latina
Member
- Μηνύματα
- 1.414
- Likes
- 299
- Επόμενο Ταξίδι
- ??
- Ταξίδι-Όνειρο
- κούβα και ινδία
συμφωνω απολυτως μαζι σου!τα ιδια ακριβως σκεφτομαι κεγω!ποτε δεν ζητησα αποζημιωση!ζηταω πολυ συγκεκριμενα πραγματα, τα οποια εξακολουθω να πιστευω οτι δικαιουμαι(και ο κανονισμος της easyjet με καλυπτει)!Εγώ δεν βλέπω καμμία αντίφαση.
Η παρ 16.2 αναφέρει:
Η παρ. 16.3 αφορά αποζημίωση επιπλέον της φροντίδας. Και αναφέρει για αποζημίωση 250-400, όχι για την φροντίδα, που όπως την προδιόρισα, και έτσι αναφέρεται στο κανονισμό, είναι υποχρεωτική.
Επιμένω για τον διαχωρισμό-κλειδί φροντίδας-αποζημίωσης, μην τα συγχέουμε. Το ένα είναι επιπλέον του άλλου, δεν είναι το ίδιο, ούτε υποκαθιστώνται.
Η latina ποτέ δεν ζήτησε αποζημίωση !!!!! Μόνο φροντίδα !!!!!
Διαφωνώ με το πνεύμα traveller. Υποννοείς ότι ο μεταφορέας αν νομίζει ότι είναι υποχρεωμένος για κάτι απο τον νόμο τότε θα το κάνει οπωσδήποτε. Λάθος. Ισως ναι, ίσως όχι. Εξαρτάται απο το "ηθος" του μεταφορέα, και ίσως και του αρμόδιου υπαλλήλου !
Πριν πολλά χρόνια, πριν πάρω την απόφαση να μην ξαναπετάξω με Ολυμπιακή, καθυστέρησε η πτήση και έχασα το connection στην Αθήνα προς Μιλάνο, επόμενο την άλλη μέρα. Ζήτησα όλα αυτά που λές ότι σου παρείχαν άλλοι μεταφορείς, με τίποτα δεν ήθελαν να πεισθούν. Μόνο όταν είδαν ότι σοβαρά το λέω ότι θα κινηθώ δικαστικά (άρχισα να ζητάω αποδείξεις για την αναβολη της πτήσης) μου υπέδειξαν ξενοδοχείο που θα πλήρωναν οι ίδιοι. Οταν ζήτησα το ξενοδοχείο να είναι full board και λεφτά για ταξί, με κοίταξαν με άκρως περιφρονητικό ύφος, που δεν είχα τη γαλαντομία να τα πληρώσω απ τη τσέπη μου, και συμφώνησαν να πληρώσουν το ταξί και το εστιατόριο του ξενοδοχείου.
Εχω την εντύπωση ότι ακριβώς επειδή
"κάνει την πάπια" και περιμένει να δει πόσοι θα κινηθούν δικαστικά, και την τελευταία στιγμή να τους δώσει τα έξοδα φροντίδας (οχι αποζημίωση). Εννοείται ότι θα δώσει μόνο σε εκείνους που θα απειλήσουν σοβαρά με δικαστική διαδικασία, στους άλλους θα εξακολουθήσει να "κάνει την πάπια".
- Οσοι δεν τύχουν φροντίδας θα έχουν την εντύπωση ότι απλά δεν την δικαιούνται, και η Easyjet είναι σωστή...και θα ξαναπάνε με Easyjet!
- Οσοι έχουν φροντίδα θα πούν "τελικά καλά περάσαμε, ας ξαναπάμε με την Easyjet, θα τούς ξαναδείξουμε αν κάνουν καμμιά στραβή"...και θα ξαναπάνε με Easyjet επίσης !
Δεν νομίζεις Traveller ότι αυτή η τακτική την συμφέρει, γιατί να μην την κάνει;
Εγώ δεν βλέπω πουθενά
η πιθανότητα είναι νομίζω 1 στο εκατομμύριο για τέτοιυ είδους δικαστήριο, οπότε και πάλι συμφέρει.
Ετσι
σε καμμία περίπτωση δεν πληρώνουν όλους και δεν σε χάνουν απο πελάτη.
- μονά δεν πληρώνουν τίποτε
- ζυγά πληρώνουν λίγους
(υπ όψη η Eaqsyjet δεν είναι η χειρότερη, υπάρχουν κι αλλες...)
Υπάρχει γενικότερο πρόβλημα "συναλλακτικών ηθών" και δεν πρέπει να είμαστε αφελείς ότι "οι μεγάλες εταιρίες θα κάνουν το καθήκον τους"
αυτο που εγραψες παραπανω για το facebook δεν το πολυκαταλαβα!δηλαδη, το οτι περασα τελεια, θα αναιρουσε το οτι ξοδεψα καποια παραπανω χρηματα, τα οποια αν γυρνουσα την αρχικη ημερομηνια επιστροφης δεν θα χα ξοδεψει?οχι βεβαια!!το ενα δεν πιστευω οτι εχει σχεση με το αλλο!
Last edited by a moderator: