τσεκαρε εδω μπας και ..Μολις μπήκα.. είναι automated answers Κ απλά σου γράφει την διαδικασία...
τσεκαρε εδω μπας και ..Μολις μπήκα.. είναι automated answers Κ απλά σου γράφει την διαδικασία...
Έχει και μεγάλη αναμονή αυτό, κοστίζει σίγουρα (μια κλήση κοντά στο 15€), αλλά εξυπηρετούν.μόνο με κάτι τηλέφωνα που θα κοστίσουν παραπάνω από το εισιτήριο.
Ακύρωση ή αλλαγή ώρας; κοιτάζω να κλείσω για Νοέμβριο...Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η wizz μου ΞΑΝΑακυρωσε το Αθήνα - Αμπου Ντάμπι και πίσω την περίοδο των Χριστουγέννων, αφού οι πτήσεις συνεχίζουν εδώ και 10 μερες να υπάρχουν στο καλεντάρι (επί 2.5 η τιμή βέβαια).
ΑκύρωσηΑκύρωση ή αλλαγή ώρας; κοιτάζω να κλείσω για Νοέμβριο...
Εγώ είχα κλείσει μαζί τους, το ακύρωσαν, μίλησα στο τσατ ζητώντας συνεχώς να μιλήσω με εκπρόσωπο (το διάβασα από ένα άλλο μέλος εδώ) και μετά από 3/4 φορές που το αυτόματο μήνυμα έγραφε πως δεν με καταλαβαίνει, με σύνδεσε με εκπρόσωπο και μου έκανε refund.Ακυρωση κρατησης με Wizzair για Ιανουαριο με μονη επιλογη paid alternatives (+170 της αρχικης τιμης εισητηριου στην καλυτερη)...Κρατηση μεσω πλατφορμας Κiwi ...Tωρα αυτο πως το λες???Οτι επιτρεπεται ??Δεν θα επρεπε να υπαρχει επιλογη refund??Η εστω αλλαγη στις ημερομηνιες οπως εχει γινει με πολλους..
Είχα την εντύπωση οτι δεν υπαρχει chat διαθέσιμο στη Wizz.. Μπορείς να μου πεις που ειναι ακριβως δεν βρηκα κάτι?Εγώ είχα κλείσει μαζί τους, το ακύρωσαν, μίλησα στο τσατ ζητώντας συνεχώς να μιλήσω με εκπρόσωπο (το διάβασα από ένα άλλο μέλος εδώ) και μετά από 3/4 φορές που το αυτόματο μήνυμα έγραφε πως δεν με καταλαβαίνει, με σύνδεσε με εκπρόσωπο και μου έκανε refund.
Δοκίμασε το, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
Πιθανότατα εννοεί να μιλήσεις με την kiwi, εσύ με αυτούς έχεις να κάνεις, όχι με τη wizzΕίχα την εντύπωση οτι δεν υπαρχει chat διαθέσιμο στη Wizz.. Μπορείς να μου πεις που ειναι ακριβως δεν βρηκα κάτι?