• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Στον Πειραιά παραμένει το κρουαζιερόπλοιο ΖΕΝΙΘ

jkourkoulis

Member
Μηνύματα
78
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Erasmus στο Παλέρμο!
Ταξίδι-Όνειρο
χεχε
Καλησπέρα. Επειδή διάβασα αρκετές ανακρίβειες περί του θέματος θεωρώ ότι οφείλω να ενημερώσω τους φίλους συμφορουμίτες. Καταρχήν η ΠΝΟ δεν κράτησε κανέναν "όμηρο" καθώς ενώ η εταιρία δεν έδωσε καμία σημασία στην κλήση της ομοσπονδίας για συζήτηση και έστειλε τους τουρίστες χωρίς να ξέρουν τίποτα να μπουν μόνοι τους στο λιμάνι μόνο και μόνο για να δημιουργηθούν εντυπώσεις, οι συνδικαλιστές τους ενημέρωσαν για το τι συμβαίνει ήρεμα και τους είπαν το τι δικαιούνται από την εταιρία από εκεί και πέρα. Επίσης το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν είναι καλοί ναυτικοί αλλά ότι με το τα ίδια λεφτά οι εφοπλιστές προσλαμβάνουν 3-4 "ναυτικούς" οι οποίοι δεν έχουν ούτε ίχνος εκπαίδευσης -σε αντίθεση με τους Έλληνες που εκπαιδεύονται συνεχώς. Για αυτό ακριβώς το λόγο η ΠΝΟ θέλει να εξασφαλίσει κάποιες θέσεις εργασίας. Δεν πήγε μια όμορφη μέρα στο άκυρο και σταμάτησε το καράβι. Κάλεσε πριν από μήνες την εταιρία για να βρουν μία συμβιβαστική λύση αλλά η εταιρία ούτε καν απάντησε.

Τώρα επειδή ρώτησε ο φίλος fotast αν όλο το θέμα του καμποταζ αφορά μια εταιρία και 400 ναυτικούς η απάντηση είναι όχι δυστυχώς. Μιλάμε για το σύνολο των Ελλήνων ναυτικών και δεκάδες εταιρίες μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται και κάποιες που ενώ απασχολούσαν τα προηγούμενα χρόνια Έλληνες τώρα ζητούν να τους βγάλουν. Και έχει συνέχεια. Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα. Αν γίνει κάτι τέτοιο μετά θα τεθεί θέμα για το κατά πόσο πρέπει να απασχολούνται Έλληνες και στις γραμμές της Πάτρας με την Ιταλία και όπως διαβάζουμε στον τύπο ακόμα και οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας ζητάνε να φύγουν οι "ακριβοί" Έλληνες και να έρθουν τριτοκοσμικοί για ένα κομμάτι ψωμί.

Τώρα για τα πλεονεκτήματα που αναφέρθηκαν θα ήθελα να πω πως τίποτα τέτοιο δεν ισχύει καθώς τα μαγαζιά και όλα αυτά που θα κερδίσουν δεν έχουν κάποιο λόγο να χάνουν αυτή τη στιγμή καθώς καθημερινά το λιμάνι γεμίζει με τα μεγαλύτερα καράβια του κόσμου τα οποία περνάνε κανονικότατα από όλα τα λιμάνια της χώρας μας χωρίς ποτέ να τους ενοχλήσει κανένας. Τώρα αν πιστεύετε ότι μαζί με τους νέους επιβάτες από το Πειραιά τα καράβια θα παίρνουν και προϊόντα και παροχές από την Ελλάδα δεν έχετε παρά να έρθετε μια μέρα στο λιμάνι να δείτε ότι και το παραμικρό (π.χ. τομάτες) έρχεται από το εξωτερικό με φορτηγά.

Τώρα δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο, έστω και μικρό, όφελος για τη Χώρα μας γιατί εμείς πρέπει να τασσόμαστε υπέρ των ζάπλουτων εφοπλιστών και κατά των απλών εργαζομένων. Η ειρωνία δεν βοηθάει σε τίποτα φίλε joss. Τα λιμάνια ήταν είναι και θα είναι ανοιχτά για όλα τα διερχόμενα πλοία. Επίσης για να ξέρετε το ασφαλιστικό ταμείο όταν Έλληνες απασχολούνται σε πλοία με ξένη σημαία δεν έχει απολύτως κανέναν έσοδο.

Τέλος με το ΖΕΝΙΘ το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν τα βρήκε με τη ΠΝΟ καθώς η ΠΝΟ δεν θαα ζήταγε κάτι εξωφρενικό εκτός αν ένα 5% είναι τόσο εξωφρενικό. Πολύ απλά η εταιρία εξυπηρετεί και άλλων βαθύπλουτων επιχειρηματιων συμφέροντα και ούτε καν δέχτηκε να συζητήσει ήρεμα και ωραία στο προ 4 μηνών κάλεσμα της ΠΝΟ. Η ελληνική ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας και οι ναυτικοί μας απλοί εργάτες φίλοι μου, ας μην το ξεχνάμε καλύτερα γιατί χώρα χωρίς μνήμη δεν έχει μέλλον.

Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ. Ευχαριστώ.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Απίστευτο. Απλά απίστευτο. Ακόμη και τώρα, που ο προστατευτισμός έχει διαλύσει κάθε έννοια επιχειρηματικότητας, που όλα τα κρουαζιερόπλοια έχουν φύγει από την Ελλάδα και κινδυνεύουμε να φύγει και η διεθνής ακτοπλοΐα, υπάρχουν άνθρωποι που επιμένουν στις χρεοκοπημένες πολιτικές του παρελθόντος. Ακόμη κι αν είναι παράλογες, ακόμη κι αν έχουμε μείνει μόνοι στην Ευρώπη που τις εφαρμόζουμε, ακόμη κι αν τρώμε πρόστιμα γι αυτές.
Κι όλα αυτά, για να μην κινδυνέψουν να χάσουν το παντεσπάνι τους.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Πολύ χρήσιμα.Δηλαδή τόσα χρόνια η ΠΝΟ εφάρμοζε τον δικό της νόμο στα λιμάνια.Και τα κοινοτικά πλαία έπρεπε νά κάνουν "συμφωνίες" με την ΠΝΟ.

Τι έγινε με το ΖΕΝΙΘ?Δέν τα βρήκε μέ την ΠΝΟ και αυτό "πληρώνει"?
ακριβώς όπως τα λες...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
και πλεον το τηρουσε ως τωρα ΜΟΝΟ ΜΙΑ εταιρεια; οι αλλες;
ποιες άλλες? δεν υπάρχουν πια..μόνο μία έχει ελληνική σημαία. το θέμα του καμποτάζ στις κρουαζιέρες αφορά αυτή και μόνο.
Για αυτό ακριβώς το λόγο η ΠΝΟ θέλει να εξασφαλίσει κάποιες θέσεις εργασίας. Δεν πήγε μια όμορφη μέρα στο άκυρο και σταμάτησε το καράβι. Κάλεσε πριν από μήνες την εταιρία για να βρουν μία συμβιβαστική λύση αλλά η εταιρία ούτε καν απάντησε.

Τώρα επειδή ρώτησε ο φίλος fotast αν όλο το θέμα του καμποταζ αφορά μια εταιρία και 400 ναυτικούς η απάντηση είναι όχι δυστυχώς. Μιλάμε για το σύνολο των Ελλήνων ναυτικών και δεκάδες εταιρίες μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται και κάποιες που ενώ απασχολούσαν τα προηγούμενα χρόνια Έλληνες τώρα ζητούν να τους βγάλουν. Και έχει συνέχεια. Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα. Αν γίνει κάτι τέτοιο μετά θα τεθεί θέμα για το κατά πόσο πρέπει να απασχολούνται Έλληνες και στις γραμμές της Πάτρας με την Ιταλία και όπως διαβάζουμε στον τύπο ακόμα και οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας ζητάνε να φύγουν οι "ακριβοί" Έλληνες και να έρθουν τριτοκοσμικοί για ένα κομμάτι ψωμί.
Τώρα για τα πλεονεκτήματα που αναφέρθηκαν θα ήθελα να πω πως τίποτα τέτοιο δεν ισχύει καθώς τα μαγαζιά και όλα αυτά που θα κερδίσουν δεν έχουν κάποιο λόγο να χάνουν αυτή τη στιγμή καθώς καθημερινά το λιμάνι γεμίζει με τα μεγαλύτερα καράβια του κόσμου τα οποία περνάνε κανονικότατα από όλα τα λιμάνια της χώρας μας χωρίς ποτέ να τους ενοχλήσει κανένας. Τώρα αν πιστεύετε ότι μαζί με τους νέους επιβάτες από το Πειραιά τα καράβια θα παίρνουν και προϊόντα και παροχές από την Ελλάδα δεν έχετε παρά να έρθετε μια μέρα στο λιμάνι να δείτε ότι και το παραμικρό (π.χ. τομάτες) έρχεται από το εξωτερικό με φορτηγά.
Τώρα δεν καταλαβαίνω από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο, έστω και μικρό, όφελος για τη Χώρα μας γιατί εμείς πρέπει να τασσόμαστε υπέρ των ζάπλουτων εφοπλιστών και κατά των απλών εργαζομένων. Η ειρωνία δεν βοηθάει σε τίποτα φίλε joss. Τα λιμάνια ήταν είναι και θα είναι ανοιχτά για όλα τα διερχόμενα πλοία. Επίσης για να ξέρετε το ασφαλιστικό ταμείο όταν Έλληνες απασχολούνται σε πλοία με ξένη σημαία δεν έχει απολύτως κανέναν έσοδο.
Τέλος με το ΖΕΝΙΘ το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν τα βρήκε με τη ΠΝΟ καθώς η ΠΝΟ δεν θαα ζήταγε κάτι εξωφρενικό εκτός αν ένα 5% είναι τόσο εξωφρενικό. Πολύ απλά η εταιρία εξυπηρετεί και άλλων βαθύπλουτων επιχειρηματιων συμφέροντα και ούτε καν δέχτηκε να συζητήσει ήρεμα και ωραία στο προ 4 μηνών κάλεσμα της ΠΝΟ. Η ελληνική ναυτιλία είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας και οι ναυτικοί μας απλοί εργάτες φίλοι μου, ας μην το ξεχνάμε καλύτερα γιατί χώρα χωρίς μνήμη δεν έχει μέλλον.

Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ. Ευχαριστώ.
μάλλον καταλαβα τι εννοείς φίλε jkourkoulis. εννοείς ότι η εταιρεία του Zenith έπρεπε να κάτσει στο τραπέζι και να συζητήσει με την ΠΝΟ πόσοι ελληνες θα απασχολούνταν σ' αυτό. βάση άγραφων νόμων της ΠΝΟ και πέρα από κάθε εθνική και κοινοτική νομοθεσία. και προφανώς την καταδικάζεις που δεν το έκανε. σωστά?
τα οφέλη να είναι ο Πειραιάς home port δεν σου είναι εμφανή. η Βαρκελώνη τι κερδίζει να είναι home port για > 1 εκατ τουρίστες? που θα προσγειωνονταν? στην Αττάλεια? όταν έχεις home port τον Πειραιά μπορείς να προσφέρεις κυκλικές αποκλειστικά στην Ελλάδα, πράγμα που δεν γίνεται τώρα με όλα τα, ελπίζω ευνόητα, οφέλη.
ας αναρωτηθούμε γιατί η ακτοπλοία στην Σκανδιναβία, στη Μάγχη, στην Ιταλία χωρίς κανένα προστατευτισμό δεν γέμισε με τριτοκοσμικούς ναυτικούς.
 

jkourkoulis

Member
Μηνύματα
78
Likes
11
Επόμενο Ταξίδι
Erasmus στο Παλέρμο!
Ταξίδι-Όνειρο
χεχε
Φίλε taver έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς αλλά δεν πιστεύω πως είναι σωστό να θεωρείς ότι όλα αυτά γίνονται για να μην χάσουν οι ναυτικοί το παντεσπάνι τους, μάλλον για να μην χάσουν το ψωμί τους θα έλεγα. Τέλος πάντων μακάρι να λήξει αυτή η ιστορία ήρεμα και με το καλύτερο δυνατό τρόπο για όλους τους Έλληνες, αυτό μετράει πιστεύω. Σίγουρα το καμποταζ αυτό καθεαυτό δεν έχει μέλλον αλλά μπορούν να βρεθούν άλλες συμβιβαστικές λύσεις.

ΥΓ. Απλά να αναφέρω ότι δεν είμαι ναυτικός (ούτε εφοπλιστής βέβαια :p ) και ούτε κάποιο προσωπικό όφελος θα έχω από την πιθανή έκβαση αυτής της υπόθεσης απλά τυγχάνει να έχω αρκετές γνώσεις πάνω στο θέμα και να πιστεύω ότι όλοι πρέπει να ξέρουν για το τι ακριβώς συμβαίνουν όλα αυτά.

EDIT: φίλε Samion δεν την καταδικάζω για αυτό καθώς δεν έχω προσωπικό συμφέρον, σε αυτό το θέμα την καταδικάζω που έστειλε με τέτοιο τρόπο τους τουρίστες ενώ γνώριζε τι συμβαίνει.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Φίλε taver έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς αλλά δεν πιστεύω πως είναι σωστό να θεωρείς ότι όλα αυτά γίνονται για να μην χάσουν οι ναυτικοί το παντεσπάνι τους, μάλλον για να μην χάσουν το ψωμί τους θα έλεγα. Τέλος πάντων μακάρι να λήξει αυτή η ιστορία ήρεμα και με το καλύτερο δυνατό τρόπο για όλους τους Έλληνες, αυτό μετράει πιστεύω. Σίγουρα το καμποταζ αυτό καθεαυτό δεν έχει μέλλον αλλά μπορούν να βρεθούν άλλες συμβιβαστικές λύσεις.
EDIT: φίλε Samion δεν την καταδικάζω για αυτό καθώς δεν έχω προσωπικό συμφέρον, σε αυτό το θέμα την καταδικάζω που έστειλε με τέτοιο τρόπο τους τουρίστες ενώ γνώριζε τι συμβαίνει.
δυστυχώς το θέμα θα λήξει με άσχημο τρόπο για τους έλληνες που απασχολούνται στη συγκεκριμμένη εταιρεία καθώς θα είναι υποχρεωμένη να αλλάξει εκτός απροόπτου κι αυτή σημαία για να κατεβάσει το κόστος λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού που αναμένεται. οι συνέπειες θα αφορούν ιδιαίτερα το κατώτερο πλήρωμα καθώς οι έλληνες αξιωματικοί χαίρουν γενικά εκτίμησης. οι εποχές της Sun, Ηπειρωτικής που τα πλοία ήταν μόνο με έλληνες δυστυχώς για όλους μας πέρασαν ανεπιστρεπτί.
για την εταιρεία αν όντως έγινε έτσι έχει ευθύνες γιατι η απεργία έπρεπε να γίνει σεβαστή. τέτοιες ευαισθησίες φυσικά είναι άγνωστες. με συνεννόηση θα είχε βρεθεί μία πιο άνετη λυση, όχι και να στείλει τους τουρίστες να κάνουν αψιμαχίες στο λιμάνι!
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
"ποιες άλλες? δεν υπάρχουν πια..μόνο μία έχει ελληνική σημαία. το θέμα του καμποτάζ στις κρουαζιέρες αφορά αυτή και μόνο."

EΡΩΤΗΣΗ: το καμποταζ δεν ισχυει για γραμμες εντος ελλαδος ή πχ προς ιονιο; ή αυτες πλεον εχουν ξενη σημαια οποτε δεν τους καιγεται καρφι;;



"ας αναρωτηθούμε γιατί η ακτοπλοία στην Σκανδιναβία, στη Μάγχη, στην Ιταλία χωρίς κανένα προστατευτισμό δεν γέμισε με τριτοκοσμικούς ναυτικούς."

ΕΡΩΤΗΣΗ: στις χωρες αυτες δεν υπαρχει καμια νομοθεσια που να οριζει ποσοστο επι του πληρωματος κλπ;;;
ή μηπως απο την αλλη οι εργαζομενοι δεχτηκαν να δουλευουν με τριτοκοσμικους μισθους, οποτε ειτε παρεις πακιστανο (τυχαια το λεω) ειτε νορβηγο το ενα και το αυτο;;;

παντως σημερα διαβασα αυτο:
Τη διαγραφή του Πειραιά από τα λιμάνια προορισμού του κρουαζιερόπλοιου «Ζενίθ» στη Μεσόγειο εξετάζουν πλέον σοβαρά οι ισπανοί διαχειριστές του πλοίου, μετά τα προχθεσινά γεγονότα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

«Η διακοπή των δρομολογίων του “Ζενίθ” θα σημάνει για την Ελλάδα απώλεια εσόδων τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ και 400 θέσεις εργασίας», επισημαίνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Απίστευτο. Απλά απίστευτο. Ακόμη και τώρα, που ο προστατευτισμός έχει διαλύσει κάθε έννοια επιχειρηματικότητας, που όλα τα κρουαζιερόπλοια έχουν φύγει από την Ελλάδα και κινδυνεύουμε να φύγει και η διεθνής ακτοπλοΐα, υπάρχουν άνθρωποι που επιμένουν στις χρεοκοπημένες πολιτικές του παρελθόντος. Ακόμη κι αν είναι παράλογες, ακόμη κι αν έχουμε μείνει μόνοι στην Ευρώπη που τις εφαρμόζουμε, ακόμη κι αν τρώμε πρόστιμα γι αυτές.
Κι όλα αυτά, για να μην κινδυνέψουν να χάσουν το παντεσπάνι τους.
Πες τα μεγαλε taver. Αυτο δυστυχως ειναι η μ@$%&κια που μας δερνει χρονια τωρα. Ακομη και ΤΩΡΑ που φτασαμε πριν απο τον γκρεμο, τα ιδια μυαλα και οι ιδιες παρλαπιπες συνεχιζονται. Το αποτελεσμα? Αυτο:

Zougla online - Τέλος η Ελλάδα για το «Ζενίθ»

Μπραβο στο ΠΑΜΕ. Τα καταφερε. Συγχαρητηρια. Συνεχιστε το εκπληκτικο εργο σας μεχρι να μην υπαρχει εργασια για κανεναν Ελληνα και για 50 χρονια η φραση "επενδυσεις στην Ελλαδα" να ακουγεται σαν ανεκδοτο.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
turms;171502 1. EΡΩΤΗΣΗ: το καμποταζ δεν ισχυει για γραμμες εντος ελλαδος ή πχ προς ιονιο; ή αυτες πλεον εχουν ξενη σημαια οποτε δεν τους καιγεται καρφι;; 2. ΕΡΩΤΗΣΗ: στις χωρες αυτες δεν υπαρχει καμια νομοθεσια που να οριζει ποσοστο επι του πληρωματος κλπ;;; ή μηπως απο την αλλη οι εργαζομενοι δεχτηκαν να δουλευουν με τριτοκοσμικους μισθους said:
1. ισχύει παντού στην Ελλάδα. πλοία χωρίς κοινοτική σημαία δεν μπορούν να εκτελέσουν πλόες με αφετηρία ελληνικά λιμάνια. δεν ισχύει για πλοία με κοινοτική σημαία. στο Ιόνιο ήδη υπάρχει πλοίο με ελάχιστους Έλληνες στη σύνθεσή του και κοινοτική σημαία. για να βρεις την καμπίνα σου πρέπει να ξέρεις καλά αγγλικά. ή έστω ουκρανικά..
2. όχι. δεν δουλευουν με τριτοκοσμικούς μισθούς, ούτε με τριτοκοσμικές συνθήκες που δουλεύουν οι έλληνες ναυτικοί. αλλά δεν παίρνουν και τόσα πολλά. η σχέση με τους μισθούς στην ξηρά, πλην αξιωματικών δεν υπερβαίνει το 1:1,3. εδώ είναι 1:2-3. οι τριτοκοσμικοί όπου υπάρχουν δουλεύουν με 1:0,5-0,3..
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
κ. Φόρος,πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, τόνισε:
«Αυτή τη στιγμή απασχολούνται περίπου 500 Έλληνες ναυτικοί και ξενοδοχειακό προσωπικό στα τέσσερα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια της Louis. Ακόμη και αν αλλάξει σημαία η εταιρεία αυτή τότε το πολύ θα χαθούν 200 θέσεις εργασίας και μάλιστα από το ξενοδοχειακό προσωπικό...

Η Celebrity και άλλες εταιρείες προσλαμβάνουν σεφ από την Αυστρία και την Ελβετία που είναι και πιο ακριβοί από τους Ελληνες. Να εκπαιδευτούν σωστά και οι Ελληνες ναυτικοί για να είναι περιζήτητοι όπως είναι ο Ελληνας πλοίαρχος και ο πρώτος μηχανικός. Μας ευχαριστεί το ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει στη λήψη μέτρων για την επιμόρφωση των ναυτικών...
από την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα στην Ελλάδα θα δημιουργηθούν 35.000 εργασίας στην ξηρά... ».

«35 χιλιάδες επιπλέον θέσεις από την άρση του καμποτάζ» - 27/4/2010 7:00:00 πμ
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Αν ανοίξει καμιά συζήτηση για τα εργασιακά μη ξεχάσεις να μας παραθέσεις και τις απόψεις του Μίχαλου και του Δασκαλόπουλου.

Δηλαδή από τη μια έχουμε τις ανακοινώσεις του ΠΑΜΕ κι από την άλλη τις δηλώσεις εφοπλιστών και εκπροσώπων επιχειρήσεων.Ωραία.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.763
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom