Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Κι εσύ πού ξέρεις ότι ο petas δεν έχει ήδη πληρώσει τα εισιτήρια στην αεροπορική άρα έχει μπει και αυτός σαν πελάτης της στην ίδια ουρά που περιμένουμε όλοι ακόμα και όσοι κλείσαμε απευθείας με αυτήν για την έκδοση voucher ή επιστροφή χρημάτων; Εκτός κι αν οι 'αγανακτισμένοι' ζητάνε να πληρώσει απ' την τσέπη του ο petas τις επιστροφές για ακυρωμένες πτήσεις, στην ουσία ζητάνε να χρεοκοπήσει δηλαδή και να περιμένει μετά από μερικούς μήνες ή και χρόνο για να πάρει τις επιστροφές απ' τις αεροπορικές. Όλα αυτά δεν έχουν καμία λογική.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.724
Likes
22.814
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Κι εσύ πού ξέρεις ότι ο petas δεν έχει ήδη πληρώσει τα εισιτήρια στην αεροπορική άρα έχει μπει και αυτός σαν πελάτης της στην ίδια ουρά που περιμένουμε όλοι ακόμα και όσοι κλείσαμε απευθείας με αυτήν για την έκδοση voucher ή επιστροφή χρημάτων; Εκτός κι αν οι 'αγανακτισμένοι' ζητάνε να πληρώσει απ' την τσέπη του ο petas τις επιστροφές για ακυρωμένες πτήσεις, στην ουσία ζητάνε να χρεοκοπήσει δηλαδή και να περιμένει μετά από μερικούς μήνες ή και χρόνο για να πάρει τις επιστροφές απ' τις αεροπορικές.
Και εμένα τι με νοιάζει τι έχει κάνει ο petas; Δεν είμαι φιλανθρωπικό ίδρυμα κανενός, ούτε του petas φυσικά, για να κρατάει στα ταμεία του τα χρήματα μου για υπηρεσίες που δεν μου έχει παρέχει και αντί αυτού να ζητάει και αμοιβή για τα διαδικαστικά των ακυρώσεων (όπως ανέφερες) που δεν έγιναν από την πλευρά μου, αλλά από την πλευρά του προμηθευτή του!
Αυτο είναι πρόβλημα του petas και δεν αφορά καμία ακύρωση που ζήτησα εγώ ή εσύ ή οποιοσδήποτε πελάτης του petas.
Ο petas έχει κάθε δικαίωμα να προσφύγει στη δικαιοσύνη για παράνομη κράτηση των χρημάτων, που (ίσως) έχει καταβάλει στις αεροπορικες για εισιτήρια που έχει ακυρώσει η ίδια η αεροπορική και αυτό δεν έχει να κάνει με κανέναν πελάτη του petas!

Όλα αυτά δεν έχουν καμία λογική.
Έχουν, για το petas....
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.849
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Το ένα πρακτορείο(Α) έκλεισε εισιτήρια από το άλλο( το Γαλλικό APG).Αν δεν υπήρχε ο ιός και ακυρώσεις υποθέτω ότι τα εισιτήρια θα υπήρχαν και θα μπορούσες να ταξιδέψεις; Το (Α) ήταν Ελληνικό πρακτορείο;
  1. Ναι, το (Α) ήταν ελληνικό πρακτορείο.
  2. Το Γαλλικό δεν παρουσιάζεται ως πρακτορείο αλλά ως αεροπορική εταιρία. Δεν είναι δύσκολο να την αναζητήσετε στο Google.
  3. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι όντως θα ταξίδευα (μετά απ'όλη την επικοινωνία μαζί τους και τα στοιχεία που μου παρουσίασαν)

@babaduma αυτό που λέει ο @fotast είναι λογικό, δηλαδή να κλείστηκαν μέσω 2ου πρακτορείου για να έχεις εσύ καλύτερη τιμή. Δεν νομίζω ότι έχει σχέση η μία αεροπορική με την άλλη, εκτός αν π.χ. για την Ευρώπη έχουν συνεργασία και αν κλειστούν μέσω αυτής δίνουν καλύτερη τιμή (τύπου codeshare).

Δοκίμασες να μιλήσεις με την APG?
  1. Δεν έχει καμμία σημασία και δεν πρέπει να ενδιαφέρει κανέναν από πού και πώς προμηθεύεται τα εισιτήρια το Α πρακτορείο. Το Α πρακτορείο συνάπτει σύμβαση με τον αγοραστή για να του πουλήσει εισιτήρια συγκεκριμένων προδιαγραφών. Αν δεν το κάνει, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα - όπως σαφώς αναφέρεται στους όρους της σύμβασης, όπως και αν ο αγοραστής αλλάξει γνώμη εκ των υστέρων, υφίσταται τις συνέπειες.
  2. Όταν εγώ πουλάω βιβλία από τη σελίδα μου στο ιντερνετ και εσύ τα αγοράζεις, θέλεις να πάρεις αυτό που είδες στη φωτογραφία και το θέλεις στην τιμή που σου ζητάω. Καθόλου δεν σε νοιάζει πώς το απέκτησα (αν ήταν δώρο του travelstories, αν μου το έδωσε σε καλή τιμή το φιλαράκι μου ο συγγραφέας ή αν αγόρασα το στοκ βιβλιοπωλείου που έκλεισε). Αν τυχόν δεν στο παραδώσω, δεν θα ζητήσεις τα λεφτά σου ούτε απ'τον συγγραφέα, ούτε απ' το βιβλιοπωλείο που έκλεισε, από μένα θα τα ζητήσεις.
Φίλοι μου, η υπόθεση βρωμάει: Όταν μου είπαν ότι είναι πολιτική της εταιρίας (ποιάς εταιρίας; της αεροπορικής; του δεύτερου μεσάζοντα; ) "ή να κλείσω εισιτήρια μέχρι τον Δεκέμβρη ή να ζητήσω επιστροφή χρημάτων τον Γενάρη" και ζήτησα να μου δείξουν πού το λέει για να το διαβάσω κι εγώ, μου έδωσαν ένα λινκ του δεύτερου μεσάζοντα που δεν έλεγε τίποτα τέτοιο, για την ακρίβεια πουθενά στο σάιτ του μεσάζοντα δεν υπήρχε αυτός ο όρος - είτε ήταν δικά τους εισιτήρια, είτε τα πρακτόρευαν. Ήταν καθαρά δικό τους τέχνασμα να με στείλουν στο "περίμενε" (όπως στο "περίμενε" μας είχε και η Thai... και θα περιμένουμε για πολύ ακόμη - μην πω και για πάντα).

Τέλος πάντων, πολύ το κουράσαμε, η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της και είτε κλείσει το πρακτορείο είτε χάσουμε τα χρήματα, λίγο μ' ενδιαφέρει. Ο καθένας θερίζει αυτά που έσπειρε.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@babaduma
Κρίμα ρε φίλε, πολύ λυπάμαι, εύχομαι να ξεμπερδεψεις. Αργά ή γρήγορα μακάρι να βγάλεις άκρη.

@North66 το μόνο που του καταλογίζω είναι το customer support, δική του ευθύνη αποκλειστικά. Όταν λέω support εννοώ το να σηκώνουν το τηλέφωνο και σε εύλογο χρονικό διάστημα να απαντούν σε e-mail.
Αυτά για τις επιστροφές που αναφέρεις έχεις δίκιο, συμφωνώ.

@arabickostas μπα, άλλωστε και εκεί η αναμονή είναι τεράστια με άθλια εξυπηρέτηση σε πολλές από αυτές. Αντίθετα πολλά συνοικιακά μαγαζιά (όχι μόνο σε ταξιδιωτικό επίπεδο) ανέβηκαν.
Από μικρά market που έβαλαν delivery και εξυπηρετούσαν σε 1-2 μερες όταν μεγάλες αλυσίδες ήθελαν 2 - 3 εβδομάδες για να παραδώσουν.
Η πίτα θα ξανά μοιραστεί , μέχρι να έρθει ευφορία - σταθερή ανάπτυξη και να μαζέψουν οι μεγάλοι την αγορά.

Υ.Γ Υπήρχαν αεροπορικές που που φέρθηκαν σοβαρά όπως η easyJet και Ryanair και μπράβο τους.
 
Last edited:

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.849
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Υ.Γ Υπήρχαν αεροπορικές που που φέρθηκαν σοβαρά όπως η easyJet και Ryanair και μπράβο τους.
Να προσθέσω και τις Aegean, Qatar και Bangkok Airways (από την προσωπική μου πείρα).
 

kwstas86

Member
Μηνύματα
104
Likes
111
Πάντως νομίζω και η aegean πρέπει να βελτιώσει πολύ την εξυπηρέτηση της!
Στην αρχή απαντούσαν στα τηλέφωνα αλλά δεν ασχολούνταν και πολύ με το ζήτημα σου, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες περίπου μετά τις μαζικές ακυρώσεις που κάνουν δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή με τίποτα και στα email που στελνουμε απαντάνε αυτοματοποιημένα χωρίς να τα διαβάσουν καν...
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.849
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Πάντως νομίζω και η aegean πρέπει να βελτιώσει πολύ την εξυπηρέτηση της!
Στην αρχή απαντούσαν στα τηλέφωνα αλλά δεν ασχολούνταν και πολύ με το ζήτημα σου, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες περίπου μετά τις μαζικές ακυρώσεις που κάνουν δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή με τίποτα και στα email που στελνουμε απαντάνε αυτοματοποιημένα χωρίς να τα διαβάσουν καν...
Δεν ξέρω, ίσως ήμουν τυχερός με την Aegean επειδή ήταν στις αρχές Μαρτίου, ναι, το τηλεφωνικό κέντρο είναι προβληματικό όλες τις ώρες, ναι, έκαναν 2 μήνες να επιστρέψουν τα χρήματα αντί για έναν που είχαν πει, αλλά - με την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μέχρι τώρα - είναι πολύ καλύτερη από αρκετές άλλες. Να τονίσω ξανά την υποδειγματική στάση της Bangkok Airways, με την οποία δεν χρειάστηκε ν' ασχοληθώ καθόλου, αφού μόνη της μου επέστρεψε τα χρήματα μέσα σε 2 βδομάδες και η οποία ήταν εξαιρετική σε όλα όσες φορές την χρησιμοποίησα στο παρελθόν.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@babaduma για την Aegean θεωρώ έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, για τις άλλες 2 δεν ξέρω.

Δεν μπορεί αεροπορική να της πάρει 1-2 εβδομάδες να φτιάξει μία απλή φόρμα για vouchers.
Και αφού την φτιάξει , μετά άλλες 1-2 εβδομάδες να αυτοματοποιήσει την διαδικασία check στο σύστημα της.

Δηλαδή σχεδόν 1 μήνα για να σηκώσουν ένα σύστημα:

1) Στο οποίο ο πελάτης καταχωρεί τα στοιχεία του
2) το σύστημα μέσω αριθμό εισιτηρίου/αριθμό πτήσης/αν ο πελάτης ήταν σε αυτή την πτήση, αν η πτήση ακυρώθηκε κτλ τον confirmarei
3) Του στέλνει αριθμό voucher

Εκεί φάνηκε ότι το IT θέλει βελτίωση.

Επίσης αυτές οι εταιρείες λόγω των GDS δουλεύουν με API που σημαίνει ότι έχουν ήδη δομημένη την πληροφορία από πριν.

Εντυπωσιακό το ότι η Bangkok Airways εξυπηρέτησε έτσι όπως λες, μπράβο της.
 

vaggelakos

Member
Μηνύματα
221
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
salzburg?!
Έχει λάβει κανείς μήπως τέτοιο μήνυμα από Ryanair ή να χαίρομαι
We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is EUR 527.32
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.227
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
H Αegean έχει σταματήσει να επιστρέφει χρήματα για ακυρωμένες πτήσεις (εκτός κι αν το επιτρέπουν οι όροι του εισιτηρίου, άρα κάτι που ενδιαφέρει προφανώς μόνο διακεκριμένους επιβάτες) από το Μάρτιο και μετέπειτα, ήταν απ' τις ελάχιστες ευρωπαϊκές εταιρείες που θα σου επέστρεφαν τα χρήματα μετά από 18 και όχι 12 μήνες σε περίπτωση υπολοίπου στο voucher. Ε όχι λοιπόν και να την περιλαμβάνουμε στις εταιρείες που αντιμετώπισαν με σοβαρότητα την κατάσταση! Και ταυτόχρονα να αποδίδουμε τα εύσημα στην Aegean που παρακρατά τα χρήματά μας για ακυρωμένες πτήσεις, αλλά να τα βάζουμε με τον petas.gr ζητώντας να επιστρέψει απ' την τσέπη του τα χρήματα που δεν επιστρέφει ακόμα η Aegean, ο απόλυτος παραλογισμός!

Aegean: ενα μηνα τωρα περιμενω μιλια απο την πρωτη ακυρωση. Για λεφτα δεν το συζητω, θα παρει μηνες, αλλα τα μιλια γιατι?
Ενώ τα τζαμπαμίλια που μας έστειλε για τις rebooked πτήσεις (2,000 ανά σκέλος), μπήκαν κανονικά και άμεσα ακόμα κι αν αργότερα οι πτήσεις ακυρώθηκαν. Η Aegean έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης γενικότερα.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.131
Likes
45.580
Νομιζω οτι τα σχολια των πελατων που τους παρακρατωνται για 18 μηνες πολλες εκατονταδες ευρω, οταν πολλοι απο αυτους ζουν τελευταια με κρατικο βοηθημα των 500 ευρω, ειναι ενδεικτικα της "σοβαροτητας" του εθνικου αερομεραφορεα.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.736
Μηνύματα
910.422
Μέλη
39.472
Νεότερο μέλος
Στέλιος Μίκυ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom