Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

xaris_di

Member
Μηνύματα
19
Likes
44
Παιδιά μια ερώτηση και από εμένα .... Έχω πτήση με KLMγια 20/05 (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ακύρωση από την εταιρεία) για Αμερική αλλά προφανώς το ταξίδι θα αναβληθεί. Μέχρι στιγμής η εταιρεία μου δίνει την δυνατότητα για αλλαγή ημερομηνιών (δεν το προτιμώ μιας και έχει μόνο έως τέλος του χρόνου και πιστεύω ότι δεν αξίζει να το ρισκάρω) και αλλαγή με voucher (ισχύς ενός έτους (το πιο πιθανό να επιλέξω). Υπάρχει περίπτωση να λάβω επιστροφή χρημάτων? Τι θα συμβουλεύετε?
Το δικό σου ταξίδι αργεί ακόμη και ως τότε μπορεί να έχουν αλλάξει οι συνθήκες αλλά και οι πολιτικές των εταιρειών .Αν θέλεiς επιστροφή χρημάτων στείλτους σχετικό αίτημα στο mail τους στην Ελλάδα : [email protected] (μόνο σε αυτό απαντάνε) και χρησιμοποίησε την απάντηση που θα λάβεις για καταγγελία στην ΥΠΑ ή/και άλλους φορείς. Μη χάσεις την ώρα σου σε επικοινωνίες μαζί τους, μισή ώρα η υπάλληλος τους τηλεφωνικά μου έλεγε πως πολιτική της εταιρείας είναι μόνο travel voucher, και όταν επέμενα για full refund επικαλούμενος τον κανόνα 261 της Ε.Ε. , ανέφερε πως δεν ξέρει τον κανόνα αυτό και δεν είναι υποχρεωμένη να τον ξέρει γιατί δεν είναι νομικός!!!!!!!!!! . Απέστειλα μετά mail που ανέφερα ρητά πως δεν αποδέχομαι travel voucher , αλλά μόνο full refund βάσει του rule 261, και ζήτησα ενυπόγραφη απάντηση τους για τις μετέπειτα ενέργειες μου. Σήμερα έλαβα τη κάτωθι απάντηση:
Η εταιρία μας δεν προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων δίοτι οι πτήσεις ακυρώνονται λόγο του Κορονοϊού. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της IATA(International Air Transport Association), η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει στον πελάτη το συνολικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης, αν όμως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ακύρωσης (όπως καταιγίδες, τυφώνες, πανδημίες κ.λπ.), οι βασικοί κανόνες αντικαθίστανται. https://www.iata.org/en/pressroom/pr/2020-03-18-01/ .

Το ανωτέρω link που δίνουν στην απάντησή τους είναι δελτίο τύπου της IATA ότι δεν ικανοποποιήθηκε από τις νέες οδηγίες για το 261, δηλαδή άλλα ντάλλα της Παρασκευής το γάλα η απάντηση της εταιρείας, ενυπόγραφη μάλιστα με το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου και το λογότυπο της KLM (τα πιστεύουν άραγε αυτά που υπογράφουν????? ) . Τουλάχιστον έλαβα απάντηση και θα υποβάλλω άμεσα καταγγελία στην ΥΠΑ.
Οπότε εξέτασε αν σε ενδιαφέρει τελικά η λύση του travel voucher ( το καλό είναι πως είναι refundable μετά από 1 χρόνο αν δε γίνει χρήση του) ή αλλιώς προτείνω να ξεκινήσεις γραπτή επικοινωνία με την εταιρεία για να προσφύγεις μετά στην ΥΠΑ.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Υπάρχει περίπτωση να λάβω επιστροφή χρημάτων?

Αν γίνει η πτήση επειδή μιλάμε για 20/5 (πιθανό σενάριο να γίνει η πτήση) δεν θα λάβεις refund. Καλύτερα πάρε το voucher, γιατί στην ουσία για 1 χρόνο είναι σαν να έχει ένα πιστωτικό υπόλοιπο στην εταιρεία. Στη χειρότερη πας κάπου αλλού αν όχι Αμερική, η KLM πετάει για πάρα πολλούς προορισμούς.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@xaris_di Θα σας πρότεινα να μην συμβουλεύετε τον κόσμο λάθος.

Για 20 ΜΑΙΟΥ (5ος λέει το παιδί πιο πάνω) ΟΛΕΣ οι πτήσεις είναι καταχωρημένες και τα αεροδρόμια (τώρα που μιλάμε) έχουν πτήσεις καταχωρημένες.

Όλα αυτά για καταγγελίες στην ΥΠΑ κτλ κτλ,ισχύουν μόνο αν η πτήση ΑΚΥΡΩΘΕΙ αλλά η εταιρεία δεν επιστρέψει τα λεφτά αλλά δώσει μόνο voucher.

Με την λογική αυτή και εγώ φοβάμαι να πετάξω τον Δεκέμβριο του 2020 γιατί λένε ότι θα επιστρέψει πιο δυνατός ο ιός. Να κάνω καταγγελία στην ΥΠΑ ή θα γελάσουν?
 

Raul

Member
Μηνύματα
64
Likes
196
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Παιδιά μια ερώτηση και από εμένα .... Έχω πτήση με KLMγια 20/05 (μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ακύρωση από την εταιρεία) για Αμερική αλλά προφανώς το ταξίδι θα αναβληθεί. Μέχρι στιγμής η εταιρεία μου δίνει την δυνατότητα για αλλαγή ημερομηνιών (δεν το προτιμώ μιας και έχει μόνο έως τέλος του χρόνου και πιστεύω ότι δεν αξίζει να το ρισκάρω) και αλλαγή με voucher (ισχύς ενός έτους (το πιο πιθανό να επιλέξω). Υπάρχει περίπτωση να λάβω επιστροφή χρημάτων? Τι θα συμβουλεύετε?
Σήμερα ακυρώθηκε το 1ο σκέλος (Αθήνα - Άμστερνταμ) της δίκης μου πτήσης για Νέα Υόρκη, όπως με ειδοποίησε η KLM, με ημερομηνία 9/4. Επομένως, έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου. Μέχρι στιγμής, δεν είχα ασχοληθεί πως θα κινηθώ. Τώρα σφίγγουν τα πράγματα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Είχα ενδοευρωπαϊκή KLM πτήση κλεισμένη μέσω ΑF και έλαβα το κλασικό email ακύρωσης.

Δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση:
α) Έλαβα τo email ακύρωσης της πτήσης 14 ημέρες και λίγες ώρες πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης (φοβούνται ότι στο μέλλον κάποιοι επιβάτες μπορεί να ζητήσουν και compensation για την ακύρωση άρα ακυρώνουν 14 μέρες και ένα λεπτό για να είναι σίγουροι?).
β) Στο περιβάλλον ακύρωσης της AF Ticket Refunds ενώ υποτίθεται ότι θα συμπληρώσεις τα στοιχεία σου για το refundable voucher, εμφανίζονται οι παρακάτω επιλογές με την επιλογή My flight was cancelled by the airline να μην έχει σε παρένθεση την παραλαβή voucher (το κάνουν για να είναι καλυμμένοι αφού αν το έγραφαν παραβιάζουν τον κανονισμό 261/2004 αλλά θα στείλουν έτσι κι αλλιώς voucher?).
Untitled.png


Θα ενημερώσω για την έκβαση όταν λάβω περαιτέρω ενημέρωση απ' την AF.
 

VARONI1000

Member
Μηνύματα
52
Likes
17
Επόμενο Ταξίδι
ΒΙΕΤΝΑΜ
Ταξίδι-Όνειρο
MEXICO
Λοιπόν, μου ρθε mail απo τη scoot, οτι θα επιστραφούν τα χρηματα μετα απο 30ημερες σε μορφή κουπονιού (ναι, ιδανικο θα ήταν η επθστροφη χρηματων κ αν ξερει καποιος ποια διαδικασια μπορω να ακολουθησω γι αυτο, παρακαλω να μου απαντησει εδώ ή σε μνμ) , το οποιο πρεπει να χρησιμοποιηθεί μεσα σε 1 χρονο!
Η ερώτηση ειναι, αν πρεπει να το εξαργυρώσω μεσα στο χρόνο(δλδ μεσα στι χρονο να κανω τη κρατηση) ή πρέπει το ταξιδι να πραγματοποιηθει μεσα σ'ενα χρονο!
Ευχαριστώ
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
571
Likes
980
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ταξίδι-Όνειρο
Σεληνη
εχει κανεις αλλος προβλημα επικοινωνιας εκτος απο εμενα με ΒΟΟΚΙΝG ??? θελω να ζητησω επιστροφη σε non REFUNDABLE κρατησεις (3) στον αριθμο καμια 200 ευρω ποσο απο 27.2-3.3 για περιοχη ΙΤΑΛΙΑΣ

Εχω εξαντλησει ολα τα ερωτηματα και αποστολη μυνηματων μεσω της εφαρμογης στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ!
 

Xenia_Ap

New Member
Μηνύματα
1
Likes
2
Το δικό σου ταξίδι αργεί ακόμη και ως τότε μπορεί να έχουν αλλάξει οι συνθήκες αλλά και οι πολιτικές των εταιρειών .Αν θέλεiς επιστροφή χρημάτων στείλτους σχετικό αίτημα στο mail τους στην Ελλάδα : [email protected] (μόνο σε αυτό απαντάνε) και χρησιμοποίησε την απάντηση που θα λάβεις για καταγγελία στην ΥΠΑ ή/και άλλους φορείς. Μη χάσεις την ώρα σου σε επικοινωνίες μαζί τους, μισή ώρα η υπάλληλος τους τηλεφωνικά μου έλεγε πως πολιτική της εταιρείας είναι μόνο travel voucher, και όταν επέμενα για full refund επικαλούμενος τον κανόνα 261 της Ε.Ε. , ανέφερε πως δεν ξέρει τον κανόνα αυτό και δεν είναι υποχρεωμένη να τον ξέρει γιατί δεν είναι νομικός!!!!!!!!!! .
Υπάρχει και η ηλεκτρονική σελίδα της KLM όπου μπορούμε να ζητάμε επιστροφή χρημάτων αντί για voucher.

Η σελίδα είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση: https://refunds.klm.com/rps/Forms/frmMain.aspx

Έστειλα το αίτημα μου εκεί και έλαβα αποδεικτικό ότι το έλαβαν και το επεξεργάζονται. Θα δούμε...
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
εχει κανεις αλλος προβλημα επικοινωνιας εκτος απο εμενα με ΒΟΟΚΙΝG ??? θελω να ζητησω επιστροφη σε non REFUNDABLE κρατησεις (3) στον αριθμο καμια 200 ευρω ποσο απο 27.2-3.3 για περιοχη ΙΤΑΛΙΑΣ

Εχω εξαντλησει ολα τα ερωτηματα και αποστολη μυνηματων μεσω της εφαρμογης στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ!
Τηλεφωνο στον ελληνικο αριθμο τους πηρες;
 

hornet

Member
Μηνύματα
8
Likes
6
Παιδιά μια ερώτηση...
Έκανα καταγγελια στην Υ.Π.Α. για την Turkish Airlines και για πτήση που ήταν να γίνει μεθαύριο στις 29-03-2020 από Αθήνα για Περού μέσω Ισταμπούλ κ Μποκοτά.Μου έστειλαν πίσω το αντίγραφο τις καταγγελίας που έστειλαν στην αεροπορική.Άρα πιστεύω είμαι οκ...
Απο δω κ πέρα τι να περιμένω να γίνει?
 

zade

Member
Μηνύματα
173
Likes
750
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Σκεφτόμουν να ανοίξω καινούριο θέμα, αλλά αφού όλα είναι εδώ, ας δούμε τι γίνεται εδώ.

Έχω πτήση για ATH - SFO (Αθήνα- Σαν Φρανσίσκο με ενδιάμεσο Κοπεγχάγη ) για 10/04/2020
και επιστροφή BOS- ATH ( Βοστώνη - Αθήνα πάλι με ενδιάμεσο Κοπεγχάγη ) για 02/05/2020

Και οι δύο πτησεις είναι με την SAS (μάλλον βλακεία) , και οι δύο αγορασμένες από το gotogate ( το οποίο είναι η ΙΔΙΑ εταιρία με το pamediakopes.gr να το ξέρετε)

Μου έχουν σταλεί λοιπόν τα mail που λένε ότι λόγω COVID-19 έχουν επηρεαστεί τα σύμπαντα και πάει λέγοντας. Οπότε καταλήγει ότι κάθε εταιρία έχει διαφορετικό cancellation policy οποτε να μπούμε στο site της εκάστοτε εταιρίας (εν προκειμένω της SAS) να δούμε τι και πως.

Το οποίο είναι ΑΥΤΟ

Πρακτικά αναφέρει ότι δίνει δωρεάν voucher ( στην voucha μας ) και ότι δίνει και ΕΝΑ δωρεάν rebooking μέχρι τέλη Φλεβάρη του Χρόνου. Και refund μόνο αν ήταν στις δυνατότητες του εισητηρίου, δηλαδή μόνον αν είχες αγοράσει το ακριβό. Και όλα αυτά μόνο εάν έκανες κράτηση μέσω του site τους. Εάν έκανες από αλλού, τράβα βρες τον πράκτορα να στα κάνει αυτός..

Προσέξτε τώρα:

Στο ίδιο site υπάρχει link που δείχνει ποιές πτήσεις είναι ακυρωμένες και ποιές όχι.

Περιμένω λοιπόν κι εγώ ότι η πτήση μου, τουλάχιστον το κομμάτι από εδώ ως Αμερική θα είχε ακυρωθεί. Το λογικό μετά το travel Ban που διέταξε ο πλανητάρχης ( Ο Τραμπ, όχι ο καλός, ο Μπουγάς).
Και κοιτάζω καιιι.... ΟΧΙ δεν αναφέρεται πουθενά ότι είναι ακυρωμένο!
Δοκιμάζω μετά να δω στα operating flights. Μου βγάζει μόνο μέχρι τις 7 Απριλίου! Απο κείνη την ημερομηνία και μετά δεν υπάρχει καν η δυνατότητα επιλογής. Άρα αυτή τη στιγμή βρίσκομαι να ΜΗΝ είναι ακυρωμένη πτήση μου, άρα δεν δικαιούμαι βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας refund αλλά ταυτόχρονα εκ των πραγμάτων να γνωρίζω ότι δεν πραγματοποιηθεί μιας και το travel ban ισχύει τουλάχιστον έως τις 15 Απριλίου.

Τι κάνω για να πάρω τα λεφτά μου πίσω;
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Και η Transavia που μέχρι πριν μερικές μέρες μιλούσε μόνο για voucher διαρκείας ενός χρόνου για ακυρωμένες πτήσεις, προχωρεί σε έκδοση vouchers εξαργυρώσιμων μετά από ένα χρόνο. Προφανώς και καταλαβαίνουν οι ίδιες οι εταιρείες ότι είναι παράνομο να μην επιστρέφουν χρήματα σε περίπτωση ακυρωμένων πτήσεων, οπότε προσπαθούν να καθησυχάσουν τον κόσμο μοιράζοντας refundable vouchers.

https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/
If your flight has been cancelled, you will receive an email from us. In this email we explain that you will receive a voucher worth the full amount of your booking. We have chosen for this because this is a very exceptional situation, in which we have cancelled a lot of flights. With this voucher you can book a new flight with us to a destination of choice.

Conditions voucher
- The voucher is valid for 1 year from the moment you received it.
- You can use the voucher for all flights until 31 October 2021.
- You don't have to spend your voucher in one go. If there is an amount left over, you can use it for a subsequent booking, until the balance has run out or the validity date has expired.

Request a refund after 1 year

If you have not used the voucher or have not used it completely after 1 year, you can request a refund. This can be a refund for the whole amount of the voucher or for the remainder.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.596
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom