taksidiara psuxi
Member
Καλώς σας βρήκα και σε αυτό το thread. δυστυχώς έχω 2 κακές εμπειρίες με wizz, σιγά μη γλύτωνα... Η μία ήταν αλλαγή πτήσης σχετικά ανώδυνη, και η άλλη ακύρωση. όπως διάβασα εδώ μπήκα στο τσατ και αφού τα έπρηξα στο ρομποτ με chat with an agent μίλησα με εκπρόσωπο έκανε τη διαδικασία ταυτοποίησης και μου ολοκλήρωσε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων. η αυτοματοποιημένη διαδικασία απ το μειλ έλεγε ότι δεν μπορούσε προσωρινά να ολοκληρώσει το αίτημα μου.. το εκπρόσωπος μου είπε για επιστροφή μέσα σε 2 εβδομάδες και ότι θα λάβω κ mail στις επόμενες μέρες με το αίτημα επιστροφής για να έχω κάτι κ σαν αποδεικτικό. θα επανέλθω όταν θα λάβω τα χρήματα να σας πω πόσος καιρός μεσολάβησε.. μεγάλη απογοήτευση αυτή η εταιρία εν τέλη... ελπιζω να μην ακυρωθεί και η άλλη πτήση μου..