• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

anna07

Member
Μηνύματα
5
Likes
10
Πριν λίγο ήρθε εμαιλ σε φίλη που ταξίδευε αρχες Απριλίου για Πολωνία και αφού εξηγεί μπλα μπλα τα σχετικά για τον κορονοιό της δίνει συγκεκριμένες επιλογές...μόνο αλλαγή χωρίς επιβάρυνση όχι μέσα στον Απρίλιο και μόνο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος.
Αν κλικάρετε για οπουδήποτε...δεν βγάζει κανένα δρομολόγιο πλεον μεσα στον Απρίλιο,λογικά ΄θα στείλει σε όλους σιγά σιγα΄εμαιλ...περιμένω κι εγώ...
κι εσένα στο εμαιλ σου δίναν μόνο αυτες τις επιλογές;;
Οχι! Στο email που μου ηρθε μου λεει οτι μπορω να κανω νεα κρατηση πτησης για οποιοδηποτε διαθεσιμη ημερομηνια δωρεαν ή επιστροφη χρηματων.
το θεμα ειναι πως μου βγαζει σφαλμα και δεν μπορω να διεκδικησω την επιστροφη χρηματων...

Και αν διαβάσει κανείς τους όρους είναι ακόμα πιο εξοργιστικό, γράφει πχ αυτό "Εάν η νέα κράτηση, είναι χαμηλότερης αξίας από την αξία του Credit Voucher, τότε η διαφορά δεν επιστρέφεται. "
τραγικο! παντα υπερ τους ολα

Στείλε τους στο messenger στα Αγγλικά πρώτα και μετά αν είναι θα σου απαντήσουν στα Ελληνικά. Εμένα μου είπαν να περιμένω ενημερωτικό μειλ, ακόμα περιμένω και η μια πτήση έχει ήδη πραγματοποιηθεί..υπομονη
Αυτο δεν το ειχα σκεφτει! Εστειλα τωρα! Ελπιζω να έχει αποτελεσμα! Ευχαριστω!

Καλησπέρα,
κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με την ryanair, για λάθος αριθμό κράτησης.
View attachment 301900
αυτόν εδώ καταχωρώ όταν το ζητάει. Μήπως κάνω κάτι λάθος?
σωστο ειναι!
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
1. Επικοινωνησα σημερα με την emirates σχετικα με πτηση απο Αθηνα για Βιετναμ και μου ειπανε οτι δεν υπαρχει πλεον δυνατοτητα για full refund. 3 ειναι οι επιλογες, 1 open τα ειστηρηια αλλα εχουν ισχυ μεχρι 1 μηνα απο τοτε που εκλεισες τα εισητηρια και 2 voucher που εχει ισχυ για 1 χρονο απο τοτε που σου πιστωθηκε το voucher ή refund με penalty (200 euro ανα εισητηριο)

2. Εχει κανει κανεις την επιλογη του voucher? μου φιανεται η πιο συμφερουσα τι λετε?
1. Μάλισταααα. Και η δεύτερη από τις "καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμου" εφαρμόζει ό,τι και η πρώτη (Qatar Airways). Υπενθυμίζω το στόρυ:

  • Πριν 2 βδομάδες μας άλλαξαν την πτήση επιστροφής Σιγκαπούρη - Αθήνα. Δικαιούμασταν ακύρωση ολόκληρου του εισιτηρίου και πλήρη επιστροφή χρημάτων. Μετά από επίπονες προσπάθειες κατάφερα να επικοινωνήσω με υπάλληλο στην Αθήνα την περασμένη Δευτέρα που επιβεβαίωσε το δικαίωμά μας.
  • Από τη διαχείριση της κράτησης υπήρχε η δυνατότητα για ακύρωση και αίτηση επιστροφής χρημάτων. Την υπέβαλα. Η απάντησή τους ήταν ότι μέσα σε 12 ώρες θα μου έλθει email confirmation. Δεν ήλθε ποτέ. Έλεγαν επίσης ότι μέσα σε 5 εργάσιμες θα είχα απάντηση.
  • qatar.jpg

  • Απάντηση δεν ήλθε ακόμη (και ούτε περιμένω να έλθει - το γιατί θα το διαβάσετε πιο κάτω).
  • Χθες, προσπάθησα να τους ξαναπιάσω στο τηλέφωνο. Δεν απαντάει κανείς. Μόνο ένα ηχογραφημένο μήνυμα για να επικοινωνήσουμε με email. Το έστειλα. Αυτόματη απάντηση ότι ο εκπρόσωπος έχει πάρει την ετήσια άδειά του (προσέξτε: 19 και 20/3). Πολύ βολικό, έτσι; Βάλτε και το Σ/Κ που δεν δουλεύουν, πάμε για Δευτέρα.
  • Η κράτηση εξακολουθεί να φαίνεται στο σύστημα όπως είχε διαμορφωθεί από την εταιρία, χωρίς τη δική μου συναίνεση. Προφανώς δεν έχουν κάνει τίποτα. Προσέξτε όμως διαφορές:
  • Μέχρι την Κυριακή, μπορούσα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων - κανονικά. Τη Δευτέρα αυτό άλλαξε. Δίνονταν η δυνατότητα είτε για voucher είτε για μερική επιστροφή χρημάτων (και οι δύο επιλογές λόγω κορονα-ιού και όχι λόγω της δικής τους αλλαγής). Και, μαντέψτε:
  • Από σήμερα, εξαφανίστηκε η δυνατότητα οποιουδήποτε refund. Είτε δέχεσαι την αλλαγή είτε το ετήσιο voucher. Διαφορετικά, πάρε τηλέφωνο. Πού αλήθεια;
  • Και το κερασάκι: Αν μπείτε στη σελίδα τους στο facebook υπάρχουν πάνω από 2000 μηνύματα που τους χέζουν πατόκορφα. Τα ίδια ακριβώς έκαναν παντού. Όχι μόνον στην Ελλάδα, αλλά και στην Αγγλία και στη Γερμανία και στη Ρουμανία, ΠΑΝΤΟΎ!
  • Και δεν απαντούν σε κανέναν!
  • Συμπέρασμα: email confirmation δεν μου έστειλαν γιατί δεν επρόκειτο να στείλουν ούτως ή άλλως. Το ήξεραν. Όπως ήξεραν και ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΈ να επιστρέψουν τα χρήματα! Κατά πλήρη παράβαση των δικών τους όρων. Όμορφα, ε;
2. Τι πρόκειται να κάνω από δω και πέρα; Το πιθανότερο είναι να δεχτώ το voucher (αν δεν μπορέσω να επικοινωνήσω την Δευτέρα). Η πτήση είναι για τις 29/3 και πρέπει να το δεχτώ τουλάχιστον 3 μέρες πριν, αλλιώς πάει κι αυτό. Θα το χρησιμοποιήσω - όταν το χρησιμοποιήσω - για τελευταία φορά (αν υπάρχει η εταιρία ακόμη) και τέλος. Ποτέ ξανά μ'αυτούς.

P.S. Η Air Asia (ναι, η low cost) έχει μια online φιλική φόρμα, συμπληρώνεις τα στοιχεία και σου επιστρέφει τα χρήματα σε πίστωση λογαριασμού που σου ανοίγει αυτή στην μερίδα σου. Τα χρήματα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέσα σ'ένα χρόνο για ν'αγοράσεις εισιτήριο σε όποια πτήση της εταιρίας θες. Κι αν σου μείνει και υπόλοιπο, το χρησιμοποιείς σε άλλο εισιτήριο, άλλη πτήση. Όμορφα κι απλά.

(φυσικα δεν το κάνει μόνο η Aegean αυτό)
Και η Qatar τα ίδια κάνει κι απ'ό,τι φαίνεται, σχεδόν όλες τα ίδια θα κάνουν. Το τομάρι τους να σώσουν και στ' @@δια τους οι πελάτες.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Μάλισταααα. Και η δεύτερη από τις "καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμου" εφαρμόζει ό,τι και η πρώτη (Qatar Airways). Υπενθυμίζω το στόρυ
Νομιζω τα δυο μας στορυ εχουν πολλα κοινα μεταξυ τους, μονο που εγω ημουν με αλλη εταιρεια.... Αυθαιρετη αλλαγη πτησης επιστροφης σε ημερομηνια της επιλογης τους (χωρις να ενημερωθω και να με ρωτησουν). Βεβαια εμενα το προχωρησαν κ ενα βημα παρακατω και αλλαξαν μονο το πρωτο σκελος της επιστροφης!!


Κι αν σου μείνει και υπόλοιπο, το χρησιμοποιείς σε άλλο εισιτήριο, άλλη πτήση. Όμορφα κι απλά.
Η Aegean να τα βλεπει αυτα (και η καθε Aegean) που δεν επιστρεφει τις διαφορες απο χρησιμοποιηση του κουπονιου.

Πλεον δεν ξερεις ποια αεροπορικη να εμπιστευθεις και ποια οχι.... Οταν ειναι να πραγματοποιηθει η πτηση ολες καλες ειναι!

edit: ξεχασα να γραψω (για οσους δεν θυμουνται) οτι η δικη μου αλλαγη στην επιστροφη ηταν 20 ωρες πριν την αναχωρηση μου!!!
 
Last edited:

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Και η Qatar τα ίδια κάνει κι απ'ό,τι φαίνεται, σχεδόν όλες τα ίδια θα κάνουν. Το τομάρι τους να σώσουν και στ' @@δια τους οι πελάτες.
Εδω ειναι στα @@ τους οι εργαζομενοι, τους πελατες θα σκεφτουνε;
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Και η Qatar τα ίδια κάνει κι απ'ό,τι φαίνεται, σχεδόν όλες τα ίδια θα κάνουν. Το τομάρι τους να σώσουν και στ' @@δια τους οι πελάτες.
Κυνήγι μέχρι τέλους έχεις μια βδομάδα ακόμη. Αν μπορείς πήγαινε στα γραφεία της εταιρείας αν υπάρχουν στο αεροδρόμιο.Από την χθεσινή ανανέωση της οδηγίας γράφει ξεκάθαρα: 3.2. Right to reimbursement or re-routing In the case of a flight cancellation by the airlines (no matter what the case is), Article 5 obliges the operating air carrier to offer the passengers the choice among: a) reimbursement (refund); b) re-routing at the earliest opportunity, or c) re-routing at a later date at the passenger's convenience.
Και αναλυτικά εδώ:
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Εδω ειναι στα @@ τους οι εργαζομενοι, τους πελατες θα σκεφτουνε;
Σωστό ... αλλά αν σου φύγουν οι πελάτες και το κλείσεις το μαγαζί; Ή, ξέρεις ότι δεν πρόκειται να κλείσεις (βλέπε επιδοτήσεις) και κάνεις ό,τι γουστάρεις και με τους εργαζόμενους (που έτσι κι αλλιώς στην πρέσα τους είχε - απ'ό,τι διάβαζα) και με τους πελάτες;
 

anna07

Member
Μηνύματα
5
Likes
10
1. Μάλισταααα. Και η δεύτερη από τις "καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του κόσμου" εφαρμόζει ό,τι και η πρώτη (Qatar Airways). Υπενθυμίζω το στόρυ:

  • Πριν 2 βδομάδες μας άλλαξαν την πτήση επιστροφής Σιγκαπούρη - Αθήνα. Δικαιούμασταν ακύρωση ολόκληρου του εισιτηρίου και πλήρη επιστροφή χρημάτων. Μετά από επίπονες προσπάθειες κατάφερα να επικοινωνήσω με υπάλληλο στην Αθήνα την περασμένη Δευτέρα που επιβεβαίωσε το δικαίωμά μας.
  • Από τη διαχείριση της κράτησης υπήρχε η δυνατότητα για ακύρωση και αίτηση επιστροφής χρημάτων. Την υπέβαλα. Η απάντησή τους ήταν ότι μέσα σε 12 ώρες θα μου έλθει email confirmation. Δεν ήλθε ποτέ. Έλεγαν επίσης ότι μέσα σε 5 εργάσιμες θα είχα απάντηση.
  • View attachment 301918
  • Απάντηση δεν ήλθε ακόμη (και ούτε περιμένω να έλθει - το γιατί θα το διαβάσετε πιο κάτω).
  • Χθες, προσπάθησα να τους ξαναπιάσω στο τηλέφωνο. Δεν απαντάει κανείς. Μόνο ένα ηχογραφημένο μήνυμα για να επικοινωνήσουμε με email. Το έστειλα. Αυτόματη απάντηση ότι ο εκπρόσωπος έχει πάρει την ετήσια άδειά του (προσέξτε: 19 και 20/3). Πολύ βολικό, έτσι; Βάλτε και το Σ/Κ που δεν δουλεύουν, πάμε για Δευτέρα.
  • Η κράτηση εξακολουθεί να φαίνεται στο σύστημα όπως είχε διαμορφωθεί από την εταιρία, χωρίς τη δική μου συναίνεση. Προφανώς δεν έχουν κάνει τίποτα. Προσέξτε όμως διαφορές:
  • Μέχρι την Κυριακή, μπορούσα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων - κανονικά. Τη Δευτέρα αυτό άλλαξε. Δίνονταν η δυνατότητα είτε για voucher είτε για μερική επιστροφή χρημάτων (και οι δύο επιλογές λόγω κορονα-ιού και όχι λόγω της δικής τους αλλαγής). Και, μαντέψτε:
  • Από σήμερα, εξαφανίστηκε η δυνατότητα οποιουδήποτε refund. Είτε δέχεσαι την αλλαγή είτε το ετήσιο voucher. Διαφορετικά, πάρε τηλέφωνο. Πού αλήθεια;
  • Και το κερασάκι: Αν μπείτε στη σελίδα τους στο facebook υπάρχουν πάνω από 2000 μηνύματα που τους χέζουν πατόκορφα. Τα ίδια ακριβώς έκαναν παντού. Όχι μόνον στην Ελλάδα, αλλά και στην Αγγλία και στη Γερμανία και στη Ρουμανία, ΠΑΝΤΟΎ!
  • Και δεν απαντούν σε κανέναν!
  • Συμπέρασμα: email confirmation δεν μου έστειλαν γιατί δεν επρόκειτο να στείλουν ούτως ή άλλως. Το ήξεραν. Όπως ήξεραν και ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΈ να επιστρέψουν τα χρήματα! Κατά πλήρη παράβαση των δικών τους όρων. Όμορφα, ε;
2. Τι πρόκειται να κάνω από δω και πέρα; Το πιθανότερο είναι να δεχτώ το voucher (αν δεν μπορέσω να επικοινωνήσω την Δευτέρα). Η πτήση είναι για τις 29/3 και πρέπει να το δεχτώ τουλάχιστον 3 μέρες πριν, αλλιώς πάει κι αυτό. Θα το χρησιμοποιήσω - όταν το χρησιμοποιήσω - για τελευταία φορά (αν υπάρχει η εταιρία ακόμη) και τέλος. Ποτέ ξανά μ'αυτούς.

P.S. Η Air Asia (ναι, η low cost) έχει μια online φιλική φόρμα, συμπληρώνεις τα στοιχεία και σου επιστρέφει τα χρήματα σε πίστωση λογαριασμού που σου ανοίγει αυτή στην μερίδα σου. Τα χρήματα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μέσα σ'ένα χρόνο για ν'αγοράσεις εισιτήριο σε όποια πτήση της εταιρίας θες. Κι αν σου μείνει και υπόλοιπο, το χρησιμοποιείς σε άλλο εισιτήριο, άλλη πτήση. Όμορφα κι απλά.
Αρα να μην περιμενω απο την Ryanair να κανει την διαφορα! Απλα το περνουμε αποφαση! Ολα προς συμφερων τους!
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Κυνήγι μέχρι τέλους έχεις μια βδομάδα ακόμη. Αν μπορείς πήγαινε στα γραφεία της εταιρείας αν υπάρχουν στο αεροδρόμιο.Από την χθεσινή ανανέωση της οδηγίας γράφει ξεκάθαρα: 3.2. Right to reimbursement or re-routing In the case of a flight cancellation by the airlines (no matter what the case is), Article 5 obliges the operating air carrier to offer the passengers the choice among: a) reimbursement (refund); b) re-routing at the earliest opportunity, or c) re-routing at a later date at the passenger's convenience.
Και αναλυτικά εδώ:
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf
Ευχαριστώ για το link αλλά νομίζω ότι δεν τους πιάνει αυτούς. Η σημείωση 12 γράφει:
12 The rights to re-routing or reimbursement (point 4.2) and the right to care (point 4.3) and the right to compensation (point 4.4) does not apply to domestic services in Croatia, Estonia, Hungary, Latvia, Portugal, Slovakia, Slovenia, and to services with a significant part of the service (including at least one scheduled stop) operated outside the European Union in case of Croatia, Estonia, Greece, Finland, Hungary, Latvia, Slovakia and Slovenia.
 

anna07

Member
Μηνύματα
5
Likes
10
Το παρακάτω μηνυμα ειναι απο Ryanair το βρήκα αναρτημένο στην σελίδα τους στο facebook!
Για να δουμε...

Ενημέρωση σχετική με τις επιστροφές χρημάτων

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατηγό κοινό, πως από εχθές αντιμετωπίζουμε ένα τεχνικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να μην γίνεται δεκτή η αίτηση για επιστροφή χρημάτων ακυρωμένων πτήσεων/κρατήσεων. Πλέον το αίτημά σας, μπορεί να σταλεί έως και 30 ημέρες μετά την πάροδο της ημερομηνίας της πτήσης σας. Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση προκαλέσαμε και παρακαλούμε την υπομονή σας έως ότου διευθετηθεί το ζήτημα. Παρακαλούμε όπως προσπαθήσετε ξανά τις επόμενες μέρες.
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Ευχαριστώ για το link αλλά νομίζω ότι δεν τους πιάνει αυτούς. Η σημείωση 12 γράφει:
12 The rights to re-routing or reimbursement (point 4.2) and the right to care (point 4.3) and the right to compensation (point 4.4) does not apply to domestic services in Croatia, Estonia, Hungary, Latvia, Portugal, Slovakia, Slovenia, and to services with a significant part of the service (including at least one scheduled stop) operated outside the European Union in case of Croatia, Estonia, Greece, Finland, Hungary, Latvia, Slovakia and Slovenia.
Όχι όχι η συγκεκριμένη εξαίρεση αφορά αποκλειστικά ταξίδια με λεωφορείο και όχι τα αεροπορικά ταξίδια.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
528
Likes
1.685
Πες μου σε παρακαλώ που τους βρήκες; Τηλέφωνο δεν λειτουργεί, email δεν μπορώ να βρω,έστειλα κάπου και με παρέπεμψαν στην ηλεκτρονική τους σελίδα..
Έχω φίλη που δουλεύει εκεί, μπες στην εφαρμογή της aegean. Νομίζω είναι έτοιμο. Πατάς έχει που λέει covid 19 και ακολουθείς τα βήματα
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Eντάξει κάτι πρέπει να κάνουμε δεν γίνεται να τους αφήνουμε να μας ρίχνουν τέτοιο κουτόχορτο. Μίλησα με την Πολιτική Αεροπορία βρήκα ένα τηλέφωνο για τέτοιου είδους καταγγελίες προς αεροπορικές και με ενημέρωσαν ότι όντως έχω την επιλογή να λάβω full refund, χθες τους έστειλαν νέες οδηγίες από την EE σχετικά με τις ακυρώσεις πτήσεων λόγω του κορονοιου. Το τηλέφωνο είναι 210 9973162. Η υπάλληλος μου πρότεινε και συγκεκριμένη διαδικασία για καταγγελία αλλά θα πάρει 6 βδομάδες στο νερό ενώ εδώ βεβαια χρειάζονται πιο δραστικά μέτρα, γιατί θα εξαπατηθεί κόσμος.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.738
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom