• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Στον Πειραιά παραμένει το κρουαζιερόπλοιο ΖΕΝΙΘ

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Βλέπω πως μερικοί έχουν στοιχηθεί από την μεριά των εφοπλιστών και να προσπαθούν να προασπίσουν τα συμφεροντά του κεφαλαίου, ένα θα σας πω ...κούνια που σας κούναγε !!!
Μάλιστα. Όποιος διαφωνεί με το ΚΚΕ, του αυτοανακηρυχθέντος μοναδικού εκπροσώπου των συμφερόντων του "λαού", έχει "στοιχηθεί" από τη μεριά των εφοπλιστών και προσπαθεί να προασπίσει τα συμφέροντα του κεφαλαίου. Για μια ακόμη φορά, ωραία λογική, να τη χαίρεστε.

Τώρα για κάτι απειλές, που προκύπτουν από τη φαντασίωση "επαναστάσεων", έχω μια απορία: Πότε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα συλλάβει κάποιος τους μεταφερόμενους τραμπούκους του ΠΑΜΕ? Βάση ποιάς νομοθεσίας μπορεί κάποιος να αποκλείει ένα πλοίο στο λιμάνι? Σε ποιόν λογοδοτεί αυτός, αν όχι στη δικαιοσύνη? (Απεργώ σημαίνει δεν προσέρχομαι στην εργασία μου. Τελεία.)
 

jkourkoulis

Member
Μηνύματα
78
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Erasmus στο Παλέρμο!
Ταξίδι-Όνειρο
χεχε
Φίλε taver δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι όσοι είναι υπέρ της θέσης των ναυτικών εντάσσονται αυτόματα υπέρ της λογικής και των αντιλήψεων του συγκεκριμένου κόμματος; Δε μπορώ να το καταλάβω αυτό το πράγμα να κομματικοποιούμε το οτιδήποτε. Δηλαδή τώρα που είμαι υπέρ της θέσης των ναυτικών σε αυτό το θέμα είμαι αριστερός και εάν σε κάποιο άλλο θέμα είμαι κατά εντάσσομαι αυτόματα στα "δεξιά συμφέροντα". Με αυτό τον τρόπο είναι σαν να λες ότι όσοι σε όλο το κόσμο με κάποιο τρόπο διεκδίκησαν κάτι είναι υπέρ του κομμουνισμού. Θεωρείς ότι είναι δίκαιο να βάζουμε έτσι αυθαίρετα ταμπέλες σε τόσους πολλούς ανθρώπους;
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Φίλε taver δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι όσοι είναι υπέρ της θέσης των ναυτικών εντάσσονται αυτόματα υπέρ της λογικής και των αντιλήψεων του συγκεκριμένου κόμματος; Δε μπορώ να το καταλάβω αυτό το πράγμα να κομματικοποιούμε το οτιδήποτε. Δηλαδή τώρα που είμαι υπέρ της θέσης των ναυτικών σε αυτό το θέμα είμαι αριστερός και εάν σε κάποιο άλλο θέμα είμαι κατά εντάσσομαι αυτόματα στα "δεξιά συμφέροντα". Με αυτό τον τρόπο είναι σαν να λες ότι όσοι σε όλο το κόσμο με κάποιο τρόπο διεκδίκησαν κάτι είναι υπέρ του κομμουνισμού. Θεωρείς ότι είναι δίκαιο να βάζουμε έτσι αυθαίρετα ταμπέλες σε τόσους πολλούς ανθρώπους;
Δε νομίζω ότι ο Christian, στον οποίο αναφέρομαι, θα προσβληθεί με την ταμπέλα του κομμουνιστή/ΚΚΕ που του προσάπτω. Νομίζω το έχει καταστήσει απολύτως σαφές τόσο καιρό ότι αυτές τις απόψεις πρεσβεύει.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Βάση ποιάς νομοθεσίας μπορεί κάποιος να αποκλείει ένα πλοίο στο λιμάνι? Σε ποιόν λογοδοτεί αυτός, αν όχι στη δικαιοσύνη?
Βάση της ίδιας νομοθεσίας που δεν βρίσκει ποτέ υπεύθυνους για τους νεκρούς στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και σε δεκάδες ακόμα εργατικά ατυχήματα κάθε χρόνο.Της ίδιας νομοθεσίας που χαρίζει λίμνες σε μοναχούς,που παίζει στα χρηματιστήρια της ζωές ολόκληρων λαών,που δολοφονεί παιδία επειδή έχουν "αποκλίνουσα" συμπεριφορά.

Και μάθε επίσης ότι οι νόμοι εξυπηρετούν πάντα τα συμφέροντα της εξουσίας και του κεφαλαίου.Κάποτε ίσχυαν άλλοι νόμοι και ακόμα παλιότερα ακόμα χειρότεροι.Οι λαϊκοί αγώνες τους ανέτρεψαν όπως μπορούν να ανατρέψουν και τώρα αυτό το αίσχος αν ξυπνήσει ο κόσμος και βγει στους δρόμους.

Αν απλώς καθόμασταν ΟΛΟΙ ως φιλήσυχοι πολίτες σπίτι μας ακόμα θα δουλεύαμε 16ωρα (τα οποία πάνε να επαναφέρουν και μάλλον δεν σε βρίσκει και πολύ αντίθετο το γεγονός,αλλά ξέρω περιμένεις να στο πει η καθημερινή για να το πιστέψεις) και οι γυναίκες θα ήταν υποχρεωμένες να φοράνε φούστα κάτω από το γόνατο.

Η επίθεση στο ΚΚΕ και στο κάθε κόμμα δεν με αγγίζει,η επίθεση στους αγώνες των λαών όμως με ενοχλεί αφάνταστα,ακόμα κι όταν καπελώνονται από κόμματα.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Βάση της ίδιας νομοθεσίας που δεν βρίσκει ποτέ υπεύθυνους για τους νεκρούς στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και σε δεκάδες ακόμα εργατικά ατυχήματα κάθε χρόνο.Της ίδιας νομοθεσίας που χαρίζει λίμνες σε μοναχούς,που παίζει στα χρηματιστήρια της ζωές ολόκληρων λαών,που δολοφονεί παιδία επειδή έχουν "αποκλίνουσα" συμπεριφορά.
Αν δε μας αρέσει η νομοθεσία (που δεν έχει την παραμικρή σχέση ως όρος με κανένα απολύτως από τα παραδείγματα που παρέθεσες), είμαστε πολίτες μιας δημοκρατίας που μας επιτρέπει, με την (αντιπροσωπευτική) ψήφο μας, να την αλλάξουμε. Πάλι καλά που δε νομοθετεί το κόμμα για το "καλό" μας.

Αυτό δε σημαίνει ότι οι νόμοι είναι προαιρετικά ευχολόγια που ισχύουν όποτε θέλουμε και μας αρέσει. Αν εγώ με 10 φίλους μου πάω να κλείσω το λιμάνι, θα καταλήξω στη φυλακή και το ξέρω. Το ίδιο ΑΠΑΙΤΩ να συμβαίνει και για κάθε τραμπούκο του ΠΑΜΕ, και για κάθε Τσιπρόπουλο - εκβιαστή.

Ο (υποτιθέμενος) σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα.

Και μάθε επίσης ότι οι νόμοι εξυπηρετούν πάντα τα συμφέροντα της εξουσίας και του κεφαλαίου.Κάποτε ίσχυαν άλλοι νόμοι και ακόμα παλιότερα ακόμα χειρότεροι.Οι λαϊκοί αγώνες τους ανέτρεψαν όπως μπορούν να ανατρέψουν και τώρα αυτό το αίσχος αν ξυπνήσει ο κόσμος και βγει στους δρόμους.
Λαϊκοί αγώνες τέτοιων μορφών είχαν και έχουν νόημα εκεί που το πολίτευμα είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει άλλες μορφές "αγώνα". Οι περισσότερες σύγχρονες "κατακτήσεις" των εργαζομένων στην Ευρώπη, που στην Ελλάδα με τη νοοτροπία που μας δέρνει αποκλείεται να δούμε (π.χ. 35ωρο, βοήθεια για νέες μητέρες, τηλεεργασία κλπ), δεν προέκυψαν από δυναμικές κινητοποιήσεις, ταξικές διαπάλες κι άλλες παρόμοιες σαχλαμάρες που έχασαν το νόημά τους 50+ χρόνια πριν. Είναι αποτελέσματα δημοκρατικών διαδικασιών, απελευθέρωσης του παραγωγικού δυναμικού, και αφού πρώτα όλοι φρόντισαν να παράγεται πρώτα ο πλούτος που αναδιανέμεται.
Τα μέτρα που προτείνει για μας το ΔΝΤ αποτελούν κοινό τόπο στην Ευρώπη, και τόσα χρόνια η Ελλάδα με το φόβο του πολιτικού κόστους έφτασε να είναι η μόνη χώρα στην ΕΕ που δεν τα έχει εφαρμόσει.

Αν απλώς καθόμασταν ΟΛΟΙ ως φιλήσυχοι πολίτες σπίτι μας ακόμα θα δουλεύαμε 16ωρα (τα οποία πάνε να επαναφέρουν και μάλλον δεν σε βρίσκει και πολύ αντίθετο το γεγονός,αλλά ξέρω περιμένεις να στο πει η καθημερινή για να το πιστέψεις) και οι γυναίκες θα ήταν υποχρεωμένες να φοράνε φούστα κάτω από το γόνατο.
Δεν ξέρω σε ποιο κόσμο ζεις, αλλά εγώ τουλάχιστον δούλευα και ενίοτε δουλεύω ακόμη 16ωρα. Και όσο η οικονομία μας παραμένει σ' αυτά τα χάλια, δεν το βλέπω να αλλάζει.

Για το "περιμένεις να στο πει η καθημερινή", ο λόγος που σε άλλο θέμα έδειξα ότι χρειάζεται μια στάση αναμονής, είναι επειδή η κυβέρνηση φαίνεται - με ερωτηματικά - να περνάει τις φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις που προτείνει το ΔΝΤ από ένα άτοπο σοσιαλιστικό φίλτρο, που μειώνει κατά πολύ την αποτελεσματικότητά τους (και συνεπώς θα προκύψει η ανάγκη για μερικά ακόμη - σοσιαλιστικά και πάλι - ημίμετρα). Συγκεκριμένα, έχουν κάνει γαργάρα την πρόταση για κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων. Δεν είναι η ΕΣΣΕ τόσο το πρόβλημα, όσο οι συμβάσεις που ισχύουν σε όλο τον παρά-δημόσιο τομέα (ΟΣΕ, ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ), που εξασφαλίζουν πλουσιοπάροχες (ή μη) αμοιβές σε ανθρώπους χωρίς καμία συνάρτηση με το παραγόμενο έργο τους και την προσήλωση στην εργασία τους.

Η επίθεση στο ΚΚΕ και στο κάθε κόμμα δεν με αγγίζει,η επίθεση στους αγώνες των λαών όμως με ενοχλεί αφάνταστα,ακόμα κι όταν καπελώνονται από κόμματα.
Οι "αγώνες των λαών" αυτού του τύπου είναι αρχαία ιστορία. Μας τελείωσε πριν χρόνια, με τη μεταπολίτευση (για την Ελλάδα). Δεν έχουν θέση οι "αγώνες των λαών" αυτού του τύπου σε μια σύγχρονη δημοκρατία, σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Οι περισσότερες σύγχρονες "κατακτήσεις" των εργαζομένων στην Ευρώπη, ........, δεν προέκυψαν από δυναμικές κινητοποιήσεις, ταξικές διαπάλες κι άλλες παρόμοιες σαχλαμάρες που έχασαν το νόημά τους 50+ χρόνια πριν.
Με "έχασες" ήδη από εκεί οπότε δεν χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα παραπέρα.
Ζήτω ο Keynes!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Ευτυχής η κατάληξη της υπόθεσης..17 φορείς εναντίον της τραγικής ηγεσίας της ΠΝΟ που οδηγεί τον κλαδο σε απαξίωση.

Δεκαεπτά ναι και ένα όχι ανοίγουν το δρόμο για την άρση του καμποτάζ στη χώρα μας.
Όλοι οι φορείς της τουριστικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας με τους οποίους η Επιτροπή διαβουλεύθηκε, συντάχθηκαν υπέρ της άμεσης άρσης του καμποτάζ, με εξαίρεση τους εκπρόσωπους της ναυτεργασίας (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) που τάχθηκαν κατά της άρσης του καμποτάζ.
Η "κάλπη" βγάζει άρση του καμποτάζ - Capital.gr
 

elliot

Member
Μηνύματα
18
Likes
10
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος ΗΠΑ
Ευτυχής η κατάληξη της υπόθεσης..17 φορείς εναντίον της τραγικής ηγεσίας της ΠΝΟ που οδηγεί τον κλαδο σε απαξίωση
όταν διαβάζω εφημερίδες και ειδικότερα όταν διαβάζω ειδήσεις στο διαδίκτυο (όπου δεν υπάρχει και ιδιαίτερα σφιχτό όριο λέξεων) έχω ένα βίτσιο. απαιτώ μια κάποια ακρίβεια και ανάλυση στα όσα γράφονται. δεν είναι τηλεόραση που η λέξεις χάνονται στον αέρα. αυτό το "17 φορείς" ποιοί είναι; το άρθρο που παρατέθηκε δε μας τους αναφέρει και κακώς. Αυτό εδώ, όμως τους λέει. Κι επειδή δεν πρόκειται για "κάλπη", όπως πολύ παραπλανητικά αναφέρει ο τίτλος του άρθρου, αλλά για τοποθετήσεις φορέων σε μια διαβούλευση, πρέπει να ξέρουμε ποιοί είναι αυτοί που διαβουλεύτηκαν.

Την άρση του καμποτάζ προτείνουν οι εξής φορείς:
1 Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
2 Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ)
3 Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
4 Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ)
5 Hellenic Association of Professional Congress Organizers (HAPCO)
6 Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΑΑ)
7 Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)
8 Σύνδεσμος Ελλήνων Οργανωτών Εκθέσεων & Συνεδρίων (ΣΕΟΕΣ)
9 Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) (η οποία ζητά άρση και στην ακτοπλοΐα)
10 Ένωση Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών (ΕΕΑΕ)
11 Πανελλήνιος Σύλλογος Εφοδιαστών Πλοίων (ΠΣΕΠ)
12 Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)
13 Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς
14 Διεθνής Ναυτική Ένωση (ΔΝE)
15 Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος
16 Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΒΕΠ)
17 Εκπρόσωποι Διεθνών Εταιριών Κρουαζιέρας

Αν και η λίστα μιλάει από μόνη της, ας μου επιτραπεί να γράψω και κάτι παραπάνω. Υπερ της άρσης του καμποτάζ είναι αυτοί που έχουν άμεσα συμφέρον (ενώσεις εφοπλιστών, εταιρίες κρουαζιέρας) και ορισμένοι ακόμα φορείς οι οποίοι πιστεύουν (σωστά ή λάθος δεν το γνωρίζω αυτό) ότι το όφελος των παραπάνω θα μεταφραστεί σε κάτι θετικό και γι' αυτούς.

δηλαδή, μιλάμε για μια διαβούλευση, της οποίας τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα. δεν ξέρω καν αν άξιζε τον κόπο να λάβει μέρος η πνο σ' αυτή. προς τι ο πανηγυρισμός της εφημερίδας;

Θα μπορούσα να το ζαλίσω πολύ περισσότερο, μιας και πιάστηκαν πολλά ζητήματα παραπάνω αλλά επειδή είμαστε σε φόρουμ για ταξίδια και για να μη βγω εντελώς off topic, θα τα μαζέψω με κάτι ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος.

από όσα έχω παρακολουθήσει εδώ οι πιο πολλοί λέμε ότι είμαστε ή φιλοδοξούμε να γίνουμε ταξιδιώτες με όλη τη σημασία της λέξης. λέμε ότι θέλουμε να γνωρίζουμε καινούριους τόπους, άλλους λαούς και φυλές σε κάθε γωνιά της γης και να βιώνουμε την εμπειρία του ταξιδιού με όλες μας τις αισθήσεις. συχνά παραπονιόματε και καυτηριάζουμε γεγονότα και καταστάσεις που μας φαίνονται πολύ στημένα, πολύ "τουριστικά" (με την κακή έννοια) ή όταν σε ορισμένες περιοχές του κόσμου βλέπουμε μεγάλα κτίρια και λαμπερές λεωφόρους να κρύβουν την πραγματική κατάσταση την οποία βιώνουν οι απλοί άνθρωποι στις περιοχές αυτές, τσινάμε στο αποστειρωμένο και το δήθεν. οι ταξιδιωτικές ιστορίες που γράφουν οι περισσότεροι είναι υψηλού επιπέδου και σπάνε τα στεγανά και τα "κουτάκια" των τουριστικών οδηγών και γι' αυτό έχουν τέτοια θετική ανταπόκριση.

αντίθετα, λοιπόν, απ' όλα αυτά, όταν μιλάμε για τον τουρισμό στη χώρα μας, έχουμε την απαίτηση από τους υπόλοιπους, καθημερινούς ανθρώπους, σαν εμάς, τους εργαζόμενους, τους μαθητές, τους φοιτητές να στριμωχτούν στα όρια της "ελλάδας καρτ ποστάλ", του acropolis, souvlaki, kefi (you know the drill). μην έρθει ο τουρίστας σε επαφή με μια απεργία ή μια διαδήλωση που κάνουν άνθρωποι πάνω - κάτω σαν αυτόν, να μην τύχει και χαλάσει ο myth που ο ΕΟΤ τους καλεί να ζήσου, στο όνομα κάποιου (πολύ κακώς νοούμενου) "εθνικού συμφέροντος" της βαριάς βιομηχανίας """μας""". να μην παρεξηγηθώ, για κανέναν τουρίστα που έχει ξοδέψει τα λεφτά και τον χρόνο του για να περάσει λίγες μέρες στην ελλάδα δεν είναι ευχάριστο όταν αναστατώνεται ο προγραμματισμός του από έκτακτα γεγονότα. αλλά όχι και να έχουμε την απαίτηση να είμαστε μια χώρα βιτρίνα. γιατί, καλώς ή κακώς δεν είμαστε τέτοια. είμαστε μια χώρα όπως όλες οι άλλες στον κόσμο και οι κάτοικοί της (μιας και οι λέξη "λαός" για μερικούς συνομιλητές έχει αρνητική χροιά) της έχουν ανάλογα προβλήματα και αγωνίες με αυτούς των άλλων χωρών.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι συγκεκριμένοι 17 φορείς απασχολούν τουλάχιστον 1000πλάσιους υπαλλήλους από όσοι είναι όλοι οι ναυτεργάτες.
Κάποιοι είναι τόσο κοντόφθαλμοι, που κοιτάνε μόνο τα συμφέροντα των μεγάλων.
Εκεί, κόλλημα!!! Δηλαδή καίγεται το δάσος και κοιτάνε το δέντρο.
Ούτε που σκέφτονται τα συμφέροντα εκατοντάδων χιλιάδων εργαζόμενων στους φορείς που προαναφέρθηκαν.

Αν είναι να αυξηθούν, ή τουλάχιστον να διατηρηθούν οι ήδη υπάρχουσες θέσεις εργασίας στους συγκεκριμένους φορείς, κάποιοι άλλοι - αριθμητικά λιγότεροι - θα πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους.

Και αυτή η γκρίνια, επιτέλους!!!!!
Κάποιοι γενήθηκαν για να γκρινιάζουν και να διαμαρτύρονται.
Κάτι πιο δημιουργικό δεν παίζει?
Ίσως κάτι πιο αισιόδοξο?

Και τι κόλλημα είναι τέλος πάντων αυτό με τους επιχειρηματίες?
Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, το κέρδος τους ενδιαφέρει.
Όποιος μπορεί, ας κάνει το ίδιο, να ζει σε βιλάρες και νάχει το παραδάκι.
Αν δεν μπορεί ας γίνει απλός εργαζόμενος και ας τα βλέπει από μακρυά. That's life.
Και μη μου πείτε ότι οι επιχειρηματίες κλέβουν το κράτος.
Αποδεδειγμένα πλέον, το κράτος το κλέβουν όλοι, εργατική τάξη, αγρότες ( εδώ αν δεν πέφτει κλεψιά!!!), μικρομεσαίοι, αστοί και μεγαλοεισοδηματίες.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Οι συγκεκριμένοι 17 φορείς απασχολούν τουλάχιστον 1000πλάσιους υπαλλήλους από όσοι είναι όλοι οι ναυτεργάτες.
πολύ σωστά.
και εδώ δεν μιλάμε για όλους τους ναυτεργάτες αλλά μόνο για τους 200 (λιγότεροι από τους συγκεντρωμένους) του ξενοδοχειακού προσωπικού που πιθανόν να είναι η θέση τους επισφαλής. αυτών θίγονται τα συμφέροντα με την άρση, όπως και της μιας και μόνο (μη ελληνικής)εταιρείας της οποίας, κατά σύμπτωση, τα συμφέροντα εξυπηρετούνται απόλυτα από τη στάση της ΠΝΟ.
 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
96
Οι συγκεκριμένοι 17 φορείς απασχολούν ....Αποδεδειγμένα πλέον, το κράτος το κλέβουν όλοι, εργατική τάξη, αγρότες ( εδώ αν δεν πέφτει κλεψιά!!!), μικρομεσαίοι, αστοί και μεγαλοεισοδηματίες.
Και αυτή η γκρίνια, επιτέλους!!!!!
Κάποιοι γενήθηκαν για να γκρινιάζουν και να διαμαρτύρονται.

Αυτοί οι ''κάποιοι'' που αναφέρεις αντιπροσωπεύουν το 90% του πληθησμού.


Κάτι πιο δημιουργικό δεν παίζει?
Ίσως κάτι πιο αισιόδοξο?

Ναι, βεβαίως παίζει, είναι και δημιουργικό και αισιόδοξο και πάνω απ' όλα είναι η ελπίδα της εργατικής τάξης.... είναι ο σοσιαλισμός.


Και τι κόλλημα είναι τέλος πάντων αυτό με τους επιχειρηματίες?
Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, το κέρδος τους ενδιαφέρει.

Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες μόνο το κέρδος τους ενδιαφέρει, σε αντίθεση με εμάς,που μας ενδιαφέρει μόνο ο άνθρωπος.


Όποιος μπορεί, ας κάνει το ίδιο, να ζει σε βιλάρες και νάχει το παραδάκι.

Το καρότο κρατήστε το για σας, εμάς δεν μας ενδιαφέρει!!!


Αν δεν μπορεί ας γίνει απλός εργαζόμενος και ας τα βλέπει από μακρυά. That's life.

Είμαστε απλοί εργαζόμενοι και αυτό θέλουμε να παραμείνουμε αλλά όχι να ζούν εις βάρος μας κάποιοι .....κηφήνες !!!!
That's not life.

Και μη μου πείτε ότι οι επιχειρηματίες κλέβουν το κράτος.
Αποδεδειγμένα πλέον, το κράτος το κλέβουν όλοι, εργατική τάξη, αγρότες ( εδώ αν δεν πέφτει κλεψιά!!!), μικρομεσαίοι, αστοί και μεγαλοεισοδηματίες.

Τα μπέρδεψες λίγο με τις ορολογίες αλλά δεν πειράζει, ένα θα σου πω ....ο φόρος ανέβηκε μόνο για τους εργαζόμενους (οι μόνοι που δεν φταίνε για τα ελλείματα), ενώ σε αντίθεση έπεσε από το 25% στο 20% για το κεφάλαιο και την πλουτοκρατία που είναι οι αποκλειστικοί υπευθυνοι για όλα.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
φίλε Christian, ωραία τα είπες. ούτε κι εγώ διαφωνώ με σένα. διαφωνώ μόνο με την εντύπωση ότι εδώ πρόκειται για διαμάχη εργαζομένων με εργοδοσία ή με το Κεφάλαιο. από την άρση θα ωφεληθούν πολλοί εργαζόμενοι, μικροβιοτέχνες, ταξιτζήδες κι ένα σωρό που δεν πάει ο νους εύκολα. η διατηρηση του καμποτάζ εξυπηρετεί εξάλλου και συγκεκριμμένη εταιρεία εκτός από τα συμφέροντα της αδικημένης μερίδας των ναυτεργατών του ξενοδοχειακού τομέα. που οπωσδήποτε όλοι συμφωνούμε ότι πρέπει να προβλεφθεί η εργασιακή αποκατάστασή τους με την άρση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.558
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom