μπορω να εχω μια βοηθεια γιατι με εμαιλ δεν εξυπηρετουμε απο αρχες μαρτιου ως τωρα... τηλεφωνο booking εντος ΕΛΛΑΔΑΣ??Τηλεφωνο στον ελληνικο αριθμο τους πηρες;
| ||
| ||
|
επιστροφη χρηματωνΣου επέστρεψαν τα χρήματα ή κουπόνι με την αξία τους?
Πως έγινε αυτο?! Στους υπόλοιπους γιατί μας το επιστρέφει ως κουπόνι?!επιστροφη χρηματων
Ισχύουν και αυτά αλλά στο ποστ Νο.731 υπάρχει και αυτή η πληροφορί.αμπορω να εχω μια βοηθεια γιατι με εμαιλ δεν εξυπηρετουμε απο αρχες μαρτιου ως τωρα... τηλεφωνο booking εντος ΕΛΛΑΔΑΣ??
οκ.... τα βρηκα!!!
Phone: +30 210-8984460-480 (office hours)
Fax: +30 210-8984400-401
Phone: +30 2811 108 400 (office hours)
Fax: +30 2811 108 401
Phone: +30 2310 687200 (office hours)
Fax: +30 2310 687299
Από πού είχες κάνει apply?Πως έγινε αυτο?! Στους υπόλοιπους γιατί μας το επιστρέφει ως κουπόνι?!
Σου έστειλα μνμΑπό πού είχες κάνει apply?
Καλησπέρα.Μπορω να σε ρωτήσω πως ζήτησες επιστροφή χρημάτων στη Ryanair?εγώ έχω κλείσει για 17/04 με Ryanair και δεν μου έχει έρθει τίποτα ακόμη.Στη ραιαν εγω συμπληρωσα τη φορμα που μου εστειλε με μειλ κ καπακια ηρθε επιβεβαιωση
Αγαπητέ πελάτη,
Έχουμε λάβει το πρόσφατο αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων.
Επιβεβαιώνουμε ότι το αίτημά σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και τα χρήματα θα επιστραφούν στο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε όταν πραγματοποιήσατε την κράτησή. Η τράπεζά σας, χρειάζεται 5-7 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστεί το ποσό επιστροφής ούτως ώστε να εμφανιστεί στον λογαριασμό σας.
Μετα απο 3-4 μερες μου ειχαν βαλει και τα χρηματα πισω.Στις 13/3 αυτο βεβαια για πτηση 21/3
Δεν υπηρχε case id μονο ο κωδικος κρατησης
Αυτοι δεν απαντάνε με τίποτα.....εστειλα ενα μειλ μόνο με την ακύρωση και σου δίνουν το link της αεροπορικης για gredit voucherΥπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
Κυνήγα τους όσο παει.....εδώ εμένα για Λισαβόνα και με είχαν 10 μέρες στο δεν ξερω και στο θα δούμε ....και το νομικό τμήμα δεν περιλαμβάνει Ελλάδα (με απαγορευμενες πτησεις απο Ελλαδα)Ο απόλυτος εμπαιγμός από την booking.com σχετικά με το αίτημα ακύρωσης non refundable ξενοδοχείου στο Phu Quoc του Βιετνάμ για τις 21/04 - 24/04.
Στο partners support της Booking δημιούργησαν το FC (Force Majeure/Forced Circumstances):
link: (https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus)
Αν είσαι μέσα στους όρους τότε αυτοί:
We expect partners to refund any prepayment and waive any cancellation costs (fees, expenses and/or other amounts) in situations where the guests/travellers requested cancellations as a result of Force Majeure. Booking.com will waive the commission in these cases.
Οι όροι στους οποίους εμπίπτω είναι:
"FM conditions also apply in countries or regions other than those mentioned explicitly below, for instance in (but not limited to) situations where reservations are:
Καλώ την booking και μου λένε οτι το Βιετνάμ δεν είναι στην λίστα των χωρών που ισχύει το FC και δεν μπορούν να κάνουν ακύρωση αν δεν δεχτεί το ξενοδοχείο (που προφανώς δεν δέχεται επιστροφή και δίνει 6μηνο Voucher).
- by travellers who have been to an area affected by coronavirus and are prevented from travelling as a result
- by travellers who have been banned from entering the country they intended to travel to
- by travellers who face suspension of on-arrival visas
- made at properties who have closed their doors, either by their own choice or through regulatory requirement. Please note the property has the responsibility to inform impacted guests and ensure they are fully refunded for any cancelled stay"
Μπορώ να κάνω μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή? Γιατί άλλα λένε στους όρους τους και άλλα κάνουν?
Πραγματικά αν δεν το έλεγαν δεν θα με ένοιαζε. Θα έλεγα ότι έκανα την μλκια μου και έκλεισα ξενοδοχείο με Non-refundable και καλά να πάθω. Αλλά εφόσον το γράφουν γιατί να μην το κυνηγήσω?
ΚαλησπεραΚαλησπέρα.Μπορω να σε ρωτήσω πως ζήτησες επιστροφή χρημάτων στη Ryanair?εγώ έχω κλείσει για 17/04 με Ryanair και δεν μου έχει έρθει τίποτα ακόμη.
Ευχαριστώ