Χακάρισμα στη Booking!!!!

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.122
Likes
1.711
Προσοχή ξανά στην μπουκινγ.
Πολλά μηνύματα για εξωτερικές πληρωμές. Μήπως θα έπρεπε να αναλάβουν εξ ολοκλήρου την διαχείριση όπως κάνει η airbnb; Και να μην επιτρέπουν στα καταλύματα να χρεώνουν κάρτες;
Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις, ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα, λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.876
Likes
7.420
Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις,
Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.

ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων,
Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα.
Μεγάλος μέρος των κρατήσεων που είχα και έχω, μέχρι και τον Αύγουστο του 2025 πληρώνω επιτόπου στο κατάλυμα.

αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα,
Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χακαρουν την ίδια τη Μπουκινγκ.

λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.
Για ένα παράδειγμα, εγώ έχω 20 από Άκρη σε Άκρη που λένε το αντίθετο..
Πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν δικό τους σύστημα πληρωμών από Αμερική σε ωκεάνια.

Χαίρομαι αφάνταστα όταν δεν πρέπει να πληρώσω στο κατάλυμα άλλα δυστυχώς δεν συμβαίνει πάντα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.122
Likes
1.711
ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων
Απλά ελληνικά είναι, υπάρχουν πλέον χιλιάδες καταλύματα στη booking που έχουν δύο επιλογές: πληρωμή τώρα, πληρωμή την τάδε ημερομηνία στη booking. Έβαλα ένα τυχαίο παράδειγμα, τη Βιέννη, σε σύνολο 2.038 καταλυμάτων, δυνατότητα πληρωμής στο κατάλυμα έχουν 169.
Πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν δικό τους σύστημα πληρωμών από Αμερική σε ωκεάνια.
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σύστημα πληρωμών, αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο παράδειγμα ότι σε πληρωμή που διεκπεραιώνεται από τη booking, στέλνονται phishing μήνυματα, επομένως η πρόταση που έκανες και στην οποία απάντησα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.
Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χακαρουν την ίδια τη Μπουκινγκ.
Θα μπορούσα να γράψω κι εγώ τις εξυπνάδες τύπου «Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα. »
Αφού έρχονται μέσω της Booking (που δεν έχει σημασία βέβαια, κατ' εσέ), το σύστημα επικοινωνίας της Booking έχει κενό ασφαλείας και αποτελεί δική της ευθύνη να το θωρακίσει. Εξάλλου τις αποζημιώσεις τις αναλαμβάνει η Booking και όχι το κατάλυμα, αποδεχόμενη την ευθύνη.
Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας από τους δυο δεν καταλαβαίνει.
Φερέγγυος όπως πάντα, αλίμονο, όπως το link για cashback που έδωσες και ισχύει για κάρτες συγκεκριμένης ελβετικής τράπεζας.
Ειλικρινά, δεν έχω διάθεση να το συνεχίσω, ήδη μετανιώνω που απάντησα.
 
Last edited:

tatooine

Member
Μηνύματα
1.876
Likes
7.420
Απλά ελληνικά είναι, υπάρχουν πλέον χιλιάδες καταλύματα στη booking που έχουν δύο επιλογές: πληρωμή τώρα, πληρωμή την τάδε ημερομηνία στη booking. Έβαλα ένα τυχαίο παράδειγμα, τη Βιέννη, σε σύνολο 2.038 καταλυμάτων, δυνατότητα πληρωμής στο κατάλυμα έχουν 169.
Και σε άπλα ελληνικά σου απάντησα ότι δεν μπορείς να θεωρείς δεδομένη μια προσωπική σου εμπειρία,
υπάρχουν πάμπολλα καταλύματα που διαχειρίζονται τις πληρωμές έκτος μπουκινγκ. Η Βιέννη δεν είναι όλος ο κόσμος.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σύστημα πληρωμών, αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο παράδειγμα ότι σε πληρωμή που διεκπεραιώνεται από τη booking, στέλνονται phishing μήνυματα, επομένως η πρόταση που έκανες και στην οποία απάντησα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.
Άλλα ούτε και η αναφορά της. Οποίος πληρώνει στη μπουκινγκ και παίρνει τέτοιο μήνυμα το αγνοεί, η πάει γυρεύοντας.

Θα μπορούσα να γράψω κι εγώ τις εξυπνάδες τύπου «Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα. »
Αφού έρχονται μέσω της Booking (που δεν έχει σημασία βέβαια, κατ' εσέ,) το σύστημα επικοινωνίας της Booking έχει κενό ασφαλείας και αποτελεί δική της ευθύνη να το θωρακίσει. Εξάλλου τις απζημιώσεις τις αναλαμβάνει η Booking και όχι το κατάλυμα, αποδεχόμενη την ευθύνη.
Κλέβουν τους κωδικούς εισόδου από τα καταλύματα και έτσι μπαίνουν στην μπουκινγκ και στέλνουν στους πελάτες ότι στέλνουν. η Ίδια η μπουκινγκ λίγα μπορεί να κάνει, όπως λίγα μπορεί να κάνει μια τράπεζα που έκλεψαν τους κωδικούς από πελάτη της.
Ένα μέτρο που έχει πάρει είναι η ανενεργοποίηση των συνδέσμων από τα μηνύματα μεταξύ πελάτη και καταλύματος.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας από τους δυο δεν καταλαβαίνει.
Φερέγγυος όπως πάντα, αλίμονο, όπως το link για cashback που έδωσες και ισχύει για κάρτες συγκεκριμένης ελβετικής τράπεζας.
Ειλικρινά, δεν έχω διάθεση να το συνεχίσω, ήδη μετανιώνω που απάντησα.
Λάθη γίνονται.
φερέγγυος σε ταξιδιωτικό φόρουμ με δεδομένα να αλλάζουν μέρα με τη μέρα δεν είναι κανένας. Προσπαθώ όμως να βοηθήσω όσο μπορώ από προσωπικές εμπειρίες όχι διαβάζοντας στο ίντερνετ.
Αυτά αδιάφορε φίλε μου.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.552
Μηνύματα
900.840
Μέλη
39.285
Νεότερο μέλος
alex1260

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom