• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Της έμεινε όμως το know how για το μέλλον...
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Όχι, η νίκη δεν είναι μόνο ηθική. Είναι κάτι που μπορεί να μου ξαναχρειαστεί, αλλά να χρειαστεί και σε πολλούς άλλους επιβάτες στο μέλλον. Κέρδισα το 25% της τιμής του αρχικού μου εισιτηρίου. Είχα εισιτήριο των 19 ευρώ, θα μπορούσα όμως να έχω εισιτήριο των 35 ευρώ. Έτσι κι αλλιώς οι καθυστερήσεις είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Μου έχει τύχει να καθυστερήσει το τρένο 1 1/2+ ώρα. Σε τέτοια περίπτωση παίρνεις πίσω το 50% του εισιτηρίου σου. Άρα υπάρχει ένα κέρδος...

2 1/2 ώρες στο τηλέφωνο???

Φαντάζομαι να έχεις κάποιο πρόγραμμα δωρεάν κλήσεων:bleh:

Χαρά στο κουράγιο σου που άντεξες ψυχολογικά:bleh:
Όχι, δεν ήμουν 2 1/2 ώρες στο τηλέφωνο. Πήγα στα γραφεία του ΟΣΕ.

Της έμεινε όμως το know how για το μέλλον...
Αυτό ακριβώς...
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Πόσα κέρδισες σε ευρώ, και πόσα χρήματα και χρόνο ξόδεψες σε τηλεφωνήματα? Κάτι μου λέει η νίκη είναι μόνο ηθική....
Φίλε taver θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω: Η νίκη δεν είναι μόνον ηθική.

1) Διεκδίκησε και κέρδισε. Ξέρεις πόσοι από το σύνολο των επιβατών της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας διεκδίκησαν το δίκηο τους? ΔΥΟ !!! Είτε γιατί δεν ήξεραν τι δικαιούνται είτε γιατί σκέφτηκαν όπως εσύ, ότι δηλαδή δεν αξίζει ο κόπος. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στη Γερμανία (λέμε τώρα), πόσοι θα διεκδικούσαν? ΟΛΟΙ - ανεξαρτήτως του τι ποσού θα κέρδιζαν.

2) Τι άλλο κέρδισε? Ανάγκασε όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρους/άσχετους/αδιάφορους (διάλεξε ότι θες) να δουλέψουν, να το ψάξουν, να παράξουν αποτέλεσμα, να μάθουν (αν δεν ήξεραν) τι πρέπει να κάνουν, πώς να το κάνουν και, κυρίως, να το κάνουν. Και να μάθουν ότι υπάρχει κόσμος που θα το διεκδικήσει και να είναι (ελπίζουμε) καλύτερα προετοιμασμένοι. Να είσαι σίγουρος ότι εάν υπάρξουν καμμιά δεκαπενταριά άλλοι επιβάτες που θα κάνουν το ίδιο, η διαδικασία αυτή, μετά, θα τελειώνει σε 5-10 λεπτά. Κι έτσι θα είμαστε όλοι (οι ταλαιπωρούμενοι) κερδισμένοι.

3) ... και σημαντικότερο. Υπάρχει η φήμη (που πιστεύω ότι είναι αλήθεια) ότι αυτές οι καθυστερήσεις προκαλούνται επίτηδες από τους υπαλλήλους για να κερδίζουν με μορφή αμοιβής υπερωριών όσων (ή περισσοτέρων) τους στέρησαν με τις περικοπές μισθών. Ποιός χάνει? Όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τους. Χάνουμε χρόνο απ' τις καθυστερήσεις και χάνουμε χρήμα πληρώνοντάς τους.

Για σκέψου τώρα: Αν παρουσιάζονταν 100 στο γκισέ και ζητούσαν την αποζημείωση που δικαιούνται πόσα θα κόστιζε αυτό στον ΟΣΕ? Πολύ περισσότερα από 4,80x100 = 480 ευρώ (γιατί τα εισιτήρια των 9 και 19 ευρώ είναι ελάχιστα, τα περισσότερα είναι από 29 και πάνω).

Κι αν αυτό γινόταν σε κάθε δρομολόγιο που έχει καθυστέρηση?

Πόσο σύντομα "θα έβαζε χέρι" στους υπαλλήλους η Διοίκηση και θα κόβονταν οι καθυστερήσεις προς όφελος και της τσέπης μας και του χρόνου μας?

...........................

Και μια και μιλάμε για αποζημιώσεις αναλογικά με τους χρόνους καθυστέρησης, αυτόματα μου γίνεται ο συνειρμός με τη δική σου περίπτωση με την Aegean που σου έδωσε δωρεάν εισιτήριο λόγω δίωρης καθυστέρησης. Το ίδιο προβλέπεται και για τον ΟΣΕ. Σύμπτωση?

Λέω δηλαδή: Μήπως υπάρχει καμμιά ντιρεχτίβα από την ΕΕ που υποχρεώνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην Ευρώπη να προβλέπουν κάτι τέτοιο και οι παραπάνω περιπτώσεις ν' αποτελούν εφαρμογή της? Ξέρεις τίποτε παραπάνω για το αν ισχύει κάτι τέτοιο?

Ξέρει κανένας άλλος? Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον (νομίζω) να μάθουμε όλοι.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Φίλε taver θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω: Η νίκη δεν είναι μόνον ηθική.

1) Διεκδίκησε και κέρδισε. Ξέρεις πόσοι από το σύνολο των επιβατών της συγκεκριμένης αμαξοστοιχίας διεκδίκησαν το δίκηο τους? ΔΥΟ !!! Είτε γιατί δεν ήξεραν τι δικαιούνται είτε γιατί σκέφτηκαν όπως εσύ, ότι δηλαδή δεν αξίζει ο κόπος. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στη Γερμανία (λέμε τώρα), πόσοι θα διεκδικούσαν? ΟΛΟΙ - ανεξαρτήτως του τι ποσού θα κέρδιζαν.

2) Τι άλλο κέρδισε? Ανάγκασε όλους αυτούς τους καρεκλοκένταυρους/άσχετους/αδιάφορους (διάλεξε ότι θες) να δουλέψουν, να το ψάξουν, να παράξουν αποτέλεσμα, να μάθουν (αν δεν ήξεραν) τι πρέπει να κάνουν, πώς να το κάνουν και, κυρίως, να το κάνουν. Και να μάθουν ότι υπάρχει κόσμος που θα το διεκδικήσει και να είναι (ελπίζουμε) καλύτερα προετοιμασμένοι. Να είσαι σίγουρος ότι εάν υπάρξουν καμμιά δεκαπενταριά άλλοι επιβάτες που θα κάνουν το ίδιο, η διαδικασία αυτή, μετά, θα τελειώνει σε 5-10 λεπτά. Κι έτσι θα είμαστε όλοι (οι ταλαιπωρούμενοι) κερδισμένοι.

3) ... και σημαντικότερο. Υπάρχει η φήμη (που πιστεύω ότι είναι αλήθεια) ότι αυτές οι καθυστερήσεις προκαλούνται επίτηδες από τους υπαλλήλους για να κερδίζουν με μορφή αμοιβής υπερωριών όσων (ή περισσοτέρων) τους στέρησαν με τις περικοπές μισθών. Ποιός χάνει? Όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες τους. Χάνουμε χρόνο απ' τις καθυστερήσεις και χάνουμε χρήμα πληρώνοντάς τους.
Αυτά ακριβώς είχα στο μυαλό μου και τα συντόμευσα στις 2 λέξεις "ηθική νίκη". Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής.

Λέω δηλαδή: Μήπως υπάρχει καμμιά ντιρεχτίβα από την ΕΕ που υποχρεώνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην Ευρώπη να προβλέπουν κάτι τέτοιο και οι παραπάνω περιπτώσεις ν' αποτελούν εφαρμογή της? Ξέρεις τίποτε παραπάνω για το αν ισχύει κάτι τέτοιο?
Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει κάτι για τις αεροπορικές συγκοινωνίες μόνο, αλλά κι αυτή δε λέει αυτά αλλά άλλα. Είναι απλά μια κοινή πρακτική marketing, που βρίσκει εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όχι μόνο στις μεταφορές (negative publicity management).
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.539
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Και για να έχουμε καλό ρώτημα, bahari, τι πρέπει να κανει κανείς μόλις φθάσει στον σταθμό, εφόσον έχει καθυστέρηση το τρενο, αν έχει εκδόσει ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Μια που το έμαθες, για πες το μας...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.073
Likes
12.301
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Και για να έχουμε καλό ρώτημα, bahari, τι πρέπει να κανει κανείς μόλις φθάσει στον σταθμό, εφόσον έχει καθυστέρηση το τρενο, αν έχει εκδόσει ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Μια που το έμαθες, για πες το μας...
Τωρα ξερουν και στον ΟΣΕ...εμ, του Σταθμου Λαρισης.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.902
Likes
44.775
Και για να έχουμε καλό ρώτημα, bahari, τι πρέπει να κανει κανείς μόλις φθάσει στον σταθμό, εφόσον έχει καθυστέρηση το τρενο, αν έχει εκδόσει ηλεκτρονικό εισιτήριο;
Μια που το έμαθες, για πες το μας...
Νομίζω πως το καλύτερο είναι να πάει κάποιος αμέσως στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας ( υπάρχει πάντα ένας σε κάθε τρένο) και να πάρει γραπτή βεβάιωση του χρόνου άφιξης του συγκεκριμένου τρένου. Φαντάζομαι ότι με κάτι τέτοιο στο χέρι, διεκδικείς την αποζημίωση άνετα.
 

amsterdam

Member
Μηνύματα
814
Likes
280
Λέω δηλαδή: Μήπως υπάρχει καμμιά ντιρεχτίβα από την ΕΕ που υποχρεώνει όλα τα μέσα μεταφοράς στην Ευρώπη να προβλέπουν κάτι τέτοιο και οι παραπάνω περιπτώσεις ν' αποτελούν εφαρμογή της? Ξέρεις τίποτε παραπάνω για το αν ισχύει κάτι τέτοιο?
Ξέρει κανένας άλλος? Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον (νομίζω) να μάθουμε όλοι.
Όχι, δεν υπάρχει. Υπάρχει κάτι για τις αεροπορικές συγκοινωνίες μόνο, αλλά κι αυτή δε λέει αυτά αλλά άλλα. Είναι απλά μια κοινή πρακτική marketing, που βρίσκει εφαρμογή σε διάφορους τομείς, όχι μόνο στις μεταφορές (negative publicity management).

Τα δικαιώματα των επιβατών.
 
Last edited by a moderator:

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
Λοιπόν, θα σας πω και τη σημερινή περιπέτειά μου, μια και και πρέπει να πω σε κάποιον τον πόνο μου:D

Αφού δυο μέρες πριν μου είχαν πει από το γραφείο των εισιτηρίων web ότι κανονικά έπρεπε να μου δώσουν ένα voucher με το ποσό της αποζημίωσης, σήμερα πήγα ξανά στο σταθμό Λαρίσης. Να μην τα πολυλογώ πήγα στον προϊστάμενο, στα εκδοτήρια, ξανά στον προϊστάμενο, στις πληροφορίες... Κανείς δεν ήξερε να μου πει κάτι, οπότε μου είπαν να πάω στα κεντρικά του ΟΣΕ στην Καρόλου 1, γραφείο 428. Εκεί λοιπόν, πέρασα όλο το πρωινό μου:lol:

Κανείς δεν ήξερε πώς ακριβώς θα πάρω την αποζημίωση. Καταρχήν έπρεπε να επιβεβαιώσουν ότι το τρένο μου είχε καθυστέρηση. Όμως οι καταστάσεις με τις ώρες των αφίξεων/καθυστερήσεων δεν είχαν έρθει. Τηλέφωνα και κόντρα τηλέφωνα, μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι το τρένο είχε 40 λεπτά καθυστέρηση. Οκ, έπρεπε να πάρω το 25% του εισιτηρίου μου, δλδ 4,80 ευρώ, αλλά κανείς δεν μπορούσε να βγάλει το voucher. Ξανά τηλέφωνα σε υπεύθυνους/προϊσταμένους. Προσπάθησαν να το βγάλουν στα γραφεία του ΟΣΕ στη Σίνα, αλλά τπτ. Κάποια στιγμή, μετά από ένα τηλεφώνημα, φάνηκε ένα φως και... ναι, λίγα λεπτά αργότερα είχα το voucher στα χέρια μου!!!

Το voucher ισχύει για ταξίδι που θα γίνει μέσα σε διάστημα 6 μηνών.

Τι κάνουμε σε περίπτωση καθυστέρησης; Αν θέλουμε να βγάλουμε εισιτήριο στα γκισέ, πάμε με το παλιό μας εισιτήριο (μέσα σε διάστημα ενός μήνα) και βγάζουμε το νέο μας εισιτήριο με έκπτωση 25%, 50% κλπ, ανάλογα με το πόσο καθυστέρησε η αμαξοστοιχία.

Αν έχουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο χμμμμ… δεν ξέρω. Όταν τους ρώτησα, δλδ εδώ (Καρόλου 1) θα πρέπει να έρχεται όποιος θέλει να πάρει την αποζημίωση, μου απάντησαν ότι σύντομα (?) θα μπορεί κάποιος να πάρει το voucher από το σταθμό, με το που φτάνει η αμαξοστοιχία γιατί, φυσικά, είναι αδύνατον να εξυπηρετηθούν όλοι από ένα άτομο στα κεντρικά του ΟΣΕ.

Δυο ακόμα πληροφορίες για όποιον ταξιδεύει με το τρένο:

  • Σε περίπτωση απεργίας, άρα και ακύρωσης του ταξιδιού, τηλεφωνούμε στο 210 5297450 και μας επιστρέφουν τα χρήματα στην κάρτα μας.
  • Όταν έχουμε ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν είναι απαραίτητο να το έχουμε εκτυπώσει. Αρκεί να έχουμε μαζί μας τον κωδικό του εισιτηρίου, να ξέρουμε το βαγόνι και τη θέση μας, φυσικά, καθώς και τα τέσσερα τελευταία νούμερα της πιστωτικής κάρτας με την οποία έγινε η κράτηση.
Υ.Γ. Στον ΟΣΕ επιτρέπεται το κάπνισμα;;;:roll:
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
Νομίζω πως το καλύτερο είναι να πάει κάποιος αμέσως στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας ( υπάρχει πάντα ένας σε κάθε τρένο) και να πάρει γραπτή βεβάιωση του χρόνου άφιξης του συγκεκριμένου τρένου. Φαντάζομαι ότι με κάτι τέτοιο στο χέρι, διεκδικείς την αποζημίωση άνετα.
Τέτοια βεβαίωση δεν έχω την παραμικρή ιδέα αν μπορεί κάποιος να τη δώσει ή όχι. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ότι κάποιος αμφισβητεί το αν υπάρχει καθυστέρηση ή όχι, αλλά ότι κανείς δεν έχει σκεφτεί/οργανώσει την όλη διαδικασία αποζημίωσης. Έγραψα και πιο πάνω ότι υπάρχουν καταστάσεις με τις καθυστερήσεις (απλά αργούν να φτάσουν στα κεντρικά), οπότε το να έχει ο επιβάτης ένα χαρτί που να λέει ότι το τρένο καθυστέρησε, δε βοηθάει σε κάτι. Η καθυστέρηση βεβαιώθηκε σχετικά εύκολα, από κει κι έπειτα ήταν το πρόβλημα:lol:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μόνο που αυτό δεν είναι ντιρεκτίβα, οδηγία, κανονισμός ή οτιδήποτε παρόμοιο, αλλά ένα πληροφοριακό site που συγκεντρώνει πληροφορίες για την ισχύουσα κατάσταση. Όπως προκύπτει και από το ίδιο το site, άφενός η ισχύουσα κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική ανα κατηγορία μέσου, αφετέρου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να επιβάλλει στον ΟΣΕ την αποζημίωση αυτή για μεταφορές εντός Ελλάδας.
 
Last edited by a moderator:

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
αφετέρου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να επιβάλλει στον ΟΣΕ την αποζημίωση αυτή για μεταφορές εντός Ελλάδας.
Και η αποζημίωση που λένε ότι δικαιούμαστε σε περίπτωση καθυστέρησης, είναι τελικά διαφορετική από αυτή που στην πραγματικότητα ισχύει στον ΟΣΕ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.639
Μηνύματα
905.322
Μέλη
39.378
Νεότερο μέλος
gtolios

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom