Chat με ποιον?Με την Jess, που είναι ρομπότ?Μπορείς να μου δώσεις λίγες παραπάνω πληροφορίες γιατί με ενδιαφέρει.Εχουμε κλεισμένο τι Σιεμ Ριπ-Σιγκαπουρη με jet star και ενώ έχουν ακυρώσει όλες τι πτήσεις,δίνουν voucher και Όχι χρηματα.Επισης Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω email (εγώ τουλάχιστον δεν τα κατάφερα μέχρι τώρα)
- Εσωτερική πτήση από Da Nang -> Phu Quoc με Jetstar. Η πτήση ακυρώθηκε αλλά δεν το γνωρίζουν ακόμη.? Γενικά δεν τα πάνε καλά με την επικοινωνία και για ένα απλό τσατ 15 μηνυμάτων μας πήρε 3 ώρες.
Μάλλον θα μου γίνει επιστροφή αλλά δεν μου έχουν στείλει email ακόμη. Όταν μπαίνω στην κράτηση μου απο cancelled πλέον λέει:
Your booking has been cancelled, and your reimbursement request is in progress – please allow at least 14 business days
έστειλα και εγώ email στην vietjet..άντε να δούμε μήπως πάρουμε τίποτα πίσω.Έστειλα email εδώ: [email protected]
Και σε πμ στο facebook.
Και σε post στο facebook.
Ναι, επισύναψα και το link.
Ακόμα δεν απάντησαν, αλλά στο pm έστειλαν αυτοματοποιημένο μήνυμα:
Dear passengers, please contact our hotline at +65 6388 8883 or email us at [email protected] to receive the reschedule policies or request for a refund due to cancellations with regards to COVID-19. Thank you.
Eγώ μίλησα με το pamediakopes μέσω email. Παρότι η πολιτική της emirates δίνει και την εναλλακτική του voucher, αυτοί δίνουν μόνο rebooking.Καλησπέρα σας. Και εμένα μου ήρθε σήμερα μήνυμα από την Emirates ότι η πτήση για Οσάκα στις 31/03/20 ακυρώνεται και από ότι βλέπω δίνει μόνο τις παρακάτω επιλογές:
Είναι επιλέξιμοι για επιλογές Επανακράτησης και Ταξιδιωτικού κουπονιού:
Οπότε από Δευτέρα από νωρίς στο τηλέφωνο με το Pamediakopes.gr και βλέπουμε. Ό,τι νεότερο έχω θα ενημερωσω
- Η επανακράτηση επιτρέπεται εντός της ισχύος του εισιτηρίου χωρίς επιπλέον χρέωση, μπορεί να ισχύσει διαφορά ναύλου, εάν υπάρχει
- Ταξιδιωτικό κουπόνι για αξία εισιτηρίου με ισχύ για 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του
Κακό αυτόEγώ μίλησα με το pamediakopes μέσω email. Παρότι η πολιτική της emirates δίνει και την εναλλακτική του voucher, αυτοί δίνουν μόνο rebooking.
Δοκιμασε μεταμεσονυκτιαKαλά σε ακύρωση πτήσης μέσα στον Απρίλιο η aegean έστειλε mail για αλλαγή η voucher αλλά δε δουλεύουν καν λέει επικοινωνήστε με τηλεφωνικό κέντρο και διαβάζοντας τους όρους τώρα γράφει όντως ότι αν δε μετατεθεί η πτήση αλλά ακυρωθεί τελείως δε γίνεται online αλλαγή παρά μόνο με επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο. Τι παράλογο είναι αυτό να σε βάζουν σε όλη αυτή την αναμονή τώρα;;
Kαλά δεν είναι δικά μου απλά εγώ τα είχα βγάλει και ηθελα να τους κάνω την αλλαγή απλά απόρησα γιατί προχθές και το ένα με μίλια και το κανονικό έμπαινα και μου έβγαζε κανονικά την αλλαγή να κάνω online και να επιλέξω ακόμα και στο εισιτήριο με μίλια μου έβγαζε κανονικά όλες τις μέρες που είχε πάλι με μίλια και 0 κόστος αλλαγής απλά δε το ολοκλήρωσα γιατί είναι σε 20+ μέρες και σήμερα που ήρθε το mail πλέον δε σου δίνει δυνατότητα και απόρησα γιατί να σε βάζουν σε τέτοιο μπελά αν θες απλά να κάνεις αλλαγή ημερομηνιώνΔοκιμασε μεταμεσονυκτια
Εθχαριστω πολυ πολυ για τη βοηθεια. Θα περιμενω 3-4 μερες και θα δω. Ευχαριστω και παλιΩς προς το δεύτερο σκέλος, κάνεις μόνο μία αίτηση για όλους και φροντίζεις να είναι τσεκαρισμένη η επιλογή «I wish to apply for a refund for ALL customers and for ALLflights booked on this flight reservation» και η επιλογή return, αν η επιστροφή είναι στην ίδια κράτηση. Τώρα , ως προς το πρώτο σκέλος, ναι, γενικά είναι καλύτερο να περιμένεις e-mail (μέχρι λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία της πήσης). Η επιφύλαξή μου είναι μόνο μην τυχόν λόγω της κατάστασης έχουν αποσύρει την αυτόματη διαδικασία refund και παραπέμπουν εν τέλει όλους στο παραπάνω link! Νομίζω θα ξεκαθαρίσει από άλλους που έχουν πτήσεις πριν τη δική σου και μας ενημερώσουν.
Πρόσεξε μόνο την επιφύλαξη που έγραψα παραπάνω!