• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Τα πλεονεκτήματα των εταιρειών χαμηλού κόστους

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

panpan

Member
Μηνύματα
7.057
Likes
28.447
αν καποιος θεωρει οτι το θεμα κουρασε ας μην το παρακολουθει.
Ενδεχομενως καποιους να ενδιαφερει.
Οχι δεν εχω κανενα συμφερον(σαιτας)
 

σαιτας

Member
Μηνύματα
696
Likes
373
αν καποιος θεωρει οτι το θεμα κουρασε ας μην το παρακολουθει.
Ενδεχομενως καποιους να ενδιαφερει.
Οχι δεν εχω κανενα συμφερον(σαιτας)
αγαπητε φιλε δεν μιλω για σενα, μιλαω για αυτους που γραφουν δυο φορες το ιδιο μηνυμα. και να ξερεις οτι τα πλεονεκτηματα οπως και τα μειονεκτηματα των εταιρειων τα γνωριζουν ολοι. απλα ειπα την αποψη μου, οπως δικαιουμαι. ολα τα θεματα εχουν ενα ενδιαφερον. ατοπο το να πεις να μην παρακολουθει καποιος ενα θεμα.
 

peter75rhodes

Banned
Μηνύματα
329
Likes
99
Επόμενο Ταξίδι
GWT/BGY/BRA/AMS/MAD/CRL
Ταξίδι-Όνειρο
Island/Grönland
Μπορει το θεμα να κουρασε αλλα εγω βλεπω τοσους και τοσους να πετανε με low cost αλλα να μην το λενε αφου δεν ταιριαζει στην αισθητικη τους. Τι να κανουμε, αυτα εχουν οι καιροι που ζουμε!
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
Ναι και έχει να κάνει με την προσωπικότητα του Ελληνα πιστεύω που ακόμη και με τις οικονομικές δυσκολίες που έρχονται σε αυτούς τους καιρούς αυτός θέλει να συνεχίσει να έχει ένα κυμπάρικο τρόπο ζωής η τουλάχιστον αν δεν το καταφέρει δεν θέλει να το μάθουν οι άλλοι.
 

peter75rhodes

Banned
Μηνύματα
329
Likes
99
Επόμενο Ταξίδι
GWT/BGY/BRA/AMS/MAD/CRL
Ταξίδι-Όνειρο
Island/Grönland
Ναι αλλά το "κυμπάρικο" δεν πουλάει πλέον. Έχουν ξυπνήσει όλοι πλέον και γυρνάνε την πλάτη στις άλλες εταιρίες όταν βρίσκουν Lowcost!
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Ναι αλλά το "κυμπάρικο" δεν πουλάει πλέον. Έχουν ξυπνήσει όλοι πλέον και γυρνάνε την πλάτη στις άλλες εταιρίες όταν βρίσκουν Lowcost!
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.
Εγώ πέταξα μια φορά με easy για Βερολίνο και δεν ξανακάνω το ίδιο λάθος.
Και όλη η μπουρδολογία που παρέθεσες στο πρώτο σου ποστ αφορά όλα τα μειονεκτήματα των low cost, που εντέχνως τα παρουσιάσες σαν πλεονεκτήματα.
Το μόνο πλεονέκτημα είναι η χαμηλή τιμή.
Το βασικότερο μειονέκτημα είναι ότι χρεωκοπούν και παρατάνε τον κόσμο στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
 

peter75rhodes

Banned
Μηνύματα
329
Likes
99
Επόμενο Ταξίδι
GWT/BGY/BRA/AMS/MAD/CRL
Ταξίδι-Όνειρο
Island/Grönland
Άμα εσύ βαριέσαι να αγοράσεις ένα μπουκάλι νερό από το αεροδρόμιο και να το πάρεις μαζί σου και αν εσύ θεωρείς το Σονεφελντ που χρησιμοποιεί η easyjet στο Βερολίνο απόμερο, τί να πω; Καλύτερα κάτσε σπίτι σου και κλάψε με τις κουμπάρες!
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
-Έχουμε δικαίωμα επιλογής σε οτιδήποτε αφορά στην πτήση μας (βαλίτσα, ταχεία επιβίβαση, ασφάλεια, ειδοποίηση με SMS, επιπλέον αποσκευές, φαγητά, αναψυκτικά, αγορές πάνω στο αεροσκάφος). Δεν χρεωνόμαστε παροχές που δεν τις έχουμε ανάγκη, ούτε χρυσοπληρώνουμε χρέη, ελλείμματα ή περιττά έξοδα.

Πολλές φορές τυχαίνει το εισιτήριο της lowcost να έχει πολύ μικρή διαφορά από εκείνο της regular. Τότε προτιμώ να πληρώσω τη μικρή ή καμία διαφορά ώστε να έχω αυτές τις παροχές. Άσε που τις αγορές πάνω στο αεροσκάφος τις χρεώνεσαι μόνο αν αγοράσεις...

-Οι τιμές είναι πραγματικά χαμηλές για το μεγαλύτερο αριθμό των εισιτηρίων ανά πτήση και όχι για τα 15-20 πρώτα εισιτήρια. Στις προσφορές που ανακοινώνονται αρκετά συχνά, μπορεί κανείς να βρει φανταστικές τελικές τιμές με επιστροφή κάτω των 30 ευρώ.

Συμφωνώ. Γι' αυτό λέγονται και low cost έτσι;

- Τυπώνουμε μόνοι μας την κάρτα επιβίβασης και δεν εξαρτώμαστε από τρίτους. Πλέον και οι εταιρίες υψηλού κόστους δίνουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κράτησης και ηλεκτρονικού check-in.

Εδώ και πολύ καιρό το κάνουν και οι regular, δεν ξεκίνησε πρόσφατα όπως το παρουσιάζεις. Όσο για το ηλεκτρονικό check-in, μέχρι πρόσφατα η U2 στο Ελ. Βενιζέλος ΔΕΝ είχε counter για drop off και μπορούσες να κάνεις e-check-in μόνο αν δεν είχες αποσκευή.

- Δεν υπάρχει συνωστισμός στο αεροσκάφος, καθόμαστε όπου θέλουμε χωρίς να ψάχνουμε άσκοπα συγκεκριμένα νούμερα. Έτσι ο χρόνος επιβίβασης είναι ο μισός σε σχέση με πτήσεις εταιριών υψηλού κόστους.

Υπάρχει συνωστισμός ακριβώς για το λόγο που ανέφερες. Γιατί ο καθένας νομίζει ότι μπαίνει σε ΚΤΕΛ και προχωρά πάνω κάτω για να διαλέξει θέση.

- Παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα και δεν κουβαλάμε άσκοπο βάρος σέρνοντας παραγεμισμένες βαλίτσες!

Αυτό έχει να κάνει με το τι θέλει να κουβαλήσει ο καθένας. Εντελώς άστοχο επιχείρημα. Αν θέλω άσκοπο βάρος θα το πάρω και με τις λοκο κι ας πληρώσω.

- Δεν χρεωνόμαστε μέσα στο αεροσκάφος καφέδες, φαγητά, μαντηλάκια, καραμέλες, μπιχλιμπίδια τα οποία τα έχουμε ουσιαστικά προπληρώσει μέσα το εισιτήριο. Δεν πετάμε για να φάμε, πετάμε για να ταξιδέψουμε. Επιλέγουμε το τι θα πάρουμε από το αεροδρόμιο αναχώρησης καθώς στο έδαφος πάντα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές!

Χρεωνόμαστε όμως ακόμα και το έξτρα νερό που μπορεί να χρειαστούμε γιατί άνθρωποι είμαστε και το μπουκαλάκι που αγοράσαμε πριν μπούμε στο γκέιτ με την ψυχή στο στόμα μπορεί να το τελειώσαμε! Άσε που τα σάντουιτς των αεροδρομίων δεν τα λες και φτηνά!

- Το ταξίδι μας είναι πολύ βολικό αφού στα περισσότερα αεροδρόμια υπάρχουν άμεσες ανταποκρίσεις με τρένο ή λεωφορείο και μάλιστα συχνά σε συνεργασία με τις εταιρίες χαμηλού κόστους (π.χ. Μιλάνο Μαλπένζα/Μπέργκαμο). Μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα στα κύρια μέσα μεταφοράς και σε ναυλωμένες λεωφορειακές γραμμές διαφόρων εταιριών που λειτουργούν ανταγωνιστικά με χαμηλό κόστος (π.χ. Malpensa Shuttle Bus, Bergamo Express, easyBus στο Λονδίνο, κλπ.).
΄
Πάαααρα πολύ βολικό είναι το ταξίδι και στα αεροδρόμια όπου πετάνε οι regular εταιρείες, μη γελιέσαι. Υπάρχουν άμεσες ανταποκρίσεις (sic) και πολύ καλή συγκοινωνιακή σύνδεση.

- Αρκετές εταιρίες χαμηλού κόστους σημειώνουν ρεκόρ ακρίβειας και συνέπειας και ανταγωνίζονται επάξια μεγάλους κρατικούς αερομεταφορείς.

Το είπες και μόνος σου: "ανταγωνίζονται επάξια".

- Η αποβίβαση σε πτήσεις εταιριών χαμηλού κόστους γίνεται συνήθως πιο γρήγορα αφού τα αεροσκάφη επιδιώκουν να παραμείνουν στο έδαφος για μικρό χρονικό διάστημα.

Δηλαδή τι, τους σπρώχνουν να κατέβουν πιο γρήγορα; Ενώ στις regular χρονοτριβούν; Δεν καταλαβαινω το επιχείρημα!

- Μπορούμε να επιλέξουμε διαδοχικές πτήσεις συνεχίζοντας το ταξίδι μας με όποια εταιρία επιθυμούμε αφού σε όλα τα αεροδρόμια πετούν διάφορες άλλες εταιρίες με χίλιους-δυο προορισμούς.

Ω, τι έκπληξη! Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και με τις regular!!!!

-Οι εταιρίες χαμηλού κόστους μας δίνουν τη δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου με κάποιο αντίτιμο εάν αδυνατούμε να πετάξουμε την ημερομηνία που έχουμε κλείσει.

Και σε κάποιες περιπτώσεις (βλ. U2), το κόστος της αλλαγής είναι μεγαλύτερο από το κόστος του εισιτηρίου.

-Αρκετές εταιρίες χαμηλού κόστους, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, μας δίνουν τη δυνατότητα επιλογής νέας πτήσης ή επιστροφής χρημάτων μέσω ιστοσελίδας αποφεύγοντας άσκοπα τηλεφωνικά τέλη ή τέλη πρακτορείων. Συγκεκριμένα η RYANAIR δίνει τη δυνατότητα full refund (επιστροφής όλου του ποσού) εάν η αίτηση επιστροφής γίνει ηλεκτρονικά εντός 14 ημερών από την προγραμματισμένη πτήση!

Αυτό δεν το γνωρίζω, μπορεί να 'χεις δίκιο.

-Το ταξίδι μας αποκτά ενδιαφέρον αφού μπορούμε με τους φίλους μας να σχεδιάσουμε από πριν την πτήση μας, τη μετάβαση, τη διαμονή με τη βοήθεια χρήσιμων ιστοσελίδων.

Πολύ αφελές, ανόητο και παιδιάστικο επιχείρημα. Σε πληροφορώ ότι ολονών τα ταξίδια εδώ μέσα έχουν τεράστιο ενδιαφέρον και όλοι βρίσκουν πολύ χρήσιμες ιστοσελίδες, με όποια εταιρεία κι αν πετούν.

- Και κυρίως: Μπορούμε να ταξιδεύουμε ξένοιαστα σε όλη την Ευρώπη και να επισκεπτόμαστε νέες χώρες χωρίς να δαπανούμε πολλά χρήματα στη μεταφορά. Έτσι, είτε δίνουμε τα χρήματα που εξοικονομούμε από την πτήση σε ένα καλό ξενοδοχείο, είτε τα κρατάμε για το επόμενο ταξίδι μας με εταιρία χαμηλού κόστους!

Πολύ ξένοιαστα ταξιδεύω κι εγώ! 130 ευρώ έδωσα με KLM για Άμστερνταμ, 97 ευρώ με Lufthansa για Μόναχο, 79 με Malev για Βουδαπέστη, 108 με Aegean για Ρώμη, 92 για Λάρνακα. Οπότε είμαι πάρα πολύ ξένοιαστη και δε δαπανώ πολλά χρήματα. Απλώς περιμένω τις κατάλληλες προσφορές.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ένα μικρό περιστατικό που διάβασα, ενδεικτικό της νοοτροπίας FR..
η πρωινή πτηση της από Σαρδηνία AHO-PSA της 5/12 έφυγε με 3 ωρες καθυστερηση..οι πτησεις της ΑΖ-Air One χωρίς λεπτό καθυστέρηση. η διαφορά? η πρωτη αρνηθηκε το deicing (1000+ Ε) ενώ τα άλλα 2 αεροσκάφη έκαναν κανονικά..
στο δε Bergamo, αγαπητός προορισμός πολλών, υπάρχει μόνο μια μηχανή για deicing.. όποιος προλάβει.. κ θέλει φυσικά να δώσει τα 1000+ Ε που απαιτουνται..
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Άμα εσύ βαριέσαι να αγοράσεις ένα μπουκάλι νερό από το αεροδρόμιο και να το πάρεις μαζί σου και αν εσύ θεωρείς το Σονεφελντ που χρησιμοποιεί η easyjet στο Βερολίνο απόμερο, τί να πω; Καλύτερα κάτσε σπίτι σου και κλάψε με τις κουμπάρες!
Για δοκίμασε να ταξιδέψεις από Σονεφελντ για Θεσσαλονίκη, όπως αναγκάστηκα εγώ πέρσι και έλα να παίξουμε μαζί τις κουμπάρες.
Η πτήση είναι τόσο χαράματα που δεν σε πάει το τρένο, παίρνεις ταξί.
Και είναι τόσο νωρίς, που όλα τα μαγαζιά του αεροδρομίου είναι κλειστά και βολοδέρνεις στους άδειους διαδρόμους γιατί το μαγικό και συναρπαστικό Σονεφελντ δεν έχει και καθίσματα για όσους περιμένουν τις πτήσεις τους, παρά ελάχιστα (καμιά δεκαριά σύνολο).
Λυπάμαι φίλε, αλλά για σοβαρούς ανθρώπους που ο χρόνος τους είναι χρήμα, θέλουν να ταξιδεύουν αξιοπρεπώς και μπορούν να διαθέσουν παραπάνω χρήματα, οι low cost δεν είναι λύση.
Το να είσαι άφραγκος δεν είναι ντροπή ( εκτός αν είσαι πάνω από 40...)
Το να βαφτίζεις όμως την αφραγκία σε ξύπνημα και γύρισμα της πλάτης στις μεγάλες εταιρείες, είναι τουλάχιστον αστείο.
Οι νορμάλ εταιρείες τα πολλά τα κέρδη τα βγάζουν από την business και την first. Που στις περισσότερες μεγάλες πτήσεις είναι γεμάτες.

Βέβαια, για το σοβαρότερο όμως μειονέκτημα δεν έκανες κανένα σχόλιο. Τη θυμάσαι τη Sky Europe? Μήπως την Alpi Eagles?

Δες και το link με όλες τις low cost που βάρεσαν κανόνι τα τελευταία χρόνια.

http://www.discountairfares.com/lcostgra.htm
 
Last edited by a moderator:

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.161
Likes
11.112
Το γεγονός ότι αν χρειαστεί να κάνεις κάποια αλλαγή στα εισητήρια της Easy, δεν βρίσκεις ποτέ κανέναν στο τηλέφωνο, μετράει ως μειονέκτημα???
(συν του ότι αν τελικά τα καταφέρεις και τους βρείς για την αλλαγή πληρώνεις τον κούκο αηδόνι)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.601
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom