Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

jimp

Member
Μηνύματα
5.159
Likes
6.727
Μόλις έλαβα e-mail από την Jet2.com ότι ακυρώθηκε η πτήση μου για Ελλάδα τον Αύγουστο και θα λάβω αυτόματα επιστροφή χρημάτων μέσα σε 28 ημέρες. Η τρίτη απόπειρα να δω τους δικούς μου αυτό το καλοκαίρι, με τρίτη διαφορετική εταιρία, απέτυχε... Στο τέλος μου φαίνεται θα το πάρω οδικώς χρησιμοποιώντας όλες τις επιστροφές χρημάτων για κάυσιμα.
Μπορείς με λεωφορείο, αυτό είναι το Facebook της εταιρείας https://m.facebook.com/NewLinesTravel/?refsrc=http://newlinestravel.gr/

Τα πράγματα που έστειλα έφτασαν στην ώρα τους.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.131
Likes
45.580
@interted συγγενικα μου προσωπα εκαναν το αναποδο με την κριση της Ισλανδικης ηφαιστειακης σταχτης. Τοτε ξεπαραδιαστηκαν γιατι δεν εβρισκαν ουτε τρενα λογω της ζητησης η τους ξεσκιζαν οικονομικα στο περασμα της Μαγχης.
Πιο ευκολο τωρα, να τα λεμε κι αυτα.
 
Last edited:

Σοφιαk.

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπερα σας, ειχα κανονισει ενα ταξιδι για Σεπτεμβρη απο Αθήνα προς κωνσταντινουπολη με aegean ,απο κωνσταντινουπολη προς Μπολονια με pegasus,απο Μπολονια για Παρίσι με Ryanair,και απο Παρισι προς Αθηνα με transavia. Οι πτησεις με pegasus kai ryanair ακυρωθηκαν.η pegasus μου επεστρεψε ηδη τα λεφτα.Στη ryanair προσπαθω να συμπληρώσω ακομα τη φορμα για το refund μου βγαζει σφαλμα(επικοινωνησα με support της ryanair κ μ ειπαν οτι συμπληρωσαν αυτοι τη φορμα για μενα αλλα δεν εχω λαβει καποιο επιβεβαιωτικο mail. )
Στα σημαντικά τωρα,η transavia sto WhatsApp που επικοινωνησα αφου στο μειλ δεν απανταει, ενω με ειχαν ενημερωσει την προηγούμενη εβδομάδα οτι δικαιουμαι credit voucher σε σημερινη ερωτηση σε τι κατασταση βρίσκεται το αιτημα μου μου απαντησαν οτι δεν δικαιουμαι τιποτα μιας κ η πτηση δεν εχει ακυρωθει απο μερους τους ακομα και οτι αλλαξαν οι κανονες απο τοτε.

Τελος,η aegean δεν μ δινει ουτε αυτη voucher.
Δυστυχως αλλες ημερομηνίες για να πραγματοποιησω το ταξιδι δεν υπάρχουν λογω εργασιας.θα ηταν ταξιδι γαμου.και δεν ξέρουμε κ ποτε θα τελειωσει ολο αυτο με τον ιο.
Τι να κάνουμε για να παρουμε τα λεφτα μας πισω;συγνωμη για το τεράστιο κειμενο!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.131
Likes
45.580
Καλησπερα σας, ειχα κανονισει ενα ταξιδι για Σεπτεμβρη απο Αθήνα προς κωνσταντινουπολη με aegean ,απο κωνσταντινουπολη προς Μπολονια με pegasus,απο Μπολονια για Παρίσι με Ryanair,και απο Παρισι προς Αθηνα με transavia. Οι πτησεις με pegasus kai ryanair ακυρωθηκαν.η pegasus μου επεστρεψε ηδη τα λεφτα.Στη ryanair προσπαθω να συμπληρώσω ακομα τη φορμα για το refund μου βγαζει σφαλμα(επικοινωνησα με support της ryanair κ μ ειπαν οτι συμπληρωσαν αυτοι τη φορμα για μενα αλλα δεν εχω λαβει καποιο επιβεβαιωτικο mail. )
Στα σημαντικά τωρα,η transavia sto WhatsApp που επικοινωνησα αφου στο μειλ δεν απανταει, ενω με ειχαν ενημερωσει την προηγούμενη εβδομάδα οτι δικαιουμαι credit voucher σε σημερινη ερωτηση σε τι κατασταση βρίσκεται το αιτημα μου μου απαντησαν οτι δεν δικαιουμαι τιποτα μιας κ η πτηση δεν εχει ακυρωθει απο μερους τους ακομα και οτι αλλαξαν οι κανονες απο τοτε.

Τελος,η aegean δεν μ δινει ουτε αυτη voucher.
Δυστυχως αλλες ημερομηνίες για να πραγματοποιησω το ταξιδι δεν υπάρχουν λογω εργασιας.θα ηταν ταξιδι γαμου.και δεν ξέρουμε κ ποτε θα τελειωσει ολο αυτο με τον ιο.
Τι να κάνουμε για να παρουμε τα λεφτα μας πισω;συγνωμη για το τεράστιο κειμενο!
Οι πτησεις που αναφερουν ως ενεργες ειναι για την ωρα ετσι. Μεχρι τον Αυγουστο δεν γνωριζει κανεις τι μεραβολες θα γινουν. Περιμενε λιγο, μπορει να ακυρωθουν κι αλλες.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.849
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Καλησπέρα σε όλους!

Είχαμε κάνει κράτηση Βιέννη - Αθήνα και Αθήνα - Βουδαπέστη με aegean. Η ιδιαιτερότητα ήταν ότι η πτήση της επιστροφής είχε κλειστεί μέσω petas.gr.
Για την πτήση που είχε κλειστεί απευθείας από την Aegean δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, για την πτήση της επιστροφής όμως δεν δινόταν η επιλογή για αλλαγή και όταν πήγαινα να κάνω αίτημα για voucher ερχόταν απάντηση από την aegean ότι δεν παρέχεται voucher για την συγκεκριμένη πτήση λόγω άλλων ενεργειών που έχουμε κάνει, χωρίς να διευκρινίζει κάτι παραπάνω.

Στο τηλεφωνικο τους κέντρο με ενημέρωσαν ότι επειδή η πτήση έχει κλειστεί μέσω πρακτορείου δεν μπορούν να κάνουν εκείνοι κάτι και μας παραπέμπουν στο petas.gr. Από το petas μας είπαν ότι εκείνοι δεν μπορούν να κανουν κάτι λόγω της πολιτικής της aegean!
Στην ουσία ο ένας μας παραπέμπει στον άλλον!

Εν τω μεταξύ εμείς και για να μην χάσουμε το ταξίδι κλείσαμε εισιτήριο απευθείας αυτή τη φορά από το site της Aegean. Οπότε τώρα
υπάρχει μία συναλλαγή να έχουμε χρεωθεί και δεν μας δίνεται ούτε voucher, ούτε αλλαγή, ούτε δυνατότητα για επιστροφή χρημάτων!

Μιλήσαμε και με την τράπεζα μας και μας είπαν ενδεχόμενο αιτημα αμφισβήτησης θα καθυστερήσει πολύ και ενδεχομένως να έχουμε και αρνητική απάντηση επειδή η τελευταία ΠΝΠ προστατεύει τις αεροπορικές σε τέτοια ζητήματα και επίσης ότι έχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Υπάρχει κάτι πού να μπορεί να γίνει?

Έχουμε φτάσει σε σημείο απελπισίας!!

Έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο??
Περαστικά σου (για την petas.gr). Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις άκρη μαζί τους, τζάμπα θα αναλωθείς χωρίς αποτέλεσμα (τρεις μήνες παιδευόμουν με ανταλλαγή email - στο τηλέφωνο δεν απαντούν εκ συστήματος γιατί εκεί θα αναγκαστεί κάποιος να κάνει διάλογο, κάτι που δεν το θέλουν).

Αφού ελάμβανα αντικρουόμενες απαντήσεις στα ερωτήματά μου, οδηγήθηκα τελικά στην τελευταία επιλογή που είχα: την αμφισβήτηση της συναλλαγής στην Τράπεζα. Στην Τράπεζα μου είπαν ότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα επιστραφούν τα χρήματα αλλά θα καθυστερήσει - ίσως και περισσότερο του ενός μηνός (κάτι που - προσωπικά - ουδόλως με απασχολεί, φτάνει να επιστραφούν).

Για την ιστορία (και μετά την αμφισβήτηση που έκανα) το τελευταίο μήνυμα που έλαβα από την εταιρία ήταν ότι η αίτηση επιστροφής χρημάτων απορρίφθηκε από την (ξένη) αεροπορική και νέα αίτηση μπορώ να κάνω τον Ιανουάριο του 2021. Πάρ' τ' αυγό και κούρευ' το...
 

kwstas86

Member
Μηνύματα
104
Likes
111
Περαστικά σου (για την petas.gr). Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις άκρη μαζί τους, τζάμπα θα αναλωθείς χωρίς αποτέλεσμα (τρεις μήνες παιδευόμουν με ανταλλαγή email - στο τηλέφωνο δεν απαντούν εκ συστήματος γιατί εκεί θα αναγκαστεί κάποιος να κάνει διάλογο, κάτι που δεν το θέλουν).

Αφού ελάμβανα αντικρουόμενες απαντήσεις στα ερωτήματά μου, οδηγήθηκα τελικά στην τελευταία επιλογή που είχα: την αμφισβήτηση της συναλλαγής στην Τράπεζα. Στην Τράπεζα μου είπαν ότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα επιστραφούν τα χρήματα αλλά θα καθυστερήσει - ίσως και περισσότερο του ενός μηνός (κάτι που - προσωπικά - ουδόλως με απασχολεί, φτάνει να επιστραφούν).

Για την ιστορία (και μετά την αμφισβήτηση που έκανα) το τελευταίο μήνυμα που έλαβα από την εταιρία ήταν ότι η αίτηση επιστροφής χρημάτων απορρίφθηκε από την (ξένη) αεροπορική και νέα αίτηση μπορώ να κάνω τον Ιανουάριο του 2021. Πάρ' τ' αυγό και κούρευ' το...
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Δυστυχώς εμένα από την τράπεζα που μίλησα δεν ήταν και τόσο αισιόδοξοι. Χαρακτηριστικά μου είπαν ότι έχει γίνει σε πολλούς πελάτες τους και δεν είναι σίγουρο ότι θα αποζημιωθούν! Το θέμα είναι ότι εγώ στην αρχή ήθελα αλλαγή ή voucher, όπως και στην πτήση του "πήγαινε". Ήθελα δηλαδή να πάω σύμφωνα με την πολιτική τους, Απλά το θέμα είναι ότι δεν με αφήσαν μαλλον επειδή είχα κλείσει την πτήση μέσω του petas!

Από ότι καταλαβαίνω δηλαδή μάλλον τα κλαίμε τα λεφτά μας!! :(
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Πάντως έχω απορία που μερικοί λέτε ότι δεν μπορείτε να βγάλετε voucher λόγω του ότι έχουν εκδοθεί τα εισιτήρια μέσω πρακτορείου.

Ειδικά , εισιτήρια aegean που χρειάστηκε να κάνω voucher απλά με τους κωδικούς μου έκανα αίτηση κανονικά.

Επειδή με είχαν χρεώσει 7 ευρώ fee (το κέρδος τους λογικά) μου είπαν οι άνθρωποι ότι αν μου εκδώσουν αυτοί νέα πτήση με το voucher θα μου προσθέσουν και 7 ευρώ στην τελική τιμή της κράτησης (το voucher μου ήρθε 7 λιγότερο από όσο είχα πληρώσει) αλλιώς να τους δώσω iban να μου το πιστωσουν.

Αλλά πώς γίνεται η Aegean να μην σας αφήνει να κάνετε αίτηση για voucher?
Αφού λέει ότι ισχύει και για εισιτήρια μέσω πρακτορείου.

Υ.Γ το πρακτορείο δεν είναι το petas ή το pamediakopes που έχουν αναφερθεί εδώ. Αλλά δεν λέω όνομα για να μην κάνω διαφήμιση.
 

kwstas86

Member
Μηνύματα
104
Likes
111
Πάντως έχω απορία που μερικοί λέτε ότι δεν μπορείτε να βγάλετε voucher λόγω του ότι έχουν εκδοθεί τα εισιτήρια μέσω πρακτορείου.

Ειδικά , εισιτήρια aegean που χρειάστηκε να κάνω voucher απλά με τους κωδικούς μου έκανα αίτηση κανονικά.

Επειδή με είχαν χρεώσει 7 ευρώ fee (το κέρδος τους λογικά) μου είπαν οι άνθρωποι ότι αν μου εκδώσουν αυτοί νέα πτήση με το voucher θα μου προσθέσουν και 7 ευρώ στην τελική τιμή της κράτησης (το voucher μου ήρθε 7 λιγότερο από όσο είχα πληρώσει) αλλιώς να τους δώσω iban να μου το πιστωσουν.

Αλλά πώς γίνεται η Aegean να μην σας αφήνει να κάνετε αίτηση για voucher?
Αφού λέει ότι ισχύει και για εισιτήρια μέσω πρακτορείου.
Δυστυχώς έτσι ειναι!

Και εγώ την ίδια πληροφορία είχα δει και στο site τους. Ότι δεν έχει να κάνει ο τρόπος με τον οποίον κλείσαμε τα εισιτήρια. Αλλά μίλησα μαζί τους δύο φορές στο τηλέφωνο μια τον Απρίλιο και μία τον Μάιο και μου είπαν ότι εφόσον το έκλεισα μέσω πρακτορείου οτιδήποτε χρειάζομαι να το ζητήσω από εκείνους.
Μάλιστα μίλησα με δύο διαφορετικούς εκπροσώπους και μου είπαν το ίδιο ακριβώς!!

Το θέμα είναι ότι τώρα εγώ δεν θέλω voucher γιατί έχω κλείσει ήδη πτήση για την επιστροφή και έχω ήδη και ένα voucher που δεν έχω εξαργυρώσει ακόμα

Θεωρώ ότι έχει να κάνει με τη γενικότερη οικονομική κατάσταση και αυτά που ακούγονται για κρατική ενίσχυση. Φαντάζομαι πλέον θα δυσκολεύονται να ικανοποιήσουν τα αιτήματα ακόμα και για voucher!

Και με το τμήμα fraud της τράπεζας που μίλησα μου είπαν ότι με την aegean υπάρχουν πολλοί πελάτες τους που έχουν θέμα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Εμένα ακυρώθηκαν οι πτήσεις, είχα ζητήσει τηλεφωνικά refund, αρνήθηκαν, έκανα καταγγελία στην ΥΠΑ και ουδέποτε προέβηκα σε οποιαδήποτε ενέργεια για κουπόνι, ενώ δεν είχα καμία όχληση έκτοτε. Το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπω καν την κράτηση στην καρτέλα μου. Τώρα δίνουν απ' ότι είδα απευθείας link για refund, χωρίς login. Για τη δυνατότητα αυτή δεν έστειλαν email.
Σήμερα απ' το πουθενά και ενώ αρχές Μαΐου είχα ζητήσει μέσω της φόρμας της AF επιστροφή χρημάτων που ήξερα ότι θα μου το αρνηθούν γιατί έτσι συνέβαινε εκείνη την περίοδο όπως και έγινε στέλνοντάς μου μόνοι τους ένα voucher, ξαφνικά βλέπω τα χρήματα μέσα στην κάρτα και ένα refund letter στο email. Οπότε τα refunds έχουν ξεκινήσει ακόμα και για ακυρωμένες πτήσεις πριν τις 15/05/2020 όταν μοίραζαν μόνο vouchers.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.082
Likes
20.488
Μόλις μου επέστρεψε η Ukrainian τα χρήματα των εισιτηρίων, λίγες μέρες μετά την οριστική ακύρωση τους. Παράλληλα είχα κάνει και αμφισβήτηση συναλλαγής διότι έκαναν το κορόιδο στην αρχή αναφέροντας εξέταση του ζητήματος από Σεπτέμβριο συν το ότι το customer service τους έχει καταρρεύσει. Μπράβο λοιπόν στην εταιρεία αλλά πιστεύω ότι η τράπεζα έπαιξε ότι ρόλο της στη ταχύτητα αποζημίωσης. Σε δυο αμφισβητήσεις συναλλαγής, είχα δυο γρήγορες αποζημιώσεις. Μένουν άλλες δυο, συν χρωστούμενα από Aegean. Θα τα πάρουμε πίσω αλλά είναι μακρύς ο δρόμος.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
523
Likes
1.904
Καλημέρα σε όλες και όλους. Έχω την εξής απορία. Πόσο φτηνότερα προσέφεραν τα εισιτήρια σας αυτά τα γραφεία σε σύγκριση με την εκάστοτε αεροπορική? Και τώρα φυσικά όλοι ανακαλύπτουμε σημεία και τέρατα αφού έκατσε η στραβή αλλά γενικά αναρωτιόμουν...

Δυστυχώς ο κόσμος θα είναι διαφορετικός μετά από αυτή τη μακρά περίοδο. Και ναι υπάρχει παγκόσμια κρίση στις αεροπορικές, τα τουριστικά γραφεία κτλ. Υπάρχουν όμως και διάφορες στην εξυπηρέτηση πελατών από εταιρία σε εταιρία και από γραφείο σε γραφείο. Οπότε πολλά θα αναθεωρηθούν σχετικά με το πιο είναι καλό γραφείο και καλή αεροπορική...
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.665
Likes
9.363
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Καλημέρα σε όλες και όλους. Έχω την εξής απορία. Πόσο φτηνότερα προσέφεραν τα εισιτήρια σας αυτά τα γραφεία σε σύγκριση με την εκάστοτε αεροπορική? Και τώρα φυσικά όλοι ανακαλύπτουμε σημεία και τέρατα αφού έκατσε η στραβή αλλά γενικά αναρωτιόμουν...

Σε 3 υπερατλαντικές πτήσεις που έχω αγοράσει, οι αεροπορικές τα είχαν 300ε+ ακριβότερα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.736
Μηνύματα
910.422
Μέλη
39.472
Νεότερο μέλος
Στέλιος Μίκυ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom