Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

fdara

Member
Μηνύματα
25
Likes
36
Ειναι τραγικό το site της aegean ναι κάθε φορα ζητάει κωδικό σε mail η κινητο λες και μπαίνουμε σε web banking... απορω τι σκεφτοντουσαν οταν το εφτιαχναν. Απιστευτα δύσχρηστο και σε πολλά αλλα κομμάτια.
Η εφαρμογή μπαινει τουλάχιστον με δακτυλικο αποτύπωμα αλλά εκει λείπουν επιλογές που υπάρχουν στο site οπως αναζητηση εισιτήριων με μιλια
 
Last edited:

Maryjoy

Member
Μηνύματα
27
Likes
77
Η εφαρμογή τους σας πετάει κάθε μέρα έξω η το κάνει μόνο σε μένα.
πρώτα ο υπολογιστής ανά ώρα, τώρα και η εφαρμογή ανά 24 ώρες ξανά από την αρχή, και είναι τσεκαρισμένο το μείνε 6 μήνες συνδεδεμένος.
τα ιδια και σ´εμενα, εδω και εβδομαδες. Ιδιαιτερως εκνευριστικο οταν εισαι στο αεροδρομιο και τη χρειαζεσαι.
 

Ppetran

Member
Μηνύματα
152
Likes
33
Παράδειγμα 2:

Αντί για Σαν Ντιέγκο-Αθήνα, θες να γυρίσεις από Σαν Φρανσίσκο. Κάνεις ακύρωση του Σαν Ντιέγκο-Αθήνα τηλεφωνικά που έχει 23 ευρώ τέλος διαχείρισης και τους ζητάς να σου επιστρέψουν τα μίλια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται εάν δε σε φτάνουν τα μίλια που έχεις για να κλείσεις το καινούργιο εισιτήριο (μου το έχουν κάνει εντός μιας ώρας).
Τέλεια!
Ερώτησεις συνέχεια.
- Καταρχήν για την συμμαχία υπάρχει και άλλη πλατφόρμα (δηλ μπορώ να μπαίνω και στην π.χ. tourkish) και να κλείνω με μίλια ή μόνο από αιγαίου?
- Αν μια διαδρομή δεν βγάζει καθόλου σύνδεση ή βγάζει χωρίς μίλια, υπάρχει πιθανότητα (μεγάλη/μικρή) αν ξαναξίνει αναζήτηση μετά από ένα π.χ. μήνα να βγάλει? Αν ναι υπάρχει κάποιος οδηγός ή μπαίνεις π.χ. κάθε ημέρα και ψάχνεις? προφανώς δεν έχει ειδοποήσεις.... (μέγα έλλειψη).
 

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Ειναι τραγικό το site της aegean ναι κάθε φορα ζητάει κωδικό σε mail η κινητο λες και μπαίνουμε σε web banking... απορω τι σκεφτοντουσαν οταν το εφτιαχναν. Απιστευτα δύσχρηστο και σε πολλά αλλα κομμάτια.
Η εφαρμογή μπαινει τουλάχιστον με δακτυλικο αποτύπωμα αλλά εκει λείπουν επιλογές που υπάρχουν στο site οπως αναζητηση εισιτήριων με μιλια
Πολύ καλά κάνουν, εγώ το καλοκαίρι είχα ολόκληρη ιστορία με 120.000 μίλα που τα μετέτρεψαν σε accor πόντους χωρίς να το γνωρίζω. Όλα καλά βέβαια. Δεν είναι web banking αλλά δεν είναι και ασήμαντο
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.845
Likes
7.337
Πολύ καλά κάνουν, εγώ το καλοκαίρι είχα ολόκληρη ιστορία με 120.000 μίλα που τα μετέτρεψαν σε accor πόντους χωρίς να το γνωρίζω. Όλα καλά βέβαια. Δεν είναι web banking αλλά δεν είναι και ασήμαντο
Το καλοκαίρι υπήρχε η επιβεβαίωση δυο βημάτων.
Αν κάποιος έκανε τα μίλια σου acor πόντους είχε πρόσβαση και στο συνθηματικό σου άλλα και σε μια από τις δυο επιλογές, τηλέφωνο η μειλ. Και η μετατροπή acor ποντών δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση. Και αν υποθέσουμε ότι είχες τη συσκευή σου απροστάτευτη πάλι δικό σου είναι το σφάλμα.
Εδώ δε αναφέρουμε για την ασφάλεια της αιγαίου που κατά τη γνώμη μου κάλα κρατεί, άλλα για την σταθερότητα της εφαρμογής που τελευταία κάνει νούμερα.
Τα μίλια είναι κατά κάποιο τρόπο χρήματα. Η αιγαίο έχει σύστημα προστασίας τράπεζας θα έλεγα.
Για κάθε εξαργύρωση (τουλάχιστον εισιτηρίων) έρχεται μειλ.
 

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Το καλοκαίρι υπήρχε η επιβεβαίωση δυο βημάτων.
Αν κάποιος έκανε τα μίλια σου acor πόντους είχε πρόσβαση και στο συνθηματικό σου άλλα και σε μια από τις δυο επιλογές, τηλέφωνο η μειλ. Και η μετατροπή acor ποντών δεν είναι και η πιο εύκολη υπόθεση.
Ναι αν κάποιος είχε πρόσβαση στο email μπόρεσε να πάρει το OPT για να μπει επιλέγοντας να στέιλει κωδικό στο email.
Κοίταξε επειδή με ταλιπώρησε πάνω από 3 εβδομάδες και μετά από δική μου πίεση λύθηκε το θέμα έχω να σου πω ότι έγινε πανέυκολα η μετατροπή σε accor πόντους. Απάντησα στο ότι είναι τραγικό να ζητάει κάθε φορά κωδικό, ενώ λες ότι δεν αναφέρεστε στην ασφάλεια. οκ.

Πολλά μίλια = πολλά έξοδα στην A3 και πολλές αγορές με τις πιστωτικές = πολλά χρήματα. Οπότε μόνο τραγικό δεν μου φαίνεται να βάζω κάθε φορά κωδικό. Καμία σχέση με την σταθερότητα, αυτό είναι άλλο θέμα.

Σε αυτό απάντησα
 

tatooine

Member
Μηνύματα
1.845
Likes
7.337
Ναι αν κάποιος είχε πρόσβαση στο email μπόρεσε να πάρει το OPT για να μπει επιλέγοντας να στέιλει κωδικό στο email.
Κοίταξε επειδή με ταλιπώρησε πάνω από 3 εβδομάδες και μετά από δική μου πίεση λύθηκε το θέμα έχω να σου πω ότι έγινε πανέυκολα η μετατροπή σε accor πόντους. Απάντησα στο ότι είναι τραγικό να ζητάει κάθε φορά κωδικό, ενώ λες ότι δεν αναφέρεστε στην ασφάλεια. οκ.

Πολλά μίλια = πολλά έξοδα στην A3 και πολλές αγορές με τις πιστωτικές = πολλά χρήματα. Οπότε μόνο τραγικό δεν μου φαίνεται να βάζω κάθε φορά κωδικό. Καμία σχέση με την σταθερότητα, αυτό είναι άλλο θέμα.

Σε αυτό απάντησα
Εγώ πρώτος θα σου πω ότι χρειάζεται τραπεζική ασφάλεια και νομίζω ότι την έχει.
Άλλα με το κρασάρισμα της εφαρμογής στο τηλέφωνο, είναι τραγικό να σε πετάει έξω και να χρειάζεται να βάλεις ξανά και ξανά τα συνθηματικά σου συν τον κωδικό επαλήθευσης, παραβλέποντας εντελώς τα βιομετρικά η το σετάρισμα κατά την αρχική είσοδο. Εγώ προσωπικά Ίκαρο 6 μήνες.
 
Last edited:

stefevan

Member
Μηνύματα
12
Likes
15
Εγώ πρώτος θα σου πω ότι χρειάζεται τραπεζική ασφάλεια και νομίζω ότι την έχει.
Άλλα με το κρασάρισμα της εφαρμογής στο τηλέφωνο, είναι τραγικό να σε πετάει έξω και να χρειάζεται να βάλεις ξανά και ξανά τα συνθηματικά σου συν τον κωδικό επαλήθευσης, παραβλέποντας εντελώς τα βιομετρικά η το σούρισμα κατά την αρχική είσοδο. Εγώ προσωπικά Ίκαρο 6 μήνες.
Συμφωνώ απόλυτα. Σχετικά πρόσφατα είχαν κάνει και μια συντήρηση, λέω θα φτιάξει και το Performance και τελικα πάλι τα ίδια, δεν βλέπω καμία διαφορά.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.601
Likes
29.761
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η όλη ιστορία της έκδοσης award εισιτηρίων με την Turkish καταλήγει να είναι απλώς ανέκδοτο σε βάρος μας.

Τα εισιτήρια αυτά δεν κάνουν online checkin ούτε από το website ούτε από το mobile app της Turkish (ούτε με το PNR της Aegean ούτε με αυτό τηε Turkish), κάτι που σε συνδιασμό με τις μονίμως overbooked πτήσεις της Turkish, τα μετατρέπει πρακτικά σε εισιτήρια standby: Θα πετάξετε, μόνο αν έχει απομείνει κάποια ελεύθερη θέση όταν φτάσετε ατο αεροδρόμιο.

Τώρα που μιλάμε πετάω αφού περίμενα μισή ωρίτσα στην ουρά του standby, και μόνο και μόνο επειδή ως gold έχω προτεραιότητα στην ουρα του standby, και πήρα τη μοναδική θέση που άδειασε.

Και κάθομαι σε μια μεσαία θέση που δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να επιλέξω (ούτε επί πληρωμή - αν και δε δοκίμασα το call center της TK, είναι η αλήθεια).
Ντροπή. Πλήρωσα ένα σωρό μίλια γι' αυτό;
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.538
Μηνύματα
899.991
Μέλη
39.267
Νεότερο μέλος
Simmons Robert

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom