patrizia
Member
Και η Μερκελ είπε ότι και οι πολίτες της ΕΕ επιτρέπεται να εισέρχονται στα αεροδρόμια της Γερμανίας μόνο για τρανσιτ
Υπάρχει σύνδεσμος;Και η Μερκελ είπε ότι και οι πολίτες της ΕΕ επιτρέπεται να εισέρχονται στα αεροδρόμια της Γερμανίας μόνο για τρανσιτ
Έχει αναλυτική ανακοίνωση στο σάιτ του αεροδρομίου του Μονάχου, με παραπομπή στη σχετική ανακοίνωση της Επιτροπής. Εκεί λέει υπό ποιες προϋποθέσεις μπαίνεις στη χώρα. Για τράνσιτ επιτρέπεται.Υπάρχει σύνδεσμος;
Έστειλα δεν μου έχει απαντήσει κανείς... Ήσουν η τυχερηΣτειλε στο μεσεντζερ, απαντανε αμεσως.
Καλά αφού λέει κωδικός κράτησης, δεν είναι ο κωδικός κράτησης; Γιατί αυτόν γράφει στη φόρμα συμπλήρωσης ...αυτή η εταιρεία σε βγάζει από τα ρούχα σου..Eισαι σίγουρη ότι βάζεις τον σωστό κωδικό;; Δε είναι αυτός με τα πολλά γράμματα και τους αριθμούς πχ για να καταλάβεις ο δικός μου σωστός κωδικός είναι FR1818 που αν το ψάξεις στο google θα σου βγάλει την πτηση μου η οποία παρεμπιπτόντως είναι Θεσσαλονικη προς αιτχοφεν .Το λέει όταν πας στις κρατήσεις σου και πατάς δρομολόγιο.
' Εχουν πει μέλη εδώ οτι η εταιρεία τους επέστρεψε χρήματα.Να επιμένεις μόνον μπορείς.Δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας.Μια ερωτηση παιδια γιατι δεν βγάζω άκρη εδω και μέρες.
Μου έχει έρθει email για ακύρωση της κρατησης μου 4/4 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ- ΒΙΕΝΝΗ με RYANAIR.
Προσπαθω εδω και μέρες να συμπληρώσω την φορμα για επιστροφή χρημάτων και συνεχώς
μου βγάζει οτι δεν ειναι σωστός ο αριθμός κράτησης. Εχω στείλει email στην εταιρεια και μου ερχετε αυτοματοποιημενο πισω...εχω προσπαθησει να επικοινωνησω μεσω live chat αλλα δεν τους βρισκω... δεν ξερω τι αλλο να κανω... καμια ιδεα καποιος?
Εντωμεταξυ υπαρχει καποιος απο εδω που εχει ολοκληρωση ακυρωση κρατησης με ryanair?? νομιζω απλα πως βρηκαν τροπο να γλυτωσουν τις επιστροφες!!!
Στείλε τους στο messenger στα Αγγλικά πρώτα και μετά αν είναι θα σου απαντήσουν στα Ελληνικά. Εμένα μου είπαν να περιμένω ενημερωτικό μειλ, ακόμα περιμένω και η μια πτήση έχει ήδη πραγματοποιηθεί..υπομονηΜια ερωτηση παιδια γιατι δεν βγάζω άκρη εδω και μέρες.
Μου έχει έρθει email για ακύρωση της κρατησης μου 4/4 ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ- ΒΙΕΝΝΗ με RYANAIR.
Προσπαθω εδω και μέρες να συμπληρώσω την φορμα για επιστροφή χρημάτων και συνεχώς
μου βγάζει οτι δεν ειναι σωστός ο αριθμός κράτησης. Εχω στείλει email στην εταιρεια και μου ερχετε αυτοματοποιημενο πισω...εχω προσπαθησει να επικοινωνησω μεσω live chat αλλα δεν τους βρισκω... δεν ξερω τι αλλο να κανω... καμια ιδεα καποιος?
Εντωμεταξυ υπαρχει καποιος απο εδω που εχει ολοκληρωση ακυρωση κρατησης με ryanair?? νομιζω απλα πως βρηκαν τροπο να γλυτωσουν τις επιστροφες!!!
Σόρρυ αν το είπατε πιο πριν, ξέρουμε μέχρι πότε δε θα χρεώνει η ράηαν την αλλαγή ημερομηνίας; Δεν έχω σκοπό να αναβάλλω το ταξίδι μου (23/4 για Παλέρμο) αλλά κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο απαισιόδοξη για το ότι θα τα καταφέρω. Αν δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση νωρίτερα, θα περιμένω μέχρι τελευταία μέρα δωρεάν ακύρωσης ξενοδοχείου 16/4 για να αποφασίσω και ανησυχώ μήπως δεν ισχύει η δωρεάν αλλαγή μέχρι τότε.https://www.iefimerida.gr/kosmos/koronoios-akyronontai-ptiseis-ryanair-entos-eeΗ Ryan ανακοίνωσε χθες ακύρωση σχεδόν όλων των πτήσεων της από 24 Μαρτίου. Μέχρι τότε οι πτήσεις θα είναι κατά 80% μειωμένες. Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε e mail ενημερωτικό από την εταιρία που θα μας δίνει δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων. Εμένα το ταξίδι μου ήταν για 22/4 προς Βιέννη. Οπότε θα περιμένω ακόμα χωρίς να κάνω από μόνη μου καμία κίνηση για ακύρωση.