• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Στην επιλογή refund της scoot αναφέρει τα παρακάτω:
"We will be refunding 100% of your booking in the form of Scoot Travel Vouchers, which will be valid for 12 months from the date of issue, for rebooking travel at a later date. "
Δηλαδή έχω πτήσεις για 11/04/2020, κάνω refund σήμερα και μπορώ να το αξιοποιήσω κλείνοντας εισιτήρια πχ Δεκέμβριο για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν Μάιο?
Το θέμα είναι αν μπορώ να κλείσω ξανά εισιτήρια για το Πάσχα του 2021 που είναι πάνω από ένα έτος από τις πρώτες πτήσεις(11/04/2020), αλλά η κράτηση θα γίνει εντός των 12 μηνών.
Σας μπέρδεψα?
 

patrizia

Member
Μηνύματα
258
Likes
379
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Πρέπει να το κοινοποιησουμε αυτό με την Aegean και τις υπόλοιπες γιατί αυτή θα πάρει κρατική επιχορήγηση ενώ εμείς όχι. Τους το έχει πει κανείς κι αν ναι σε ποιο τηλέφωνο; mail;
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Πρέπει να το κοινοποιησουμε αυτό με την Aegean και τις υπόλοιπες γιατί αυτή θα πάρει κρατική επιχορήγηση ενώ εμείς όχι. Τους το έχει πει κανείς κι αν ναι σε ποιο τηλέφωνο; mail;
Συμφωνώ.
Εγώ προσωπικά μίλησα για όλη αυτή την υπόθεση που δίνουν μόνο vouchers εδώ 210 9973162, ενώ το σχετικό email είναι αυτό [email protected]. Έστειλα και εκεί ένα email.
Tα παραπάνω στοιχεία επικοινωνίας τα βρήκα εδώ: http://www.ypa.gr/passenger-rights/ (στην Διαδικασία Υποβολής Καταγγελίας).
Εδώ επίσης είναι και οι οδηγίες της ΕΕ για τις ακυρώσεις πτήσεων από τις αεροπορικές λόγω του ιού: https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Η Aegean τι σου είπε; μίλησες τηλεφωνικά με υπάλληλο;
Eγώ έχω μπλέξει με emirates και με πρακτορείο μέσω του οποίου έκλεισα τα εισιτήρια το οποίο δεν το σηκώνει κάν. Στην emirates μου είπαν είτε voucher είτε μερική επιστροφή (το οποίο πρέπει παααλι να άλλαξε τώρα το απόγευμα σύμφωνα με το site της αεροπορικής και τώρα πλέον δίνουν μόνο voucher). Όταν τους είπα ότι αυτό είναι παράνομο βάσει των οδηγιών/νόμου μου το έκλεισαν στα μούτρα γιατί εξυπηρετούσαν κόσμο παράλληλα. Τι να πω? εδω φαίνονται οι σωστές αεροπορικές...
Επίσης, την πρώτη φορά που πήρα τηλέφωνο μου απάντησε η υπάλληλος ότι δεν ακυρώθηκε η πτήση εξαιτίας της emirates ο κορονοιος την ακύρωσε... δηλαδή όταν ακυρώνονται πτήσεις λόγω καιρού οι αεροπορικές δεν επιστρέφουν χρήματα γιατί τις ακυρώνει τις πτήσεις ο καιρος όχι αυτές;
 
Last edited:

patrizia

Member
Μηνύματα
258
Likes
379
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Τέλεια! Είναι και αναιδεστατοι.
Ούτε ένα θα ενημερώσω τη διεύθυνση, κάτι βρε παιδί μου.
Πάω να γράψω το μέιλ κι ελπίζω να συνέλθουν.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Στην επιλογή refund της scoot αναφέρει τα παρακάτω:
"We will be refunding 100% of your booking in the form of Scoot Travel Vouchers, which will be valid for 12 months from the date of issue, for rebooking travel at a later date. "
Δηλαδή έχω πτήσεις για 11/04/2020, κάνω refund σήμερα και μπορώ να το αξιοποιήσω κλείνοντας εισιτήρια πχ Δεκέμβριο για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν Μάιο?
Το θέμα είναι αν μπορώ να κλείσω ξανά εισιτήρια για το Πάσχα του 2021 που είναι πάνω από ένα έτος από τις πρώτες πτήσεις(11/04/2020), αλλά η κράτηση θα γίνει εντός των 12 μηνών.
Σας μπέρδεψα?
Date of issue πρέπει να εννοεί 1 χρόνο από τη στιγμή που θα πάρεις το voucher. Λογικά έχεις περιθώριο να πετάξεις μέχρι 11/04/2021. Εκτός και αν αργήσει να το ετοιμάσει και σε πιάσει ο Μάιος.
Και εμείς το επόμενο Πάσχα θέλαμε αλλά... Χλωμό

Θα κάνεις καταγγελία μέσω της ΥΠΑ;
Εγώ στάνταρ.
Αν δεν έχει ειδοποιήσει μέχρι 1/4, αρχίζω διαδικασίες.
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Date of issue πρέπει να εννοεί 1 χρόνο από τη στιγμή που θα πάρεις το voucher. Λογικά έχεις περιθώριο να πετάξεις μέχρι 11/04/2021. Εκτός και αν αργήσει να το ετοιμάσει και σε πιάσει ο Μάιος.
Και εμείς το επόμενο Πάσχα θέλαμε αλλά... Χλωμό

Θα κάνεις καταγγελία μέσω της ΥΠΑ;
Εγώ στάνταρ.
Αν δεν έχει ειδοποιήσει μέχρι 1/4, αρχίζω διαδικασίες.
Eάν ρωτάς εμένα.
Ναι θα κάνω σίγουρα καταγγελία μέσω ΥΠΑ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή θα φθάσω.
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Ο αριθμός που καταχώρεις είναι λάθος.Ο σωστός αριθμός είναι αυτός που όταν πας στις κρατήσεις σου και πατάς δρομολόγιο λέει κάτω από τον προορισμό σου 2 γράμματα και 4 νούμερα.
Νομίζω ότι ο αριθμός με τα δύο ψηφία και τέσσερα νούμερα, είναι ο αριθμός πτήσης και όχι κράτησης, που λένε αυτοί πως υπάρχει πρόβλημα.
Εν πάση περιπτώσει, όπως είπε και η anna07 που το είδε στο Facebook, έχουν γενικά θέμα κα μπορούμε να ζητήσουμε επιστροφή χρημάτων έως και 30 ημέρες μετά την ημερομηνία αναχώρησης.
Ίδωμεν...

Ο αριθμός που καταχώρεις είναι λάθος.Ο σωστός αριθμός είναι αυτός που όταν πας στις κρατήσεις σου και πατάς δρομολόγιο λέει κάτω από τον προορισμό σου 2 γράμματα και 4 νούμερα.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.153
Likes
1.772
Επειδή έχει πέσει πολλή αναστάτωση, προτείνω να ηρεμήσετε. Όσοι δικαιούστε refund, το πιθανότερο είναι ότι θα το λάβετε. Καμιά εταιρεία δεν θα κάνει του κεφαλιού της, ίσως σε αποθαρρύνει ώστε να δεις εναλλακτικές, αλλά δεν θα στο απαγορέψει (σε πολλές περιπτώσεις θα δεχθεί ακόμη και αναδρομικές αιτήσεις). Δεν έχει νόημα να γραφούν άλλες τρεις σελίδες συναφή παράπονα, μόνο εκβάσεις των υποθέσεων τις προσεχείς ημέρες.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Date of issue πρέπει να εννοεί 1 χρόνο από τη στιγμή που θα πάρεις το voucher. Λογικά έχεις περιθώριο να πετάξεις μέχρι 11/04/2021. Εκτός και αν αργήσει να το ετοιμάσει και σε πιάσει ο Μάιος.
Και εμείς το επόμενο Πάσχα θέλαμε αλλά... Χλωμό

Θα κάνεις καταγγελία μέσω της ΥΠΑ;
Εγώ στάνταρ.
Αν δεν έχει ειδοποιήσει μέχρι 1/4, αρχίζω διαδικασίες.
έστειλα email στην scout μήπως και μπορώ να πετάξω το επόμενο Πάσχα και βλέπουμε.
 

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
Επειδή έχει πέσει πολλή αναστάτωση, προτείνω να ηρεμήσετε. Όσοι δικαιούστε refund, το πιθανότερο είναι ότι θα το λάβετε. Καμιά εταιρεία δεν θα κάνει του κεφαλιού της, ίσως σε αποθαρρύνει ώστε να δεις εναλλακτικές, αλλά δεν θα στο απαγορέψει (σε πολλές περιπτώσεις θα δεχθεί ακόμη και αναδρομικές αιτήσεις). Δεν έχει νόημα να γραφούν άλλες τρεις σελίδες συναφή παράπονα, μόνο εκβάσεις των υποθέσεων τις προσεχείς ημέρες.
Προς το παρόν τα δεδομένα που έχουμε είναι ότι το απαγορεύουν ρητά και κάνουν του κεφαλιού τους, γι αυτό και όλη αυτή η αναστάτωση.
Πολλές εταιρείες σε πολλούς κλάδους άλλωστε κάνουν του κεφαλιού τους καθημερινά.
Δεν θα εκπλαγώ επομένως εάν γίνει και εδώ αυτό.
Τα παράπονα όντως δεν προσθέτουν κάτι επιπλέον, αλλά όταν έχεις "χάσει" πολλά λεφτά είναι κάπως δύσκολο, κατάλαβέ μας...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.225
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom