• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Καλησπερα, θα ηυελα να σε ρωτησω εαν ειχες κανει καποιες ενεργιες εσυ. Ειχες στειλει για παραδειγμα καποιο μειλ, η μνμ οπου ζητουσες επιστροφη , η σου εστειλαν απο μονοι του. Ευχαριστω
Όταν είχε γίνει όλο αυτό το σκηνικό με τις πτήσεις,μας είχαν στείλει μήνυμα στο κινητό να κοιτάξουμε το email μας, στο οποίο μας ενημέρωναν για την ακύρωση της πτήσης και για το αν θέλουμε να αλλάξουμε ημερομηνία ή επιστροφή χρημάτων.
Όταν επιλέγαμε επιστροφή χρημάτων έβγαζε ότι ο αριθμός κράτησης είναι λάθος, όπως και σε πολλούς άλλους που διάβαζα εδώ μέσα, πιθανόν λόγω μεγάλου φόρτου της σελίδας τους. Αφού στείλαμε 2-3 email στην εταιρεία και μας έρχονταν πίσω τα αυτοματοποιημένα, έστειλαν έπειτα από μόνοι τους. Συμπληρωσαμε μια φόρμα μετά τα στοιχεία μας, ονόματα και πτήση, για την αίτηση αποζημίωσης. Φαντάζομαι ότι θα το έχουν κάνει σε μεγάλο μέρος των κρατήσεων. Ίσως επειδή εγώ έφευγα σε 3 μέρες μου ήρθε νωρίτερα.

Εσένα σου το προχώρησε δηλ χωρίς να βγάζει μήνυμα λάθους ότι είναι λανθασμένος ο κωδικός κράτησης?
Όχι,δεν μου το προχώρησε μέσω της σελίδας της Ryanair, αλλά μου έστειλαν email που με παρέπεμψε σε ένα λινκ, συμπλήρωσα εκεί τα στοιχεία για την αίτηση αποζημίωσης.
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Όταν είχε γίνει όλο αυτό το σκηνικό με τις πτήσεις,μας είχαν στείλει μήνυμα στο κινητό να κοιτάξουμε το email μας, στο οποίο μας ενημέρωναν για την ακύρωση της πτήσης και για το αν θέλουμε να αλλάξουμε ημερομηνία ή επιστροφή χρημάτων.
Όταν επιλέγαμε επιστροφή χρημάτων έβγαζε ότι ο αριθμός κράτησης είναι λάθος, όπως και σε πολλούς άλλους που διάβαζα εδώ μέσα, πιθανόν λόγω μεγάλου φόρτου της σελίδας τους. Αφού στείλαμε 2-3 email στην εταιρεία και μας έρχονταν πίσω τα αυτοματοποιημένα, έστειλαν έπειτα από μόνοι τους. Συμπληρωσαμε μια φόρμα μετά τα στοιχεία μας, ονόματα και πτήση, για την αίτηση αποζημίωσης. Φαντάζομαι ότι θα το έχουν κάνει σε μεγάλο μέρος των κρατήσεων. Ίσως επειδή εγώ έφευγα σε 3 μέρες μου ήρθε νωρίτερα.
Εμενα δυο mailεχουν ερθει και εχω μονο αυτη την επιλογη
Επί του παρόντος, παρέχουμε τις παρακάτω επιλογές για την κράτησή σας:

· Πλέον, μπορείτε να αλλάξετε δωρεάν την πτήση σας, επιλέγοντας μια μελλοντική ημερομηνία.
· Θα γίνει πλήρης άρση των τελών αλλαγής πτήσης.
· Το μόνο που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι η διαφορά στον ναύλο.
· Η παραπάνω αλλαγή ημερομηνίας της πτήσης σας θα ισχύει μόνο για τη διαδρομή για την οποία έχετε ήδη κάνει κράτηση.
· Μην προσπαθήσετε να επιλέξετε κάποια άλλη ημερομηνία εντός του Απριλίου.
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Ωραία!να μας ενημερώσεις όοοοταν στο εγκρίνουν,εσύ είσαι στην κατηγορία αυτών που πήραν email στο οποίο έδιναν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων σωστά;;και η πτήση σου ήταν για Μάρτιο;;
υπάρχει κανείς με πτήση Απρίλιo?που του δόθηκε η ίδια επιλογή;;
Ναι, πετούσα σε 4 ημέρες, ουσιαστικά. Αυτό που κατάλαβα εγώ μέσα από τις αναρτήσεις πολλών, είναι ότι στις πτήσεις που αφορούν τον Μάρτιο δίνουν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων, ενώ στου Απριλίου και μετά μόνο αλλαγή ημερομηνίας. Μόλις δω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό μου, θα σας ενημερώσω...☺
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Εμενα δυο mailεχουν ερθει και εχω μονο αυτη την επιλογη
Επί του παρόντος, παρέχουμε τις παρακάτω επιλογές για την κράτησή σας:

· Πλέον, μπορείτε να αλλάξετε δωρεάν την πτήση σας, επιλέγοντας μια μελλοντική ημερομηνία.
· Θα γίνει πλήρης άρση των τελών αλλαγής πτήσης.
· Το μόνο που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι η διαφορά στον ναύλο.
· Η παραπάνω αλλαγή ημερομηνίας της πτήσης σας θα ισχύει μόνο για τη διαδρομή για την οποία έχετε ήδη κάνει κράτηση.
· Μην προσπαθήσετε να επιλέξετε κάποια άλλη ημερομηνία εντός του Απριλίου.
Ομοιοπαθής , ακριβώς το ίδιο e-mail έχω λάβει και εγώ, δύο φορές 16 και 17/03.
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Εμενα δυο mailεχουν ερθει και εχω μονο αυτη την επιλογη
Επί του παρόντος, παρέχουμε τις παρακάτω επιλογές για την κράτησή σας:

· Πλέον, μπορείτε να αλλάξετε δωρεάν την πτήση σας, επιλέγοντας μια μελλοντική ημερομηνία.
· Θα γίνει πλήρης άρση των τελών αλλαγής πτήσης.
· Το μόνο που θα χρειαστεί να πληρώσετε είναι η διαφορά στον ναύλο.
· Η παραπάνω αλλαγή ημερομηνίας της πτήσης σας θα ισχύει μόνο για τη διαδρομή για την οποία έχετε ήδη κάνει κράτηση.
· Μην προσπαθήσετε να επιλέξετε κάποια άλλη ημερομηνία εντός του Απριλίου.
Δεν ξέρω μήπως είναι αυτό που είπα παραπάνω.. ότι στις πτήσεις Μαρτίου δίνουν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων και στις Απριλίου και μετά μόνο αλλαγή ημερομηνίας... Δεν ξέρω όμως γιατί μπορεί να γίνεται αυτό. Μήπως παίζουν ρόλο και οι προορισμοί? Δεν έχω ιδέα...
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Δεν ξέρω μήπως είναι αυτό που είπα παραπάνω.. ότι στις πτήσεις Μαρτίου δίνουν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων και στις Απριλίου και μετά μόνο αλλαγή ημερομηνίας... Δεν ξέρω όμως γιατί μπορεί να γίνεται αυτό. Μήπως παίζουν ρόλο και οι προορισμοί? Δεν έχω ιδέα...
Έμενα είναι Μπέργκαμο ο προορισμός ..Ευχομαι να μην δινουν μονο αυτη την επιλογή και απλα να μας το εστειλαν μηπως καποιοι προβούν σε αυτή την κίνηση .
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Καλημέρα σε όλους και όλες. Σήμερα το πρωί μου ήρθε μέιλ από τη laudamotion, δηλ τη Ryanair, με την οποία συνεργάζονται και μέσω του site της δεύτερης γίνονται οι κρατήσεις της πρώτης, με το οποίο με ενημερώνει ότι η πτήση για 22/4 για Βιεννη ακυρώθηκε και μου δίνει τη δυνατότητα πλήρους επιστροφής. Έκανα την αίτηση κ μόλις γίνει δεκτό το αίτημα εντός 7 ημερών θα μπουν τα χρήματα στο λογαριασμό. Επειδή κάποιοι γράφετε ότι σας βγάζει λάθος κωδικό κράτησης, να σας μεταφέρω κι εγώ την εμπειρία μου, μήπως σας βοηθήσει: αφού έκανα την αίτηση όπως σας είπα, μέσω του link του e mail, δεν μου την τύπωνε κ είπα να δοκιμάσω κ από την εφαρμογή της ryan. Εκεί λοιπόν κ εμένα μου έβγαλε ότι ο κωδικός κράτησης που έχω δεν ισχύει, είχε όμως κάπου στα ψιλά γράμματα ότι ηλεκτρονικά μόνο μια αίτηση θα γίνεται δεκτή. Άρα, επειδή είχα ήδη κάνει την αίτηση μέσω μέιλ, γι αυτό δε μου βγάζει στη συνέχεια σωστό τον κωδικό κράτησης στην εφαρμογή. Και οσον αγορα στην εκτυπωση, αφου δε γινοταν , εκανα screenshot την οθονη, για να εχω καποιο αποδεικτικό. Αν σας έρθει λοιπόν μέιλ κάντε την αίτηση επιστροφής χρημάτων μέσω αυτού και όχι της εφαρμογής.
Ακριβώς αυτό έγινε και στην δική μου περίπτωση!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
Καλημέρα σε όλους. Έχω πτήση με Ryanair για Βρυξέλλες 15/04 και δεν έχω λάβει e-mail για ακύρωση πτήσης και δυνατότητα επιστροφής χρημάτων παρότι οι πτήσεις της Ryanair δεν θα γίνουν μέσα στον Απρίλιο. Στο site της εταιρείας μέσα από το κέντρο εξυπηρέτησης έχει επιλογή "Κέντρο βοήθειας αξιώσεων EU261" και μέσα από εκεί έχει επιλογή για επιστροφή χρημάτων. Λογικά είναι η ίδια επιλογή του συνδέσμου (link) που έχει σταλεί μέσω e-mail σε αρκετά μέλη.
Τι λέτε να περιμένω και εγώ e-mail ή να προχωρήσω σε αίτηση επιστροφής χρημάτων ?
Η αξίωση EU261 δεν έχει καμία σχέση με refund, αφορά αποζημιώσεις σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης με ευθύνη της εταιρείας λιγότερο από 15 ημέρες πριν την αναχώρηση κλπ. Καλύτερα να περιμένεις το e-mail που θα σου δίνει τη δυνατότητα ακύρωσης και refund για να γίνει με αυτοματοποιημένο τρόπο. Αν τώρα θες οπωσδήποτε να κάνεις αίτηση για refund σήμερα, το link είναι αυτό:
https://refundclaims.ryanair.com/?lg=ENΥπόψη ότι αφορά μη αυτοματοποιημένο τρόπο που πιθανόν θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο διεκπεραίωσης και θα το πρότεινα μόνο αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις λάβει ακυρωτικό e-mail ως λίγες ημέρες πριν την πτήση. Υπόψη επίσης ότι μόνο ένα αίτημα ανά κράτηση γίνεται δεκτό (σε δεύτερο θα σου βγάζει μήνυμα ότι ο κωδικός κράτησης δεν υπάρχει), οπότε φρόντισε για την ορθότητα των στοιχείων και αν αφορά και άλλα άτομα η κράτηση να τσεκάρεις τη σχετική επιλογή.
Edit: ΟΚ , είδα ότι η Ryanair παραπέμπει στο ίδιο link από το Κέντρο Βοήθειας, και ας μην αφορά την περίπτωση αξίωσης EU261.
 
Last edited:

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Edit: ΟΚ , είδα ότι η Ryanair παραπέμπει στο ίδιο link από το Κέντρο Βοήθειας, και ας μην αφορά την περίπτωση αξίωσης EU261.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το παραπάνω που αναφέρεις είδα και εγώ ψάχνοντας στο site της Ryanair, αλλά δεν προχώρησα σε αίτημα επιστροφής. Θα περιμένω e-mail με δυνατότητα ακύρωσης.
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Ξέρει κανείς εάν η κράτηση έχει γίνει μέσω πρακτορείου την ευθύνη για την αποστολή email σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης από την αεροπορική ποιος την έχει ?
Εμένα η πτήση μου έχει ακυρωθεί, το είδα στις ανακοινώσεις της emirates, αλλά δεν έχω λάβει κανένα email ακόμα.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
262
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Η αξίωση EU261 δεν έχει καμία σχέση με refund, αφορά αποζημιώσεις σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης με ευθύνη της εταιρείας λιγότερο από 15 ημέρες πριν την αναχώρηση κλπ. Καλύτερα να περιμένεις το e-mail που θα σου δίνει τη δυνατότητα ακύρωσης και refund για να γίνει με αυτοματοποιημένο τρόπο. Αν τώρα θες οπωσδήποτε να κάνεις αίτηση για refund σήμερα, το link είναι αυτό:
https://refundclaims.ryanair.com/?lg=ENΥπόψη ότι αφορά μη αυτοματοποιημένο τρόπο που πιθανόν θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο διεκπεραίωσης και θα το πρότεινα μόνο αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις λάβει ακυρωτικό e-mail ως λίγες ημέρες πριν την πτήση. Υπόψη επίσης ότι μόνο ένα αίτημα ανά κράτηση γίνεται δεκτό (σε δεύτερο θα σου βγάζει μήνυμα ότι ο κωδικός κράτησης δεν υπάρχει), οπότε φρόντισε για την ορθότητα των στοιχείων και αν αφορά και άλλα άτομα η κράτηση να τσεκάρεις τη σχετική επιλογή.
Edit: ΟΚ , είδα ότι η Ryanair παραπέμπει στο ίδιο link από το Κέντρο Βοήθειας, και ας μην αφορά την περίπτωση αξίωσης EU261.

Το μηνυμα σου με βοηθησε πολυ ,γιατι ειχα κι εγω μπερδευτει. Επειδη απ οτι βλεπω γνωριζεις καλυτερα θα ηθελα να με βοηθησεις εαν ειναι ευκολο. Εμεις πεταμε 17/4 για Μπεργκαμο με ryanair ,4 ατομα. Απ οτι καταλαβα, προτεινεις να περιμενουμε να σκυρωσει η εταιρια, και μετα να κανουμε την αιτηση επιστροφης χρηματων. Ως εδω τα παω καλα;
Ακομη θελω να ρωτησω σχετικα με τα πολλα ατομα στην κρατηση. Πρεπει νσ κανουμε 4 αιτησεις για την μια πτηση και 4 αιτησεις για την πτηση επιστροφης; Ευχαριστω πολυ.
 
Μηνύματα
2.510
Likes
3.281
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Λογικά το email θα πάει στο πρακτορείο(κι αυτό σε ενημερώνει μετά)...σου είχε στείλει το πρακτορείο τα στοιχεία όταν έκανε την κράτηση;;
γιατί αν εχεις τον κωδικό κράτησης μπορεις και μόνη σου να μπείς στην κράτηση αν δεν δέχεται το δικό σου εμαιλ βάλε το εμαιλ που έχεις απο΄το ενημερωτικό που σου έστειλε το πρακτορείο οπότε μπαίνεις στην κράτηση και βλέπεις τα δεδομένα της πτήσης σου...
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.198
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom