• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

minion

Member
Μηνύματα
48
Likes
69
Επόμενο Ταξίδι
Εδιμβούργο - Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη <3
Mην μιλάς καθόλου αφού σου έδωσε δικαίωμα επιστροφής....

Να φυλάω και γω καραούλι μήπως και μου λθει κανένα e-mail από την Turkish για κείνο το ταξίδι στο Ουζμπεκιστάν που είχαμε για 29/4/20 .. και είναι στο 500άρι....:(:rolleyes:... είδομεν...

(προς το παρόν κάνω τις επιβεβλημένες ημερήσιες εκδρομές μου :(:rolleyes:)
Κιχ δεν βγάζω και εννοείται δεν παραπονιέμαι !! :innocent: Απλά υπήρξα τυχερή και μάλλον παίρνω τα λεφτά μου πίσω με έμμεσο τρόπο. Εύχομαι την καλύτερη κατάληξη σε όλους όσους διεκδικούν τα λεφτά τους:)
 

taniakar

Member
Μηνύματα
299
Likes
248
Επόμενο Ταξίδι
Vienna, Bratislava!
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Παιδια για τι ημερομηνίες σας ΄ήρθε μύνημα για Ryanair?Εμεις εχουμε 17/04 -25/04 ...Χτες ακύρωσα το ξενοδοχείο στην Αλσατία .το αυτοκίνητο και το ξενοδοχείο στο Μπεργκαμο είναι No refunble .Μου δινουν ενα Voucher για ένα χρόνο ,τους έστειλα ενα μήνυμα μήπως και μου το κάνουν έως 10 Μάιου γιατί με το σχολείο των παιδιών και την δουλειά του συζύγου μου το μόνο Πασχα μπορούμε ...αν το δεχτούν κάλως δεν θα σκάσω και για μια διανυκτέρευση ...
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.048
Likes
1.831
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
ανέβασε καμμιά φωτογραφία από το μπαλκόνι σου, να σιγουρευτούμε ότι αυτές οι "εκδρομές" δεν είναι στην πραγματικότητα επιδρομές στα σουπερμάρκετ με τα γνωστά λάφυρα! :bleh: :haha:
Παίζει να είμαι η μόνη στη χώρα που δεν έχει έστω και μία μάσκα και ΔΕΝ έχει πάει σουπερμάρκετ (το αναβάλλω από τη μία μέρα στην άλλη... )
πάντως σήμερα έφτιαξα τις 2 λαγάνες μου για να περάσω... :haha::)
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Καλησπέρα εγώ έχω μία πτήση SKG-TOKIO μέσω Κωνσταντινούπολη με Turkish για 11/04 μου ήρθε μήνυμα αλλαγής ωρών αλλά δεν μου γράφει τίποτα για ακύρωση πτήσης επιλογές πουθενά μόνο τις αλλαγές. Ο alakae πως ακύρωσες την πτήση με τη Turkish είχες κάποια υπηρεσία ακύρωσης ή στην ακυρώσανε λόγω των καταστάσεων. Ξέρεις κανείς τι μπορώ να κάνω για να κάνω ακύρωση η κράτηση έγινε μέσω gotogate.
Θες να μας πεις αν σου άλλαξε την ώρα με την ίδια πτήση ή αν ακυρώθηκε η πτήση σου και μπήκες στην επόμενη?
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
261
Likes
263
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
View attachment 301996
Καλημέρα,
όλα βαίνουν καλώς! ήρθε το πρωί email από την rynanair.
Καλησπερα, θα ηυελα να σε ρωτησω εαν ειχες κανει καποιες ενεργιες εσυ. Ειχες στειλει για παραδειγμα καποιο μειλ, η μνμ οπου ζητουσες επιστροφη , η σου εστειλαν απο μονοι του. Ευχαριστω
 

Kostass

Member
Μηνύματα
218
Likes
379
Καλησπέρα, σχετικά με την χθεσινή ανακοίνωση της Lufthansa “As of March 19 we have implemented our new rebooking options that offer even greater flexibility. Already booked tickets for still existing flights no longer expire and can be rebooked until August 31, 2020. In addition, Lufthansa is now offering a discount of 50 euro for each rebooked ticket. It is unfortunately not yet possible to offer this service online. As our service centers are still facing a high volume of incoming calls and due to the flexible rebooking options offered, we kindly ask you to only contact our service center if you have a flight within the next 72 hours” Και για ένα ταξίδι μετ επιστροφής που έχω για Μόναχο 9-15 Μαΐου ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Αν τελικά η πτήση πραγματοποιηθεί κανονικά αλλά εγώ δεν θέλω να πάω Τότε πως μπορώ με τα ίδια εισιτήρια(αφού δε λήγουν)να ταξιδέψω σε Διαφορετικές ημερομηνίες; Επειδή δεν έχω ιδέα, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει λίγο τη διαδικασία για αυτό;
 

xaris_di

Member
Μηνύματα
19
Likes
44
Η Delta - πάντως - σήμερα ανακοίνωσε το εξής, που αφορά στην περίπτωση που δεν επιλεγεί κάποια από τις ενέργειες που προτείνει.


If I Can’t Cancel My Trip Before the Scheduled Flight, What Happens?

If you have upcoming travel and are unable to reach a customer service representative before your flight, we will process the cancellation on your behalf. You will receive an eCredit for each unused ticket, which will be available within 24 hours.


Επομένως, κατά κάποιο τρόπο, προστατεύει τον ταξιδιώτη που δεν θα πετάξει, χωρίς να προβεί σε κάποια ενέργεια.

Θεωρώ ότι όλες οι εταιρείες πράττουν αναλόγως στα δύσκολα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μας "κρεμάσουν" δεδομένου ότι έχουν να αντιμετωπίσουν εκατομμύρια πελάτες, αριθμός που μπορεί να τις καταστρέψει.
Το θέμα είναι τι εννοεί με τη φράση eCredit ; Voucher μήπως ; Πλέον παίζουμε και με τις λέξεις και η ''αδερφή'' της εταιρεία KLM την λέξη refund τη μεταφράζει ως κάτωθι:

Refunds
Need to cancel your travel plans? Request a refund and we’ll credit the amount in the form of a travel voucher that’s valid for 1 year.

Είναι ξεκάθαρη πλέον η γραμμή που έχουν (όλοι voucher και μη μας πρήζετε άλλο) και το θέμα είναι η δική μας στάση σε αυτό .
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Ωραία!να μας ενημερώσεις όοοοταν στο εγκρίνουν,εσύ είσαι στην κατηγορία αυτών που πήραν email στο οποίο έδιναν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων σωστά;;και η πτήση σου ήταν για Μάρτιο;;
υπάρχει κανείς με πτήση Απρίλιo?που του δόθηκε η ίδια επιλογή;;
Καλησπερα ναι σ εμενα ηρθε σημερα το απογευμα μαιλ ειχα πτηση 1 απριλη για βουδαπεστη με ryanair.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Και η Qatar συνεχίζει να σφυρίζει κλέφτικα...

Σήμερα πήρα απάντηση στο email που έστειλα προχθές (ομολογώ γρηγορότερα απ'ό,τι περίμενα - δεδομένων των συνθηκών). Δείτε τι μου απάντησε το γραφείο της Αθήνας (για πτήση που αυτοί ακύρωσαν και μετέθεσαν την ώρα αναχώρησης 11 ώρες μετά):

Because of the operational challenges faced due to Covid-19 (coronavirus) we have altered or cancelled some of our services.

We can change your travel dates without rebooking fee within 1 year of ticket issuance and within ticket and fare validity .

Or we can issue you a nonrefundable voucher with the full amount of your ticket , valid for 1 year on Qatar Airways services . This voucher is personal and nontransferable.

It can be exchanged for future travel to any Qatar Airways destination. Please advise how you wish to proceed.


Τους έστειλα "δικηγορίστικη" απάντηση στα Αγγλικά & Ελληνικά, εμμένοντας στην επιστροφή των χρημάτων και μόνον. Να δούμε τι θα πούνε...
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Καλημέρα σε όλους και όλες. Σήμερα το πρωί μου ήρθε μέιλ από τη laudamotion, δηλ τη Ryanair, με την οποία συνεργάζονται και μέσω του site της δεύτερης γίνονται οι κρατήσεις της πρώτης, με το οποίο με ενημερώνει ότι η πτήση για 22/4 για Βιεννη ακυρώθηκε και μου δίνει τη δυνατότητα πλήρους επιστροφής. Έκανα την αίτηση κ μόλις γίνει δεκτό το αίτημα εντός 7 ημερών θα μπουν τα χρήματα στο λογαριασμό. Επειδή κάποιοι γράφετε ότι σας βγάζει λάθος κωδικό κράτησης, να σας μεταφέρω κι εγώ την εμπειρία μου, μήπως σας βοηθήσει: αφού έκανα την αίτηση όπως σας είπα, μέσω του link του e mail, δεν μου την τύπωνε κ είπα να δοκιμάσω κ από την εφαρμογή της ryan. Εκεί λοιπόν κ εμένα μου έβγαλε ότι ο κωδικός κράτησης που έχω δεν ισχύει, είχε όμως κάπου στα ψιλά γράμματα ότι ηλεκτρονικά μόνο μια αίτηση θα γίνεται δεκτή. Άρα, επειδή είχα ήδη κάνει την αίτηση μέσω μέιλ, γι αυτό δε μου βγάζει στη συνέχεια σωστό τον κωδικό κράτησης στην εφαρμογή. Και οσον αγορα στην εκτυπωση, αφου δε γινοταν , εκανα screenshot την οθονη, για να εχω καποιο αποδεικτικό. Αν σας έρθει λοιπόν μέιλ κάντε την αίτηση επιστροφής χρημάτων μέσω αυτού και όχι της εφαρμογής.
 

Attachments

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Καλημέρα σε όλους. Έχω πτήση με Ryanair για Βρυξέλλες 15/04 και δεν έχω λάβει e-mail για ακύρωση πτήσης και δυνατότητα επιστροφής χρημάτων παρότι οι πτήσεις της Ryanair δεν θα γίνουν μέσα στον Απρίλιο. Στο site της εταιρείας μέσα από το κέντρο εξυπηρέτησης έχει επιλογή "Κέντρο βοήθειας αξιώσεων EU261" και μέσα από εκεί έχει επιλογή για επιστροφή χρημάτων. Λογικά είναι η ίδια επιλογή του συνδέσμου (link) που έχει σταλεί μέσω e-mail σε αρκετά μέλη.
Τι λέτε να περιμένω και εγώ e-mail ή να προχωρήσω σε αίτηση επιστροφής χρημάτων ?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.250
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom