psilos3
Member
- Μηνύματα
- 6.850
- Likes
- 53.252
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Guten Abend München
Να ναι καλά το lounge της Aegean που ακόμα δέχεται τα ασημένια μέλη και δε μας δίνει πόρτα όπως στην Αθήνα, με τα εξαίρετα ουισκάκια του που σίγουρα κάνουν την πτήση πολύ πιο εύκολη:
Μια πτήση με ιδιαίτερα καλό καιρό κι ένα πολύ ωραίο ηλιοβασίλεμα ψηλά πάνω απ’ τα σύννεφα:
Δυο ώρες παρά κάτι και να ‘μαστε στο χαοτικό αεροδρόμιο της πόλης, όπου έπρεπε να περπατήσουμε αρκετά καθώς και να επιβιβαστούμε σε εσωτερικό λεωφορείο προκειμένου να βρούμε τελικά την πολυπόθητη έξοδο είκοσι λεπτά μετά, προς ένα ανοικτό χώρο με αρκετά καταστήματα αλλά και τη μπουτίκ γνωστής ποδοσφαιρικής ομάδας της πόλης την οποία και σιχαίνομαι όσο τίποτα:
Εκδώσαμε το τσουχτερό εισιτηριάκι από τους αυτόματους πωλητές κι επιβιβαστήκαμε στο αγαπημένο μου γερμανικό S τρένο που μας έφερε 45 λεπτά μετά στο γνωστό σημείο, μη τα ξαναλέω θα με πείτε κουραστικό:
Ο Νίκος είχε φτάσει από Αθήνα και μας περίμενε ήδη, μαζί με τα 3 ποτά καλωσορίσματος, κάτι που συμφωνήσαμε ότι κανονικά θα έπρεπε να συμβαίνει σε κάθε κατάλυμα αυτού εδώ του πλανήτη:
Δεν είχαμε να κάνουμε πάρα πολλά, έτσι αφού ήπιαμε το μπυράκι μας, αφήσαμε τα πράγματα και προπληρώσαμε το πρωινό της επόμενης ημέρας, ξεχυθήκαμε στους δρόμους για την πρώτη αναγνωριστική, περνώντας αρχικά από το δικαστικό κτήριο «Justizpalast» και την κεντρική πλατεία «Karlsplatz» που απ’ ότι διαβάζω οι ντόπιοι την αποκαλούν «Stachus», με τη Γοτθική πύλη του 19ου αιώνα και το κλειστό φυσικά λόγω εποχής σιντριβάνι να ξεχωρίζουν:
Από κει ξεκινάει ο πεζόδρομος «Neuhauser Straße», ο μεγαλύτερος και πιο διάσημος της παλιάς πόλης του Μονάχου, περιστοιχισμένος από σημαντικά μνημεία, καταστήματα, εστιατόρια κ.α.
Πρώτο εξ αυτών η Ιησουίτική εκκλησία που φτιάχτηκε στα τέλη του 16ου αιώνα του «Αγίου Μιχαήλ» με την χαρακτηριστική μπαρόκ αρχιτεκτονική της:
Ακολούθως ο καθολικός ναός «Frauenkirche» στον οποίο θα επανερχόμασταν με το φως της ημέρας:
Η απαραίτητη στάση έγινε όπως είναι λογικό στη διάσημη «Marienplatz», την κεντρικότερη πλατεία στην καρδιά της πόλης από το 1158. Αν κάτι ξεχωρίζει σ’ αυτήν δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό νέο δημαρχείο «Neues Rathaus» που φιλοξενεί από το 1874 την κυβέρνηση της πόλης μαζί με διοικητικές υπηρεσίες:
Περπατήσαμε πολύ τολμώ να πω, έχοντας κατά νου την αναζήτηση κάποιου φιλόξενου μπαρ, σπορ που δεν ήξερα πόσο δύσκολο μπορεί ν' αποδειχτεί στο Μόναχο το βράδυ της Παρασκευής. Από ήττα σε ήττα, από γεμάτο μαγαζί σε ασφυκτικά γεμάτο, γεγονός που μας έκανε να περιπλανιόμαστε άδικα χωρίς να καταφέρουμε να βρούμε κάπου να σβήσουμε τη δίψα μας. Πραγματικά δε θυμάμαι να έχω ξαναπάθει κάτι τέτοιο πουθενά, πέρα απ’ τη Θεσσαλονίκη στις καλές εποχές της!
Με τα πολλά βγήκαμε ως την «Sendlinger Tor», μια από τις τρεις εναπομείνασες Γοτθικές πύλες οχύρωσης της παλιάς πόλης (την άλλη την είδατε πιο πάνω) στο νότιο άκρο αυτής. Παρόμοια τύχη και στο διπλανό μπαράκι, με την ουρά να περιμένει ανώφελα.
Έχοντας πλέον συγχιστεί έως απογοητευτεί, το αετίσιο μάτι ενός εκ των τριών έπεσε πάνω σε ένα κενό μιας μπάρας την ώρα που περνούσαμε απ’ έξω, από ένα αδιάφορο κατά τα άλλα για τα γούστα μας μαγαζί με ωραίες & τίμιες βαρελίσιες όμως. Δε βαριέσαι, τέτοια ώρα – τέτοια λόγια:
Με αυτόν τον τρόπο λίγες ώρες μετά κι αφού πρώτα κάναμε μια στάση για ένα παραδοσιακό Γερμανικό Doner kebab που τιμώ άλλωστε κάθε φορά που βρίσκομαι στη χώρα, γυρίσαμε προς το σταθμό και το ξενοδοχείο μας,
καθώς μας περίμενε μια πολύ γεμάτη μέρα…
Να ναι καλά το lounge της Aegean που ακόμα δέχεται τα ασημένια μέλη και δε μας δίνει πόρτα όπως στην Αθήνα, με τα εξαίρετα ουισκάκια του που σίγουρα κάνουν την πτήση πολύ πιο εύκολη:
Μια πτήση με ιδιαίτερα καλό καιρό κι ένα πολύ ωραίο ηλιοβασίλεμα ψηλά πάνω απ’ τα σύννεφα:
Δυο ώρες παρά κάτι και να ‘μαστε στο χαοτικό αεροδρόμιο της πόλης, όπου έπρεπε να περπατήσουμε αρκετά καθώς και να επιβιβαστούμε σε εσωτερικό λεωφορείο προκειμένου να βρούμε τελικά την πολυπόθητη έξοδο είκοσι λεπτά μετά, προς ένα ανοικτό χώρο με αρκετά καταστήματα αλλά και τη μπουτίκ γνωστής ποδοσφαιρικής ομάδας της πόλης την οποία και σιχαίνομαι όσο τίποτα:
Εκδώσαμε το τσουχτερό εισιτηριάκι από τους αυτόματους πωλητές κι επιβιβαστήκαμε στο αγαπημένο μου γερμανικό S τρένο που μας έφερε 45 λεπτά μετά στο γνωστό σημείο, μη τα ξαναλέω θα με πείτε κουραστικό:
Ο Νίκος είχε φτάσει από Αθήνα και μας περίμενε ήδη, μαζί με τα 3 ποτά καλωσορίσματος, κάτι που συμφωνήσαμε ότι κανονικά θα έπρεπε να συμβαίνει σε κάθε κατάλυμα αυτού εδώ του πλανήτη:
Δεν είχαμε να κάνουμε πάρα πολλά, έτσι αφού ήπιαμε το μπυράκι μας, αφήσαμε τα πράγματα και προπληρώσαμε το πρωινό της επόμενης ημέρας, ξεχυθήκαμε στους δρόμους για την πρώτη αναγνωριστική, περνώντας αρχικά από το δικαστικό κτήριο «Justizpalast» και την κεντρική πλατεία «Karlsplatz» που απ’ ότι διαβάζω οι ντόπιοι την αποκαλούν «Stachus», με τη Γοτθική πύλη του 19ου αιώνα και το κλειστό φυσικά λόγω εποχής σιντριβάνι να ξεχωρίζουν:
Από κει ξεκινάει ο πεζόδρομος «Neuhauser Straße», ο μεγαλύτερος και πιο διάσημος της παλιάς πόλης του Μονάχου, περιστοιχισμένος από σημαντικά μνημεία, καταστήματα, εστιατόρια κ.α.
Πρώτο εξ αυτών η Ιησουίτική εκκλησία που φτιάχτηκε στα τέλη του 16ου αιώνα του «Αγίου Μιχαήλ» με την χαρακτηριστική μπαρόκ αρχιτεκτονική της:
Ακολούθως ο καθολικός ναός «Frauenkirche» στον οποίο θα επανερχόμασταν με το φως της ημέρας:
Η απαραίτητη στάση έγινε όπως είναι λογικό στη διάσημη «Marienplatz», την κεντρικότερη πλατεία στην καρδιά της πόλης από το 1158. Αν κάτι ξεχωρίζει σ’ αυτήν δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό νέο δημαρχείο «Neues Rathaus» που φιλοξενεί από το 1874 την κυβέρνηση της πόλης μαζί με διοικητικές υπηρεσίες:
Περπατήσαμε πολύ τολμώ να πω, έχοντας κατά νου την αναζήτηση κάποιου φιλόξενου μπαρ, σπορ που δεν ήξερα πόσο δύσκολο μπορεί ν' αποδειχτεί στο Μόναχο το βράδυ της Παρασκευής. Από ήττα σε ήττα, από γεμάτο μαγαζί σε ασφυκτικά γεμάτο, γεγονός που μας έκανε να περιπλανιόμαστε άδικα χωρίς να καταφέρουμε να βρούμε κάπου να σβήσουμε τη δίψα μας. Πραγματικά δε θυμάμαι να έχω ξαναπάθει κάτι τέτοιο πουθενά, πέρα απ’ τη Θεσσαλονίκη στις καλές εποχές της!
Με τα πολλά βγήκαμε ως την «Sendlinger Tor», μια από τις τρεις εναπομείνασες Γοτθικές πύλες οχύρωσης της παλιάς πόλης (την άλλη την είδατε πιο πάνω) στο νότιο άκρο αυτής. Παρόμοια τύχη και στο διπλανό μπαράκι, με την ουρά να περιμένει ανώφελα.
Έχοντας πλέον συγχιστεί έως απογοητευτεί, το αετίσιο μάτι ενός εκ των τριών έπεσε πάνω σε ένα κενό μιας μπάρας την ώρα που περνούσαμε απ’ έξω, από ένα αδιάφορο κατά τα άλλα για τα γούστα μας μαγαζί με ωραίες & τίμιες βαρελίσιες όμως. Δε βαριέσαι, τέτοια ώρα – τέτοια λόγια:
Με αυτόν τον τρόπο λίγες ώρες μετά κι αφού πρώτα κάναμε μια στάση για ένα παραδοσιακό Γερμανικό Doner kebab που τιμώ άλλωστε κάθε φορά που βρίσκομαι στη χώρα, γυρίσαμε προς το σταθμό και το ξενοδοχείο μας,
καθώς μας περίμενε μια πολύ γεμάτη μέρα…