• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
2.510
Likes
3.281
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Μια ερωτηση παιδια γιατι δεν βγάζω άκρη εδω και μέρες.
Μου έχει έρθει email για ακύρωση της κρατησης μου 4/4 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ- ΒΙΕΝΝΗ με RYANAIR.
Προσπαθω εδω και μέρες να συμπληρώσω την φορμα για επιστροφή χρημάτων και συνεχώς
μου βγάζει οτι δεν ειναι σωστός ο αριθμός κράτησης. Εχω στείλει email στην εταιρεια και μου ερχετε αυτοματοποιημενο πισω...εχω προσπαθησει να επικοινωνησω μεσω live chat αλλα δεν τους βρισκω... δεν ξερω τι αλλο να κανω... καμια ιδεα καποιος?
Εντωμεταξυ υπαρχει καποιος απο εδω που εχει ολοκληρωση ακυρωση κρατησης με ryanair?? νομιζω απλα πως βρηκαν τροπο να γλυτωσουν τις επιστροφες!!!
Πριν λίγο ήρθε εμαιλ σε φίλη που ταξίδευε αρχες Απριλίου για Πολωνία και αφού εξηγεί μπλα μπλα τα σχετικά για τον κορονοιό της δίνει συγκεκριμένες επιλογές...μόνο αλλαγή χωρίς επιβάρυνση όχι μέσα στον Απρίλιο και μόνο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος.
Αν κλικάρετε για οπουδήποτε...δεν βγάζει κανένα δρομολόγιο πλεον μεσα στον Απρίλιο,λογικά ΄θα στείλει σε όλους σιγά σιγα΄εμαιλ...περιμένω κι εγώ...
κι εσένα στο εμαιλ σου δίναν μόνο αυτες τις επιλογές;;
 
Last edited:

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Γενικά για όσες πτήσεις έχουν ήδη ακυρωθεί και είναι εντός Ευρώπης ή έχουν αφετηρία ή προορισμό χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης δικαιούστε όλοι επιστροφή χρημάτων. (Νόμος EC26 ή 261/2004). Κυνηγείστε το όσο δεν πάει μιας και δεν επιτρέπεται να σας προσφέρουν μόνο την επιλογή του voucher όσες αεροπορικές το κάνουν π.χ Aegean. Τώρα για τις πτήσεις που δεν έχουν ακόμα κάντε υπομονή μιας και οι περισσότερες από αυτές θα ακυρωθούν από τις αεροπορικές κι έτσι θα δικαιούστε επιστροφή χρήματων. Ένας χρήσιμος οδηγός: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm (με update ειδικά για τον κορονοιο)The Commission published on 18 March 2020 interpretative guidelines on how certain provisions of the EU passenger rights legislation should be applied in the context of the COVID-19 outbreak and thereby ensure clarity and legal certainty for all those involved. Passengers can be reassured that their rights are protected. For example, if their journey is cancelled, they can choose between reimbursement or re-routing or travel at a later date. At the same time, the guidelines clarify that the current circumstances are “extraordinary” e.g., compensation may not be given in case of flight cancellation less than two weeks before departure date.
Σε ευχαριστώ πολύ, θα το αξιοποιήσω σίγουρα!!!
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
στο mail εχει λινκ που οταν τα πατας σου βγαζει νεα σελιδα που ειναι ετοιμος καταχωρημενος ο αριθμος κρατησης κι εσυ απλως συμπληρωνεις τα στοιχεια σου. αυτα ολα εγιναν σε μενα απο το λαπτοπ και οχι απο την εφαρμογη του κινητου
Ευχαριστώ!
Θα δοκιμάσω το απόγευμα το κάνω από τον υπολογιστή που έγινε και η κράτηση μήπως και τα καταφέρω. Αλλιώς θα επανέλθω...
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Η Aegean το voucher το δίνει σε go light ναύλους, στους άλλους κάνει full refund. Εμένα μία είναι η απορία μου, αυτό πως εξαργυρώνεται; Θα έχει επιλογή την ώρα που κάνεις την κράτηση να βάλεις το voucher (όπως πχ στα e-shop που βάζεις εκπτωτικό κουπόνι); Γιατί τώρα δεν έχει κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μη μας αναγκάζει να παίρνουμε τηλέφωνο για να το χρησιμοποιήσουμε.
edit: όντως μέσω τηλεφώνου μόνο μπορεί να εξαργυρωθεί, το γράφει εδώ https://el.aegeanair.com/voucher-ap...ms/?_id=7D76D63BD4604CB9BD9004C99966C311&_z=z
 
Last edited:

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Ακόμα κι αυτό(voucher σε go light ναύλο) είναι παράνομο μιας και η κοινοτική νομοθεσία δεν διαχωρίζει τον ναύλο σε περίπτωση ακύρωσης από της εταιρεία.. Ακόμα πιο εξοργιστικη είναι η σελίδα της εταιρείας που δεν αναφέρει πουθενά την επιλογή της επιστροφής χρημάτων, είναι άκρως παραπλανητική και σηκώνει μέχρι και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.(φυσικα δεν το κάνει μόνο η Aegean αυτό)
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Και αν διαβάσει κανείς τους όρους είναι ακόμα πιο εξοργιστικό, γράφει πχ αυτό "Εάν η νέα κράτηση, είναι χαμηλότερης αξίας από την αξία του Credit Voucher, τότε η διαφορά δεν επιστρέφεται. "
 

HelenP

Member
Μηνύματα
16
Likes
18
Πριν λίγο ήρθε εμαιλ σε φίλη που ταξίδευε αρχες Απριλίου για Πολωνία και αφού εξηγεί μπλα μπλα τα σχετικά για τον κορονοιό της δίνει συγκεκριμένες επιλογές...μόνο αλλαγή χωρίς επιβάρυνση όχι μέσα στον Απρίλιο και μόνο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο,για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος.
Αν κλικάρετε για οπουδήποτε...δεν βγάζει κανένα δρομολόγιο πλεον μεσα στον Απρίλιο,λογικά ΄θα στείλει σε όλους σιγά σιγα΄εμαιλ...περιμένω κι εγώ...
κι εσένα στο εμαιλ σου δίναν μόνο αυτες τις επιλογές;;
Κι εμένα για Πολωνία είναι η πτήση μου, 26-29/3, αλλά μου δίνει την επιλογή επιστροφής χρημάτων.
Βέβαια, αφού τα συμπληρώνεις όλα, βγάζει το γνωστό " ο κωδικός κράτησης δεν είναι σωστός"...
 
Μηνύματα
2.510
Likes
3.281
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Κι εμένα για Πολωνία είναι η πτήση μου, 26-29/3, αλλά μου δίνει την επιλογή επιστροφής χρημάτων.
Βέβαια, αφού τα συμπληρώνεις όλα, βγάζει το γνωστό " ο κωδικός κράτησης δεν είναι σωστός"...
Απ ότι φαίνεται ..αναπροσαρμόζει τα καινούργια εμαιλ (μέχρι προχθές δέχονταν και κρατήσεις για όλο τον απρίλιο!)με βάση τις νέες αποφάσεις που πήρε να κρατήσει το στόλο της όλο τον Απρίλιο εκτός,(δικαιολογημένα με όλες τις εξελίξεις)αλλά
ΧΩΡΙς ΕΠΙΣΤΡΟΦΕς χρηματων
 
Last edited:

Arethdina

Member
Μηνύματα
7
Likes
1
Καλησπέρα,
κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με την ryanair, για λάθος αριθμό κράτησης.
View attachment 301900
αυτόν εδώ καταχωρώ όταν το ζητάει. Μήπως κάνω κάτι λάθος?
Ο αριθμός που καταχώρεις είναι λάθος.Ο σωστός αριθμός είναι αυτός που όταν πας στις κρατήσεις σου και πατάς δρομολόγιο λέει κάτω από τον προορισμό σου 2 γράμματα και 4 νούμερα.
 
Μηνύματα
2.510
Likes
3.281
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Η Aegean το voucher το δίνει σε go light ναύλους, στους άλλους κάνει full refund. Εμένα μία είναι η απορία μου, αυτό πως εξαργυρώνεται; Θα έχει επιλογή την ώρα που κάνεις την κράτηση να βάλεις το voucher (όπως πχ στα e-shop που βάζεις εκπτωτικό κουπόνι); Γιατί τώρα δεν έχει κάτι τέτοιο. Ελπίζω να μη μας αναγκάζει να παίρνουμε τηλέφωνο για να το χρησιμοποιήσουμε.
edit: όντως μέσω τηλεφώνου μόνο μπορεί να εξαργυρωθεί, το γράφει εδώ https://el.aegeanair.com/voucher-ap...ms/?_id=7D76D63BD4604CB9BD9004C99966C311&_z=z
αυτό το voucher τι είναι μπορείς να εξηγήσεις;;πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.198
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom