GTS
Member
- Μηνύματα
- 7.020
- Likes
- 20.234
Ε βέβαια, μάλλον αδιαφορία για τον πελάτη δείχνουν.
Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις, ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα, λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.Προσοχή ξανά στην μπουκινγ.
Πολλά μηνύματα για εξωτερικές πληρωμές. Μήπως θα έπρεπε να αναλάβουν εξ ολοκλήρου την διαχείριση όπως κάνει η airbnb; Και να μην επιτρέπουν στα καταλύματα να χρεώνουν κάρτες;
Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις,
Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα.ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων,
Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα,
Για ένα παράδειγμα, εγώ έχω 20 από Άκρη σε Άκρη που λένε το αντίθετο..λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.
Απλά ελληνικά είναι, υπάρχουν πλέον χιλιάδες καταλύματα στη booking που έχουν δύο επιλογές: πληρωμή τώρα, πληρωμή την τάδε ημερομηνία στη booking. Έβαλα ένα τυχαίο παράδειγμα, τη Βιέννη, σε σύνολο 2.038 καταλυμάτων, δυνατότητα πληρωμής στο κατάλυμα έχουν 169.ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σύστημα πληρωμών, αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο παράδειγμα ότι σε πληρωμή που διεκπεραιώνεται από τη booking, στέλνονται phishing μήνυματα, επομένως η πρόταση που έκανες και στην οποία απάντησα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.Πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν δικό τους σύστημα πληρωμών από Αμερική σε ωκεάνια.
Θα μπορούσα να γράψω κι εγώ τις εξυπνάδες τύπου «Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα. »Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χακαρουν την ίδια τη Μπουκινγκ.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας από τους δυο δεν καταλαβαίνει.Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.