δες για παράλληλα δρομολόγια που σου κάνουν, χωρίς να μπεις στον λογαριασμό σου και όταν βρεις κάτι, η μεταφέρεις τα χρήματα σου στον λογαριασμό γουιζ με ισχύ 2 χρόνια και νομίζω 10% επιπλέον και από κει τα χρησιμοποιείς για την αγορά σου, η τα παίρνεις επιστροφή στον τρόπο πληρωμής που έκανες κατά την κράτηση σου.
η αναδρομολογηση είναι άμεση, η επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό σου γουιζ μπορεί να πάρει από μερικά λεπτά ως και μερικές ώρες η και παραπάνω.

View attachment 381759
Ευχαριστώ πολύ! Ήταν όντως έτσι τα πράγματα. Ζήτησα επιστροφή χρημάτων αφού έκανα πρώτα την ακύρωση κι έγινε το credit στον λογαριασμό μου. Επεστράφησαν κιόλας στο λογαριασμό μου...τα είδα!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.750
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom