• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ryanair Ryanair news

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.415
O κανονισμός γράφει
Αρθρο 5 παραγραφος 3

3. Ο πραγµατικός αεροµεταφορέας δεν υποχρεούται να
πληρώσει αποζηµίωση σύµφωνα µε το άρθρο 7 αν µπορεί να απο-
δείξει ότι η µαταίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι
οποίες δεν θα µπορούσαν να αποφευχθούν ακόµη και αν είχαν
ληφθεί όλα τα εύλογα µέτρα.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:046:0001:0007:EL:PDF

Υγ
Δεν το σχολιάζω το θέμα,απλά αναφέρω τον κανονισμό.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.415
Σύμφωνα με Ελληνα πιλότο της Ραυαν την αλλη εβδομαδα θα ανακοινωθει
το ανοιγμα της βάσης στα Χανιά.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.821
Likes
18.194
O κανονισμός γράφει
Αρθρο 5 παραγραφος 3

3. Ο πραγµατικός αεροµεταφορέας δεν υποχρεούται να
πληρώσει αποζηµίωση σύµφωνα µε το άρθρο 7 αν µπορεί να απο-
δείξει ότι η µαταίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι
οποίες δεν θα µπορούσαν να αποφευχθούν ακόµη και αν είχαν
ληφθεί όλα τα εύλογα µέτρα.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:046:0001:0007:EL:PDF

Υγ
Δεν το σχολιάζω το θέμα,απλά αναφέρω τον κανονισμό.

Εσύ τώρα με ποιον είσαι;;;:xmas_mrgreen:
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.916
Likes
16.747
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
άρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ποτέ δεν πετάμε με low cost χωρίς φούλ ασφάλιση των πτήσεών μας.(ειδικά τον χειμώνα).
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.821
Likes
18.194
άρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ποτέ δεν πετάμε με low cost χωρίς φούλ ασφάλιση των πτήσεών μας.(ειδικά τον χειμώνα).
Βασικά Μάκη θα έλεγα ότι εμείς οι κάπως μεγαλύτεροι καλο θα ήταν να αποφεύγουμε γενικά τις low cost και να τις αφήσουμε για τους πιο μικρούς που αντέχουν περισσότερο την ταλαιπωρία....γιατί με φουλ ασφάλιση ίσως πλησιάζεις τις νορμάλ ...
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.052
Likes
28.415
Εσύ τώρα με ποιον είσαι;;;:xmas_mrgreen:
Το άρθρο γράφει
Οι κανονικές αεροπορικές εταιρίες ( αντίθετα με τις low cost), έχουν τη φιλοσοφία, αλλά και τους μηχανισμούς για να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες τους σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως η συγκεκριμένη. Θα τους «τακτοποιούσαν» σε πτήσεις άλλων εταιριών χωρίς έξτρα κόστος φυσικά,
Πως θα τους τακτοποιούσαν δηλαδή. Θα λιώναν τα χιόνια;θα φτιάχναν
τον καιρό;οι κανονικες αεροπορικές πετάνε ανεξαρτήτως καιρού;
Μιά ασφάλεια στοιχιζει περίπου 20-30 ευρω. Κάντε την να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο Δεν θέλω ν ανοίξω παλι κουβέντα γιά τις λοκο.Νομιζω το έχουμε εξαντλήσει.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
O κανονισμός γράφει
Αρθρο 5 παραγραφος 3

3. Ο πραγµατικός αεροµεταφορέας δεν υποχρεούται να
πληρώσει αποζηµίωση σύµφωνα µε το άρθρο 7 αν µπορεί να απο-
δείξει ότι η µαταίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι
οποίες δεν θα µπορούσαν να αποφευχθούν ακόµη και αν είχαν
ληφθεί όλα τα εύλογα µέτρα.

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:046:0001:0007:EL:PDF

Υγ
Δεν το σχολιάζω το θέμα,απλά αναφέρω τον κανονισμό.
Το συγκεκριμένο εδάφιο είναι άσχετο. Αναφέρεται στην αποζημίωση και όχι στη "φροντίδα", η οποία οφείλεται να παρέχεται αδιακρίτως σε όλους τους επιβάτες και ανεξάρτητα από την αιτία της ακύρωσης.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Το άρθρο γράφει

Πως θα τους τακτοποιούσαν δηλαδή. Θα λιώναν τα χιόνια;θα φτιάχναν
τον καιρό;οι κανονικες αεροπορικές πετάνε ανεξαρτήτως καιρού;
Μιά ασφάλεια στοιχιζει περίπου 20-30 ευρω. Κάντε την να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο Δεν θέλω ν ανοίξω παλι κουβέντα γιά τις λοκο.Νομιζω το έχουμε εξαντλήσει.
Δε μπορώ να διαβάζω ατελείωτη Ryanair-προπαγάνδα. Ναι, θα τους έβαζαν στις διαθέσιμες θέσεις των επόμενων προγραμματισμένων (και όχι ακυρωμένων πτήσεων). Δεν θα παρέμενε επί μέρες κλειστό το αεροδρόμιο. Είναι υποχρέωση της αεροπορικής να τα παρέχει ΟΛΑ αυτά, ΧΩΡΙΣ την πληρωμή καμμίας ταξιδιωτικής ασφάλειας. Είναι τουλάχιστον επαίσχυντο να ζητάνε από τον επιβάτη να πληρώσει επιπλέον για υπηρεσίες που είναι ήδη υποχρεωμένοι να του παρέχουν δωρεάν.

Την Κυριακή βρέθηκα σε μια παρόμοια περίπτωση στο αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου, όπου είχαν ακυρωθεί οι περισσότερες πτήσεις, ανάμεσά τους και η δική μου, κι όλες όσες θα μπορούσαν να με είχαν φέρει (με μετεπιβίβαση) στην Αθήνα, λόγω χιονοθύελλας που διαρκούσε όλη μέρα. Αν και ομολογουμένως μετά από λίγη ταλαιπωρία στους γκισέδες του Tegel, πέρασα το βράδυ σε ξενοδοχείο 4* πληρωμένο από την αεροπορική εταιρία, έφαγα βραδινό (με ποτό) κερασμένο από την εταιρία (έκανα και τη βραδινή βόλτα μου στο Nikolaiviertel), και το μεσημέρι της επόμενης μέρας ήμουνα στο γραφείο μου. Και είχα πληρώσει το φτηνότερο δυνατό εισιτήριο της εταιρίας.

Το ίδιο το άρθρο δεν το σχολιάζω. Τα "όμορφα ταξίδια" έτσι κι αλλιώς δε φημίζονται για την αξιοπιστία και τη σοβαρότητά τους...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.119
Likes
6.640
Η ουσια ειναι αλλη,οτι ανοιγει την πρωτη βαση της,οπως λεει ο pan pan η εταιρεια στα χανια!!

Τωρα το γινεται με τις πρακτικες της εταιρειας ολοι ξερουμε απλα δεν θελουμε να πεσουμε στην περισταση.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.611
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η εταιρεία του είπε ότι τους δίνει το αντίτιμο του εισιτηρίου πίσω (όπως και έχει ως μοναδική υποχρέωση λόγο εκτάκτων συνθηκών)
Ψευδές. Η εταιρία έχει πολύ περισσότερες υποχρεώσεις.
 

kostasdoboj

Member
Μηνύματα
53
Likes
35
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
Σε αυτές τις περιπτώσεις που κάτι πάει στραβά και για τις οποίες δεν έχω προσωπική εμπειρία ακόμα παρά τα αρκετά ταξίδια μου,είμαι από τους τυχερούς,ούτε καθυστέρηση δεν είχα ποτέ, που μπορεί να βρει κάποιος τα δικαιώματα του ή τις υποχρεώσεις της κάθε εταιρείας γραμμένα,σε ποιο νόμο-διάταξη, έτσι ώστε να τα τρίψει στη μούρη της Χ εταιρείας που κάνει την πάπια;Μπορεί να είναι αφελές το ερώτημά μου ίσως....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.164
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom