ΕΡΣΗ
Member
Της έμεινε όμως το know how για το μέλλον...Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Της έμεινε όμως το know how για το μέλλον...Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Όχι, η νίκη δεν είναι μόνο ηθική. Είναι κάτι που μπορεί να μου ξαναχρειαστεί, αλλά να χρειαστεί και σε πολλούς άλλους επιβάτες στο μέλλον. Κέρδισα το 25% της τιμής του αρχικού μου εισιτηρίου. Είχα εισιτήριο των 19 ευρώ, θα μπορούσα όμως να έχω εισιτήριο των 35 ευρώ. Έτσι κι αλλιώς οι καθυστερήσεις είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Μου έχει τύχει να καθυστερήσει το τρένο 1 1/2+ ώρα. Σε τέτοια περίπτωση παίρνεις πίσω το 50% του εισιτηρίου σου. Άρα υπάρχει ένα κέρδος...Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Όχι, δεν ήμουν 2 1/2 ώρες στο τηλέφωνο. Πήγα στα γραφεία του ΟΣΕ.2 1/2 ώρες στο τηλέφωνο???
Φαντάζομαι να έχεις κάποιο πρόγραμμα δωρεάν κλήσεων
Χαρά στο κουράγιο σου που άντεξες ψυχολογικά
Αυτό ακριβώς...Της έμεινε όμως το know how για το μέλλον...
Φίλε taver θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω: Η νίκη δεν είναι μόνον ηθική.Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Αυτά ακριβώς είχα στο μυαλό μου και τα συντόμευσα στις 2 λέξεις "ηθική νίκη". Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής.Φίλε taver θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω: Η νίκη δεν είναι μόνον ηθική.
1) Διεκδίκησε και κέρδισε. Ξέρεις πόσοι από το σύνολο των επιβατών της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας διεκδίκησαν το δίκηο τους? ΔΥΟ !!! Είτε γιατί δεν ήξεραν τι δικαιούνται είτε γιατί σκέφτηκαν όπως εσύ, ότι δηλαδή δεν αξίζει ο κόπος. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στη Γερμανία (λέμε τώρα), πόσοι θα διεκδικούσαν? ΟΛΟΙ - ανεξαρτήτως του τι ποσού θα κέρδιζαν.
2) Τι άλλο κέρδισε? Ανάγκασε όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρους/άσχετους/αδιάφορους (διάλεξε ότι θες) να δουλέψουν, να το ψάξουν, να παράξουν αποτέλεσμα, να μάθουν (αν δεν ήξεραν) τι πρέπει να κάνουν, πώς να το κάνουν και, κυρίως, να το κάνουν. Και να μάθουν ότι υπάρχει κόσμος που θα το διεκδικήσει και να είναι (ελπίζουμε) καλύτερα προετοιμασμένοι. Να είσαι σίγουρος ότι εάν υπάρξουν καμμιά δεκαπενταριά άλλοι επιβάτες που θα κάνουν το ίδιο, η διαδικασία αυτή, μετά, θα τελειώνει σε 5-10 λεπτά. Κι έτσι θα είμαστε όλοι (οι ταλαιπωρούμενοι) κερδισμένοι.
3) ... και σημαντικότερο. Υπάρχει η φήμη (που πιστεύω ότι είναι αλήθεια) ότι αυτές οι καθυστερήσεις προκαλούνται επίτηδες από τους υπαλλήλους για να κερδίζουν με μορφή αμοιβής υπερωριών όσων (ή περισσοτέρων) τους στέρησαν με τις περικοπές μισθών. Ποιός χάνει? Όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τους. Χάνουμε χρόνο απ' τις καθυστερήσεις και χάνουμε χρήμα πληρώνοντάς τους.
Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει κάτι για τις αεροπορικές συγκοινωνίες μόνο, αλλά κι αυτή δε λέει αυτά αλλά άλλα. Είναι απλά μια κοινή πρακτική marketing, που βρίσκει εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όχι μόνο στις μεταφορές (negative publicity management).Λέω δηλαδή: Μήπως υπάρχει καμμιά ντιρεχτίβα από την ΕΕ που υποχρεώνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην Ευρώπη να προβλέπουν κάτι τέτοιο και οι παραπάνω περιπτώσεις ν' αποτελούν εφαρμογή της? Ξέρεις τίποτε παραπάνω για το αν ισχύει κάτι τέτοιο?
Τωρα ξερουν και στον ΟΣΕ...εμ, του Σταθμου Λαρισης.Και για να έχουμε καλό ρώτημα, bahari, τι πρέπει να κανει κανείς μόλις φθάσει στον σταθμό, εφόσον έχει καθυστέρηση το τρενο, αν έχει εκδόσει ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Μια που το έμαθες, για πες το μας...
Νομίζω πως το καλύτερο είναι να πάει κάποιος αμέσως στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας ( υπάρχει πάντα ένας σε κάθε τρένο) και να πάρει γραπτή βεβάιωση του χρόνου άφιξης του συγκεκριμένου τρένου. Φαντάζομαι ότι με κάτι τέτοιο στο χέρι, διεκδικείς την αποζημίωση άνετα.Και για να έχουμε καλό ρώτημα, bahari, τι πρέπει να κανει κανείς μόλις φθάσει στον σταθμό, εφόσον έχει καθυστέρηση το τρενο, αν έχει εκδόσει ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Μια που το έμαθες, για πες το μας...
Λέω δηλαδή: Μήπως υπάρχει καμμιά ντιρεχτίβα από την ΕΕ που υποχρεώνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην Ευρώπη να προβλέπουν κάτι τέτοιο και οι παραπάνω περιπτώσεις ν' αποτελούν εφαρμογή της? Ξέρεις τίποτε παραπάνω για το αν ισχύει κάτι τέτοιο?
Ξέρει κανένας άλλος? Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον (νομίζω) να μάθουμε όλοι.
Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει κάτι για τις αεροπορικές συγκοινωνίες μόνο, αλλά κι αυτή δε λέει αυτά αλλά άλλα. Είναι απλά μια κοινή πρακτική marketing, που βρίσκει εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όχι μόνο στις μεταφορές (negative publicity management).
Τέτοια βεβαίωση δεν έχω την παραμικρή ιδέα αν μπορεί κάποιος να τη δώσει ή όχι. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ότι κάποιος αμφισβητεί το αν υπάρχει καθυστέρηση ή όχι, αλλά ότι κανείς δεν έχει σκεφτεί/οργανώσει την όλη διαδικασία αποζημίωσης. Έγραψα και πιο πάνω ότι υπάρχουν καταστάσεις με τις καθυστερήσεις (απλά αργούν να φτάσουν στα κεντρικά), οπότε το να έχει ο επιβάτης ένα χαρτί που να λέει ότι το τρένο καθυστέρησε, δε βοηθάει σε κάτι. Η καθυστέρηση βεβαιώθηκε σχετικά εύκολα, από κει κι έπειτα ήταν το πρόβλημαΝομίζω πως το καλύτερο είναι να πάει κάποιος αμέσως στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας ( υπάρχει πάντα ένας σε κάθε τρένο) και να πάρει γραπτή βεβάιωση του χρόνου άφιξης του συγκεκριμένου τρένου. Φαντάζομαι ότι με κάτι τέτοιο στο χέρι, διεκδικείς την αποζημίωση άνετα.
Μόνο που αυτό δεν είναι ντιρεκτίβα, οδηγία, κανονισμός ή οτιδήποτε παρόμοιο, αλλά ένα πληροφοριακό site που συγκεντρώνει πληροφορίες για την ισχύουσα κατάσταση. Όπως προκύπτει και από το ίδιο το site, άφενός η ισχύουσα κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική ανα κατηγορία μέσου, αφετέρου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να επιβάλλει στον ΟΣΕ την αποζημίωση αυτή για μεταφορές εντός Ελλάδας.
Και η αποζημίωση που λένε ότι δικαιούμαστε σε περίπτωση καθυστέρησης, είναι τελικά διαφορετική από αυτή που στην πραγματικότητα ισχύει στον ΟΣΕ.αφετέρου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να επιβάλλει στον ΟΣΕ την αποζημίωση αυτή για μεταφορές εντός Ελλάδας.