• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Stamkos

Member
Μηνύματα
17
Likes
25
Λογικά είσαι η αιτία (ο τρόπος σκέψης σου) που τα τηλεφωνικά κέντρα βουλιάζουν από αναμονες. Κάντε ρε παιδιά υπομονή αν είπαν ότι περιμένουν κάτι , το να πρηζεις έναν υπάλληλο κάθε μέρα δεν έχει διαφορά.

Εκτός αν σου δώσουν αυτόν στο νομικό τμήμα :p
Οταν φίλε μου αυριο 27 του μήνα εχω την υποτιθέμενη αφιξη μου σε Λισαβονα με lock out τους εχω στειλει 10 μειλ και 5 τηλεφωνα 4 μέρες τωρα και μου λενε πάρτε αυριο γιατί ισως μπεί και η Ελλάδα στο σύστημα και εχω προπληρωσει 800 ευρω ξενοδοχειο ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ εχω και παρα εχω
 

dimistr

Member
Μηνύματα
176
Likes
63
λοιπον.... μπηκα στην κρατηση μου(19 /4 με 22/4 με ryan για μασσαλια).... μπηκα εκει που λεει ακυρωση ή αλλαγη ημερας...και μπορω μονο αλλαγη ημερας..... κ εχει κατι τιμες για ιουλιο....100+ διαδρομη το ατομο..... ελεος.... αφου ολο τον μηνα απριλιο δεν δεχομαστε πτησεις....γτ δεν μου γυρναει πισω τα λεφτα?? κατι φιλοι που πανε 12/04 γερμανια πηραν πισω λεφτα..... γαλλια γτ οχι..????
 

kflabouris

Member
Μηνύματα
17
Likes
5
Σου χαν απαντησει μεσω μαιλ ή μεσω φμπ απο την ετζιαν οτι δε δικαιουσε επιστροφη χρηματων και πρεπει να παρεις μονο το voucher και μετα εκανες καταγγελια?εχω πτηση ακυρωμενη και εγω για απριλη και εστειλα μαιλ σε ετζιαν να μου επιστραφει το ποσο..επειδη δε κοβω να απαντανε συντομα και βλεπω οτι στην ΥΠΑ πλεον κανει ολο και περισσοτερος κοσμος καταγγελιες,ελεγα μπας και εστελνα ως αυριο και τη καταγγελια απλα δε ξερω αν θα την δεκτουν εφοσον δεν μου χει απαντησει η ετζιαν κατι ακομη....
Καλημερα,
Το μονο που ειχα χτες ειναι ενα μηνυμα επιτελους στο μεσεντζερ απο ετζιαν οτι δεν μπορω να παρω τα λεφτα επειδη ειναι go light το εισητηριο...
Βεβαια τους ειχα στειλει πριν μια βδομαδα κ απαντησαν τωρα.

Δεν εχω κανει καποια αλλη κινηση.
Και λεω να περιμενω απο την καταγγελια της ΥΠΑ βεβαια εφτασαν οι μερες του ταξιδιου,ελπιζω αν δεν βγαλω ακρη μεσω ΥΠΑ να μπορεσω ενω εχει περασει το ταξιδι να κανω αιτηση για να παρω το voucher!
 

despokkp

Member
Μηνύματα
86
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΙΤΑΛΙΑ ΟΔΙΚΩΣ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
alakae πως έκανες την ακύρωση στη gotogate η απο την turkish μέσω τηλεφώνου? Για πότε ήταν η πτήση σου γιατί το site της Turkish δε μας έχει ακόμα μέσ σαν Ελλάδα για χώρες πρός ακύρωση?
 

Kostass

Member
Μηνύματα
218
Likes
379
Ναι,τηλεφωνο ειναι σαν να μην υπαρχει εδω και μερες.Συμπληρωσα κι εγω λοιπον τη φορμα και λεει να μη βιαζομαστε χαχα https://prnt.sc/rm7hxx
Πληροφοριακά μόνο,μόλις σήμερα μου απάντησαν.Δυόμιση μέρες μετά.Απ’ το καθόλου δηλαδή,καλό είναι κι αυτό.
 

Stamkos

Member
Μηνύματα
17
Likes
25
εχω ακριβως το ιδιο θεμα εκλεισα για Λισαβονα αρχες Μαιου , ετσι οπως ειναι η κατασταση προτιμω να παω καποια αλλη περιοδο ισως να μην εχει ληξει καν ολη αυτη η ιστορια και να μη μπορουμε καν να παμε.. Και η booking δεν με εξυπηρετει καθολου, το ξενοδοχειο δεν συνεργαζεται , δεν εχω ιδεα τι να κανω 300 μειλ και τηλεφωνα εχω κανει και δεν ανταποκρινονται..
Να προσπαθησεις να παρεις τηλ το ξενοδοχειο και πάρε τηλ την booking στην ελληνικη γραμμη
Εκει θα σου ζητησουν αρ κρατησης ....20 νουμερα και το pin
Η αναμονη ειναι 5 με 10 λεπτ;
Το τηλ ειναι 00800127605 για Ελληνα εκπροσωπο ο οποιος βεβαια μπορεί να ειναι σε Ολλανδια ή Γαλλια ή Ελλαδα
Θα σε εξυπηρετησουν
Δεν μπορουν να κανουν αλλιως γιατι μετα σου ερχεται και mail για να βαθμολογησεις τον υπάλληλο που σε εξυπηρετησε
 

LOULOUTGAL

Member
Μηνύματα
170
Likes
142
Ταξίδι-Όνειρο
-----
Οποιος ξέρει κατι ας με ενημερώσει:Εχω κλέισει(golight) 16/04-21/04 για Φρανκφούρτη με Aegean απο Gotogate για μενα,τον αντρα μου και τον γιο μου .Οι πτησεις φυσικα ακυρωθηκαν και η αλλαζω τα εισιτήρια ή παίρνω Voucher.Εντωμεταξυ ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος,μπορω με κάποιο τρόπο να παρω πίσω τα χρήματα επειδη δεν θα είμαι σε θεση να πραγμοτοποιησω κάποιο ταξίδι?
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Οποιος ξέρει κατι ας με ενημερώσει:Εχω κλέισει(golight) 16/04-21/04 για Φρανκφούρτη με Aegean απο Gotogate για μενα,τον αντρα μου και τον γιο μου .Οι πτησεις φυσικα ακυρωθηκαν και η αλλαζω τα εισιτήρια ή παίρνω Voucher.Εντωμεταξυ ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος,μπορω με κάποιο τρόπο να παρω πίσω τα χρήματα επειδη δεν θα είμαι σε θεση να πραγμοτοποιησω κάποιο ταξίδι?
Δικαιουσαι full refund, αρχικα επικοινωνησε με το τηλεφωνικο και απαιτησε full refund συμφωνα με την Ευρωπαικη οδηγια 261/2004 άρθρο 3.2. και στην συνεχεια κανε καταγγελια στην Υπηρεσια Πολιτικης Αεροποριας καθως και αιτημα για Αμφισβητησης συναλλαγης στην τραπεζα σου. Απλα θελει υπομονη και πανω απολα μην δεχτεις καμια αλλη προταση που σου κανουν, γιατι αν δεχτες voucher δεν προκειται να παρεις λεφτα πισω
 

LOULOUTGAL

Member
Μηνύματα
170
Likes
142
Ταξίδι-Όνειρο
-----
Δικαιουσαι full refund, αρχικα επικοινωνησε με το τηλεφωνικο και απαιτησε full refund συμφωνα με την Ευρωπαικη οδηγια 261/2004 άρθρο 3.2. και στην συνεχεια κανε καταγγελια στην Υπηρεσια Πολιτικης Αεροποριας καθως και αιτημα για Αμφισβητησης συναλλαγης στην τραπεζα σου. Απλα θελει υπομονη και πανω απολα μην δεχτεις καμια αλλη προταση που σου κανουν, γιατι αν δεχτες voucher δεν προκειται να παρεις λεφτα πισω
ευχαριστώ!Να μιλησω με την Aegean ή με το gotogate που εκλεισα τα εισιτήρια?
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.616
Likes
51.150
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Μου ήρθε email για ακύρωση της πτήσης μου με τη Wizzair όπως είχα διαβάσει ότι έγινε στους περισσότερους για πτήση εντός Απριλίου. Αναφέρω τη διαδικασία που ακολούθησα για όποιον θέλει να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Αρχικά συνδεόμαστε στο λογαριασμό μας στη Wizzair και κάνουμε ''request refund'':
Untitled.jpg


Παίρνουμε την επιστροφή σε Wizzair account points αφού δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή όμως, μας δίνει αμέσως τη δυνατότητα για ''conversion request'', μετατροπή δηλαδή των πόντων που έχουμε στη διάθεση μας σε χρήματα, και κατόπιν πίστωση στο λογαριασμό μας. Είναι απαραίτητο να έχουμε τα στοιχεία της τράπεζας μας άμεσα διαθέσιμα (ΙΒΑΝ, Swift code) γιατί τα ζητάει για τη περίπτωση που πάει κάτι στραβά στην επιστροφή μέσω κάρτας πληρωμής.
Untitled2.jpg
Untitled3.jpg


Αφού συμπληρώσουμε τη φόρμα και πατήσουμε ''αποστολή'' η σελίδα μας ενημερώνει για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς και ότι για τη πίστωση των χρημάτων μπορεί να απαιτηθούν έως 60 (!) μέρες:
Untitled4.png


Αν όλα έχουν προχωρήσει σωστά, ένα email που θα περιλαμβάνει πιστωτικό τιμολόγιο θα έρθει εντός μερικών ωρών στο λογαριασμό μας:
Untitled5.png


Απομένει να δούμε πότε θα είναι διαθέσιμα τα χρήματα.
Αξίζει να αναφέρω τέλος, επειδή διάβασα διάφορα σχόλια για καθυστερήσεις στη σελίδα, ότι την όλη διαδικασία την έκανα στις 3 το βράδυ, χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα απολύτως πρόβλημα.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
261
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Κι εγω για 17/4 με 20/4 ΜΠΕΡΓΚΑΜΟ. Βγαζει τα ιδια με εσενα. Με συμβουλεψαν ομως να περιμενω να ακυρωσει η ryanair .Αρα περιμενω λιγες μερες ακομη. Αντε να δουμε τι θα δουμε;
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
311
Likes
215
Παιδιά μια ερώτηση και από εμένα .... Έχω πτήση με KLMγια 20/05 (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ακύρωση από την εταιρεία) για Αμερική αλλά προφανώς το ταξίδι θα αναβληθεί. Μέχρι στιγμής η εταιρεία μου δίνει την δυνατότητα για αλλαγή ημερομηνιών (δεν το προτιμώ μιας και έχει μόνο έως τέλος του χρόνου και πιστεύω ότι δεν αξίζει να το ρισκάρω) και αλλαγή με voucher (ισχύς ενός έτους (το πιο πιθανό να επιλέξω). Υπάρχει περίπτωση να λάβω επιστροφή χρημάτων? Τι θα συμβουλεύετε?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.639
Μηνύματα
905.320
Μέλη
39.378
Νεότερο μέλος
gtolios

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom