Μια από τα ίδια κι εγώ... Τους πέτυχα όμως πριν από λίγο και μου είπαν ότι ακόμα δεν ξέρουν πώς θα γίνεται η επιβεβαίωση της καθυστέρησης του τρένου όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο, έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις την έκπτωση που δικαιούσαι (στην περίπτωσή μου 25%, μια και το τρένο μου καθυστέρησε 40 λεπτά). Μου είπαν να τους ξανατηλεφωνήσω αύριο. Λέτε μέχρι αύριο να έχουν αποφασίσει;;;:roll:πηρα τηλεφωνο στο 1110 και μου εχουνε δωσει ενα τηλεφωνο για την υπηρεσια προβληματων για τα ηλεκτρονικα εισιτηρια το οποιο ειναι αστικο τηλεφωνο με μια γραμμη για ολη την Ελλαδα(!!!!!!) και πολεμαω απο τις 7:30 το πρωι να τους βγαλω στη γραμμη και οπως ειναι φυσιολογικο δεν τα καταφερνω .... Αθανατη Ελλαδα ....!!!
Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι?Μια από τα ίδια κι εγώ... Τους πέτυχα όμως πριν από λίγο και μου είπαν ότι ακόμα δεν ξέρουν πώς θα γίνεται η επιβεβαίωση της καθυστέρησης του τρένου όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο, έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις την έκπτωση που δικαιούσαι (στην περίπτωσή μου 25%, μια και το τρένο μου καθυστέρησε 40 λεπτά). Μου είπαν να τους ξανατηλεφωνήσω αύριο. Λέτε μέχρι αύριο να έχουν αποφασίσει;;;:roll:
Ναι, γιατί εσύ τώρα πιστεύεις ότι μέχρι αύριο ή έστω σύντομα, θα έχουν βρει έναν τρόπο για να παίρνεις την έκπτωση όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο; Όταν το βγάζεις στα εκδοτήρια οκ, αλλά κανείς δεν σκέφθηκε ότι υπάρχουν κι εκείνοι που έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο; Εκτός και αν το πρόβλημα λυθεί με μια ανακοίνωση του στυλ: "Αυτοί που έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν δικαιούνται καμιά έκπτωση". Και καθάρισαν. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Ίδωμεν...Να παρακαλάς να έχει καθυστέρηση ( η να βάζεις κολλητούς να ρίχνουν κορμούς δένδρων στις γραμμές ) για να παίρνεις δωρεάν εισητήριο η με έκπτωση....Καλό ακούγεται....
Εισαι σιγουρος πως ο/η υπαλληλος που απαντα σ' αυτο το τηλεφωνο ξερει να χειριζεται τη βαση δεδομενων;Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι?
Θα μας τρελλάνουν εντελώς?
Είτε το έβγαλες ηλεκτρονικά είτε στο γκισέ, στην ίδια βάση δεδομένων ανατρέχουν για να σου δώσουν θέση, τιμή, κλπ. Κι αν, υποτίθεται, κρατούν αρχείο για τις καθυστερήσεις τους και ύπάρχει διαδικασία για αποζημείωση, αυτή εξαρτάται από το σε τι χαρτί είναι τυπωμένο το εισιτήριο? Τα ίδια στοιχεία δεν έχει και το ένα και το άλλο? Έλεος πια! Και γι' αυτό στον Αυτιά πρέπει ν' απευθυνθούμε για να βρούμε λύση (και πού να τον βρεις τώρα αυτόν...).
Μήπως παραήσουν ευγενική μαζί τους?
Το θέμα είναι ότι όταν πας να κλείσεις το ηλεκτρονικό σου εισιτήριο, δεν υπάρχει η δυνατότητα μέσα στη φόρμα που συμπληρώνεις, να τους δώσεις τα στοιχεία του συρμού που καθυστέρησε. Οπότε πιστεύω ότι απλά δεν προβλέψανε (ως συνήθως στην Ελλάδα...) μια τέτοια περίπτωση.Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι?
Θα μας τρελλάνουν εντελώς?
Είτε το έβγαλες ηλεκτρονικά είτε στο γκισέ, στην ίδια βάση δεδομένων ανατρέχουν για να σου δώσουν θέση, τιμή, κλπ. Κι αν, υποτίθεται, κρατούν αρχείο για τις καθυστερήσεις τους και ύπάρχει διαδικασία για αποζημείωση, αυτή εξαρτάται από το σε τι χαρτί είναι τυπωμένο το εισιτήριο? Τα ίδια στοιχεία δεν έχει και το ένα και το άλλο? Έλεος πια! Και γι' αυτό στον Αυτιά πρέπει ν' απευθυνθούμε για να βρούμε λύση (και πού να τον βρεις τώρα αυτόν...).
Μήπως παραήσουν ευγενική μαζί τους?
Μα το θέμα είναι απλό: Είχε το τραίνο καθυστέρηση ή όχι και πόση? Αν αυτό μπορεί να το δει, τελείωσε, δικαιούνται οι επιβάτες αποζημίωση. Το πώς θα δοθεί αυτή είναι άλλο θέμα. Αυτό μπορεί να μην το ξέρει αλλά οφείλει να το ψάξει και να το βρει για να δώσει απάντηση. Τελεία και παύλα. Αν δεν μπορεί να το κάνει, να πάει να κάνει κάτι άλλο και να πάρει άλλος/η τη θέση της.Εισαι σιγουρος πως ο/η υπαλληλος που απαντα σ' αυτο το τηλεφωνο ξερει να χειριζεται τη βαση δεδομενων;
Δεν καταλαβαίνω. Συμπληρώνεις διαφορετική φόρμα από εκείνην που (υποτίθεται) είναι για το κανονικό εισιτήριο? Αν είναι έτσι, τότε πώς πρόβλεψαν για τη διαφορετική φόρμα και όχι για την αποζημείωση? Αν όχι, τότε πώς θα σε αποζημιώσουν και για το κανονικό εισιτήριο αν και εκεί (στην κανονική φόρμα) δεν αναφέρεται ο συρμός?Το θέμα είναι ότι όταν πας να κλείσεις το ηλεκτρονικό σου εισιτήριο, δεν υπάρχει η δυνατότητα μέσα στη φόρμα που συμπληρώνεις, να τους δώσεις τα στοιχεία του συρμού που καθυστέρησε. Οπότε πιστεύω ότι απλά δεν προβλέψανε (ως συνήθως στην Ελλάδα...) μια τέτοια περίπτωση.
Ε, ναι, μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσα αεροπλάνο! Ε, ρε κρίση...Ρε Λαζαρε, εσυ ειλικρινα τωρα ανακαλυψες τα κακως κειμενα του ΟΣΕ και του ελληνικου δημοσιου; Τι ειναι αυτο που σε παραξενευει;