tryxx
Member
- Μηνύματα
- 89
- Likes
- 961
7η-8η Μέρα Ασουάν
Η επόμενη μέρα θα μας έβρισκε σε ένα ταξί διασχίζοντας μια σχεδόν ατέλειωτη ευθεία προς το Ασουάν. Ο καλοσυνάτος Walit, ταξιτζής – φίλος του Αλαντίνο –θα πήγαινε για μια εκδρομή με Αμερικανούς τουρίστες από το Ασουάν στον ναό του Αμπου Σίμπελ, έτσι μας πήγε μέχρι το Ασουάν με χαμηλό κόστος. Τα τρένα στην Αίγυπτο δεν έχουν ίδιες τιμές για ντόπιους και τουρίστες και πληρώνονται μόνο ευρώ η δολάρια. Περίεργο.. αλλά έτσι είναι… Το ταξί ήταν καλύτερη και άνετη λύση και φυσικά περάσαμε ευχάριστα συζητώντας και καλαμπουρίζοντας με τον ευγενικό Αιγύπτιο φίλο!
Στον δρόμο για Ασουάν
Η μεσημβρινή ζέστη χτυπούσε κόκκινο και παρηγοριά η θέα του Νείλου από το παράθυρο του μικρού ξενοδοχείου που μείναμε – ένας όροφος με λίγα δωμάτια σε μια πολυκατοικία -.
Είχαμε κλείσει με το Booking ένα διαμέρισμα πιο πάνω αλλά ο ατζέντης που μας δέχτηκε μας είπε πως το διαμέρισμα είναι κλειστό και το έχουν για …κράχτη. Έτσι πήραμε το δωμάτιο που μας πρόσφερε πράγμα που αποδείχτηκε την άλλη μέρα κακή επιλογή!
Ωραία θέα από το δωμάτιο
Το Ασουάν είναι αρχή η τέλος πολλών κρουαζιερόπλοιων που διασχίζουν τα ήρεμα νερά του ποταμού. Το εκπληκτικό φράγμα του φωτίζει με το υδροηλεκτρικό όλη την Αίγυπτο και φυσικά είναι χρυσός μιας και αρδεύει όλη τη χώρα. Επιπλέον είναι το σημείο που σταματά η δημόσια συγκοινωνία και πρέπει να πάρεις ένα εκδρομικό μίνι βαν ή ταξί για να επισκεφθείς τον περίφημο ναό στο Άμπου Σίμπελ. ένα μόνο λεωφορείο πάει εκεί ημερήσια σε άβολες ώρες.
Οι εκδρομές ξεκινάνε όλες 4 τα χαράματα, είσαι εκεί 8 και στις 10 επιστροφή, οπότε το μεσημέρι είσαι πίσω Ασουάν. Μπορείς φυσικά και να διανυκτερεύσεις στο μικρό ομώνυμο χωριό και να ξαναδείς το τέμπλο.
Μεσημέρι στο παζάρι του Ασουάν
Λίγη βρωμιά να μην ξεχνιόμαστε
Σιέστα!!!
Το Άμπου Σίμπελ, οι τάφοι του Ραμσή και της Νεφερτάρι είναι το λιγότερο που μπορείς να πεις ένας μεγαλοπρεπής χώρος. Κυκλωμένος ο λόφος από την λίμνη που σχηματίζει ο Νείλος γύρω του ακτινοβολεί κυριολεκτικά. Ευτυχώς οι Ρώσοι πολλές δεκαετίες πριν σήκωσαν τα αγάλματα και τους τάφους και τα μετέφεραν λίγο πιο πάνω γιατί η στάθμη τη λίμνης ανέβαινε επικίνδυνα και θα τα κατέστρεφε. Μεγάλο έργο μηχανικής και ακρίβειας! Η αίσθηση δεν περιγράφεται και φυσικά η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο. Ίσως, προσωπικά, το ωραιότερο που είδα στην Αίγυπτο.
Είσοδος στο Abu Sibel
Τα αγάλματα του Ραμσή B στην είσοδο του τάφου του
Εσωτερικό τάφου του Ραμσή B
Εσωτερικά του τάφου
Μεγαλειώδες κατασκεύασμα ο τάφος του Ραμσή B
Μπροστά ο τάφος τηε συζύγου του Ραμσή Β της Νεφερτάρι, πιο πίσω ο τάφος του Ραμσή
Επιστρέφοντας στο δωμάτιο κουρασμένοι από το μακρύ ημερήσιο ταξίδι είπαμε να αναπαυτούμε…
Δυστυχώς μας περίμενε μια δυσάρεστη εμπειρία… Η αστυνομία με πολιτικά εισέβαλε βίαια στα δωμάτια του ας πούμε ξενοδοχείου και μας πέταξε κυριολεκτικά όλους στο δρόμο. Φωνές, φασαρία σχεδόν γκρεμίσανε την πόρτα του δωματίου! Νομίζαμε πως μπήκανε κλέφτες ή πως ψάχνανε για ναρκωτικά. Τελικά μας είπανε πως το ξενοδοχείο δεν έχει άδεια και έπρεπε να το σφραγίσουν! To booking δεν απάντησε στα μηνύματά μας και έτσι περιμέναμε στο δρόμο καταμεσήμερο. Ευτυχώς ώρες αργότερα ήρθε ο ατζέντης και μας τακτοποίησε σε ένα παρακείμενο δωμάτιο σε ένα φτηνό κατάλυμα… πάλι καλά.
Το δειλινό όμως και η βόλτα με την φελούκα στα γαλήνια νερά του ποταμού μας ανέβασε το κέφι κατακόρυφα. Το Κάιρο μας περίμενε εξάλλου…
Βόλτα με τη Φελούκα στο Ασουάν
Βόλτα με τη Φελούκα στο Ασουάν
Δειλινό στο Ασουάν
Η επόμενη μέρα θα μας έβρισκε σε ένα ταξί διασχίζοντας μια σχεδόν ατέλειωτη ευθεία προς το Ασουάν. Ο καλοσυνάτος Walit, ταξιτζής – φίλος του Αλαντίνο –θα πήγαινε για μια εκδρομή με Αμερικανούς τουρίστες από το Ασουάν στον ναό του Αμπου Σίμπελ, έτσι μας πήγε μέχρι το Ασουάν με χαμηλό κόστος. Τα τρένα στην Αίγυπτο δεν έχουν ίδιες τιμές για ντόπιους και τουρίστες και πληρώνονται μόνο ευρώ η δολάρια. Περίεργο.. αλλά έτσι είναι… Το ταξί ήταν καλύτερη και άνετη λύση και φυσικά περάσαμε ευχάριστα συζητώντας και καλαμπουρίζοντας με τον ευγενικό Αιγύπτιο φίλο!
Στον δρόμο για Ασουάν
Η μεσημβρινή ζέστη χτυπούσε κόκκινο και παρηγοριά η θέα του Νείλου από το παράθυρο του μικρού ξενοδοχείου που μείναμε – ένας όροφος με λίγα δωμάτια σε μια πολυκατοικία -.
Είχαμε κλείσει με το Booking ένα διαμέρισμα πιο πάνω αλλά ο ατζέντης που μας δέχτηκε μας είπε πως το διαμέρισμα είναι κλειστό και το έχουν για …κράχτη. Έτσι πήραμε το δωμάτιο που μας πρόσφερε πράγμα που αποδείχτηκε την άλλη μέρα κακή επιλογή!
Ωραία θέα από το δωμάτιο
Το Ασουάν είναι αρχή η τέλος πολλών κρουαζιερόπλοιων που διασχίζουν τα ήρεμα νερά του ποταμού. Το εκπληκτικό φράγμα του φωτίζει με το υδροηλεκτρικό όλη την Αίγυπτο και φυσικά είναι χρυσός μιας και αρδεύει όλη τη χώρα. Επιπλέον είναι το σημείο που σταματά η δημόσια συγκοινωνία και πρέπει να πάρεις ένα εκδρομικό μίνι βαν ή ταξί για να επισκεφθείς τον περίφημο ναό στο Άμπου Σίμπελ. ένα μόνο λεωφορείο πάει εκεί ημερήσια σε άβολες ώρες.
Οι εκδρομές ξεκινάνε όλες 4 τα χαράματα, είσαι εκεί 8 και στις 10 επιστροφή, οπότε το μεσημέρι είσαι πίσω Ασουάν. Μπορείς φυσικά και να διανυκτερεύσεις στο μικρό ομώνυμο χωριό και να ξαναδείς το τέμπλο.
Μεσημέρι στο παζάρι του Ασουάν
Λίγη βρωμιά να μην ξεχνιόμαστε
Σιέστα!!!
Το Άμπου Σίμπελ, οι τάφοι του Ραμσή και της Νεφερτάρι είναι το λιγότερο που μπορείς να πεις ένας μεγαλοπρεπής χώρος. Κυκλωμένος ο λόφος από την λίμνη που σχηματίζει ο Νείλος γύρω του ακτινοβολεί κυριολεκτικά. Ευτυχώς οι Ρώσοι πολλές δεκαετίες πριν σήκωσαν τα αγάλματα και τους τάφους και τα μετέφεραν λίγο πιο πάνω γιατί η στάθμη τη λίμνης ανέβαινε επικίνδυνα και θα τα κατέστρεφε. Μεγάλο έργο μηχανικής και ακρίβειας! Η αίσθηση δεν περιγράφεται και φυσικά η περιγραφή δεν είναι το περιγραφόμενο. Ίσως, προσωπικά, το ωραιότερο που είδα στην Αίγυπτο.
Είσοδος στο Abu Sibel
Τα αγάλματα του Ραμσή B στην είσοδο του τάφου του
Εσωτερικό τάφου του Ραμσή B
Εσωτερικά του τάφου
Μεγαλειώδες κατασκεύασμα ο τάφος του Ραμσή B
Μπροστά ο τάφος τηε συζύγου του Ραμσή Β της Νεφερτάρι, πιο πίσω ο τάφος του Ραμσή
Επιστρέφοντας στο δωμάτιο κουρασμένοι από το μακρύ ημερήσιο ταξίδι είπαμε να αναπαυτούμε…
Δυστυχώς μας περίμενε μια δυσάρεστη εμπειρία… Η αστυνομία με πολιτικά εισέβαλε βίαια στα δωμάτια του ας πούμε ξενοδοχείου και μας πέταξε κυριολεκτικά όλους στο δρόμο. Φωνές, φασαρία σχεδόν γκρεμίσανε την πόρτα του δωματίου! Νομίζαμε πως μπήκανε κλέφτες ή πως ψάχνανε για ναρκωτικά. Τελικά μας είπανε πως το ξενοδοχείο δεν έχει άδεια και έπρεπε να το σφραγίσουν! To booking δεν απάντησε στα μηνύματά μας και έτσι περιμέναμε στο δρόμο καταμεσήμερο. Ευτυχώς ώρες αργότερα ήρθε ο ατζέντης και μας τακτοποίησε σε ένα παρακείμενο δωμάτιο σε ένα φτηνό κατάλυμα… πάλι καλά.
Το δειλινό όμως και η βόλτα με την φελούκα στα γαλήνια νερά του ποταμού μας ανέβασε το κέφι κατακόρυφα. Το Κάιρο μας περίμενε εξάλλου…
Βόλτα με τη Φελούκα στο Ασουάν
Βόλτα με τη Φελούκα στο Ασουάν
Δειλινό στο Ασουάν