GTS
Member
- Μηνύματα
- 7.061
- Likes
- 20.472
Ε βέβαια, μάλλον αδιαφορία για τον πελάτη δείχνουν.
Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις, ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα, λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.Προσοχή ξανά στην μπουκινγ.
Πολλά μηνύματα για εξωτερικές πληρωμές. Μήπως θα έπρεπε να αναλάβουν εξ ολοκλήρου την διαχείριση όπως κάνει η airbnb; Και να μην επιτρέπουν στα καταλύματα να χρεώνουν κάρτες;
Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.Δεν έχει σχέση αυτό που γράφεις,
Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα.ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων,
Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.αλλά αυτό δεν εμποδίζει τα phising μηνύματα,
Για ένα παράδειγμα, εγώ έχω 20 από Άκρη σε Άκρη που λένε το αντίθετο..λίγο παραπάνω έγραψα χαρακτηριστικό παράδειγμα για κράτηση η πληρωμή της οποίας διεκπεραιώνεται από τη booking.
Απλά ελληνικά είναι, υπάρχουν πλέον χιλιάδες καταλύματα στη booking που έχουν δύο επιλογές: πληρωμή τώρα, πληρωμή την τάδε ημερομηνία στη booking. Έβαλα ένα τυχαίο παράδειγμα, τη Βιέννη, σε σύνολο 2.038 καταλυμάτων, δυνατότητα πληρωμής στο κατάλυμα έχουν 169.ήδη έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση σε μεγάλο μέρος των καταλυμάτων
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σύστημα πληρωμών, αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο παράδειγμα ότι σε πληρωμή που διεκπεραιώνεται από τη booking, στέλνονται phishing μήνυματα, επομένως η πρόταση που έκανες και στην οποία απάντησα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.Πάρα πολλά ξενοδοχεία έχουν δικό τους σύστημα πληρωμών από Αμερική σε ωκεάνια.
Θα μπορούσα να γράψω κι εγώ τις εξυπνάδες τύπου «Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα. »Τα μηνύματα έρχονται από το ίδιο το κατάλυμα που έχει χακαριστεί χρησιμοποιώντας τα στοιχεία κράτησης του πελάτη. Δεν έρχονται από την Μπουκινγκ άλλα μέσω της μπουκινγκ, είναι μεγάλη διάφορα.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να χακαρουν την ίδια τη Μπουκινγκ.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας από τους δυο δεν καταλαβαίνει.Μαζί μιλάμε χωριά καταλαβαινόμαστε.
Και σε άπλα ελληνικά σου απάντησα ότι δεν μπορείς να θεωρείς δεδομένη μια προσωπική σου εμπειρία,Απλά ελληνικά είναι, υπάρχουν πλέον χιλιάδες καταλύματα στη booking που έχουν δύο επιλογές: πληρωμή τώρα, πληρωμή την τάδε ημερομηνία στη booking. Έβαλα ένα τυχαίο παράδειγμα, τη Βιέννη, σε σύνολο 2.038 καταλυμάτων, δυνατότητα πληρωμής στο κατάλυμα έχουν 169.
Άλλα ούτε και η αναφορά της. Οποίος πληρώνει στη μπουκινγκ και παίρνει τέτοιο μήνυμα το αγνοεί, η πάει γυρεύοντας.Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Δεν αναφέρθηκα σε κανένα σύστημα πληρωμών, αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο παράδειγμα ότι σε πληρωμή που διεκπεραιώνεται από τη booking, στέλνονται phishing μήνυματα, επομένως η πρόταση που έκανες και στην οποία απάντησα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.
Κλέβουν τους κωδικούς εισόδου από τα καταλύματα και έτσι μπαίνουν στην μπουκινγκ και στέλνουν στους πελάτες ότι στέλνουν. η Ίδια η μπουκινγκ λίγα μπορεί να κάνει, όπως λίγα μπορεί να κάνει μια τράπεζα που έκλεψαν τους κωδικούς από πελάτη της.Θα μπορούσα να γράψω κι εγώ τις εξυπνάδες τύπου «Πως είπατε; ποιος είστε; Σας το έστειλαν γραπτώς και το γνωρίζετε η από εμπειρία μια κράτησης βγάζετε συμπέρασμα. »
Αφού έρχονται μέσω της Booking (που δεν έχει σημασία βέβαια, κατ' εσέ,) το σύστημα επικοινωνίας της Booking έχει κενό ασφαλείας και αποτελεί δική της ευθύνη να το θωρακίσει. Εξάλλου τις απζημιώσεις τις αναλαμβάνει η Booking και όχι το κατάλυμα, αποδεχόμενη την ευθύνη.
Λάθη γίνονται.Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένας από τους δυο δεν καταλαβαίνει.
Φερέγγυος όπως πάντα, αλίμονο, όπως το link για cashback που έδωσες και ισχύει για κάρτες συγκεκριμένης ελβετικής τράπεζας.
Ειλικρινά, δεν έχω διάθεση να το συνεχίσω, ήδη μετανιώνω που απάντησα.