Η πτηση θα ηταν με Alitalia Ρωμη Αθηνα στις 25/3.Υπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
Θετικό αυτό. Κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη.Η πτηση θα ηταν με Alitalia Ρωμη Αθηνα στις 25/3.
Λιγες ημερες μετά το αίτημα, λάβαμε ένα μνμ που έγραφε το εξής:
Αγαπητέ επιβάτη,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.
Κωδικός αναφοράς: 36142252
Λόγω της έξαρσης του Covid-19 όλες οι αεροπορικές εταιρίες απαντούν με χρονική καθυστέρηση. Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων.
Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Η δική μας πτήση Siem Reap - Pakse της 6/4 ακυρώθηκε επίσημα από την Lao Airlines. Η εταιρία, στην επίσημη ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα όλων των ακυρωμένων από αυτήν πτήσεων. Υπέβαλα αίτημα στην www.petas.gr για επιστροφή χρημάτων μέσω της online φόρμας τους, στην οποία επικόλλησα την ανακοίνωση της Lao. Απάντησα δεν πήρα.Η πτηση μου δεν ειναι ακυρωμενη, με Alitalia. Εχω δικαιωμα για voucher και αυτο προσδοκω. Αλλα σιγη...Μονο μηνυμα οτι θα το δουν αργοτερα. Η εταιρεια δεν μου το δινει απ' ευθειας, αν και μπορει να κανω μια κρουση
Το ίδιο έκανα κι εγώ σήμερα, στο Link που παρέθεσες και βλέπουμε. Το επόμενο βήμα θα είναι - λογικά - το email.Υπάρχει και η ηλεκτρονική σελίδα της KLM όπου μπορούμε να ζητάμε επιστροφή χρημάτων αντί για voucher.
Η σελίδα είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση: https://refunds.klm.com/rps/Forms/frmMain.aspx
Έστειλα το αίτημα μου εκεί και έλαβα αποδεικτικό ότι το έλαβαν και το επεξεργάζονται. Θα δούμε...
Εμας η Alitalia μας ειπε ότι μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μόνο μέσω του Petas. Εχει περασει μια εβδομαδα ηδη μετα το mail που εχω αναρτησει και δεν εχω ακομη νεα.Η πτηση μου δεν ειναι ακυρωμενη, με Alitalia. Εχω δικαιωμα για voucher και αυτο προσδοκω. Αλλα σιγη...Μονο μηνυμα οτι θα το δουν αργοτερα. Η εταιρεια δεν μου το δινει απ' ευθειας, αν και μπορει να κανω μια κρουση
Σε ευχαριστω. Με εβγαλες απο τον κοπο. Για το voucher η εταιρεια δινει περιθωριο να δοθει ακομη και με αιτημα που θα γινει μετα την πτηση, εφοσον δεν επιβιβαστεις. Αυτο στα θετικα. Αλλα μαλλον θα μπω τελευταια στην εξυπηρετηση αφου δεν βιαζονται.Εμας η Alitalia μας ειπε ότι μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μόνο μέσω του Petas. Εχει περασει μια εβδομαδα ηδη μετα το mail που εχω αναρτησει και δεν εχω ακομη νεα.
Ούτ' εμείς. Κι απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον θα "βουλώσουμε κάτι τρύπες" που έχουμε στην Ευρώπη. Οδικώς, φυσικά...Δεν προκειται να ξανακλεισω απο γραφειο. Αν και υποψιαζομαι οτι το πρωτο μετακορωναικο ταξιδι θα το κανω με πλοιο.
Σου επέστρεψαν τα χρήματα ή κουπόνι με την αξία τους?Επισης χτες μου εγινε refund απο την visa on arrival που ειχα κανει για Vietnam. Ειχα στειλει email για να μου κανουν επιστροφη και τελικα μου εκαναν.
εγώΥπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.