babaduma
Member
- Μηνύματα
- 5.062
- Likes
- 7.850
- Επόμενο Ταξίδι
- terra incognita
- Ταξίδι-Όνειρο
- α του Κενταύρου
Έχεις δίκιο. Υπάρχει θυμός επειδή φαίνεται ότι υπάρχει "γραμμή", κοινή πολιτική, ανεξαρτήτως μεγέθους εταιρίας ή συμμαχίας. Αν φανούν σωστοί, όσοι φανούν, θα βγούμε να τους χειροκροτήσουμε (εγώ πρώτος, όπως έγραψα και για την Scoot που ανταποκρίθηκε γρηγορότερα απ'ό,τι έλεγαν).Επειδή έχει πέσει πολλή αναστάτωση, προτείνω να ηρεμήσετε. Όσοι δικαιούστε refund, το πιθανότερο είναι ότι θα το λάβετε. Καμιά εταιρεία δεν θα κάνει του κεφαλιού της, ίσως σε αποθαρρύνει ώστε να δεις εναλλακτικές, αλλά δεν θα στο απαγορέψει (σε πολλές περιπτώσεις θα δεχθεί ακόμη και αναδρομικές αιτήσεις). Δεν έχει νόημα να γραφούν άλλες τρεις σελίδες συναφή παράπονα, μόνο εκβάσεις των υποθέσεων τις προσεχείς ημέρες.
Η Air Asia γράφει:έστειλα email στην scout μήπως και μπορώ να πετάξω το επόμενο Πάσχα και βλέπουμε.
For Covid-19-related Credit Account, there will be a 365 calendar days period from the issuance date. The actual travel dates could also be after the expiry date as long as our schedule is out.
(η χρωματική υπογράμμιση δική μου)
Εικάζω ότι για όλες τις εταιρίες που δίνουν αυτήν την επιλογή το ίδιο θα ισχύει. Οπότε, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορέσεις να πας το Πάσχα (μαζί μάς βλέπω να πετάμε! )