• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
συνειδητοποιησα μετα με τους κωδικους κρατησεις οτι εχω κοψει 4 εισιτηρια ολα στο ονομα μου ..... τι γινεται τωρα;;; εχει παρει καποιος να ακυρωσει εισιτηριο στον ΟΣΕ που εχει κοψει μεσω ιντερνετ;;; ΣΟΣ amber alert και ολα τα σχετικα ..
Για δες εδώ.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.664
Likes
10.324
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
πηρα τηλεφωνο στο 1110 και μου εχουνε δωσει ενα τηλεφωνο για την υπηρεσια προβληματων για τα ηλεκτρονικα εισιτηρια το οποιο ειναι αστικο τηλεφωνο με μια γραμμη για ολη την Ελλαδα(!!!!!!) και πολεμαω απο τις 7:30 το πρωι να τους βγαλω στη γραμμη και οπως ειναι φυσιολογικο δεν τα καταφερνω .... Αθανατη Ελλαδα ....!!!
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
πηρα τηλεφωνο στο 1110 και μου εχουνε δωσει ενα τηλεφωνο για την υπηρεσια προβληματων για τα ηλεκτρονικα εισιτηρια το οποιο ειναι αστικο τηλεφωνο με μια γραμμη για ολη την Ελλαδα(!!!!!!) και πολεμαω απο τις 7:30 το πρωι να τους βγαλω στη γραμμη και οπως ειναι φυσιολογικο δεν τα καταφερνω .... Αθανατη Ελλαδα ....!!!
Μια από τα ίδια κι εγώ... Τους πέτυχα όμως πριν από λίγο και μου είπαν ότι ακόμα:shock: δεν ξέρουν πώς θα γίνεται η επιβεβαίωση της καθυστέρησης του τρένου όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο, έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις την έκπτωση που δικαιούσαι (στην περίπτωσή μου 25%, μια και το τρένο μου καθυστέρησε 40 λεπτά). Μου είπαν να τους ξανατηλεφωνήσω αύριο. Λέτε μέχρι αύριο να έχουν αποφασίσει;;;:roll::mad:
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.825
Likes
18.196
Να παρακαλάς να έχει καθυστέρηση ( η να βάζεις κολλητούς να ρίχνουν κορμούς δένδρων στις γραμμές :haha:) για να παίρνεις δωρεάν εισητήριο η με έκπτωση....Καλό ακούγεται....
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Μια από τα ίδια κι εγώ... Τους πέτυχα όμως πριν από λίγο και μου είπαν ότι ακόμα:shock: δεν ξέρουν πώς θα γίνεται η επιβεβαίωση της καθυστέρησης του τρένου όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο, έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις την έκπτωση που δικαιούσαι (στην περίπτωσή μου 25%, μια και το τρένο μου καθυστέρησε 40 λεπτά). Μου είπαν να τους ξανατηλεφωνήσω αύριο. Λέτε μέχρι αύριο να έχουν αποφασίσει;;;:roll::mad:
Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι? :shock:

Θα μας τρελλάνουν εντελώς?

Είτε το έβγαλες ηλεκτρονικά είτε στο γκισέ, στην ίδια βάση δεδομένων ανατρέχουν για να σου δώσουν θέση, τιμή, κλπ. Κι αν, υποτίθεται, κρατούν αρχείο για τις καθυστερήσεις τους και ύπάρχει διαδικασία για αποζημείωση, αυτή εξαρτάται από το σε τι χαρτί είναι τυπωμένο το εισιτήριο? Τα ίδια στοιχεία δεν έχει και το ένα και το άλλο? Έλεος πια! Και γι' αυτό στον Αυτιά πρέπει ν' απευθυνθούμε για να βρούμε λύση (και πού να τον βρεις τώρα αυτόν...).

Μήπως παραήσουν ευγενική μαζί τους?
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
Να παρακαλάς να έχει καθυστέρηση ( η να βάζεις κολλητούς να ρίχνουν κορμούς δένδρων στις γραμμές :haha:) για να παίρνεις δωρεάν εισητήριο η με έκπτωση....Καλό ακούγεται....
:haha: Ναι, γιατί εσύ τώρα πιστεύεις ότι μέχρι αύριο ή έστω σύντομα, θα έχουν βρει έναν τρόπο για να παίρνεις την έκπτωση όταν βγάζεις ηλεκτρονικό εισιτήριο; Όταν το βγάζεις στα εκδοτήρια οκ, αλλά κανείς δεν σκέφθηκε ότι υπάρχουν κι εκείνοι που έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο; Εκτός και αν το πρόβλημα λυθεί με μια ανακοίνωση του στυλ: "Αυτοί που έχουν ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν δικαιούνται καμιά έκπτωση". Και καθάρισαν. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Ίδωμεν...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.073
Likes
12.302
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι? :shock:

Θα μας τρελλάνουν εντελώς?

Είτε το έβγαλες ηλεκτρονικά είτε στο γκισέ, στην ίδια βάση δεδομένων ανατρέχουν για να σου δώσουν θέση, τιμή, κλπ. Κι αν, υποτίθεται, κρατούν αρχείο για τις καθυστερήσεις τους και ύπάρχει διαδικασία για αποζημείωση, αυτή εξαρτάται από το σε τι χαρτί είναι τυπωμένο το εισιτήριο? Τα ίδια στοιχεία δεν έχει και το ένα και το άλλο? Έλεος πια! Και γι' αυτό στον Αυτιά πρέπει ν' απευθυνθούμε για να βρούμε λύση (και πού να τον βρεις τώρα αυτόν...).

Μήπως παραήσουν ευγενική μαζί τους?
Εισαι σιγουρος πως ο/η υπαλληλος που απαντα σ' αυτο το τηλεφωνο ξερει να χειριζεται τη βαση δεδομενων;
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
Συγγνώμη, σε τι έχει να κάνει το πώς εκδόθηκε το εισιτήριο με το αν μπορούν να ελέγξουν αν έχει καθυστέρηση ένα δρομολόγιο ή όχι? :shock:

Θα μας τρελλάνουν εντελώς?

Είτε το έβγαλες ηλεκτρονικά είτε στο γκισέ, στην ίδια βάση δεδομένων ανατρέχουν για να σου δώσουν θέση, τιμή, κλπ. Κι αν, υποτίθεται, κρατούν αρχείο για τις καθυστερήσεις τους και ύπάρχει διαδικασία για αποζημείωση, αυτή εξαρτάται από το σε τι χαρτί είναι τυπωμένο το εισιτήριο? Τα ίδια στοιχεία δεν έχει και το ένα και το άλλο? Έλεος πια! Και γι' αυτό στον Αυτιά πρέπει ν' απευθυνθούμε για να βρούμε λύση (και πού να τον βρεις τώρα αυτόν...).

Μήπως παραήσουν ευγενική μαζί τους?
Το θέμα είναι ότι όταν πας να κλείσεις το ηλεκτρονικό σου εισιτήριο, δεν υπάρχει η δυνατότητα μέσα στη φόρμα που συμπληρώνεις, να τους δώσεις τα στοιχεία του συρμού που καθυστέρησε. Οπότε πιστεύω ότι απλά δεν προβλέψανε (ως συνήθως στην Ελλάδα...) μια τέτοια περίπτωση.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Εισαι σιγουρος πως ο/η υπαλληλος που απαντα σ' αυτο το τηλεφωνο ξερει να χειριζεται τη βαση δεδομενων;
Μα το θέμα είναι απλό: Είχε το τραίνο καθυστέρηση ή όχι και πόση? Αν αυτό μπορεί να το δει, τελείωσε, δικαιούνται οι επιβάτες αποζημίωση. Το πώς θα δοθεί αυτή είναι άλλο θέμα. Αυτό μπορεί να μην το ξέρει αλλά οφείλει να το ψάξει και να το βρει για να δώσει απάντηση. Τελεία και παύλα. Αν δεν μπορεί να το κάνει, να πάει να κάνει κάτι άλλο και να πάρει άλλος/η τη θέση της.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Το θέμα είναι ότι όταν πας να κλείσεις το ηλεκτρονικό σου εισιτήριο, δεν υπάρχει η δυνατότητα μέσα στη φόρμα που συμπληρώνεις, να τους δώσεις τα στοιχεία του συρμού που καθυστέρησε. Οπότε πιστεύω ότι απλά δεν προβλέψανε (ως συνήθως στην Ελλάδα...) μια τέτοια περίπτωση.
Δεν καταλαβαίνω. Συμπληρώνεις διαφορετική φόρμα από εκείνην που (υποτίθεται) είναι για το κανονικό εισιτήριο? Αν είναι έτσι, τότε πώς πρόβλεψαν για τη διαφορετική φόρμα και όχι για την αποζημείωση? Αν όχι, τότε πώς θα σε αποζημιώσουν και για το κανονικό εισιτήριο αν και εκεί (στην κανονική φόρμα) δεν αναφέρεται ο συρμός?
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.073
Likes
12.302
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ρε Λαζαρε, εσυ ειλικρινα τωρα ανακαλυψες τα κακως κειμενα του ΟΣΕ και του ελληνικου δημοσιου; Τι ειναι αυτο που σε παραξενευει;
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Ρε Λαζαρε, εσυ ειλικρινα τωρα ανακαλυψες τα κακως κειμενα του ΟΣΕ και του ελληνικου δημοσιου; Τι ειναι αυτο που σε παραξενευει;
Ε, ναι, μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσα αεροπλάνο! Ε, ρε κρίση... :haha:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.639
Μηνύματα
905.333
Μέλη
39.378
Νεότερο μέλος
gtolios

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom