• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.454
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες όσον αφορά αγορασμένα εισιτήρια και ακυρωμένες πτήσεις, αλλά σας εφιστώ την προσοχή στους κανονισμούς του φόρουμ, ειδικά όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείτε στα μηνύματά σας.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες όσον αφορά αγορασμένα εισιτήρια και ακυρωμένες πτήσεις, αλλά σας εφιστώ την προσοχή στους κανονισμούς του φόρουμ, ειδικά όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείτε στα μηνύματά σας.
Επειδή είδα ότι διαγράφηκαν και δικά μου μηνύματα, προφανώς το σχόλιό σου αφορά κι εμένα. Αντιλαμβάνομαι πλήρως τους κανονισμούς του φόρουμ και τους λόγους για τους οποίους υφίστανται. Θα ήθελα απλώς να σημειώσω ότι όσα ανέφερα στα μηνύματά μου δεν ήταν προϊόν εικασίας ή φαντασίας' υπάρχουν ντοκουμέντα και είναι στην διάθεση όποιου ενδιαφέρεται να τα ελέγξει. Εν πάση περιπτώσει, σκοπός ήταν να κτυπήσει το καμπανάκι... όποιος το άκουσε, το άκουσε κι ο καθένας ας πράξει όπως επιθυμεί.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Καλημέρα σε όλες και όλους. Έχω την εξής απορία. Πόσο φτηνότερα προσέφεραν τα εισιτήρια σας αυτά τα γραφεία σε σύγκριση με την εκάστοτε αεροπορική? Και τώρα φυσικά όλοι ανακαλύπτουμε σημεία και τέρατα αφού έκατσε η στραβή αλλά γενικά αναρωτιόμουν...
Στη δική μου περίπτωση, 25% φτηνότερα. Προβληματίστηκα, ρώτησα έναν δυο φίλους που ήξερα, μου είπαν ότι είχαν βγάλει απ'το συγκεκριμένο πρακτορείο εισιτήρια στο παρελθόν χωρίς πρόβλημα, είπα "WTF βγάλ'τα κι αν κάτσει η στραβή, έκατσε, bad luck". Ε, έκατσε κι ήταν πανδημία! :) Πήραμε το μάθημα...

Από την άλλη, σκέφτομαι ότι μπορεί να ήταν και για καλό: Για σκέψου να ήμασταν στην Καμπότζη, να πηγαίναμε στο αεροδρόμιο να πετάξουμε για Λάος και να μας λέγανε εκεί "Πού πας ρε Καραμήτρο; Αυτά τα εισιτήρια είναι 'πέτσινα'"... Θα τιναζόταν όλο το πρόγραμμά μας στον αέρα... Ε, αν ποτέ ταξιδέψουμε ξανά στο εξωτερικό, θα ξέρουμε!
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.454
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Δεν υφίσταται καμία υπόνοια ότι λέει κάποιος ψέματα, ήταν σαφές το μήνυμά μου νομίζω.

Συνεχίστε στο θέμα.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Γενικά στα πρακτορεία είναι φτηνότερα (αν και κάποιες φορές υπάρχει ένα fee συνήθως 5-10 ευρώ έξτρα), απλά μου κάνει εντύπωση που οι περισσότεροι έπεσαν στην παγίδα με τους aggregator, όσο κακής ποιότητας προμηθευτής και να είναι , εφόσον ο aggregator βγάζει προμήθεια θα τον εμφανίσει (έτσι είχε γίνει και με την άλλη μεγάλη εταιρεία που βάρεσε κανόνι και χρωστάει μέχρι και σήμερα παντού)

https://www.trustpilot.com/review/tripair.com?languages=en

το 70% + είναι κάτω από 3 αστέρια, δεν έγιναν χθες προχθές ή πριν από ένα μήνα οι κριτικές. Εννοώ υπήρχαν και το 2019 και το 2018 κτλ.

Μου κάνει εντύπωση που σε ένα ταξιδιωτικό φόρουμ υπάρχει τόσος μεγάλος όγκος κρατήσεων σε 1-2 γραφεία που είχε βουήξει το Internet από σχόλια (και δεν μιλάω μόνο για trustpilot,αλλά και για fb reviews/google reviews/ tripadvisor reviews κτλ).

Αλλά έχω άλλη απορία:

@babaduma δηλαδή έκλεισες εισιτήριο με την Α εταιρεία και από τον προορισμό Χ-Υ και σου έστειλαν την Β εταιρεία με προορισμούς άσχετους?

Εννοώ πως το ανακάλυψες αυτό που έγραψες χθες για τον προορισμό και την αεροπορική?
 

IoannaTs

Member
Μηνύματα
5
Likes
1
Καλησπερα σε ολους.Είχα κλείσει ξενοδοχείο για Στοκχόλμη στις 30 Απριλίου μέσω Βoolong χωρίς δωρεάν ακύρωση τον Νοέμβριο. Ζήτησα τον Απρίλιο voucher από το ξενοδοχείο αφου οι πτησεις ακυρωθηκαν αλλά αρνήθηκαν προσφέροντας μου μόνο αλλαγή ημερομηνίας. Το μετέφερα για 2 Ιουλίου αλλά από τη δουλειά μου ( Μόναχο μένω) μου είπαν οτι ταξιδεύω με δίκη μου ευθύνη ( σε περίπτωση που κολλήσω δεν θα πληρωθώ τις μέρες που δεν θα πάω δουλειά ... με ο, τι συνέπειες έχει αυτό).Εστειλα ξανά μειλ στο ξενοδοχείο το οποίο δεν αλλάζει γνώμη.Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω ή να το αφήσω ;
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Αλλά έχω άλλη απορία:

@babaduma δηλαδή έκλεισες εισιτήριο με την Α εταιρεία και από τον προορισμό Χ-Υ και σου έστειλαν την Β εταιρεία με προορισμούς άσχετους?

Εννοώ πως το ανακάλυψες αυτό που έγραψες χθες για τον προορισμό και την αεροπορική?
Το ξέρω ότι δεν ήταν σαφές, θα το εξηγήσω χωρίς ν'αναφέρω το όνομα του μεσάζοντος πρακτορείου:

Έκλεισα εισιτήρια από το Α πρακτορείο. Τα εισιτήρια που ήθελα ήταν για πτήση από Καμπότζη για Λάος που εκτελούσε η Lao Airlines. Έτσι έδειχνε το Skyscanner, με τιμές από 4-5 παρόχους (τους γνωστούς μεσάζοντες, Expedia, Kiwi, κλπ. και το συγκεκριμένο πρακτορείο που ήταν 25% φτηνότερο από την τιμή στο σάιτ της Lao Airlines. Στην διαδικασία έκδοσης και επιβεβαίωση που μου ήρθε μετά την πληρωμή παντού εμφανίζονταν η πτήση της Lao με αριθμούς ηλεκτρονικών εισιτηρίων κλκ. Όλα όπως έπρεπε να είναι...

Ήρθε ο κορονα-ιός, η Lao Airlines ανακοίνωσε επίσημα ότι θα επιστρέψει τα χρήματα για τις ακυρωθείσες πτήσεις, έκανα κι εγώ αίτημα για να ξεκινήσει η διαδικασία (επισυνάπτοντας την σχετική ανακοίνωση). Κι εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς...

Στην αρχή δεν απαντούσαν πουθενά, μετά από ένα μήνα επιβεβαίωσαν λήψη αίτησης, 15 μέρες μετά είπαν ότι υπέβαλαν αίτημα και περιμένουν, μετά από άλλες 15 μέρες είπαν "κάντε υπομονή, μπορεί να περιμένετε μέχρι 8 μήνες για να επιστραφούν τα χρήματα", εγώ είχα αρχίσει να χάνω την υπομονή μου κι επικαλέστηκα τα νόμιμα δικαιώματά μου...

Μου έστειλαν τους υποτιθέμενους αριθμούς των αιτήσεων που υπέβαλαν, έστειλα mail στη Lao Airlines που μου απάντησε ότι δεν έχουν εκδώσει ποτέ τα εισιτήρια που επικαλούμαι. Το λέω στο πρακτορείο και μετά μου λένε ότι το αίτημά τους απορρίφθηκε και μπορεί να υποβληθεί νέο αίτημα μόνο μετά τον Γενάρη του 2021.

Ζητώ να μου στείλουν αντίγραφα των αιτήσεών τους και της απάντησης που έλαβαν και - όταν μου τα έστειλαν - εκεί είδα ότι η αίτηση είχε υποβληθεί σε κάποια APG Airlines (την οποία πρώτη φορά έβλεπα και από έρευνα που έκανα είδα ότι ήταν Γαλλική) που φερόταν ότι εξέδωσε τα εισιτήρια και τους έλεγε αυτά που μου είπαν (στον έλεγχο που έκανα με τα νούμερα στο status στο σάιτ της APG μου έβγαζε error).

Όταν ζήτησα διευκρινήσεις από το πρακτορείο για το τι ρόλο βαράει αυτή η APG στην όλη υπόθεση κλπ. κλπ., απάντηση δεν πήρα παρά μόνο επανάληψη ότι τα χρήματα θα επιστραφούν αφού κάνω αίτηση το 2021.

Στο μεταξύ, βέβαια, είχα ήδη κάνει αμφισβήτηση στην Τράπεζα (και πολύ περίμενα) και περιμένω τ' αποτελέσματα...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.656
Likes
14.985
Το ξέρω ότι δεν ήταν σαφές, θα το εξηγήσω χωρίς ν'αναφέρω το όνομα του μεσάζοντος πρακτορείου:

Έκλεισα εισιτήρια από το Α πρακτορείο. Τα εισιτήρια που ήθελα ήταν για πτήση από Καμπότζη για Λάος που εκτελούσε η Lao Airlines. Έτσι έδειχνε το Skyscanner, με τιμές από 4-5 παρόχους (τους γνωστούς μεσάζοντες, Expedia, Kiwi, κλπ. και το συγκεκριμένο πρακτορείο που ήταν 25% φτηνότερο από την τιμή στο σάιτ της Lao Airlines. Στην διαδικασία έκδοσης και επιβεβαίωση που μου ήρθε μετά την πληρωμή παντού εμφανίζονταν η πτήση της Lao με αριθμούς ηλεκτρονικών εισιτηρίων κλκ. Όλα όπως έπρεπε να είναι...

Ήρθε ο κορονα-ιός, η Lao Airlines ανακοίνωσε επίσημα ότι θα επιστρέψει τα χρήματα για τις ακυρωθείσες πτήσεις, έκανα κι εγώ αίτημα για να ξεκινήσει η διαδικασία (επισυνάπτοντας την σχετική ανακοίνωση). Κι εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς...

Στην αρχή δεν απαντούσαν πουθενά, μετά από ένα μήνα επιβεβαίωσαν λήψη αίτησης, 15 μέρες μετά είπαν ότι υπέβαλαν αίτημα και περιμένουν, μετά από άλλες 15 μέρες είπαν "κάντε υπομονή, μπορεί να περιμένετε μέχρι 8 μήνες για να επιστραφούν τα χρήματα", εγώ είχα αρχίσει να χάνω την υπομονή μου κι επικαλέστηκα τα νόμιμα δικαιώματά μου...

Μου έστειλαν τους υποτιθέμενους αριθμούς των αιτήσεων που υπέβαλαν, έστειλα mail στη Lao Airlines που μου απάντησε ότι δεν έχουν εκδώσει ποτέ τα εισιτήρια που επικαλούμαι. Το λέω στο πρακτορείο και μετά μου λένε ότι το αίτημά τους απορρίφθηκε και μπορεί να υποβληθεί νέο αίτημα μόνο μετά τον Γενάρη του 2021.

Ζητώ να μου στείλουν αντίγραφα των αιτήσεών τους και της απάντησης που έλαβαν και - όταν μου τα έστειλαν - εκεί είδα ότι η αίτηση είχε υποβληθεί σε κάποια APG Airlines (την οποία πρώτη φορά έβλεπα και από έρευνα που έκανα είδα ότι ήταν Γαλλική) που φερόταν ότι εξέδωσε τα εισιτήρια και τους έλεγε αυτά που μου είπαν (στον έλεγχο που έκανα με τα νούμερα στο status στο σάιτ της APG μου έβγαζε error).

Όταν ζήτησα διευκρινήσεις από το πρακτορείο για το τι ρόλο βαράει αυτή η APG στην όλη υπόθεση κλπ. κλπ., απάντηση δεν πήρα παρά μόνο επανάληψη ότι τα χρήματα θα επιστραφούν αφού κάνω αίτηση το 2021.

Στο μεταξύ, βέβαια, είχα ήδη κάνει αμφισβήτηση στην Τράπεζα (και πολύ περίμενα) και περιμένω τ' αποτελέσματα...
Το ένα πρακτορείο(Α) έκλεισε εισιτήρια από το άλλο( το Γαλλικό APG).Αν δεν υπήρχε ο ιός και ακυρώσεις υποθέτω ότι τα εισιτήρια θα υπήρχαν και θα μπορούσες να ταξιδέψεις; Το (Α) ήταν Ελληνικό πρακτορείο;
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@IoannaTs

Μεταξύ booking και ξενοδόχων έχει δημιουργηθεί μεγάλο θέμα. Υπάρχει λόγος που σου αρνήθηκαν το voucher, γιατί το booking τους αναγκάζει να προπληρώσουν την προμήθεια χωρίς να είναι σίγουρο αν εσύ θα εξαργυρώσεις το voucher. Μετά από π.χ. στην Ελλάδα ισχύει για 12 μήνες ζητήσεις refund, όταν σου πιστώσουν τα λεφτά, τότε το booking τους επιστρέφει τα λεφτά της προμήθειας. Αυτό συμβαίνει γιατί το booking δεν εχει προνοήσει να φτιάξει μία πλατφόρμα για vouchers, σαν αποτέλεσμα τα voucher εξαργυρώνονται απευθείας με τα ξενοδοχεία και όχι μέσω booking.

Μόνο αν προκύψει θέμα "ανωτέρας βίας" θα μπορέσεις να κάνεις κάτι παραπάνω (π.χ. ακύρωση)

@babaduma αυτό που λέει ο @fotast είναι λογικό, δηλαδή να κλείστηκαν μέσω 2ου πρακτορείου για να έχεις εσύ καλύτερη τιμή. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση η μία αεροπορική με την άλλη, εκτός αν π.χ. για την Ευρώπη έχουν συνεργασία και αν κλειστούν μέσω αυτής δίνουν καλύτερη τιμή (τύπου codeshare).

Δοκίμασες να μιλήσεις με την APG?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Σχετικά με τον petas.gr να συμπληρώσω ότι όσες φορές έχω κλείσει (πριν την εποχή του κορώνα) ήταν πολύ εξυπηρετικοί και άμεσοι στις απαντήσεις (μέσω email). Όσο για τα αρνητικά σχόλια στο google που διάβασα στα γρήγορα, κάποιοι που κλείνουν μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων μάλλον δεν έχουν ιδέα για τους όρους κράτησης όταν πχ διαμαρτύρονται για έξτρα χρεώσεις σε περίπτωση ακυρώσεων (αναφέρεται στους όρους ότι υπάρχουν έξτρα χρεώσεις πάνω στα ακυρωτικά των αεροπορικών) αλλά δεν έχουν και ιδέα για τη ρευστή κατάσταση λόγω κορώνα όταν μιλάνε για μη επιστροφή χρημάτων από αεροπορικές όταν γι' αυτό φταίνε οι αεροπορικές και όχι ο petas ή όταν διαμαρτύρονται για αργοπορία έκδοσης του voucher, όταν περιμένουμε ένα μήνα να μας στείλει voucher όχι ο petas αλλά μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές οι οποίες ήδη λαμβάνουν μεγάλα πακέτα στήριξης απ' την ΕΕ.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
515
Likes
1.801
Στη δική μου περίπτωση, 25% φτηνότερα. Προβληματίστηκα, ρώτησα έναν δυο φίλους που ήξερα, μου είπαν ότι είχαν βγάλει απ'το συγκεκριμένο πρακτορείο εισιτήρια στο παρελθόν χωρίς πρόβλημα, είπα "WTF βγάλ'τα κι αν κάτσει η στραβή, έκατσε, bad luck". Ε, έκατσε κι ήταν πανδημία! :) Πήραμε το μάθημα...

Από την άλλη, σκέφτομαι ότι μπορεί να ήταν και για καλό: Για σκέψου να ήμασταν στην Καμπότζη, να πηγαίναμε στο αεροδρόμιο να πετάξουμε για Λάος και να μας λέγανε εκεί "Πού πας ρε Καραμήτρο; Αυτά τα εισιτήρια είναι 'πέτσινα'"... Θα τιναζόταν όλο το πρόγραμμά μας στον αέρα... Ε, αν ποτέ ταξιδέψουμε ξανά στο εξωτερικό, θα ξέρουμε!
@babaduma έτσι ακριβώς είναι τώρα ξέρεις πλέον. Δε γνωρίζω ποιες αεροπορικές ή μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία θα επιβιώσουν τελικά, αλλά αυτό που ξέρω ότι με τη καχυποψία που θα υπάρχει πλέον, τουλάχιστον στην Ελλάδα, τα τουριστικά γραφεία θα εξαφανιστούν εντελώς. Όλοι πλέον θα σκέφτονται να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο μιλώντας με την αεροπορική κατευθείαν...
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.585
Likes
22.341
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
αλλά δεν έχουν και ιδέα για τη ρευστή κατάσταση λόγω κορώνα όταν μιλάνε για μη επιστροφή χρημάτων από αεροπορικές όταν γι' αυτό φταίνε οι αεροπορικές και όχι ο petas ή όταν διαμαρτύρονται για αργοπορία έκδοσης του voucher, όταν περιμένουμε ένα μήνα να μας στείλει voucher όχι ο petas αλλά μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές οι οποίες ήδη λαμβάνουν μεγάλα πακέτα στήριξης απ' την ΕΕ.
Δλδ όταν εσύ κλείνεις αεροπορικό μέσω του petas είσαι πελάτης της αεροπορικής και όχι του petas. Και ο petas ποιανού πελάτης είναι;
Τι αθώος που είναι ο petas....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.352
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom