• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Καλησπέρα σας. Μετά από ένα κυκεώνα καταγγελιών, e mails και τηλεφωνικών οχλησεων, σήμερα μου επιστράφηκε όλο το ποσό των εισιτηρίων που είχα καταβάλει. Το όνειρο της Ιαπωνίας παραμένει όνειρο προς το παρόν αλλά τουλάχιστον δεν μου κόστισε σε χρήμα (μόνο σε μελαγχολία) 😭. Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές σας σε μια δύσκολη περίοδο που προβλέπω θα τραβήξει σε μάκρος. Υπομονή και καλή επιτυχία σε όλους όσους αναμένουν ακόμη τα χρήματα τους.
 
Last edited:

Raul

Member
Μηνύματα
64
Likes
196
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Ενημέρωση refund:
Προγραμματισμένο ταξίδι στη Νέα Υόρκη, Πάσχα 2020. Τέλη Μαρτίου λαμβάνω e-mail ακύρωσης των πτήσεων, 04/04 επικοινωνώ μέσω iMessage με τη DELTA, η οποία με καθοδηγεί απευθείας στο refund (πράγμα το οποίο μέχρι σήμερα με παραξένευε). Κάνουμε την αίτηση μέσω του iMessage, λαμβάνω το e-mail επιβεβαίωσης καταχώρισης αιτήματος και σήμερα, 2,5 μήνες μετά, μπήκαν τα λεφτά στον λογαριασμό. Καλή τύχη σε όσους δεν έχουν ξεμπερδέψει ακόμα!

Υ.Γ.: Η Delta είχε δώσει προθεσμία επιστροφής 21 εργάσιμες αντί 7, λόγω ειδικών συνθηκών. Καμία σημασία δεν έχει αυτό, βέβαια, τώρα. Δεν είχα σκοπό να τους ενοχλήσω πριν το τέλος του καλοκαιριού έτσι κι αλλιώς.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.742
Likes
8.037
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Έκανα χθες στην ΙBERIA αίτηση για voucher, μου είπαν θα επεξεργαστούν το αίτημά μου και θα με ενημερώσουν. Σήμερα πρωί πρωί μου ήρθε μήνυμα ότι επειδή η πτήση κλείστηκε με μίλια, θα μου επιστρέψουν τα μίλια και το ποσό που πλήρωσα, με τον τρόπο που το πλήρωσα (δηλ. κάρτα). Απλά να κάνω υπομονή.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Οι KLM και Air France επιστρέφουν χρήματα για όλες τις κρατήσεις ακόμα κι γι' αυτές που είχαν εκδοθεί υποχρεωτικά vouchers. Υπάρχει όμως η επιλογή έως και 15% προσαυξημένου voucher για κρατήσεις που θα γίνουν μέχρι τις 31/10/2020 με την προϋπόθεση ότι η κράτηση θα είναι ακριβότερη απ' την αρχική τιμή του voucher. Για να εμφανιστεί η μέγιστη προσαύξηση του voucher, θα πρέπει η πτήση να κοστίζει 15% ακριβότερα απ' την αρχική τιμή του voucher. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερα τους ενός vouchers για την κράτηση πτήσης.
 

kwstas86

Member
Μηνύματα
104
Likes
111
Καλησπέρα σε όλους!

Είχαμε κάνει κράτηση Βιέννη - Αθήνα και Αθήνα - Βουδαπέστη με aegean. Η ιδιαιτερότητα ήταν ότι η πτήση της επιστροφής είχε κλειστεί μέσω petas.gr.
Για την πτήση που είχε κλειστεί απευθείας από την Aegean δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, για την πτήση της επιστροφής όμως δεν δινόταν η επιλογή για αλλαγή και όταν πήγαινα να κάνω αίτημα για voucher ερχόταν απάντηση από την aegean ότι δεν παρέχεται voucher για την συγκεκριμένη πτήση λόγω άλλων ενεργειών που έχουμε κάνει, χωρίς να διευκρινίζει κάτι παραπάνω.

Στο τηλεφωνικο τους κέντρο με ενημέρωσαν ότι επειδή η πτήση έχει κλειστεί μέσω πρακτορείου δεν μπορούν να κάνουν εκείνοι κάτι και μας παραπέμπουν στο petas.gr. Από το petas μας είπαν ότι εκείνοι δεν μπορούν να κανουν κάτι λόγω της πολιτικής της aegean!
Στην ουσία ο ένας μας παραπέμπει στον άλλον!

Εν τω μεταξύ εμείς και για να μην χάσουμε το ταξίδι κλείσαμε εισιτήριο απευθείας αυτή τη φορά από το site της Aegean. Οπότε τώρα
υπάρχει μία συναλλαγή να έχουμε χρεωθεί και δεν μας δίνεται ούτε voucher, ούτε αλλαγή, ούτε δυνατότητα για επιστροφή χρημάτων!

Μιλήσαμε και με την τράπεζα μας και μας είπαν ενδεχόμενο αιτημα αμφισβήτησης θα καθυστερήσει πολύ και ενδεχομένως να έχουμε και αρνητική απάντηση επειδή η τελευταία ΠΝΠ προστατεύει τις αεροπορικές σε τέτοια ζητήματα και επίσης ότι έχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις.

Υπάρχει κάτι πού να μπορεί να γίνει?

Έχουμε φτάσει σε σημείο απελπισίας!!

Έχει τύχει σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο??
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.156
Likes
1.779
Οι KLM και Air France επιστρέφουν χρήματα για όλες τις κρατήσεις ακόμα κι γι' αυτές που είχαν εκδοθεί υποχρεωτικά vouchers. Υπάρχει όμως η επιλογή έως και 15% προσαυξημένου voucher για κρατήσεις που θα γίνουν μέχρι τις 31/10/2020 με την προϋπόθεση ότι η κράτηση θα είναι ακριβότερη απ' την αρχική τιμή του voucher. Για να εμφανιστεί η μέγιστη προσαύξηση του voucher, θα πρέπει η πτήση να κοστίζει 15% ακριβότερα απ' την αρχική τιμή του voucher. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερα τους ενός vouchers για την κράτηση πτήσης.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Εμένα ακυρώθηκαν οι πτήσεις, είχα ζητήσει τηλεφωνικά refund, αρνήθηκαν, έκανα καταγγελία στην ΥΠΑ και ουδέποτε προέβηκα σε οποιαδήποτε ενέργεια για κουπόνι, ενώ δεν είχα καμία όχληση έκτοτε. Το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπω καν την κράτηση στην καρτέλα μου. Τώρα δίνουν απ' ότι είδα απευθείας link για refund, χωρίς login. Για τη δυνατότητα αυτή δεν έστειλαν email.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Την Τετάρτη 17/06 πιστώθηκαν τα λεφτά από την Easyjet (οριακά αφού πέρασαν οι 90 ημέρες αν υπολόγισα σωστά).

Για την ακύρωση την Singapore ( οχι scoot) μου είπαν 3 μήνες.

Τα voucher της Aegean είχαν έρθει εδώ και αρκετό καιρό.

Η Swiss είχε πιστώσει τα λεφτά (ακυρώθηκε πριν σκάσει το "force majeure" από όλες τις αεροπορικές).
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Τώρα δίνουν απ' ότι είδα απευθείας link για refund, χωρίς login. Για τη δυνατότητα αυτή δεν έστειλαν email.
Συμπλήρωσε όλα τα στοιχεία της πτήσης με βάση το αρχικό email κράτησης και στείλτο. Εμένα μου έχουν ακυρώσει τρεις πτήσεις και δεν έστειλαν καν email ειδοποίησης ακύρωσης συν ότι πράγματι εξαφανίζουν και τις κράτησεις απ' τα bookings της καρτέλας. Όμως επέλεξα το voucher λόγω του μπόνους του 15% που μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα σε αντίθεση με την επιστροφή χρημάτων που δεν ξέρω πόσες εβδομάδες θα χρειαστεί.

Επίσης, διαβάζω ότι η KLM στην επιστροφή χρημάτων κρατά το booking fee σε πελάτες κάποιων χωρών (πχ για αναχωρήσεις από Ολλανδία).

Υ.Γ. Τις επόμενες εβδομάδες θα μπορεί να ζητηθεί επιστροφή χρημάτων και για πτήσεις Transavia ακόμα και γι' αυτούς τους πελάτες στους οποίους δόθηκε υποχρεωτικά voucher, χωρίς μπόνους όμως μέχρι την πιο πρόσφατη ενημέρωση.

Refund
Would you rather get a refund? We are working hard to set up a secure process to request a refund. Keep an eye on this page. We will explain here how to claim your money back once this new process has been set up on our website. We are very sorry that you cannot request a refund yet. We work hard to solve this for you as soon as possible, but we will need a few more weeks to set up this process. (Πηγή https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/)
 
Last edited:

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.200
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Για την ιστορία, χθες έφτασε η επιστροφή χρημάτων για τις ακυρωμένες πτήσεις της Easyjet, μετά από 52 ημέρες από τότε που έκανα το σχετικό αίτημα.
 

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.200
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Σχετικά με το θέμα της Aegean που σας είχα ζαλίζει την περασμένη φορά. Όλα καλά, μόλις μπήκε στον λογαριασμό μου η επιστροφή χρημάτων, ένα μήνα από τότε που έκανα την καταγγελία με την Αγγλική μου πιστωτική. Πολλά ευχαριστώ στον @noobtraveller που με το μήνυμά του μου έβαλε την ιδέα.
Υπάρχει όμως ο αστερίσκος. Η τράπεζα μου μου είπε το εξής:

"Should the merchant’s bank disagree with our actions, they’ll provide us with more information which we’ll forward to you for review.

If they don’t contact us, the credit will remain permanently on your account after 45 days."

Με λίγα λόγια καταλαβαίνω αν η Aegean (ή μάλλον η τράπεζα της Aegean) προσκομίσει στοιχεία που τους δικαιώνουν μέσα σε 45 μέρες, υπάρχει πιθανότητα να μου πάρουν πάλι τα χρήματα από την τράπεζα. Θα ενημερώσω.
 

annabell

Member
Μηνύματα
38
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Προς αναζήτηση...
Ταξίδι-Όνειρο
Χάιλαντς, Σκωτία
Καλημέρααα, να κάνω και γω κάποιες ερωτήσεις που έχω, μπας και μου λυθούν ορισμένες χαζές απορίες που έχω? Είχαμε κλείσει για Φλωρεντία 20 με 25 Απριλίου από το pamediakopes με Lufthansa. Αρχικά, πάνω στον πανικό τον πρώτων ημερών και ενώ έβλεπα ότι το πρώτο σκέλος της πτήσης μας, το Θεσσαλονίκη Μόναχο είχε ακυρωθεί προσπάθησα να επικοινωνήσω με το πρακτορείο, που εννοείται δεν τα κατάφερα. Οπότε στείλαμε email και κάπως έτσι μετά από καιρό μας απάντησαν ότι μπορούμε είτε να μεταφέρουμε σε άλλες ημερομηνίες την πτήση είτε να δεχθούμε voucher. Κάπως έτσι και από φόβο μην χαθούν εντελώς τα χρήματα μας δεχτήκαμε το voucher. Το οποίο όμως δεν έχουμε καμια ιδέα πως να χρησιμοποιήσουμε. Αυτή είναι η πρώτη μου απορία. Έστω ότι θέλω να κλείσω με το voucher, πως το χρησιμοποιώ? (Δεν μας έχει έρθει κάτι σε κωδικό ή κάποιο συγκεκριμένο μέιλ με οδηγίες.) Αλλά πλέον, διαβάζοντας εδώ μετά από καιρό, αναρωτιέμαι μήπως ήταν λάθος το ότι δεχθήκαμε το voucher και είχαμε την επιλογή για refund 🙄 μπορώ να κάνω κάτι τώρα? Υπάρχει ελπίδα για refund ενώ έχουμε ήδη '' δεχθεί '' το voucher? Πρώτη φορά μας έτυχε να πρέπει να ασχοληθούμε με τέτοια πράγματα και έχω λίγο πελαγώσει...
 

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.200
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
Μόλις έλαβα e-mail από την Jet2.com ότι ακυρώθηκε η πτήση μου για Ελλάδα τον Αύγουστο και θα λάβω αυτόματα επιστροφή χρημάτων μέσα σε 28 ημέρες. Η τρίτη απόπειρα να δω τους δικούς μου αυτό το καλοκαίρι, με τρίτη διαφορετική εταιρία, απέτυχε... Στο τέλος μου φαίνεται θα το πάρω οδικώς χρησιμοποιώντας όλες τις επιστροφές χρημάτων για κάυσιμα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.355
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom