Οχι! Στο email που μου ηρθε μου λεει οτι μπορω να κανω νεα κρατηση πτησης για οποιοδηποτε διαθεσιμη ημερομηνια δωρεαν ή επιστροφη χρηματων.Πριν λίγο ήρθε εμαιλ σε φίλη που ταξίδευε αρχες Απριλίου για Πολωνία και αφού εξηγεί μπλα μπλα τα σχετικά για τον κορονοιό της δίνει συγκεκριμένες επιλογές...μόνο αλλαγή χωρίς επιβάρυνση όχι μέσα στον Απρίλιο και μόνο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος.
Αν κλικάρετε για οπουδήποτε...δεν βγάζει κανένα δρομολόγιο πλεον μεσα στον Απρίλιο,λογικά ΄θα στείλει σε όλους σιγά σιγα΄εμαιλ...περιμένω κι εγώ...
κι εσένα στο εμαιλ σου δίναν μόνο αυτες τις επιλογές;;
το θεμα ειναι πως μου βγαζει σφαλμα και δεν μπορω να διεκδικησω την επιστροφη χρηματων...
τραγικο! παντα υπερ τους ολαΚαι αν διαβάσει κανείς τους όρους είναι ακόμα πιο εξοργιστικό, γράφει πχ αυτό "Εάν η νέα κράτηση, είναι χαμηλότερης αξίας από την αξία του Credit Voucher, τότε η διαφορά δεν επιστρέφεται. "
Αυτο δεν το ειχα σκεφτει! Εστειλα τωρα! Ελπιζω να έχει αποτελεσμα! Ευχαριστω!Στείλε τους στο messenger στα Αγγλικά πρώτα και μετά αν είναι θα σου απαντήσουν στα Ελληνικά. Εμένα μου είπαν να περιμένω ενημερωτικό μειλ, ακόμα περιμένω και η μια πτήση έχει ήδη πραγματοποιηθεί..υπομονη
σωστο ειναι!Καλησπέρα,
κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με την ryanair, για λάθος αριθμό κράτησης.
View attachment 301900
αυτόν εδώ καταχωρώ όταν το ζητάει. Μήπως κάνω κάτι λάθος?