Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.976
- Likes
- 52.467
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Τρομερή η αίθουσα με τα πάνελ των θυμάτων της σύγκρουσης. Όταν έφτανες μπροστά σε μια οθόνη, ενεργοποιούταν αυτόματα και ο αφηγητής σε κοιτούσε στα μάτια. Συγκλονιστικές ιστορίες, αμαρτία να πάει κανείς στη Λίμα και να μην το επισκεφθεί.
600.000 εσωτερικοί πρόσφυγες. Για όσους έχουν ταξιδέψει τις Άνδεις κι έχουν απορήσει με τα εγκαταλελειμένα χωριά σαν κι αυτό της φωτογραφίας, ιδού η απάντηση.
ΊΣως η πιο συγκινητική παρουσία, η mama Fernandina, που παρότι άπορη και χωρίς να μιλάει καν Ισπανικά, οργάνωσε ολόκληρο κίνημα για την αποκάλυψη της αλήθειας και την εύρεση των εξαφανισθέντων. "Αυτό που θέλω να μάθω είναι γιατί εξαφάνισαν το γιο μου"
"πού τον πήγαν, τι του έκαναν, σε τι έφταιξε". Το βλέμμα της γυναίκας τα λέει όλα και να μην υπήρχε η μετάφραση από τα Κέτσουα πάλι το μήνυμα θα έφτανε. Συγκλονιστικό το μουσείο, γι' αυτό και οι άπειρες φωτό που του αφιερώνω.
Post-it συμπαράστασης κι εντυπώσεων.
Εγώ στο σχολείο ζωγράφιζα το Βαζέχα. Τα παιδάκια των Άνδεων είχαν άλλες παραστάσεις...
Το Φωτεινό Μονοπάτι εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες των ινδιάνων του Αμαζονίου στρατλογώντας εκατοντάδες από αυτούς, πολλές φορές με τη βία.
Έχει τραβήξει πάρα πολλά αυτή η χώρα. Μα πάρα πολλά. Περνάς από νεκροταφεία και βλέπεις τέτοιες σκηνές καθημερινά.
Ο πολύ σοβαρός Μάριο Βάργκας Λιόσα. Για μένα ο καλύτερο συγγραφέας της ηπείρου διαχρονικά.
Η υπόθεση του Uchuraccay άφησε εποχή. Αλλά και τα τοπία πανέμορφα.
Απίστευτη αύξηση του πληθυσμού σε Λίμα και Αγιακούτσο λόγω των προσφύγων. Οι παραγκουπόλεις στα προάστεια είναι μάρτυρας ορατός ακόμη και στους περαστικούς.
Κάποτε ερωτεύτηκα μια εισαγγελέα της Λίμα, ζήσαμε αρκετό καιρό μαζί. Είχα την "ευκαιρία" να δω την παράνοια του Φωτεινού Μονοπατιού στις φυλακές της πρωτεύουσας. Φυλακισμένα μέλη της οργάνωσης σε στρατιωτική παρέλαση εντός των φυλακών, αποθεώνουν το θεάνθρωπο Guzman. Ο οποίος εκμεταλλεύθηκε και σεξουαλικά πολλά από τα μέλη της οργάνωσης, εκμεταλλευόμενος το στάτους του και την αμορφωσιά των μελών.
Η βία ξέφυγε από τις Άνδεις κι έφτασε στα παράλια, οι πόλεις των οποίων τη γνώρισαν από πρώτο χέρι.
Ο Polay μετά την απόδρασή του ποζάρει γελοιοποιώντας την περουβιάνικη αστυνομία.
Λίμα, δεκαετία '80. Χωρίς σχόλια.
Προσωπικά αντικείμενα εξαφανισθέντων.
Φανταστικές φωτογραφίες.
Βγαίνεις από το μουσείο στην παραλιακή της Λίμα πιο βαρύς. Αλλά και πλουσιότερος συνειδησιακά.
600.000 εσωτερικοί πρόσφυγες. Για όσους έχουν ταξιδέψει τις Άνδεις κι έχουν απορήσει με τα εγκαταλελειμένα χωριά σαν κι αυτό της φωτογραφίας, ιδού η απάντηση.
ΊΣως η πιο συγκινητική παρουσία, η mama Fernandina, που παρότι άπορη και χωρίς να μιλάει καν Ισπανικά, οργάνωσε ολόκληρο κίνημα για την αποκάλυψη της αλήθειας και την εύρεση των εξαφανισθέντων. "Αυτό που θέλω να μάθω είναι γιατί εξαφάνισαν το γιο μου"
"πού τον πήγαν, τι του έκαναν, σε τι έφταιξε". Το βλέμμα της γυναίκας τα λέει όλα και να μην υπήρχε η μετάφραση από τα Κέτσουα πάλι το μήνυμα θα έφτανε. Συγκλονιστικό το μουσείο, γι' αυτό και οι άπειρες φωτό που του αφιερώνω.
Post-it συμπαράστασης κι εντυπώσεων.
Εγώ στο σχολείο ζωγράφιζα το Βαζέχα. Τα παιδάκια των Άνδεων είχαν άλλες παραστάσεις...
Το Φωτεινό Μονοπάτι εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες των ινδιάνων του Αμαζονίου στρατλογώντας εκατοντάδες από αυτούς, πολλές φορές με τη βία.
Έχει τραβήξει πάρα πολλά αυτή η χώρα. Μα πάρα πολλά. Περνάς από νεκροταφεία και βλέπεις τέτοιες σκηνές καθημερινά.
Ο πολύ σοβαρός Μάριο Βάργκας Λιόσα. Για μένα ο καλύτερο συγγραφέας της ηπείρου διαχρονικά.
Απίστευτη αύξηση του πληθυσμού σε Λίμα και Αγιακούτσο λόγω των προσφύγων. Οι παραγκουπόλεις στα προάστεια είναι μάρτυρας ορατός ακόμη και στους περαστικούς.
Κάποτε ερωτεύτηκα μια εισαγγελέα της Λίμα, ζήσαμε αρκετό καιρό μαζί. Είχα την "ευκαιρία" να δω την παράνοια του Φωτεινού Μονοπατιού στις φυλακές της πρωτεύουσας. Φυλακισμένα μέλη της οργάνωσης σε στρατιωτική παρέλαση εντός των φυλακών, αποθεώνουν το θεάνθρωπο Guzman. Ο οποίος εκμεταλλεύθηκε και σεξουαλικά πολλά από τα μέλη της οργάνωσης, εκμεταλλευόμενος το στάτους του και την αμορφωσιά των μελών.
Η βία ξέφυγε από τις Άνδεις κι έφτασε στα παράλια, οι πόλεις των οποίων τη γνώρισαν από πρώτο χέρι.
Ο Polay μετά την απόδρασή του ποζάρει γελοιοποιώντας την περουβιάνικη αστυνομία.
Λίμα, δεκαετία '80. Χωρίς σχόλια.
Προσωπικά αντικείμενα εξαφανισθέντων.
Φανταστικές φωτογραφίες.
Βγαίνεις από το μουσείο στην παραλιακή της Λίμα πιο βαρύς. Αλλά και πλουσιότερος συνειδησιακά.