Το δικό σου ταξίδι αργεί ακόμη και ως τότε μπορεί να έχουν αλλάξει οι συνθήκες αλλά και οι πολιτικές των εταιρειών .Αν θέλεiς επιστροφή χρημάτων στείλτους σχετικό αίτημα στο mail τους στην Ελλάδα : [email protected] (μόνο σε αυτό απαντάνε) και χρησιμοποίησε την απάντηση που θα λάβεις για καταγγελία στην ΥΠΑ ή/και άλλους φορείς. Μη χάσεις την ώρα σου σε επικοινωνίες μαζί τους, μισή ώρα η υπάλληλος τους τηλεφωνικά μου έλεγε πως πολιτική της εταιρείας είναι μόνο travel voucher, και όταν επέμενα για full refund επικαλούμενος τον κανόνα 261 της Ε.Ε. , ανέφερε πως δεν ξέρει τον κανόνα αυτό και δεν είναι υποχρεωμένη να τον ξέρει γιατί δεν είναι νομικός!!!!!!!!!! . Απέστειλα μετά mail που ανέφερα ρητά πως δεν αποδέχομαι travel voucher , αλλά μόνο full refund βάσει του rule 261, και ζήτησα ενυπόγραφη απάντηση τους για τις μετέπειτα ενέργειες μου. Σήμερα έλαβα τη κάτωθι απάντηση:Παιδιά μια ερώτηση και από εμένα .... Έχω πτήση με KLMγια 20/05 (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ακύρωση από την εταιρεία) για Αμερική αλλά προφανώς το ταξίδι θα αναβληθεί. Μέχρι στιγμής η εταιρεία μου δίνει την δυνατότητα για αλλαγή ημερομηνιών (δεν το προτιμώ μιας και έχει μόνο έως τέλος του χρόνου και πιστεύω ότι δεν αξίζει να το ρισκάρω) και αλλαγή με voucher (ισχύς ενός έτους (το πιο πιθανό να επιλέξω). Υπάρχει περίπτωση να λάβω επιστροφή χρημάτων? Τι θα συμβουλεύετε?
Η εταιρία μας δεν προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων δίοτι οι πτήσεις ακυρώνονται λόγο του Κορονοϊού. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της IATA(International Air Transport Association), η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει στον πελάτη το συνολικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης, αν όμως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ακύρωσης (όπως καταιγίδες, τυφώνες, πανδημίες κ.λπ.), οι βασικοί κανόνες αντικαθίστανται. https://www.iata.org/en/pressroom/pr/2020-03-18-01/ .
Το ανωτέρω link που δίνουν στην απάντησή τους είναι δελτίο τύπου της IATA ότι δεν ικανοποποιήθηκε από τις νέες οδηγίες για το 261, δηλαδή άλλα ντάλλα της Παρασκευής το γάλα η απάντηση της εταιρείας, ενυπόγραφη μάλιστα με το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου και το λογότυπο της KLM (τα πιστεύουν άραγε αυτά που υπογράφουν????? ) . Τουλάχιστον έλαβα απάντηση και θα υποβάλλω άμεσα καταγγελία στην ΥΠΑ.
Οπότε εξέτασε αν σε ενδιαφέρει τελικά η λύση του travel voucher ( το καλό είναι πως είναι refundable μετά από 1 χρόνο αν δε γίνει χρήση του) ή αλλιώς προτείνω να ξεκινήσεις γραπτή επικοινωνία με την εταιρεία για να προσφύγεις μετά στην ΥΠΑ.