• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

ακυρωση πτησης λογω απεργιας!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
λοιπον, λοιπον!δεν σας ξεχασα, απλα ειμαι και εγω σε αναμονη!καταρχην να ξεκαθαρισω οτι εμας η easy δεν μας ενημερωσε ουτε καν με μειλ οτι η πτηση δεν θα γινει..τιποτα..απο συγγενεις μεσω τηλεφωνου μαθαμε για την απεργια!εχω στειλει 3 μερες τωρα μειλ στην easy jet με τις αποδειξεις και με ολα τα χαρτια (κρατηση εισιτηριων, εισιτηρια μετρο κτλ)μαζι με μια επιστολη,εχω λαβει ενα απαντητικο μειλ στο οποιο μου λενε οτι ασχολουνται με την υποθεση μου και να κανω λιγη υπομονη μεχρι να αποφασισουν τι θα γινει!επισης, στο τηλεφωνο αγγλος αντιπροσωπος μας ειπε να στειλουμε ολες τις αποδειξεις και οτι σε τετοιες περιπτωσεις παντα βρισκεται λυση..ελπιζω ακομη και εξακολουθω να πιστευω οτι εχω δικιο!περιμενω την δικαιωση!αλλα και αν δεν ερθει, ξερω οτι προσπαθησα και αυτο αρκει!!
 

mcosgeorge

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
τους αγωνιστικους μου χαιρετισμους συντροφε!!!!
συντροφησσα, μου απαντησανε πριν απο λιγο λεγοντας
Subject
Re: easyJet EDWHBC1 [Incident: 081210-000005]

Discussion Thread
Response (-Marek Kowalczyk-) 20/12/2008 04.31 PM
Dear ****

Thank you for contacting us.

I understand that the cancellation of your flight disrupted your travel plans and I would like to offer my sincere apologies.

If you are unable to make a claim with your travel insurers, easyJet will reimburse passengers for up to £70.00 (per room) for hotel accommodation, £7.00 per person towards transport and £7.00 per person towards food expenses.

If you wish to accept a refund of £630 towards the cost of your hotel, £140 towards the cost of your refreshments and £38,4 for your transportation, please contact us again to confirm this and we will process your reimbursement on the understanding that this payment is in full and final settlement of your claim.

I need to advise you that the receipt for £144.50 does not look as an expense caused by the disruption of the flight.

I look forward to hearing from you again soon and bringing this matter to a satisfactory conclusion.

Thank you for taking the time to contact us Mr Mako. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again via the contact us section of the easyJet web site.

Yours sincerely

-Marek Kowalczyk-
Customer Services Representative
βεβαια πανε να μας φανε μερικα με τους υπολογισμους που κανουνε (εμεις βεβαια θα τα απαιτησουμε ολα οσα μας ανηκουν), αλλα το σημαντικο ειναι οτι απ οτι βλεπω θα παρουμε πισω καποιο σεβαστο ποσο!...

συντροφοι η νικη πλησιαζει...:bleh::bleh:
ολοι στον αγωνα :)
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
ουαου!!:clap:σου απαντησαν τοσο γρηγορα!!εμενα παιζουν με τα νευρα μου:mad:!!εγω ζηταω πολυ λιγοτερα χρηματα εννοειται(μολις 2 διανυκτερευσεις)!!παντως ομολογω πως με γεμισες με αισιοδοξια!!αντε να δουμε...!!!!
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
ο αγώνας δικαιώνεται!!!! άντε να δούμε και τίποτα άλλους αγώνες να πάνε μπροστά!
μπράβο παιδιά .
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
299
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Οπως σας υποσχεθηκα σας ενημερωνω για την εξελιξη της ιστοριας!!παραθετω την απαντηση που πηρα σημερα απο την easy jet.

Dear *********,

Thank you for contacting us.

I would like to sincerely apologise for the inconvenience the disruption to your flight caused you and thank you for sending in the requested receipts.

I am happy to confirm a refund of 218.99 EUR to cover the cost of your travel expenses. This will be returned to the card used to make your easyJet reservation within 5-10 working days.

Thank you for taking the time to contact us *********. If you require any further assistance, please do not hesitate to contact us again via the contact us section of the easyJet web site.

Yours sincerely

-Anna Piotrowiak-
Customer Services Representative
αισθανομαι απολυτα ικανοποιημενη!ευχαριστω τον trapper για την πολυτιμη βοηθεια του!


Μην κάνεις τον κόπο και στείλεις καμιά επιστολή σε καμιά εταιρία... απλά θα γελάσουν μαζί σου και θα έχουν και δίκιο...
Μαλλον γελανε σε καποιες αλλες αεροπορικες, με κατι τυπους που δεν ξερουν να διεκδικουν τα δικαιωματα τους και τους χαριζουν λεφτα!


…αλλά δεν υπάρχει περίπτωση, είναι θέμα κοινής λογικής...
Μαλλον εχεις λαθος αντιληψη για την εννοια της 'κοινης λογικης'.


...όσο για τον υπέυθυνο που σε συμβούλευσε να διεκδικήσεις χρήματα από την εταιρία ή βαρέθηκε να σε ακούει και ήθελε να σε ξεφορτωθεί ή ήταν εντελώς άσχετος με το θέμα...
Το εδειξε το αποτελεσμα αυτο...


Η Easy νομίζετε ότι είναι φιλόπτωχο ταμείο και θα πληρώσει διαμονή και διατροφή σε 160 τόσα άτομα για μια απεργία της ΥΠΑ
Οχι...


Άντε να δούμε ποιός θα έχει δίκιο στο τέλος...
......................:bleh:


Ευχαριστω...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Αγαπητή μου latina...

Σε ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την ενημέρωση...

Πραγματικά για μένα αποτέλεσε έκπληξη το refund που τελικά πέτυχες και πήρες από την easyjet... Τελικά ο ευχαριστημένος πελάτης υπερίσχισε της κοινής λογικής , που καλώς ή κακώς εξακολουθώ να έχω... Είπαμε ο ευχαριστημένος πελάτης έχει πάντα δίκιο...

Καθώς φαίνεται οι αεροπορικές εταιρίες που με έχουν φιλοξενίσει θα γελάνε μαζί μου και θα τρέμουν μαζί σου...

Η Easy δεν πληρωσε για 160 επιβάτες τα ίδια χρήματα, απλά εσύ ήσουν αυτή που σκέφτηκε παράλογα πως έχεις δίκιο, μπράβο γιαυτό...προσωπική γνώμη παραμένει... η Easy απλά ήθελε να σε ξεφορτωθεί... αυτό βέβαια κανένα ρόλο δεν παίζει πήρες πίσω τα χρήματα...
 

tanasis

Member
Μηνύματα
171
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ΠΑΝΤΟΥ
Αγαπητή latina, καλή χρονιά
με χαρά βλέπω οτι δικαιώθηκες, εύχομαι όλοι οι ταλαιπωρημένοι ταξιδιώτες να δικαιώνονται.
Σίγουρα οι εταιρείες δεν θέλουν να έχουν δυσαρεστημένους πελάτες. Δεν ξέρω για τις Ελληνικές όμως γιατί μας έχουν στο φτύσιμο, ίσως επειδή έτσι και αλλιώς οι θεσμοί στην Ελλάδα δεν λειτουργούν.
Δεν υπάρχουν καταναλωτικές οργανώσεις οργανωμένες που να φοβούνται οι εταιρείες οτι θα διεκδικήσουν το δίκιο του καταναλωτή γιατί δεν υπάρχει κράτος που θα πάρει μέτρα.
 

trapper

Member
Μηνύματα
355
Likes
54
Μπράβο latina!

Πρέπει να σου πω κατ αρχήν κι ένα μπράβο για τη συνέπεια που έδειξες στου φίλους του travelstories, με το να διαχύσεις (να ενημερώσεις) τις πληροφορίες, συμπεράσματα και εμπειρίες σου, βάζοντας έτσι και συ το λιθαράκι σου στο σωστό σωρό.

Φαντάζομαι ότι δεν θα αιθάνεσαι κα πολύ πλούσια με τα 219? αποζημίωση. Θα πρέπει όμως να αισθάνεσαι αρκετά πλούσια με "τον πηγαιμό για την Ιθάκη". Δηλαδή με τις νέες γνώσεις που απέκτησες. αλλα ιδαίτερα με τις μεθόδους αντιμετώπισης μιας κατάστασης, με τη συλλογή πληροφοριών, στοιχείων, προσδιορισμό υφιστάμενων νομικών πλαισίων και τέλος τρόπο παρουσίασης της απαίτησής σου (όλα αυτά έγιναν). Πίστεψέ με, δεν κάνουν και πολύ περισσότερη δουλειά τα νομικά σεμινάρια των 3000-5000? που πολλοί παρακολουθούν, τόσα κέρδισες.

Να είσαι σίγουρη ότι αυτό το "σεμινάριο" θα το αναφέρεις πολλές φορές στο μέλλον στην καριέρα σου, και θα βγάλεις όπωσδήποτε και λεφτά δίνοντας συμβουλές σε περιπτώσεις που θα ταιριάζουν πολύ με αυτή. Μπορείς να πεις ότι κέρδισες μια νομική υπόθεση (!) χωρίς πτυχίο. Τις απόψεις που παρουσιάστηκαν εδώ, όλες θα τις συναντήσεις σε επαγγελματίες νομικούς και θα απορείς πως είναι δυνατόν μερικοι επαγγελματίες να λένε τέτοια πράγματα, αλλά και να υπάρχουν τόσο διαφορετικές απόψεις μεταξύ επαγγελματιών.

Θέλω να υπενθυμίσω σε...όλους, ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις μόνο απο την πλευρά της δικής μας λογικής. Υπάρχουν και οι νόμοι που αναφέρονται σε άλλη λογική, αυτό είναι μια πραγματικότητα. Και εδώ η Latina δεν χρησιμοποίησε τις γενικές αρχες (λογική) αλλά τους νόμους. Και αυτοί οι νόμοι είναι απόλυτα ξεκάθαροι, γι αυτό δικαιώθηκε.

Τώρα αν ο νόμος αυτός είναι δίκαιος. Οσοι είχαν αντίρρηση, το έκαναν επειδή με επιφανειακή αντιμετώπιση, είδαν το αρχικό υπάιτιο, και δεν είδαν ότι ο νόμος αυτός αποβλέπει στην προστασία του επιβάτη που χρειάζεται βοήθεια σε περίπτωση που βρεθεί σε δύσκολη θέση (ανατρέπονται τα σχέδιά του σε ξένο μέρος, χωρίς να έχει λεφτά για να αντιμετωπίσει την κατάσταση, και φυσικά ούτε αυτός φταίει !!!!). Θα πρέπει να καταλάβουν όλοι, ότι ο πραγματικός υπαίτιος, υπάλληλοι ΥΠΑ κλπ, δεν αποσείουν ευθύνες. Και βέβαι η Easyjet μπορεί να παρουσιάει τις αποδείξεις της latina στην ΥΠΑ (ή όπου νομίζει) για να πάρει πίσω τα λεφτά. Για να ικανοποιηθούν και μερικοί που αισθάνονται ότι άδικα η Easyjet πλήρωσε.

Οπως είπα προηγουμένως, η Easyjet δεν ενδιαφέρθηκε για τον ευχαριστημένο πελάτη, καθόλου μα καθόλου. Κανείς απ όσους διαβάζουν αυτές τις γραμμές δεν αισθάνεται ικανοποιημένος απο την Easyjet. Ολοι αισθανονται ικανοποιημένοι απο τον νόμο. Και το ότι οι διαδικασίες εφαρμογής του είναι ικανοποιητικές για όσους ξέρουν να τις χειρίζονται. Υπερίσχυσε ο νόμος (εξαναγκασμός), όχι το Marketing. Αν ήθελε η Easyjet να έχει ικανοποιημένους πελάτες, θα το έκανε χωρίς πολλές αντιρρήσεις, με την πρώτη ζήτηση. Μετά πάει η καλή πρόθεση, εξαφανίστηκε. Εμεινε ο εξαναγκασμός απο τους νόμους. Ηξεραν ότι η latina μπορεί να τους εξαναγκάσει σε λίγα έξοδα βοήθειας (που μπορούν να αναζητήσουν) συν υπέρογκα δικαστικά έξοδα (τα οποία δεν μπορούν να αναζητήσουν απο την ΥΠΑ).

Συμπέρασμα:
για αυτό θα έδιναν σε οποιονδήποτε απο τους υπόλοιπους τα ζητούσαν πειστικά, θέλοντας ακριβώς να τους ξεφορτωθεί πριν το δικαστήριο, όχι πριν την υποτιθέμενη δυσφήμιση (την οποία αποδείχθηκε ότι δεν υπολογίζουν).
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Μπράβο και συγχαρητήρια latina για την επιμονή σου
και την τελική νίκη!:clap::clap:


Απέδειξες και εσύ για μια ακομη φορά αυτο που έλεγαν οι αρχαιοι ημών πρόγονοι
"ΟΕΠΙΜΕΝΩΝΝΙΚΑ":cool:

Και το συμπέρασμα ειναι:
"οτι σε περιπτωση απεργίας μπορούμε να διεκδικήσουμε τα έξοδα μας απο την αεροπορική εταιρία που αναγκαστήκαμε να δαπανήσουμε λόγω αλλαγής της πτησης εξαιτίας της απεργιας".

αυτός ισως ειναι ενας έμμεσος τροπος για να σταματήσει αυτο το αισχος με τις απεργίες κ να κλείνουν τα ελληνικά κ οχι μονο αεροδρόμια.
Τι εννοώ:
αν για παραδειγμα ξερουν οι αρμοδιοι πως σε περιπτωση απεργιας και μη πραγματοποιησης πτησεων, οι ταξιδιωτες απαιτήσουν τα εξοδα τους απο τις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες με τη σειρά τους τα διεκδικήσουν απο την ΥΠΑ, μιας και για την απεργία δεν φταινε οι αεροπορικές εταιρίες αλλά βαση νόμων τα καταβάλλουν, τότε ισως να μην κλείνουν τόσο ευκολα τα αεροδρόμια, ελληνικά κ ξένα!
Ισως μετά και οι ΥΠΑ να τα διεκδικήσει απο τους απεργούς ελεγκτές.:roll:
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.055
Likes
20.462
αυτός ισως ειναι ενας έμμεσος τροπος για να σταματήσει αυτο το αισχος με τις απεργίες κ να κλείνουν τα ελληνικά κ οχι μονο αεροδρόμια.
Πολύ σωστά! Να καταργηθούν οι απεργίες, οι άδειες και κανά δυο άλλα εργατικά δικαιώματα για να μπορούμε να πηγαίνουμε οι προνομιούχοι διακοπές ανενόχλητοι....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.169
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom