Όταν είχε γίνει όλο αυτό το σκηνικό με τις πτήσεις,μας είχαν στείλει μήνυμα στο κινητό να κοιτάξουμε το email μας, στο οποίο μας ενημέρωναν για την ακύρωση της πτήσης και για το αν θέλουμε να αλλάξουμε ημερομηνία ή επιστροφή χρημάτων.Καλησπερα, θα ηυελα να σε ρωτησω εαν ειχες κανει καποιες ενεργιες εσυ. Ειχες στειλει για παραδειγμα καποιο μειλ, η μνμ οπου ζητουσες επιστροφη , η σου εστειλαν απο μονοι του. Ευχαριστω
Όταν επιλέγαμε επιστροφή χρημάτων έβγαζε ότι ο αριθμός κράτησης είναι λάθος, όπως και σε πολλούς άλλους που διάβαζα εδώ μέσα, πιθανόν λόγω μεγάλου φόρτου της σελίδας τους. Αφού στείλαμε 2-3 email στην εταιρεία και μας έρχονταν πίσω τα αυτοματοποιημένα, έστειλαν έπειτα από μόνοι τους. Συμπληρωσαμε μια φόρμα μετά τα στοιχεία μας, ονόματα και πτήση, για την αίτηση αποζημίωσης. Φαντάζομαι ότι θα το έχουν κάνει σε μεγάλο μέρος των κρατήσεων. Ίσως επειδή εγώ έφευγα σε 3 μέρες μου ήρθε νωρίτερα.
Όχι,δεν μου το προχώρησε μέσω της σελίδας της Ryanair, αλλά μου έστειλαν email που με παρέπεμψε σε ένα λινκ, συμπλήρωσα εκεί τα στοιχεία για την αίτηση αποζημίωσης.Εσένα σου το προχώρησε δηλ χωρίς να βγάζει μήνυμα λάθους ότι είναι λανθασμένος ο κωδικός κράτησης?