jkourkoulis
Member
- Μηνύματα
- 78
- Likes
- 11
- Επόμενο Ταξίδι
- Erasmus στο Παλέρμο!
- Ταξίδι-Όνειρο
- χεχε
Καλησπέρα. Επειδή διάβασα αρκετές ανακρίβειες περί του θέματος θεωρώ ότι οφείλω να ενημερώσω τους φίλους συμφορουμίτες. Καταρχήν η ΠΝΟ δεν κράτησε κανέναν "όμηρο" καθώς ενώ η εταιρία δεν έδωσε καμία σημασία στην κλήση της ομοσπονδίας για συζήτηση και έστειλε τους τουρίστες χωρίς να ξέρουν τίποτα να μπουν μόνοι τους στο λιμάνι μόνο και μόνο για να δημιουργηθούν εντυπώσεις, οι συνδικαλιστές τους ενημέρωσαν για το τι συμβαίνει ήρεμα και τους είπαν το τι δικαιούνται από την εταιρία από εκεί και πέρα. Επίσης το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν είναι καλοί ναυτικοί αλλά ότι με το τα ίδια λεφτά οι εφοπλιστές προσλαμβάνουν 3-4 "ναυτικούς" οι οποίοι δεν έχουν ούτε ίχνος εκπαίδευσης -σε αντίθεση με τους Έλληνες που εκπαιδεύονται συνεχώς. Για αυτό ακριβώς το λόγο η ΠΝΟ θέλει να εξασφαλίσει κάποιες θέσεις εργασίας. Δεν πήγε μια όμορφη μέρα στο άκυρο και σταμάτησε το καράβι. Κάλεσε πριν από μήνες την εταιρία για να βρουν μία συμβιβαστική λύση αλλά η εταιρία ούτε καν απάντησε.
Τώρα επειδή ρώτησε ο φίλος fotast αν όλο το θέμα του καμποταζ αφορά μια εταιρία και 400 ναυτικούς η απάντηση είναι όχι δυστυχώς. Μιλάμε για το σύνολο των Ελλήνων ναυτικών και δεκάδες εταιρίες μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται και κάποιες που ενώ απασχολούσαν τα προηγούμενα χρόνια Έλληνες τώρα ζητούν να τους βγάλουν. Και έχει συνέχεια. Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα. Αν γίνει κάτι τέτοιο μετά θα τεθεί θέμα για το κατά πόσο πρέπει να απασχολούνται Έλληνες και στις γραμμές της Πάτρας με την Ιταλία και όπως διαβάζουμε στον τύπο ακόμα και οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας ζητάνε να φύγουν οι "ακριβοί" Έλληνες και να έρθουν τριτοκοσμικοί για ένα κομμάτι ψωμί.
Τώρα για τα πλεονεκτήματα που αναφέρθηκαν θα ήθελα να πω πως τίποτα τέτοιο δεν ισχύει καθώς τα μαγαζιά και όλα αυτά που θα κερδίσουν δεν έχουν κάποιο λόγο να χάνουν αυτή τη στιγμή καθώς καθημερινά το λιμάνι γεμίζει με τα μεγαλύτερα καράβια του κόσμου τα οποία περνάνε κανονικότατα από όλα τα λιμάνια της χώρας μας χωρίς ποτέ να τους ενοχλήσει κανένας. Τώρα αν πιστεύετε ότι μαζί με τους νέους επιβάτες από το Πειραιά τα καράβια θα παίρνουν και προϊόντα και παροχές από την Ελλάδα δεν έχετε παρά να έρθετε μια μέρα στο λιμάνι να δείτε ότι και το παραμικρό (π.χ. τομάτες) έρχεται από το εξωτερικό με φορτηγά.
Τώρα δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο, έστω και μικρό, όφελος για τη Χώρα μας γιατί εμείς πρέπει να τασσόμαστε υπέρ των ζάπλουτων εφοπλιστών και κατά των απλών εργαζομένων. Η ειρωνία δεν βοηθάει σε τίποτα φίλε joss. Τα λιμάνια ήταν είναι και θα είναι ανοιχτά για όλα τα διερχόμενα πλοία. Επίσης για να ξέρετε το ασφαλιστικό ταμείο όταν Έλληνες απασχολούνται σε πλοία με ξένη σημαία δεν έχει απολύτως κανέναν έσοδο.
Τέλος με το ΖΕΝΙΘ το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν τα βρήκε με τη ΠΝΟ καθώς η ΠΝΟ δεν θαα ζήταγε κάτι εξωφρενικό εκτός αν ένα 5% είναι τόσο εξωφρενικό. Πολύ απλά η εταιρία εξυπηρετεί και άλλων βαθύπλουτων επιχειρηματιων συμφέροντα και ούτε καν δέχτηκε να συζητήσει ήρεμα και ωραία στο προ 4 μηνών κάλεσμα της ΠΝΟ. Η ελληνική ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας και οι ναυτικοί μας απλοί εργάτες φίλοι μου, ας μην το ξεχνάμε καλύτερα γιατί χώρα χωρίς μνήμη δεν έχει μέλλον.
Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ. Ευχαριστώ.
Τώρα επειδή ρώτησε ο φίλος fotast αν όλο το θέμα του καμποταζ αφορά μια εταιρία και 400 ναυτικούς η απάντηση είναι όχι δυστυχώς. Μιλάμε για το σύνολο των Ελλήνων ναυτικών και δεκάδες εταιρίες μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται και κάποιες που ενώ απασχολούσαν τα προηγούμενα χρόνια Έλληνες τώρα ζητούν να τους βγάλουν. Και έχει συνέχεια. Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα. Αν γίνει κάτι τέτοιο μετά θα τεθεί θέμα για το κατά πόσο πρέπει να απασχολούνται Έλληνες και στις γραμμές της Πάτρας με την Ιταλία και όπως διαβάζουμε στον τύπο ακόμα και οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας ζητάνε να φύγουν οι "ακριβοί" Έλληνες και να έρθουν τριτοκοσμικοί για ένα κομμάτι ψωμί.
Τώρα για τα πλεονεκτήματα που αναφέρθηκαν θα ήθελα να πω πως τίποτα τέτοιο δεν ισχύει καθώς τα μαγαζιά και όλα αυτά που θα κερδίσουν δεν έχουν κάποιο λόγο να χάνουν αυτή τη στιγμή καθώς καθημερινά το λιμάνι γεμίζει με τα μεγαλύτερα καράβια του κόσμου τα οποία περνάνε κανονικότατα από όλα τα λιμάνια της χώρας μας χωρίς ποτέ να τους ενοχλήσει κανένας. Τώρα αν πιστεύετε ότι μαζί με τους νέους επιβάτες από το Πειραιά τα καράβια θα παίρνουν και προϊόντα και παροχές από την Ελλάδα δεν έχετε παρά να έρθετε μια μέρα στο λιμάνι να δείτε ότι και το παραμικρό (π.χ. τομάτες) έρχεται από το εξωτερικό με φορτηγά.
Τώρα δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο, έστω και μικρό, όφελος για τη Χώρα μας γιατί εμείς πρέπει να τασσόμαστε υπέρ των ζάπλουτων εφοπλιστών και κατά των απλών εργαζομένων. Η ειρωνία δεν βοηθάει σε τίποτα φίλε joss. Τα λιμάνια ήταν είναι και θα είναι ανοιχτά για όλα τα διερχόμενα πλοία. Επίσης για να ξέρετε το ασφαλιστικό ταμείο όταν Έλληνες απασχολούνται σε πλοία με ξένη σημαία δεν έχει απολύτως κανέναν έσοδο.
Τέλος με το ΖΕΝΙΘ το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν τα βρήκε με τη ΠΝΟ καθώς η ΠΝΟ δεν θαα ζήταγε κάτι εξωφρενικό εκτός αν ένα 5% είναι τόσο εξωφρενικό. Πολύ απλά η εταιρία εξυπηρετεί και άλλων βαθύπλουτων επιχειρηματιων συμφέροντα και ούτε καν δέχτηκε να συζητήσει ήρεμα και ωραία στο προ 4 μηνών κάλεσμα της ΠΝΟ. Η ελληνική ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας και οι ναυτικοί μας απλοί εργάτες φίλοι μου, ας μην το ξεχνάμε καλύτερα γιατί χώρα χωρίς μνήμη δεν έχει μέλλον.
Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ. Ευχαριστώ.