• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Υπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
 

vanda

Member
Μηνύματα
914
Likes
4.585
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Υπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
Η πτηση θα ηταν με Alitalia Ρωμη Αθηνα στις 25/3.

Λιγες ημερες μετά το αίτημα, λάβαμε ένα μνμ που έγραφε το εξής:

Αγαπητέ επιβάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: 36142252

Λόγω της έξαρσης του Covid-19 όλες οι αεροπορικές εταιρίες απαντούν με χρονική καθυστέρηση. Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Η πτηση μου δεν ειναι ακυρωμενη, με Alitalia. Εχω δικαιωμα για voucher και αυτο προσδοκω. Αλλα σιγη...Μονο μηνυμα οτι θα το δουν αργοτερα. Η εταιρεια δεν μου το δινει απ' ευθειας, αν και μπορει να κανω μια κρουση
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Η πτηση θα ηταν με Alitalia Ρωμη Αθηνα στις 25/3.

Λιγες ημερες μετά το αίτημα, λάβαμε ένα μνμ που έγραφε το εξής:

Αγαπητέ επιβάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: 36142252

Λόγω της έξαρσης του Covid-19 όλες οι αεροπορικές εταιρίες απαντούν με χρονική καθυστέρηση. Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Θετικό αυτό. Κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη.

Η πτηση μου δεν ειναι ακυρωμενη, με Alitalia. Εχω δικαιωμα για voucher και αυτο προσδοκω. Αλλα σιγη...Μονο μηνυμα οτι θα το δουν αργοτερα. Η εταιρεια δεν μου το δινει απ' ευθειας, αν και μπορει να κανω μια κρουση
Η δική μας πτήση Siem Reap - Pakse της 6/4 ακυρώθηκε επίσημα από την Lao Airlines. Η εταιρία, στην επίσημη ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα όλων των ακυρωμένων από αυτήν πτήσεων. Υπέβαλα αίτημα στην www.petas.gr για επιστροφή χρημάτων μέσω της online φόρμας τους, στην οποία επικόλλησα την ανακοίνωση της Lao. Απάντησα δεν πήρα.

Έστειλα μήνυμα μέσω του Messenger/Facebook. Απάντησαν σε 2 μέρες, λέγοντας ότι έλαβαν την φόρμα, την μελετούν και θ' απαντήσουν. Απέφυγαν να επιβεβαιώσουν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα. Αναμένω νεότερα.
 

Raul

Member
Μηνύματα
64
Likes
196
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Υπάρχει και η ηλεκτρονική σελίδα της KLM όπου μπορούμε να ζητάμε επιστροφή χρημάτων αντί για voucher.

Η σελίδα είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση: https://refunds.klm.com/rps/Forms/frmMain.aspx

Έστειλα το αίτημα μου εκεί και έλαβα αποδεικτικό ότι το έλαβαν και το επεξεργάζονται. Θα δούμε...
Το ίδιο έκανα κι εγώ σήμερα, στο Link που παρέθεσες και βλέπουμε. Το επόμενο βήμα θα είναι - λογικά - το email.
 

vanda

Member
Μηνύματα
914
Likes
4.585
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Η πτηση μου δεν ειναι ακυρωμενη, με Alitalia. Εχω δικαιωμα για voucher και αυτο προσδοκω. Αλλα σιγη...Μονο μηνυμα οτι θα το δουν αργοτερα. Η εταιρεια δεν μου το δινει απ' ευθειας, αν και μπορει να κανω μια κρουση
Εμας η Alitalia μας ειπε ότι μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μόνο μέσω του Petas. Εχει περασει μια εβδομαδα ηδη μετα το mail που εχω αναρτησει και δεν εχω ακομη νεα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Εμας η Alitalia μας ειπε ότι μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μόνο μέσω του Petas. Εχει περασει μια εβδομαδα ηδη μετα το mail που εχω αναρτησει και δεν εχω ακομη νεα.
Σε ευχαριστω. Με εβγαλες απο τον κοπο. Για το voucher η εταιρεια δινει περιθωριο να δοθει ακομη και με αιτημα που θα γινει μετα την πτηση, εφοσον δεν επιβιβαστεις. Αυτο στα θετικα. Αλλα μαλλον θα μπω τελευταια στην εξυπηρετηση αφου δεν βιαζονται.
Ευτυχως που η πλειοψηφια των πτησεων που εχω κλεισει ειναι μεσω Aegean με μιλια και δεν θα χασω πολλα λεφτα απο αυτες. Αλλα για τις υπολοιπες, μονο μια απο το petas. Δεν προκειται να ξανακλεισω απο γραφειο. Αν και υποψιαζομαι οτι το πρωτο μετακορωναικο ταξιδι θα το κανω με πλοιο.
 
Μηνύματα
42
Likes
26
Καλησπερα έχω κράτηση για Βουδαπέστη αρχές Μαίου, στο πήγαινε με την Wizz και η επιστροφη με Ryanair. Προφανώς δε θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι και η Ραιαναιρ από ότι είδα δε πετάει μέχρι τέλους Μαίου. Η κράτηση έχει γίνει μέσω eDreams. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω για να δω αν δικαιούμαι κάποια επιστροφή ή ανοιχτό ναύλο; Μου είπανε ότι η Ραιαναιρ δεν επιστρέφει χρήματα σε κανέναν και δεν δίνει ανοιχτό ναύλο ισχύει;
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Δεν προκειται να ξανακλεισω απο γραφειο. Αν και υποψιαζομαι οτι το πρωτο μετακορωναικο ταξιδι θα το κανω με πλοιο.
Ούτ' εμείς. Κι απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον θα "βουλώσουμε κάτι τρύπες" που έχουμε στην Ευρώπη. Οδικώς, φυσικά... :cool:
 

VARONI1000

Member
Μηνύματα
52
Likes
17
Επόμενο Ταξίδι
ΒΙΕΤΝΑΜ
Ταξίδι-Όνειρο
MEXICO
Επισης χτες μου εγινε refund απο την visa on arrival που ειχα κανει για Vietnam. Ειχα στειλει email για να μου κανουν επιστροφη και τελικα μου εκαναν.
Σου επέστρεψαν τα χρήματα ή κουπόνι με την αξία τους?
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Υπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
εγώ
Αγαπητέ επιβάτη,
Με βάση το αίτημα σας για την αλλαγή/ ακύρωση της κράτησής σας με την Aegean airlines (Α3) και λόγω της έκτακτης κατάστασης λόγω Covid19, θα θέλαμε να σας καθοδηγήσουμε προστατεύοντας της κράτηση σας.
Ακολουθώντας τις επίσημες οδηγίες της Α3, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το εισιτήριο σας μένει ανοιχτό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός 1 χρόνου από την ημερομηνία έκδοσης για όλο το δίκτυο της Α3, για οποιαδήποτε ημερομηνία και προορισμό.

Για πτήσεις από 26/03/20 μέχρι 30/4/20

1. Πατώντας εδώ, δημιουργείτε ένα κουπόνι (voucher) με όλη την αξία της αρχικής σας κράτησης. Το κουπόνι αυτό είναι για μελλοντική χρήση για όλο το δίκτυο της Α3. Σε αυτή την περίπτωση, όταν θελήσετε να το χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να απευθυνθείτε κατευθείαν στην Aegean airlines καθώς το γραφείο δεν θα έχει πλέον τον έλεγχο του εισιτηρίου σας. Για να προχωρήσετε θα χρειαστείτε τον κωδικό κράτησης αεροπορικής (6 ψηφία & γράμματα), το νούμερο του εισιτηρίου σας (ξεκινάει από 390) και το νούμερο της πτήσης σας (Α3ΧΧΧ). Οι πληροφορίες αυτές είναι διαθέσιμες στην επιβεβαιωτικό email που λάβατε από εμάς μετά την κράτηση σας.

2. Αντίστοιχα, μπορείτε να κρατήσετε το εισιτήριο σας για μελλοντική χρήση, αλλάζοντας το κατευθείαν από το petas. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το νούμερο του εισιτηρίου σας.

Παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι και για τις 2 επιλογές, το penalty της αεροπορικής εταιρίας, εξαιρείτε λόγω Covid19. Στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά στον ναύλο, θα πρέπει να πληρωθεί κανονικά.

Εφόσον δεν υπάρχουν προγραμματισμένες πτήσεις μέχρι και 30/4 θα σας προτείναμε να περιμένετε τις εξελίξεις πριν προχωρήσετε σε αλλαγή της πτήσης σας.

Οι πτήσεις από και προς Βρυξέλες εξαιρούνται. Στην περίπτωση που το εισιτήριο σας αφορά άλλον προορισμό, μπορείτε να δείτε την κατάσταση της πτήσης εδώ.

Για πτήσεις απο 01/5/20 και μετά

Μέχρι αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν οδηγίες εκ μέρους της αεροπορικής εταιρείας για τις πτήσεις που αναχωρούν μετά τις 30/4/20. Σας προτείνουμε να περιμένετε τις εξελίξεις τις οποίες μπορείτε να παρακολουθείτε εδώ.
Εάν συνεχίζετε να θέλετε να αλλάξετε από τώρα το εισιτήριο σας, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.752
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom