jimp
Member
- Μηνύματα
- 5.124
- Likes
- 6.655
Η Kiwi τα ρίχνει ολα στη Wizzair γιαυτο ψαχνομαιΠιθανότατα εννοεί να μιλήσεις με την kiwi, εσύ με αυτούς έχεις να κάνεις, όχι με τη wizz
Η wizz ειναι λιγο tricky στο ακυρωτικο μειλ που στελνει . Σου δινει κουπονι που, αφου αποδεχθεις, το μετατρεπεις σε credit. Αλλα αν αυτο δεν το θελεις και θελεις cash, θυμαμαι οτι δυσκολευτηκα να τα παρω και οτι τηλεφωνησα στο γραφειο της στη Μαλτα για να εχω σχεδον δωρεαν ευρωπαικες τηλ χρεωσεις μεσω skype.Ακυρωση κρατησης με Wizzair για Ιανουαριο με μονη επιλογη paid alternatives (+170 της αρχικης τιμης εισητηριου στην καλυτερη)...Κρατηση μεσω πλατφορμας Κiwi ...Tωρα αυτο πως το λες???Οτι επιτρεπεται ??Δεν θα επρεπε να υπαρχει επιλογη refund??Η εστω αλλαγη στις ημερομηνιες οπως εχει γινει με πολλους..
Η ερώτηση μου είναι γιατί να κλείνουμε από μεσάζοντες; Το όφελος είναι μικρό και το ρίσκο μεγάλο...Η wizz ειναι λιγο tricky στο ακυρωτικο μειλ που στελνει . Σου δινει κουπονι που, αφου αποδεχθεις, το μετατρεπεις σε credit. Αλλα αν αυτο δεν το θελεις και θελεις cash, θυμαμαι οτι δυσκολευτηκα να τα παρω και οτι τηλεφωνησα στο γραφειο της στη Μαλτα για να εχω σχεδον δωρεαν ευρωπαικες τηλ χρεωσεις μεσω skype.
Πολυ δυσκολα ενας μεσαζων θα βοηθησει σε κατι τοσο μπερδεμενο. Και το προβλημα ειναι οτι δεν ελαβες το μειλ της wizz. Ειναι η χειροτερη εταιρεια για να κλεισεις με μεσαζοντα (κατ εμε ειναι η χειροτερη ετσι κι αλλιως ως προς τη συνεπεια).
Αναλογως!κοιταω αεροπορικα για χριστουγεννα ο μεσαζων μου το δινει 50-70ε κατω απο τη τιμη της αεροπορικης εταιρειας(δε μιλαω μονο για wizz μιλαω γενικα)...ωστοσο αν θες να σαι σιγουρος κλεινεις μονο απο το σιτε της αεροπορικης αλλα αν η οικονομικη διαφορα ειναι ενα σεβαστο ποσο και ο αλλος δε θελει να το δωσει τοτε κλεινει απο μεσαζωνταΗ ερώτηση μου είναι γιατί να κλείνουμε από μεσάζοντες; Το όφελος είναι μικρό και το ρίσκο μεγάλο...
Μας έχουν αλλάξει πριν ένα μήνα κ σε μας για Θεσσαλονίκη Βιέννη...Ναι θα σου έρθει σε λίγες μέρες νέο μέηλ για να δεχτείς την αλλαγή..Καλησπέρα ομάδα! Δυστυχώς έπεσα κι εγώ θύμα των αλλαγών αυτής της άθλιας ουγγρικής αεροπορικής. Μου έστειλαν email 28/10 για να με ενημερώσουν πως η πτήση που έκλεισα για 5/12 Αθήνα-Βιέννη ακυρώνεται, και με μετέφεραν αυτόματα στην επόμενη μέρα 6/12. Επειδή όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι πανάκριβες θα αναγκαστώ να δεχτώ την αλλαγή. Ωστόσο όταν πάω να βρω την κράτηση μου για να κάνω αποδοχή, βγαίνει διαρκώς ένα μήνυμα που λέει "έχει γίνει αλλαγή στην κράτηση σας, θα ενημερωθείτε μέσω email". Σε όσους έχει τύχει κάτι τέτοιο, συνέβη κάτι παρόμοιο; Μήπως θέλει να περάσουν αρκετες μέρες μέχρι να ενημερωθεί το σύστημα για την αλλαγή και να μου βγάλει το κουμπί "αποδοχή"? Παρακαλώ οποίος ξέρει ας μου απαντήσει γιατί έχω πελαγώσει και βλέπω να μένω εδώ!!
Καλώς ήρθες.Καλημέρα σας, πριν 1 εβδομάδα περίπου βρήκα αρκετά οικονομικά εισητηρια για
Δικαιουσαι επιστροφη χρηματων δωρεαν.Πριν μερικές ώρες ήρθε Mail πως η πτήση έχει αλλάξει αλλά το πρόβλημα είναι πως τα νέα δρομολόγια είναι Βιέννη-Θεσσαλονίκη (14 Ιανουαρίου) κ η επιστροφή Θεσσαλονίκη Βιέννη(πάλι 14 Ιανουαρίου, περίπου μισή ώρα αργότερα).
Καταλαβαίνετε φυσικά πως αυτό είναι φυσικως αδύνατο αφού είμαι μόνιμη κάτοικος Θεσσαλονίκης και δεν γίνεται ως δια μαγείας να βρεθώ στη Βιέννη για να πετάξω προς Θεσσαλονίκη κ έπειτα να επιστρέψω Βιέννη (!!!).
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εσάς και αν επιλέξατε την επιστροφή χρημάτων, υπήρχε κάποια επιπλέον χρέωση επειδή δν αποδεχτήκατε την πρόταση της εταιρίας; Δεν θα είχα θέμα να πετάξω 10-14 Ιανουαρίου αλλά όπως βλέπω οι τιμές έχουν πάει στο Θεό οπότε υποθέτω εάν έκανα rebook θα έπρεπε να πληρώσω τη διαφορά των εισιτηρίων;
Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί ούτε να επικοινωνήσω με το τηλεφωνικό κέντρο μπορώ και δεν γνωρίζω πότε θα μου απαντήσουν στο email που τους έστειλα.