• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Δεν σας δινουν δυνατοτητα επιστροφης χρηματων?
εγω αυτο θα προτιμουσα,στο κατω κατω αφου ακυρωθηκαν οι πτησεις κλεισαν συνορα,γινεται χαμος,δε θα πρεπε να μας δωσουν πισω τα χρηματα μας;
Επειδη παρακολουθω τα ποστ απο πολλα μελη εδω μεσα εχω καταλαβει οτι οι αεροπορικες ως επι το πλειστον κοιτανε να κρατησουν τα χρηματα εντος εταιρειας (δινοντας vouchers με ενα συγκεκριμενο χρονικο οριζοντα) και οχι να κανουν επιστροφη χρηματων. Γνωμη μου οτι πρεπει να κυνηγαμε ολικη επιστροφη χρηματων. Αυτοι κοιτανε τα εσοδα της εταιρειας τους και καλα κανουν αλλα και εμεις πρεπει να κοιταμε την τσεπη μας.

Το τι κουλα εχω διαβασει και εχω δει το τελευταιο διαστημα δεν περιγραφεται...και οι αεροπορικες κανουν το κοροϊδο. Προσφατο παραδειγμα ο εαυτος μου....
 

Panayiotis Z

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Επικοινώνησε με την εταιρεία και ανέφερε τις απαγορεύσεις.
Τα τηλεφωνικά κέντρα έχουν πάρει φωτιά και τα mail δε ξέρω αν θα απαντηθούν άμεσα που ενδιαφέρομαι εγώ. Τελοσπάντων θα κάνω μια προσπάθεια επικοινωνίας.
 

patrizia

Member
Μηνύματα
258
Likes
379
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπεστη
Ταξίδι-Όνειρο
Κινα
Αν με το voucher επιλέξεις πτήση χαμηλότερης τιμής τα υπόλοιπα χρήματα μένουν για μελλοντική χρήση ή τα χάνεις;
 

chrisvek

Member
Μηνύματα
40
Likes
36
Επόμενο Ταξίδι
Βιέννη-Μπρατ-Βουδαπέστη
Κάτι συμπληρωματικό απο εμένα που θεωρώ πως είναι και πολύ χρήσιμο!! Είχα προγραμματίσει ταξίδι σε Βουδαπέστη-Μπρατισλάβα-Βιέννη για τα τέλη Φεβρουαρίου. Λόγω του ιού, τελικλά αποφάσισα να το ακυρώσω εντελώς. Το ξενοδοχείο στην Βιέννη, το είχα κλέισει μέσω booking, όπου αν το ακύρωνα π.χ: 4 ημέρες πριν θα έχανα όλα τα χρήματα! Έτσι και έγινε, προπαραμονή που αποφάσισα να μην πάω είχαν αφοαρεθεί ήδη τα χρήματα. ΟΜΩΣ! Επικοινωνήσα με το ίδιο το ξενοδοχείο και προς μεγάλη μου έκπληξη δέχτηκε να κάνει ΟΛΙΚΗ επιστροφή ποσού, που την κοινοοπησε και στην booking. Με λίγα λόγια υπάρχουν ξενοδοχεία (και ίσως αεροπορικές) που έχουν έναν εξαίρετο σύστημα αξιολόγησης και επιστρέφουν τα ποσά αρκεί να επικοινωνήσει κανείς μαζί τους. Το μόνο σίγουρα είναι πως όταν καταφέρω να πάω θα επιλέξω σίγουρα το παρόν ξενοδοχείο που πήγε...κόντρα στο booking!
 

Arethdina

Member
Μηνύματα
7
Likes
1
Καλησπέρα στις 24/3 έχω κλείσει πτήση από Θεσσαλονικη προς Αιτχοφεν με ryainair,θα εκτελεστεί κανονικά ;
 

xaris_di

Member
Μηνύματα
19
Likes
44
Καλησπέρα. Βοηθήστε με λίγο γιατί δε μπορώ να βγάλω άκρη με την KLM, καθώς στα αιτήματα που τους κάνω μέσω Messenger για full refund για εισιτήρια για New York 02-07 Απριλίου (μέσω AMS), μου λένε να ανατρέξω στους όρους στο site της εταιρείας σύμφωνα με το οποίο η πτήση πραγματοποιείται κανονικά (on time), άρα σε δε δικαιούμαι αποζημίωση καθώς το εισιτήριο είναι non refundable. Σε πρόχειρη αναζήτηση στο skyscanner, γα το διάστημα απαγόρευσης πτήσεων προς USA, δείχνει πως όντως KLM και οι συνεργαζόμενες AIR FRANCE και DELTA πραγματοποιούν κανονικά πτήσεις (δίνοντας μας το δικαίωμα έκδοσης εισιτηρίου), ενώ για όλες τις άλλες εταιρείες δεν εμφανίζονται καθόλου πτήσεις . Οπότε παρακαλώ βοηθήστε με σχετικά με τα κάτωθι :
1. H δική μου πτήση -παρά την απαγόρευση πτήσεων προς USA- ενδέχεται να πραγματοποιηθεί (μεταφέροντας ίσως επιβάτες Αμερικανούς υπηκόους) και γενικότερα πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα πτήσεις από Ευρώπη προς USA? Όμως ακόμη και να πραγματοποιηθεί η πτήση, καθώς εμένα δε μου επιτρέπεται η είσοδος στην USA προερχόμενος από την Ελλάδα (https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580226297.htm), δικαιούμαι αυτόματα full refund από την εταιρεία ?
2. Αν δε βγάλω ως τότε άκρη με την εταιρεία μέσω επικοινωνία μαζί τους, και για να μην κάνω αίτημα ακύρωσης στο site τους που ενδεχομένως δε θα έχω καμία επιστροφή, δε θα είναι καλύτερα να περιμένω την ώρα του on line check in που πλέον θα φανεί αν πραγματοποιείται η πτήση και αν μου επιτρέπεται η είσοδος στην USA, οπότε η εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη πλέον για full refund, έστω και με τη συνδρομή airhelp ή άλλων αντίστοιχων εταιρειών?
Ευχαριστώ
 

Raul

Member
Μηνύματα
64
Likes
196
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Καλησπέρα. Βοηθήστε με λίγο γιατί δε μπορώ να βγάλω άκρη με την KLM, καθώς στα αιτήματα που τους κάνω μέσω Messenger για full refund για εισιτήρια για New York 02-07 Απριλίου (μέσω AMS), μου λένε να ανατρέξω στους όρους στο site της εταιρείας σύμφωνα με το οποίο η πτήση πραγματοποιείται κανονικά (on time), άρα σε δε δικαιούμαι αποζημίωση καθώς το εισιτήριο είναι non refundable. Σε πρόχειρη αναζήτηση στο skyscanner, γα το διάστημα απαγόρευσης πτήσεων προς USA, δείχνει πως όντως KLM και οι συνεργαζόμενες AIR FRANCE και DELTA πραγματοποιούν κανονικά πτήσεις (δίνοντας μας το δικαίωμα έκδοσης εισιτηρίου), ενώ για όλες τις άλλες εταιρείες δεν εμφανίζονται καθόλου πτήσεις . Οπότε παρακαλώ βοηθήστε με σχετικά με τα κάτωθι :
1. H δική μου πτήση -παρά την απαγόρευση πτήσεων προς USA- ενδέχεται να πραγματοποιηθεί (μεταφέροντας ίσως επιβάτες Αμερικανούς υπηκόους) και γενικότερα πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα πτήσεις από Ευρώπη προς USA? Όμως ακόμη και να πραγματοποιηθεί η πτήση, καθώς εμένα δε μου επιτρέπεται η είσοδος στην USA προερχόμενος από την Ελλάδα (https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580226297.htm), δικαιούμαι αυτόματα full refund από την εταιρεία ?
2. Αν δε βγάλω ως τότε άκρη με την εταιρεία μέσω επικοινωνία μαζί τους, και για να μην κάνω αίτημα ακύρωσης στο site τους που ενδεχομένως δε θα έχω καμία επιστροφή, δε θα είναι καλύτερα να περιμένω την ώρα του on line check in που πλέον θα φανεί αν πραγματοποιείται η πτήση και αν μου επιτρέπεται η είσοδος στην USA, οπότε η εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη πλέον για full refund, έστω και με τη συνδρομή airhelp ή άλλων αντίστοιχων εταιρειών?
Ευχαριστώ
Είμαι στο ίδιο δρομολόγιο με εσένα για τις 9 Απριλίου όμως, με KLM-Delta και έχω τις ίδιες ερωτήσεις-απορίες-υποψίες με εσένα, χωρίς να έχω καταφέρει να βγάλω γραμμή. Ούτε άκρη! Δεν ξέρω ούτε εγώ τι να διαλέξω και αφήνω λίγο τον χρόνο να περάσει. Τελικά, αν δεν αλλάξει κάτι, η λύση του voucher φαντάζει καλύτερη από την αλλαγή ημερομηνίας.
 

thaliaper

Member
Μηνύματα
46
Likes
113
εμενα παντως που θα πετουσα 1/4 δεν μου εχει ερθει μαιλ επιστροφης χρηματων μονο αλλαγη εισητηριων την οποια δεν μ αφηνει να την ολοκληρωσω κι ολας για βουδαπεστη κι εγω.
Dear Customer,

Ryanair, today 17th March has been notified by the Hungarian Government that they will not allow visitors to enter Hungary on any flights until further notice.

This ban does not apply to Hungarian nationals travelling on Ryanair flights to Hungary, that is anyone who specifically holds Hungarian Citizenship. This ban does apply to anyone who is a not a Hungarian national and they will be refused travel to Hungary if they arrive to the airport, in line with the ban being implemented by the Hungarian Government.

Please be advised customers booked on a Ryanair flight from Hungary are not affected by this restriction regardless of their nationality.

All Non-Hungarian customers affected by this change will be entitled to a full refund or free move to a later date.
ειναι το μηνυμα της ryanair και παρακατω σε παραπεμπει σε link η για να αλλαξεις η για να ακυρωσεις , εγω ακυρωσα και περιμενω σε 5-7 εργασιμες να μου πιστωθουν τα χρηματα
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία
Καλησπέρα! Για ακυρωμένη πτήση Aegean δεν δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων;

επίσης κάτι χρήσιμο για όσους τηλεφωνείτε από σταθερό να αλλάξετε πτήσεις. Καλείτε το 210612000 διότι η «αστική» χρέωση του 8011120000 μεταφράζεται (wind) σε 0,41€/λεπτο
 

Billouk

Member
Μηνύματα
506
Likes
1.646
Καλησπέρα! Για ακυρωμένη πτήση Aegean δεν δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων;

επίσης κάτι χρήσιμο για όσους τηλεφωνείτε από σταθερό να αλλάξετε πτήσεις. Καλείτε το 210612000 διότι η «αστική» χρέωση του 8011120000 μεταφράζεται (wind) σε 0,41€/λεπτο
Voucher και η Aegean, μέσα στα επόμενα 24ωρα θα δουλεύει η πλατφόρμα για να το αξιοποιήσεις τους επόμενους μήνες.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.169
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom