• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

ακυρωση πτησης λογω απεργιας!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Εγώ δεν βλέπω καμμία αντίφαση.

Η παρ 16.2 αναφέρει:


Η παρ. 16.3 αφορά αποζημίωση επιπλέον της φροντίδας. Και αναφέρει για αποζημίωση 250-400, όχι για την φροντίδα, που όπως την προδιόρισα, και έτσι αναφέρεται στο κανονισμό, είναι υποχρεωτική.

Επιμένω για τον διαχωρισμό-κλειδί φροντίδας-αποζημίωσης, μην τα συγχέουμε. Το ένα είναι επιπλέον του άλλου, δεν είναι το ίδιο, ούτε υποκαθιστώνται.

Η latina ποτέ δεν ζήτησε αποζημίωση !!!!! Μόνο φροντίδα !!!!!

Διαφωνώ με το πνεύμα traveller. Υποννοείς ότι ο μεταφορέας αν νομίζει ότι είναι υποχρεωμένος για κάτι απο τον νόμο τότε θα το κάνει οπωσδήποτε. Λάθος. Ισως ναι, ίσως όχι. Εξαρτάται απο το "ηθος" του μεταφορέα, και ίσως και του αρμόδιου υπαλλήλου !

Πριν πολλά χρόνια, πριν πάρω την απόφαση να μην ξαναπετάξω με Ολυμπιακή, καθυστέρησε η πτήση και έχασα το connection στην Αθήνα προς Μιλάνο, επόμενο την άλλη μέρα. Ζήτησα όλα αυτά που λές ότι σου παρείχαν άλλοι μεταφορείς, με τίποτα δεν ήθελαν να πεισθούν. Μόνο όταν είδαν ότι σοβαρά το λέω ότι θα κινηθώ δικαστικά (άρχισα να ζητάω αποδείξεις για την αναβολη της πτήσης) μου υπέδειξαν ξενοδοχείο που θα πλήρωναν οι ίδιοι. Οταν ζήτησα το ξενοδοχείο να είναι full board και λεφτά για ταξί, με κοίταξαν με άκρως περιφρονητικό ύφος, που δεν είχα τη γαλαντομία να τα πληρώσω απ τη τσέπη μου, και συμφώνησαν να πληρώσουν το ταξί και το εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Εχω την εντύπωση ότι ακριβώς επειδή

"κάνει την πάπια" και περιμένει να δει πόσοι θα κινηθούν δικαστικά, και την τελευταία στιγμή να τους δώσει τα έξοδα φροντίδας (οχι αποζημίωση). Εννοείται ότι θα δώσει μόνο σε εκείνους που θα απειλήσουν σοβαρά με δικαστική διαδικασία, στους άλλους θα εξακολουθήσει να "κάνει την πάπια".

  • Οσοι δεν τύχουν φροντίδας θα έχουν την εντύπωση ότι απλά δεν την δικαιούνται, και η Easyjet είναι σωστή...και θα ξαναπάνε με Easyjet! :)
  • Οσοι έχουν φροντίδα θα πούν "τελικά καλά περάσαμε, ας ξαναπάμε με την Easyjet, θα τούς ξαναδείξουμε αν κάνουν καμμιά στραβή"...και θα ξαναπάνε με Easyjet επίσης ! :)

Δεν νομίζεις Traveller ότι αυτή η τακτική την συμφέρει, γιατί να μην την κάνει;

Εγώ δεν βλέπω πουθενά
η πιθανότητα είναι νομίζω 1 στο εκατομμύριο για τέτοιυ είδους δικαστήριο, οπότε και πάλι συμφέρει. :shock:

Ετσι
  • μονά δεν πληρώνουν τίποτε
  • ζυγά πληρώνουν λίγους
σε καμμία περίπτωση δεν πληρώνουν όλους και δεν σε χάνουν απο πελάτη. :bleh:

(υπ όψη η Eaqsyjet δεν είναι η χειρότερη, υπάρχουν κι αλλες...)

Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα "συναλλακτικών ηθών" και δεν πρέπει να είμαστε αφελείς ότι "οι μεγάλες εταιρίες θα κάνουν το καθήκον τους"
συμφωνω απολυτως μαζι σου!τα ιδια ακριβως σκεφτομαι κεγω!ποτε δεν ζητησα αποζημιωση!ζηταω πολυ συγκεκριμενα πραγματα, τα οποια εξακολουθω να πιστευω οτι δικαιουμαι(και ο κανονισμος της easyjet με καλυπτει)!
αυτο που εγραψες παραπανω για το facebook δεν το πολυκαταλαβα!δηλαδη, το οτι περασα τελεια, θα αναιρουσε το οτι ξοδεψα καποια παραπανω χρηματα, τα οποια αν γυρνουσα την αρχικη ημερομηνια επιστροφης δεν θα χα ξοδεψει?:shock:οχι βεβαια!!το ενα δεν πιστευω οτι εχει σχεση με το αλλο!
 
Last edited by a moderator:

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Δεν είμαι σίγουρος latina. Ισως να πρεπει να αποδείξεις ότι είχες κάποια ζημία.

Δεν μιλάω για την φροντίδα αλλά σε περίπτωση αποζημίωσης. Πρόκειται για πολύ λεπτό νομικό θέμα. Δεν μπορεί κάποπιος να σου αντιτάξει συγκεκριμένη συμβατική η γενική διάταξη, οπότε μένει μόνο να σε "κολλήσει" στις γενικές αρχές του δικαίου. Πχ. "αδικαιολόγητος πλουτισμός" κλπ.

Πάντως η αναφορά μου είχε περισσότερο σχέση με το facebook και την ζημιά που η επωνυμία μπορεί να σου κάνει, απο κει που δεν το περιμένεις.
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Δεν είμαι σίγουρος latina. Ισως να πρεπει να αποδείξεις ότι είχες κάποια ζημία.

Δεν μιλάω για την φροντίδα αλλά σε περίπτωση αποζημίωσης. Πρόκειται για πολύ λεπτό νομικό θέμα. Δεν μπορεί κάποπιος να σου αντιτάξει συγκεκριμένη συμβατική η γενική διάταξη, οπότε μένει μόνο να σε "κολλήσει" στις γενικές αρχές του δικαίου. Πχ. "αδικαιολόγητος πλουτισμός" κλπ.

Πάντως η αναφορά μου είχε περισσότερο σχέση με το facebook και την ζημιά που η επωνυμία μπορεί να σου κάνει, απο κει που δεν το περιμένεις.
αα..σε περιπτωση αποζημιωσης λες!!εγω για την φροντιδα ελεγα!οχι, δεν ειναι μονο οι γενικες αρχες δικαιου!στις συγκεκριμενες περιπτωσεις υπαρχουν ειδικοτεροι κανονες που ισχυουν(κανονισμοι ευρωπαικης ενωσης) και δεν μπορει η εταιρια να σου αντιταξει κατι!η αποζημιωση οφειλεται σε περιπτωσεις που φερει ευθυνη για την ακυρωση της πτησης η εταιρια και ειναι περιπου στα 400ευρω!απο εκει και περα δεν θεωρω οτι χρειαζεται να αποδειχθει ζημια με καποιον ειδικοτερο τροπο!σε περιπτωση ακυρωσης πτησης η ζημια ειναι αυτονοητη..
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Υπέροχα trapρer όσα λες αλλά για την ταμπακιέρα δεν μας είπες τίποτε...

Η ευθύνη της εταιρίας ποιά είναι? Γιατί μια εταιρία και μαλιστα ιδιωτική, υποχρεούται να προβεί σε έξοδα σίτησης και διαμονής για κάτι που αποδεδειγμένα δεν ευθύνετε? Γιατί οεο?? Ποιός θα την υποχρεώσει? Μιλάς για μια Αγγλική εταιρία που γνωρίζει άριστα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της... θα μου επιτρέψεις λοιπόν να σου πω οτι ναι η Easy αν έφταιγε θα πλήρωνε και θα πλήρωνε όλους και μην σου φαίνετε το φυσιολογικό παράλογο... Έτσι λειτουργούν οι εταιρίες στο εξωτερικό και η συγκεκριμένη εταιρία όταν έφταιγε πλήρωσε... καμιά πάπια δεν κάνει η εταιρία, την εταιρία την συμφέρει να είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις της και να έχει ευχαριστημένους πελάτες και στην συγκεκριμένη περίπτωση η εταιρία ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ... Άσε με εμένα να είμαι αφελής και εσύ να είσαι πονηρός trapper...

Τα πράγματα είναι κουκιά μετρημένα τόσο δύσκολο πια είναι να το καταλάβετε... δεν ακύρωσε την πτήση γιατί έτσι της κάπνισε, την ακύρωσε γιατί δεν μπορούσε να προσγειωθεί στην Αθήνα...Πως θα δώσει κάποιος αποζημίωση για κάτι που δεν φταίει?? Σας είπα 3-4 παραδείγματα, σας είπα το πρόσφατο για την ΒΚΚ, σας είπα εμπειρίες μου , εμπειρίες φίλων μου, εσεις εκεί τα δικά σας... Τα δικαιώματα σας και τα δικαιώματά σας...

Άντε να δούμε ποιός θα έχει δίκιο στο τέλος...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Για το facebook δεν είναι ακριβώς έτσι, γιατί κανείς δε μπορεί να προσδιορίζει ότι κάποιος βρίσκεται όντως πίσω από το λογαριασμό που φέρει το όνομά του. Εγώ π.χ. μπορεί να έχω 2 λογαριασμούς στο facebook: Ένα με το δικό μου όνομα, κι ένα με ένα όνομα που στην πραγματικότητα ανήκει σε κάποιο τρίτο πρόσωπο (το οποίο αγνοεί τα πάντα). Φέρει κάποια ευθύνη το πρόσωπο αυτό για τις πράξεις που θα κάνω εγώ με το λογαριασμό που έχει το δικό του όνομα?
Αλλά ακόμα κι αν αποδεικτεί η ταυτοπροσωπία, το facebook δεν είναι ένορκη κατάθεση. Δεν έχω καμμιά υποχρέωση να λέω την αλήθεια στο status μου.

Για το θέμα της συζήτησης, βοηθήστε με να καταλάβω κάτι. Δεν είμαι νομικός, ένας κακόμοιρος μηχανικός είμαι που πασχίζει να καταλάβει. Ανεξάρτητα από τις υποχρεώσεις που επιβάλλει οποιοσδήποτε νόμος, κανονισμός, συνθήκη σε μια εταιρία, κι ανεξάρτητα ακόμα κι από το αν κάτι τέτοιο θα ήταν λογικό, υπάρχει και η έμμεση υπόσχεση στον πελάτη, που προκύπτει από την αναγραφή στην ιστοσελίδα της μιας συγκεκριμένης υπόσχεσης (το 16.2 στο link που τόσοι παραπάνω έστειλαν). Είναι νομίζω σαφές ότι εκεί υπόσχεται συγκεκριμένα πράγματα για την περίπτωση της latina, για τα οποία η τελευταία μας γράφει ότι δεν τα έλαβε. Το να παραβεί αυτή την υπόσχεση, δεν είναι αθέτηση συμβολαίου?
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.145
Likes
2.157
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Φίλτατε Traveller εγώ είπα ότι η λογική λέει αυτά ακριβώς που λες. Κανονικά για οποιαδήποτε περαιτέρω απαίτηση πλήν του ταξιδιού επιστροφής (το οποίο της το παρείχε η εταιρεία), έπρεπε να στραφεί κατά … του σωματείου εργαζομένων στην Υ.Π.Α.! Επειδή όμως στην Ελλάδα ζούμε και όχι στις … Η.Π.Α. (όπου μπορεί πραγματικά να έβγαζε «λαγό»), ας στραφεί κατά της εταιρείας έστω με πιθανότητα 10% δικαίωσης. Το σίγουρο κέρδος της θα είναι ότι σαν φοιτήτρια της νομικής θα διαβάσει βιβλία, θα σκαλίσει νόμους, θα κάνει δηλαδή μια πρακτική άσκηση.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας ρε παιδιά... εγώ είπα την γνώμη μου κατέθεσα τις εμπειρίες μου, σας εξήγησα ακριβώς τι συμβαίνει... Λογική απάντηση δεν πήρα από κανέναν... ας μου πει κάποιος έστω και ένα παράδειγμα ατόμου που πήρε φροντίδα, αποζημίωση ή όπως αλλιώς το λέτε από αεροπορική εταιρία που ακύρωσε δρομολόγιο λόγω αποδεδειγμένης ανωτέρας βίας... Κάντε τουλάχιστον το ποιό απλό... πάρτε τηλ. την εταιρία αναφέρετε το άρθρο που υποστηρίζετε ότι σας δικαιώνει και ακούστε την απάντησή της... Κάτι θα καταλάβετε πιστεύω...

Όποιος κατάλαβε , κατάλαβε, βαρέθηκα πιά...
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Επίσηµη Εφηµερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/el/oj/2004/l_046/l_04620040217el00010007.pdf
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) αριθ. 261/2004


υποχρεωτική παροχή φροντίδας: εισαγωγή, παρ.10
Οι επιβάτες στους οποίους επιβάλλεται παρά τη θέλησή τους άρνηση επιβίβασης θα πρέπει να είναι σε θέση είτε να µαταιώνουν την πτήση τους, µε επιστροφή του αντιτίµου του εισιτηρίου τους, είτε να την συνεχίζουν υπό ικανοποιητικές συνθήκες, θα πρέπει δε να απολαύουν κατάλληλης φροντίδας κατά την αναµονή τους για επόµενη πτήση."

πουθενά δεν αναφέρεται η υποχρεωτική ύπαρξη υπαιτιότητας του μεταφορέα. Η υποχρέωση φροντίδας υφίσταται ακόμη και σε "ανυπαίτια αδυναμία παροχής υποχρέωσης".
απλά περιορίζεται :
"Η ευθύνη μιας αεροπορικής εταιρίας περιορίζεται στα 4150 Ειδικά Τραβηκτικά Δικαιώματα (περίπου 5000? ή 3407£ - Βρετανικές Λίρες)"

περιεχόμενο φροντίδας: αρθρο 9, παρ.1
προσφέρονται
δωρεάν στους επιβάτες :
α) γεύµατα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου αναµονής τους ,
β) διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο όταν αποβαίνει αναγκαία η παραµονή τους :
—επί µία ήπερισσότερες νύκτες, ή
—επί διάστηµα επιπλέον εκείνου που σχεδίαζε ο επιβάτης ·
γ) µεταφορά µεταξύ αερολιµένα και καταλύµατος (ξενοδοχείου ή άλλου).
2.Επιπλέον, προσφέρονται δωρεάν...."
Η αποζημίωση σε περίπτωση υπαίτιας άρνησης δεν ενδιαφέρει την παρούσα και περιλαμβάνεται στο αρ.7

Συνοψίζοντας: Δεν χρειάζεται να υπάρχει ταμπακιέρα-υπαιτότητα !!! για την υποχρεωτική παροχή φροντίδας.

Επαναλαμβάνω ότι ίσως δεν έγινε κατανοητή η διαφορά αποζημίωσης-φροντίδας. Για την πρώτη χρειάζεται υπαιτιότητα, για την δεύτερη δεν χρειάζεται.


σχετικά με εταιρίες που
"μια Αγγλική εταιρία που γνωρίζει άριστα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της"
φαίνεται ότι υπάρχουν πολλές που "κάνουν την πάπια":
Ξ•Ξ?ΑΩΞ*Ξ‘Ξ?ΚΟ ΞšΞ•ΞΞ?ΑΟ ΞšΞ‘Ξ?ΑΝΑΛΩΞ?Ξ—
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΜΕΛΕΤΗ Νο 3
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
page 29:
Πολλά ΕΚΚ σχολίασαν πως με την εισαγωγή του Κανονισμού 261/2004, πολλές αεροπορικές εταιρίες φαίνεται «να παραμελούν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη Σύμβαση του Μόντρεαλ, σαν να έχει πάψει να ισχύει».

απομένει το θέμα της επιβολής του παραπάνω κανονισμού. Δηλ ο νόμος υπάρχει, πως μπορεί να εφαρμοστεί; Λυπάμαι latina αλλά αυτό είναι θέμα δικαστηρίων και κατόπιν manu militari.

Πιστεύω ότι αν τυπώσεις τα παραπάνω και τα στείλεις με fax, θα υποχωρήσουν, αν όχι, ψάξε για "ειδικο διαπραγματευτή" (συνήγορος πολίτη), τέλος δικαστήριο.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Ούτε εγώ καταλαβαίνω ρε παιδιά ποια είναι η ευθύνη της εταιρείας στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δηλαδή, φταίει η Easyjet που η Αθήνα δεν είχε αεροδρόμιο;

Συγκεκριμένα, τονίζετε το παρακάτω:

Οι επιβάτες στους οποίους επιβάλλεται παρά τη θέλησή τους άρνηση επιβίβασης θα πρέπει να είναι σε θέση είτε να µαταιώνουν την πτήση τους, µε επιστροφή του αντιτίµου του εισιτηρίου τους, είτε να την συνεχίζουν υπό ικανοποιητικές συνθήκες, θα πρέπει δε να απολαύουν κατάλληληςφροντίδας κατά την αναµονή τους για επόµενη πτήση."
Μήπως το καταλαβαίνουμε κάποιοι όπως μας βολεύει; Γιατί εγώ καταλαβαίνω ότι τους επιβάλλεται η παρά την θέλησή τους άρνηση επιβίβασης,...αλλά εδώ δεν γίνεται η πτήση και μάλιστα δεν γίνεται όχι σε υπαιτιότητα της εταιρείας, αλλά με αφορμή την απεργία που έγινε στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Μήπως αν το χρωματίζατε λίγο διαφορετικά αν το διαβάζατε, θα βγάζατε κι εσείς διαφορετικά συμπεράσματα; Και γιατί να κινηθείτε νομικά απέναντι στην εταιρεία που στην τελική φρόντισε για τον επαναπατρισμό σας με την πρώτη ευκαιρία κι όχι κατά όσων απεργούσαν χωρίς να ενημερώσουν έγκαιρα μάλιστα;

Από εκεί και πέρα, αν επιμένεις, κινήσου νομικά! Άλλωστε έχουμε δει να κερδίζουν δικαστήρια στις μέρες μας ακόμη και με τρελά αιτήματα! :lol::lol::lol:
 
Last edited by a moderator:

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Αναφέρω 2 περιστατικά, που μου συνέβησαν, άρα τα ξέρω από πρώτο χέρι.
Όταν πριν 12 χρόνια πήγα στη Λιβύη ( είχε εμπάργκο τότε ), πέταξα με Αλιτάλια μέσω Μιλάνου. Ήταν Χριστούγεννα.
Στο Μιλάνο όμως είχε χιονοθύελλα και το αεροδρόμιο έκλεισε ενώ περιμέναμε την ανταπόκριση. Φαντάζεστε τι γινόταν!!! Χιλιάδες κόσμος εγκλωβισμένος.
Η Αλιτάλια, αν και δεν είχε ευθύνη για τη χιονοθύελλα, μας πήγε σε ξενοδοχείο για να πετάξουμε την άλλη μέρα. Έλα όμως που τότε δεν είχε καθημερινά δρομολόγια για Τρίπολη...
Μας έβαλε λοιπόν την επομένη στην Turkish, πετάξαμε για Κων/πολη και από εκεί για Τρίπολη. Και δεν πληρώσαμε δραχμή παραπάνω.
Βέβαια τα εισιτήρια τότε για Τρίπολη ήταν πανάκριβα. Δεν γνωρίζω αν θα το έκανε αν ήταν προσφορά.
Η δεύτερη περίπτωση έγινε πέρσι στην Κόστα Ρίκα, το αναφέρω και σε σχετικό προηγούμενο ποστ.
Αν και φταίγαμε εμείς που φτάσαμε αργότερα στο αεροδρόμιο ( ίσως και να έφταιγε και η Iberia, γιατί άλλαξε την ώρα της πτήσης και δεν είχαμε ενημερωθεί, αλλά δεν ξέρω τι λέι η νομοθεσία σχετικά), μας τάισε μας κοίμησε σε ξενοδοχείο 5άρι και την άλλη μέρα μας πέταξε για Μαδρίτη και Αθήνα δίνοντας μας και 600 ευρώ το άτομο σαν αποζημίωση.
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Latina νομίζω ότι θα πρεπει να μας πεις τη συνέχεια αυτής της ιστορίας.

Είτε έχει συνεχίσει, οπότε θέλουμε λεπτομέρειες για την έκβασή της, είτε την διακόψεις οπότε θα μπορούσες να μας πεις γιατί τη διέκοψες, τι σε αποθάρρυνε στην προσπάθειά σου.

Το forum είναι για να μαθαίνουμε όλοι τις εμπειρίες του καθενός. Και το συγκεκριμένο θέμα είναι άκρως ενδιαφέρον για όλους, και γι αυτό τράβηξε την προσοχή τόσο πολλών. Και φυσικά θα μπορεί να αποτλέσει προηγούμενο για διεκδίκηση δικαιωμάτων, με παρεμβάσεις, με αναφορές, συνδρομή του Ευρωπαικού κέντρου καταναλωτή κλπ.

Σε αναμονή της συνέχειας...
 

mcosgeorge

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
λοιπον παιδες, ας πω κι εγω την ιστορια μου...η οποια ειναι ακριβως ιδια με της latina

ειμαστε 5 ατομα τα οποια πεταξαμε με easyjet για λονδινο στις 3/12 κι επιστρεφαμε κανονικα στις 10/12 αλλα λογω της απεργιας η πτηση μας ακυρωθηκε και καταλαβαινετε τον πανικο μας οταν το μαθαμε το προηγουμενο βραδυ

η easyjet μου ειχε στειλει μια μερα πριν μαιλ με το οποιο με ενημερωνε για την ακυρωση και για την δυνατοτητα να παρουμε αποζημιωση η να κλεισουμε την αμεσως επομενη διαθεσιμη πτηση

αφου περασαμε αρκετες ωρες διαβαζοντας τους ορους συμβολαιων τοσο της easyjet, οσο και της εταιριας στην οποια πληρωσαμε την ασφαλεια (εκεινη των 16? περιπου), την επομενη μερα και ωρα 8.20 το πρωι (ωρα αγγλιας) παιρνουμε την easyjet για να απαιτησουμε τα δικαιωματα μας, οποια κι αν ηταν αυτά, κι ας μην τα γνωριζαμε :)

μετα απο 25 σχεδον λεπτα ομιλιας στο τηλ με τον Jacob (ο οποιος δεν μας εδωσε το επωνυμο του αλλα τον αριθμο υπαλληλου του :bleh: ) τελικα καταληξαμε να κλεισουμε χωρις επιπλεον εξοδα την επομενη πτηση που ηταν κυριακη 14/10!! δλδ 4 ακομη διανυκτερευσεις

επισης, με οσα ο jacob ισχυριστηκε η easyjet θα μας πληρωσει τα hotel costs (max. 70λιρες ανα δωματιο ημερησιως γιο τα δωματια που θα χρειαστει να κλεισουμε), meal costs (7 λιρες το ατομο ημερησιως - το οποιο και βρισκω τραγικο αλλα τεσπα) και telephone expenditures...αρκει να στειλουμε τις αποδειξεις σκαναρισμενες αφου γυρισουμε αθηνα (για το ξενοδοχειο μαλιστα μας το ειπε την τριτη φορα που επιμειναμε κι αφου μας ειπε να περιμενουμε να μιλήσει με τον προησταμενο του)

εμεις μεναμε southampton, και η κανονισμενη αρχικη πτηση μας εφευγε απο luton
αν αυτη που κλεισαμε την κυριακη εφευγε επισης απο luton μας ειπε οτι θα μας πληρωσουν και την μεταφορα στο αεροδρομιο. η πτηση ομως που βρηκαμε ηταν απο gatwick

οποτε κλεινοντας, σημερα μετα απο καποια μειλ που ανταλλαξαμε, εστειλα τις αποδειξεις απο το ξενοδοχειο, απο τα γευματα και τα φαγωσημα που πηραμε, απο το εισητηριο που αρχικα ειχαμε κλεισει γαι μεταφορα στο louton το οποιο τελικα δεν χρησιμοποιησαμε, κι απο το εισητηριο για μεταφορα στο gatwick (παρολο που ο jacob μας ειπε οτι δεν θα το πληρωσουν)
και γeνικοτερα οτι εξοδα ειχαμε με αποδειξεις τα εστειλα απαιτωντας ενα συγκεκριμενο τελικο ποσο

οποτε αυτη τη στιγμη αναμενω απαντηση τους...

υγ. οφειλω να ομολογησω οτι στα μαιλ που μου στειλανε ηταν πολυ ευγενικος ο τυπος που ανελαβε την επικοινωνια μαζι μου....ειδωμεν
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.783
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom